تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه

دوری یا نزدیکی، دوست قدیمی و یا جدید بودن هیچکدام مهم نیستند. بهترین دوست همیشه باعث میشود که ما بتوانیم زندگی را ساده تر و زیباتر ببینیم. تاریخ روز جهانی بهترین دوست سال ۱۴۰۳ معادل ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ است. این روز زمان مناسبی برای این است که از بهترین دوست خود به دلیل وجودش در زندگیمان قدردانی کنیم. بهترین دوستانمان به ما کمک میکنند تا با آسیب های روحی مانند از دست دادن عزیزان، بیماری های جدی واز دست دادن شغل راحت تر کنار بیاییم. شما هم دوستانی دارید که جزو بهترین دوستانتان به شمار بیایند؟ آیا قصد دارید از بودن آنها در زندگیتان با یک متن کوتاه و یک هدیه کوچک مانند دسته گل، لباس، ساعت مچی و یا حتی شکلات قدردانی کنید؟ پس با این مقاله همراه ما باشید.

چه کسی بهترین دوست ماست؟

آیا دوستانتان اغلب شما را ناامید میکنند؟ هنگامی که به آنها نیاز دارید پشت شما را خالی میکنند؟ آنها عادت دارند که در جلوی دیگران شما را تخریب کنند؟ اگر جوابتان بله است، زمان آن رسیده است که تعریف جدیدی از یک دوست واقعی پیدا کنید. اما بهترین دوستان ما چه ویژگی هایی دارند؟ در این جا به چندتا از ویژگی هایی که بهترین دوستان دارند اشاره خواهیم کرد.

بهترین دوست شما در همه شرایط پشت شماست

کسی که بهترین دوست شماست، وقتی دیگران سعی می کنند از نظر روحی یا جسمی به شما صدمه بزنند، از شما بدون هیچ چشمداشتی دفاع میکنند. اگر کسی بخواهد پشت سر شما غیبت و یا بدگویی کند، بهترین دوست شما کسی است که حتی در نبودنتان هم با اینکه ممکن است عواقب اجتماعی برایش داشته باشد، اجازه نمیدهد کسی حرفی منفی درباره شما بگوید.

بهترین دوست شما با شما صادق است

بهترین دوست شما هیچموقع به شما دروغ نمیگوید. همچنین آنها هرگز سعی نمیکنند تا شما را فریب بدهند تا خودشان قوی تر، موفق تر و یا بهتر از آنچه هستند به چشم بیایند. هر دوستی، مستلزم سطحی از آسیب پذیری است. هنگامی که بهترین دوست شما آسیب ها و مشکلات خودش را با شما درمیان میگذارد، یک نشانه خوب است که شما هم متقابلا میتوانید این کار را انجام دهید. چرا که به همدیگر اعتماد دارید. همچنین بهترین دوست شما همواره درباره شما صادق است. او سعی میکند تا شما را به استانداردی برساند که میداند لیاقت آن جایگاه را دارید.


بهترین دوست شما کسی است که فکر میکند شما تخم مرغ خوبی هستید، با اینکه میداند ممکن است کمی ترک خورده باشید. (برنارد ملتزر)


آنها شما را همانگونه که هستید میپذیرند

بهترین دوست شما کسی است که شما را تشویق میکند تا به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید، اما همچنین زیبایی های درونی فعلیتان را هم به شما نشان میدهد. آنها نظرشان درباره شما با حرف های منفی دیگران نسبت به شما تغییر نمیکند. ممکن است یک دوست واقعی شما را تشویق کند که تصمیمات خوبی بگیرید، اما به تصمیم های شخصی شما احترام می گذارند. آنها شما را تحت فشار قرار نمی دهند تا به آن چیزی تبدیل شوید که می خواهند، در عوض، آنچه شما را منحصر به فرد می کند را قبول دارند.

تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۲/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه

بهترین دوست شما، بهترین ها را برای شما میخواهد

یک دوست واقعی، احساسات شما را میپذیرد و در عین حال شما را به سمت زندگی شادتر و سالم تر راهنمایی میکند. بهترین دوست شما، هنگامیکه انتخاب هایتان خوب نیست منفعلانه نگاه نمیکند. آنها میخواهند شما را شاد و سرحال ببینند به همین دلیل شما را تشویق میکنند که بهترین انتخابی که میتوانید داشته باشید را انجام دهید. آنها هنر این را می آموزند که بزرگترین تشویق کننده شما باشند در حالی که شما را در قبال اهدافتان مسئول می دانند.

آنها شما را رها نمیکنند

دوستان معمولی شما، تنها وقتی که خوشحال هستید و حالتان خوب است با شما هستند، اگر ناراحت باشید، به سمت فرد شاد و موفق دیگری میروند. یک دوست واقعی و خوب، در هنگام سختی ها، ناراحتی ها، مشکلات و بحران های روانی و جسمی شما را رها نمیکند. بهترین دوست شما میخواهد در موقعیت های سخت در کنار شما بماند تا بتوانید از سختی ها عبور کنید و فرد شاد و موفق گذشته بشوید. آنها برای موقعیت ها کنار شما نیستند بلکه فقط به خاطر خودتان هستند.

تاریخچه روز جهانی بهترین دوست

در سال ۱۹۳۵، کنگره ایالت متحده آمریکا تاریخ ۸ ژوئن که روزی آرام برای جشن گرفتن و یا فعالیت های خارج از منزل است را برای ادای احترام به بهترین دوستانمان در نظر گرفت. برخی از کشورها در این روز به مناسبت قدردانی از بهترین دوستانشان جشنواره برگزار میکنند. این روز باعث ایجاد تعداد انگشت شماری از روزهای دوستی شده اند از جمله روز جهانی دوستی، روز جهانی دوستی زنان و حتی یک هفته کامل به مناسب دوستان قدیمی و جدید. تمام جشن های دوستی تقریبا در فصول بهار و تابستان برگزار میشوند.

با گذشت زمان، روز جهانی دوستی محبوبیت خودش را از دست داده بود. اما امروزه با گسترش فضای مجازی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر این ت در حال افزایش است. مردم کل جهان در ۸ ژوئن عکس های خودشان با بهترین دوستانشان را در توییتر با هشتگ nationalbestfriendsday# به اشتراک میگذارند. تاریخ روز جهانی بهترین دوست سال ۱۴۰۳ در ایران هم در تاریخ ۱۸ خرداد است.

متن تبریک روز جهانی بهترین دوست

یافتن بهترین دوست بسیار دشوار است و پیدا کردن جملاتی که بتوان از وجودشان قدردانی کرد بسیار دشوارتر است. اگر دوستی دارید که اکنون احساس میکنید تبدیل به عضوی از خانواده شما شده است، احتمالا میدانید که یک دوستی واقعی چقدر میتواند پرمعنا باشد. برای جشن گرفتن این روز با بهترین هایتان، بهترین آرزوها و تبریک ها برای به اشتراک گذاشتن با عزیزانتان تنظیم کرده ایم.

  • هنگامی که تو به زندگی من آمدی، امید تازه ای به زندگی گرفتم. تو یک روح شگفت انگیز هستی که معنای واقعی دوستی را به من آموختی. روز بهترین دوست مبارک
  • زمان و مسافت در هر رابطه ای مهم است. اما با دوستی مثل تو که در قلب من زندگی میکند، فاصله ای بین ما وجود ندارد. ما هرگز با فاصله از هم جدا نمیشویم، چرا که قلبا به هم متصل هستیم. روز بهترین دوست مبارک.
  • اولین بار که دیدمت شیرین بودی، کم کم شیرین تر شدی و الان شیرین ترین کسی هستی که میشناسم. تو بهترین دوست من برای زندگی هستی. روز بهترین دوست مبارک.
تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۲/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه
  • دوستی مثل تو، همان چیزی است که من برای زندگی در این دنیا و شادی و برکت نیاز داشتم. روز بهترین دوست مبارک.
  • روزی نیست که خدا رو شکر نکنم که تو دوست من هستی. از اینجا تا کره ماه دوستت دارم بهترین دوست من.
  • وقتی پیش من هستی، هیچ چیزی من را نمیترساند. من از تو ممنونم که زندگی من رو ئر از عشق و شادی کردی. عزیزم روز بهترین دوست بر تو مبارک.

چگونه روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳ رو جشن بگیریم؟

بهتر است برای جشن گرفتن روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳ از قبل به کار و هدیه هایی که موردعلاقه دوستانتان است فکر کنید. این روز بهترین روزی است که میتوانید از آنها برای بودنشان در زندگی شما قدردانی کنید. در ادامه به شما چند ایده که ممکن است بهترین دوست شما از آن خوشش بیاید را خواهیم گفت.

یک سورپرایز برای آنها طراحی کنید.

هر شخصی با یک کار خاص خوشحال میشود. ممکن است یک نفر سفری غافلگیرکننده دوست داشته باشد، اما شخصی دیگر یک شب آرام را ترجیح دهد. بهتر است فکر کنید که دوستتان وقتی خوشحال است چه کاری انجام میدهد. ممکن است از هدیه گرفتن، رفتن به یک ماجراجویی و یا سفر، صحبت کردن با دوستان دیگر خوشحال شود. پس بهتر است برنامه ای مطابق سلیقه او بچینید.

با بهترین دوستانتان تماس بگیرید

شما مجبور نیستید یک روز مفصل را برنامه ریزی کنید یا پول زیادی را در روز ملی بهترین دوستان خرج کنید تا به بهترین دوست خود بفهمانید که چقدر قدردان او هستید. اینکه به او زنگ بزنید و به او این روز را تبریک بگویید هم باعث تقویت دوستیتان میشود. حتی اگر به طور دائم با همدیگر صحبت میکنید و یا پیامک میفرستید، تایمی از روز جهانی بهترین دوست را به صحبت کردن با بهترین دوستانتان بگذرانید.

او را به یک قهوه صبحگاهی دعوت کنید

قبل از اینکه بهترین دوستتان به محل کارش برود، برای او یک قهوه بخرید و همراه آن یک کارت تبریک کوچک به او هدیه بدهید. این کار باعث میشود که او روز خودش را با هیجان شروع کند.

یک عکس از خودتان در فضای مجازی منتشر کنید

یک عکس با بهترین دوستتان در فضای مجازی منتشر کنید و با یک کپشن زیبا از او بابت بودنشان در زندگی شما قدردانی کنید.

او را با یک هدیه سورپرایز کنید

دوستی چندین ساله خودتان را یک هدیه شیرین جشن بگیرید. یکی از بهترین راه های نشان دادن علاقه و قدردانی ما نسبت به دوستانمان این است که هدایای موردعلاقه شان را به آنها بدهیم. اگر بتوانید هدیه ای که میخرید را به درب خانه آنها ارسال کنید باعث میشود که هدیه شما فراموش نشدنی شود.

چه هدیه ای مناسب روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳ است؟

بهترین دوستان شما لیاقت این را دارند که دنیا را به پای آنها بریزید. به همین دلیلی بهتر است هدیه ای را برای آنها تهیه کنید که لیاقت آنها را داشته باشد. هدیه ای که میخواهید برای بهترین دوست خود تهیه کنید بسیار خاص تر از هدایای دیگر باشد. پس باید هدیه ای بخرید که آنها همیشه بتوانند از آن هدیه استفاده کنند. به خاطر احساساتی که در پشت آن پنهان شده است، اشک خواهند ریخت و یا میخندند. در اینجا به چندتا از بهترین هدایایی که میتوانید به دوستانتان تقدیم کنید اشاره خواهیم کرد.

اکسسوری

اکسسوری از جمله هدایایی است که میتواند هر شخصی را خوشحال کند. با خرید اکسسوری، یک هدیه خاص به بهترین دوستتان تقدیم میکنید. اینکه به کسی یک اکسسوری هدیه بدهید، از قدیم به معنای عشق و علاقه زیاد به او است. هر بار که او از آن استفاده کند، به یاد شما میفتد و میتواند آن اکسسوری را برای تمام عمر نگه دارد. اکسسوری یک هدیه خاص و بی نظیر برای خانم ها و آقایان است.

تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۲/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه

برای خرید انواع مختلف اکسسوری، میتوانید از لینک روبرو بازدید نمایید: اکسسوری


دسته گل

گل ها از قبل از قرون وسطی نماد عشق و محبت بوده اند. همچین گل ها در بسیاری از فرهنگ ها، به معنای صلح، خلوص و رفاه هستند. با وجود اینهمه معانی، جای تعجبی نیست که گل ها یکی از محبوب ترین هدیه ها هستند. رنگ های زیبا، عظر ماندگار و معانی که پشت هر گل وجود دارد، میتواند لبخند به لب بهترین دوست شما بیاورد. همچنین اگر قصد دارید هدیه دیگری برای بهترین دوستتان تهیه کنید، حتما با گل آن را تزئین کنید.

تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۲/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه

همچنین اگر دوست دارید، خودتان دسته گل موردعلاقه تان را تزئین کنید، ویدئوی زیر ایده های متفاوتی به شما میدهد.

ساعت مچی

ساعت مچی از جمله هدایایی است که هرکسی آن را دوست دارد. هنگامی که شما به بهترین دوستتان یک ساعت مچی هدیه میدهید، به او میگویید که تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد و میخواهید در زندگی روزمره او حضور داشته باشید. وقتی بهترین دوست شما، ساعت مچی را به دستانش میبندد، به یاد شما میفتد. اگر قصد دارید یک ساعت مچی ماندگار، باکیفیت، زیباو با قیمتی مناسب به او هدیه بدهید، برندهای ساعت کاسیو، ساعت سیتیزن، ساعت پولو، ساعت سیکو و … از جمله بهترین برندهای موجود در ایران هستند.


برای دیدن متنوع ترین ساعت مچی ها در ایران، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت مچی


باکس شکلات

اینکه کسی عاشق شکلات باشد و یک نفر به او باکسی پر از شکلات بدهد، میتواند بهترین هدیه برای او باشد. کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که شکلات دوست نداشته باشد. همچنین باکس و دسته های شکلات یکی از ترندهای محبوب در بین افراد برای هدیه دادن هستند. شکلات ها را میتوانید خودتان تزئین کنید و یا از بیرون خریداری نمایید.

اما اینکه خودتان دسته شکلات ها را تزئین کنید، نشان میدهد که تا چه حد برای بهترین دوستتان زمان و ارزش گذاشته اید. اگر به دنبال ساده ترین راه برای درست کردن دسته شکلات هستید، ویدئوی زیر میتواند به شما کمک کند.

سخن آخر

اینکه بتوانید مناسب ترین هدیه برای بهترین دوستتان را پیدا کنید، در قدم اول باید سلیقه او را به خوبی بدانید. در قدم دوم بهتر است وسایلی که او نیاز دارد را بشناسید. تا امروزه اکسسوری و ساعت مچی از جمله محبوب ترین هدایایی بودند که افراد دوست داشتند از دیگران دریافت کنند. بهتر است هنگام خرید ساعت مچی و خرید اکسسوری به صورت آنلاین، به اصالت کالا و سابقه فروشگاهی که از آن خرید میکنید دقت نمایید. همچنین دقت نمایید که کالای اصل خریداری کنید تا بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید ساعت مچی و یا اکسسوری اصل برای روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳ را دارید، به شما فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری را معرفی میکنیم. فروشگاه تیک تاک گالری از جمله با سابقه ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش ساعت مچی و اکسسوری است. همچنین تمامی محصولاتی که از این فروشگاه خریداری میکنید کاملا اصل هستند و به همراه ضمانت نامه معتبر تقدیم شما میشوند. بهترین هدیه ای که میتوانید به بهترین دوست خود هدیه دهید را از فروشگاه تیک تاک گالری بخواهید.

منبع: www.nationaltoday.com

www.www.lifelot.co.nz

۵ از ۵ - ( ۱۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

2 دیدگاه در “تاریخ روز جهانی بهترین دوست ۱۴۰۳/ متن تبریک روز جهانی بهترین دوست+ هدیه

  1. ویدئوهاتون چقدر خوب بود.. من به شخصه عاشق اینم که بتونم برای بهترین دوستم با دستای خودم هدیه درست کنم. مرسی از ایده های خوبی که دادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×