درباره ساعت کاسیو پروترک

کاسیو پروترک (PRO TREK) یکی از زیر مجموعه های جذاب و کاربردی برند ژاپنی و محبوب کاسیو است. این ساعت مچی برای کسانی است که طبیعت گردی و فعالیت در فضای باز را دوست دارند. اگر میخواهید درباره این کالکشن کاربردی بدانید، این مقاله را بخوانید.

معرفی ساعت کاسیو پروترک

ساعت های کاسیو پروترک (PRO TREK)، بسیار کاربردی و دارای فناوری پیشرفته هستند. از این مجموعه می توان برای طبیعت گردی، کوه نوردی، ماهی گیری و… استفاده کرد. این مجموعه با اندازه گیری دقیق جهت ها و مسیرها، فشار هوا، دما و ارتفاعات و با اضافه کردن شارژ خورشیدی و زمان کنترل شده توسط رادیو برای اطمینان از دقت زمان در مکان های مختلف جهان مناسب چنین فعالیت هایی هستند. این ساعت مچی ها با عملکرد هایی مثل مقاومت در برابر آب، برای پشتیبانی از فعالیت های این زمینه طراحی شده اند.
ساعت های کاسیو پروترک دارای عملکردهایی مانند ارتفاع سنج، فشار سنج، قطب نمای دیجیتال، دما سنج و قدم شمار هستند. در ادامه، این ویژگی ها وتکنولوژی های این مجموعه را بررسی می کنیم.

تکنولوژی های کاسیو پروترک

همان طور که گفتیم ساعت های کاسیو پروترک بسیار کاربردی اند. این ساعت مچی ها دارای امکانات مختلف و تکنولوژی های پیشرفته برای بهتر کردن تجربه افراد ماجراجو و علاقه مند به طبیعت گردی است. در این قسمت برخی از تکنولوژی های این کالکشن را مرور میکنیم.

اتصال با تلفن هوشمند

از بلوتوث می توان برای ارتباط با اپلیکشین موبایل ساعت برای تنظیم زمان جهانی و دیگر تنظیمات استفاده کرد. این ویژگی باعث می شود این مدل برای کوه نوردی، پیاده روی در جاهای سخت و سایر فعالیت ها در فضای باز مناسب باشد. ساعت به طور منظم ۴ بار در روز توسط تلفن هوشمند تنظیم می شود تا زمان را به درستی نشان دهد. هنگام عبور از مناطق زمانی می توانید ساعت را فقط با فشار یک دکمه تنظیم کنید. زمان دقیق در مکان فعلی بلافاصله نمایش داده می شود.

اطلاعات دقیق زمان توسط تلفن هوشمند از یک سرور زمان در اینترنت به دست می آید. سپس تلفن هوشمند این داده های زمان و داده های موقعیت فعلی مربوط به منطقه مکانی و وضعیت DST مکان فعلی را تجزیه و تحلیل کرده و ساعت را به صورت خودکار به زمان مناسب بازنشانی می کند. از آنجا که امکان برقراری ارتباط Wi-Fi نیز وجود دارد، تلفن هوشمند می تواند در محیط های داخلی مانند فرودگاه ها یا مترو نیز اطلاعات مربوط به زمان را بدست آورد.

از برنامه تلفن هوشمند می توان برای انتخاب شهر استفاده کرد. پس از انتخاب یک شهر از طریق نقشه جهان یا یک لیست از شهرها که شامل بیش از ۳۰۰ شهر است، زمان در شهر انتخاب شده در نظر گرفته می شود.
از دیگر قابلیت ها می توان به تلفن یاب، نشانگر میزان باطری ساعت و سایر عملکرد های مفید اشاره کرد.


خرید ساعت مچی کاسیو پروترک


شارژ خورشیدی

در سیستم شارژ خورشیدی، ساعت توسط نور خورشید یا با هر نوری شارژ می شود و کار می کند. همچنین عملکرد پایدار کارکرد های مختلف از جمله روشنایی صفحه ساعت، زنگ هشدار، کرنومتر و عملکردهای اندازه گیری را تضمین می کند.

نمایش زمان طلوع و غروب خورشید

از زمان طلوع و غروب خورشید برای برنامه ریزی برای صعود در کوه نوردی استفاده کنید! همچنین مثلا برای تعیین زمان مناسب برای بیدار شدن یا برای چادر زدن این عملکرد به شما کمک می کند.
از قبل بررسی کردن زمان طلوع و غروب خورشید، ایده خوبی به شما می دهد که چه زمانی می توانید بهترین ماهیگیری را انتظار داشته باشید، بنابراین می توانید بر اساس آن برنامه ی ماهیگیری خود را تنظیم کنید.

روشنایی خودکار

این عملکرد برای تأیید سریع و آسان داده ها، حتی در تاریکی یا وقتی هر دو دست مشغولند مناسب است!
شما برای بسیاری از فعالیت های فضای باز به هر دو دست خود نیاز دارید و همیشه یک دست آزاد ندارید که در شرایط کم نور صفحه ساعت خود را روشن کنید. کلید روشنایی خودکار این مشکل را به وسیله روشن کردن صفحه هر زمان که مچ دست خود را می چرخانید تا ساعت را به موقعیت دید برسانید، بر طرف کرده است.

کنترل رادیویی

این فناوری باعث تنظیم زمان صحیح به طور خودکار می شود. این فناوری می تواند سیگنال ها را از هر ۶ ایستگاه انتقال در سراسر جهان دریافت کرده و زمان را برای مناطق آمریکای شمالی، اروپا، چین و ژاپن اصلاح کند.

دسترسی هوشمند

برای کنترل آسان بر چندین عملکرد! این ویژگی کنترل راحت را با دسته کوک بر روی عملیاتی مانند اصلاح اندازه گیری ارتفاع و زنگ هشدار فراهم میکند. تنظیم زمان بدون دردسر نیز می تواند به راحتی با بیرون کشیدن، چرخش و فشار دادن دسته کوک انجام شود.

ارتفاع سنج

اندازه گیری ارتفاعات بر اساس تغییرات فشار جو! ارتفاع سنج، ارتفاع را در مکان فعلی شما براساس تغییرات فشار جوی انباشته اندازه گیری شده توسط سنسور فشار تعیین می کند. تنظیم ارتفاع سنج در مکانی که قبل از شروع صعود از ارتفاع دقیق اطلاع داشته باشید، این امکان را برای اندازه گیری دقیق تر ارتفاع نیز فراهم می کند.

 


خرید ساعت مچی کاسیو پروترک


فشار سنج

پیش بینی بینی هوا بر اساس گرایش فشای جوی! نمایش گرافیکی فشار جو در فواصل منظم، روند فشار را در یک نگاه آشکار می کند. هنگامی که فشار در حال افزایش است، هوا احتمالاً بهبود می یابد. هنگامی که در حال کاهش است، معمولاً هوای بدتری در پیش است. این ویژگی می تواند شما را از نزدیک شدن به مشکل آگاه کند. فشار سنج فشار اتمسفر را هر دو ساعت یکبار بطور خودکار اندازه گیری می کند و گرایش فشار اتمسفر اخیر و فشار کنونی را به صورت نمودار نشان می دهد.

قطب نمای دیجیتال

تراز کردن نقشه با زمین اطراف! اگر شمال مغناطیسی را با عملکرد اندازه گیری جهت تعیین کنید و یک نقشه در کنار ساعت خود قرار دهید، می توانید نقشه را با جغرافیای اطراف آن تراز کنید.

حافظه جهت، مسیرهایی را که با عملکرد اندازه گیری جهت شناسایی شده اند به خاطر می سپارد و آنها را به طور مداوم در قالب گرافیک نمایش می دهد.
می توانید با دنبال کردن مسیر مشخص شده با مسیر به خاطر سپرده شده که به طور پیوسته در موقعیت ساعت ۱۲ روی صفحه ساعت نشان داده میشود، مستقیماً به سمت مقصد خود حرکت کنید. این قابلیت در مواردی که به دلیل عواملی مانند درختان یا مه، دید کم است، به کار می آید.

دما سنج

با دماسنج ساعت، پیش بینی دمای مقصد خود را بر اساس دمای محل فعلی خود انجام دهید! دما به طور کلی با هر افزایش در ارتفاع ۱۰۰۰ متری، تقریباً ۶.۵ درجه سانتی گراد یا با هر افزایش ۱۰۰۰ پا ۳.۶ درجه فارنهایت کاهش می یابد. اگر درجه حرارت در ۱۰۰۰ متر ۱۰ درجه سانتی گراد باشد، بنابراین احتمالاً در ۳۰۰۰ متر دما ۳- درجه سانتی گراد خواهد بود.

گام شمار

در تکنولوژی گام شمار، با شروع راه رفتن، یک شتاب سنج به طور خودکار شمارش قدم های شما را شروع می کند. این اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای تعیین شرایط فعلی و حفظ انگیزه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن تلفن هوشمند ساعت برای این که داده های اندازه گیری شده از ارتفاع و گام برای محاسبه کالری اعمال شده و توسط برنامه ثبت شوند، استفاده کنید.

صرفه جویی در شارژ

اگر ساعت مچی برای مدت زمان مشخصی جابجا نشود، سنسور برای صرفه جویی در مصرف شارژ به طور خودکار وارد حالت خواب می شود.

 

در آخر، در این مقاله سعی کردیم ویژگی ها و تکنولوژی های کاسیو پروترک را بررسی کنیم. اگر به طبیعت گردی و ماجراجویی علاقه مندید، قطعا این ساعت مچی ها برای شما جذاب خواهد بود و تجربه متفاوتی از طبیعت گردی را برایتان رقم خواهد زد!

 


خرید ساعت مچی کاسیو پروترک


منبع: protrek.com

 

مقاله های مرتبط

درباره ساعت کاسیو ادیفایس

همه چیز درباره ساعت جی شاک 

معرفی ۴ برند برتر ساعت ژاپنی

 

 

۳ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×