ساعت مچی بازیگران و افراد مشهور ایرانی

امروزه اکسسوری هایی که توسط افراد استفاده می شوند نشان دهنده ی شخصیت و سلیقه ی افراد هستند. به عنوان مثال ساعت های مچی امروزه دیگر فقط وسیله ای برای نمایش زمان به شمار نمی روند. ساعت های مچی نشان دهنده ی سبک استایل هر شخص هستند. پس سلبریتی ها نیز به شدت به اکسسوری هایی که از آنها استفاده می کنند اهمیت می دهند. به همین علت شاید شما هم علاقه داشته باشید که بدانید سلبریتی و بازیگر معروف مورد علاقه ی تان از چه سبک و برند ساعت مچی استفاده می کند. اکثر ساعت هایی که سلبریتی ها استفاده میکنند جزو گرانترین ساعت مچی ها در ایران به شمار میروند. به دلیل روز سینما سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۱ شهریور، در این مقاله تصمیم داریم ساعت مچی بازیگران و افراد مشهور ایرانی را به شما معرفی کنیم.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت مچی های اصل در ایران را ببینید، وارد لینک زیر شوید: ساعت مچی


ساعت مچی بازیگران زن ایرانی

امگا و کارتیه از جمله محبوب ترین برندهای ساعت در بین بازیگران زن ایرانی هستند. در ادامه به برخی از ساعت بازیگران زن ایرانی اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر معروف کشورمان است. اولین نقش مهتاب کرامتی در سریال مردان آنجلوس بوده است. مهتاب کرامتی بعد از این که به عنوان سفیر یونیسف انتخاب شد به چهره ای بین المللی تبدیل شد. در عکسی که مشاهده می کنید او یک ساعت کارتیه بلون بلو به دست دارد. فلسفه پشت اسم این ساعت این است که میخواهد مانند یک بادکنک بر مچ دستان شما شناور باشد. بالون بلو کارتیه از سال ۲۰۰۷ بخشی معتبر از این برند و یکی از محبوب ترین ساعت های کارتیه است. این ساعت جزو ساعت های اسپرت کارتیه به شمار میاید و دارای روکش کربنی است که در مقایسه با طرح های قبلی مقاوم در برابر خش و بادوام است. روکش کربنی هم ظاهری براق به آن بخشیده است. قیمت این ساعت چیزی در حدود ۷۰۰۰ دلار است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی لیلا حاتمی

خانم لیلا حاتمی بانوی مطرح سینما ایران با ساعت رولکس دیت جاست در جشنواره ها و فرش قرمز های متعددی دیده شده است. این ساعت از شرکت رولکس ترکیبی از طلا و استیل است و به عنوان یک شاهکار فنی توصیف میشود که تمام نوآوری های رولکس تا امروز را در بر میگیرد. مجموعه ای از الماس ها و مرواریدهایی که درون ساعت به کار میرود و یا صفحه درخشان و براق این ساعت به حفظ شهرت آن کمک میکند. قیمت این ساعت در حدود ۹۰۵۰ دلار است . رولکس همیشه جزو برندهایی بوده است که ساعت مچی هایش از گرانترین برندهای ساعت در دنیا و ایران است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی نیکی کریمی

نیکی کریمی حرفه ی خود را بازی در فیلم سارا شروع کرد. این فیلم ساخنه ی داریوش مهرجویی است. در عکسی که مشاهده می کنید نیکی کریمی ساعتی از برند رولکس به دست دارد. نیکی کریمی بسیار در ایران و خارج از ایران معروف است. وی همیشه از لباسها و اکسسوری های لوکس و گران قیمت استفاده می کند. خانم نیکی کریمی که در کنار بازیگری چند سالی است به کارگردانی هم روی آورده، برای دنبال کردن زمان رولکس دیت جاست استیل و رزگلد اویستر با اعداد برلیان را با خود همراه می‌کند. قیمت تقریبی این مدل در حدود ۱۱.۳۰۰ دلار است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی ساره بیات

ساعت امگا کانسلیشن روی دست ساره بیات نیز به چشم خورده است. او در بسیاری از جشنواره ها و ایونت های مهم این ساعت را به دست دارد. تا اینجای مقاله به نظر می رسد امگا کانسلیشن پر طرفدار ترین مدل ساعت در بین چهره های مشهور ایرانی به شمار می رود. لاین کانسلیشن امگا، نمادی از پیچیدگی های کلاسیک ساعت مچی است که به دلیل طراحی زیبا و هنر بی نظیرش، همواره مورد تحسین قرار میگیرد.

اما چرا این ساعت جزو گرانترین ساعت مچی ها در ایران به شمار میرود؟ شاید دلیل این موضوع متریال و مهارت های موردنیاز برای تولید ساعت است. هر ساعت از این کالکشن برای اطمینان از دقت و عملکرد خود، تحت یک فرایند تست دقیق قرار میگیرد. امگا توانسته است تا به رکوردهای زیادی دست پیدا کند که شرکت های ساعت سازی دیگر تا به امروز نتوانسته اند به گرد پایش برسند. دقت بالای ساعت در زمان سنجی هم از جمله دلایل دیگر برای گران بودن این برند است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی بازیگران مرد ایرانی

ساعت مچی نوید محمد زاده

آقای نوید محمد زاده بازیگر محبوب کشورمان که بازی بی نظیری در فیلم های ابد و یک روز، خشم و هیاهو و عصبانی نیستم از خود به نمایش گذاشته اما در این لیست سلیقه ای وینتیج و مقرون به صرفه تر دارد. انتخاب نوید محمد زاده ساعتی دیجیتال و کلاسیک از شرکت کاسیو است که قیمتی از ۶۵ تا ۹۰ دلار دارد.


اگر نوید محمدزاده هم جزو بازیگران مورد علاقه شماست و میخواهید ساعت مچی خود را با او ست کنید، پس وارد لینک روبرو فروشگاه تیک تاک گالری شوید: ساعت کاسیو


ساعت افراد مشهور ایرانی

همچنین جی شاک از کالکشن های مورد علاقه و محبوب نوید محمدزاده است. جی شاک از جمله کالکشن های محبوب ساعت کاسیو است که مقاومت بالایی در برابر آب و ضربه دارد. ساعت جی شاک به دلیل امکانات بالا و تکنولوژی های پیشرفته ای که دارد، همواره از پرفروش ترین ساعت مچی ها در ایران است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار یکی از سلبریتی های مشهور ایزانی است که علاقه ی زیادی به برند کاسیو دارد. قیمت این ساعت او که در عکس مشاهده می کنید چیزی در حدود ۸ میلیون تومان است. یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های موجود در بازار که طراحی منحصر به فرد و امکانات بی نظیری دارد.

ساعت افراد مشهور ایرانی

اگر شما هم میخواهید ساعت مچی خود را با محمدرضا گلزار ست کنید و یا مدل های مختلفی از برند محبوب او را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت جی شاک


البته شاید شما هم عکس محمدرضا گلزار را در بنرهای مختلفی که ساعت Lond Weil را تبلیغ میکند دیده باشید. لوند ویل یکی از برندهای محبوب محمدرضا گلزار است. این برند در سال ۲۰۰۰ فعالیت خودش را آغاز کرد و امروزه نزدیک به ۲ میلیون ساعت تولید میکند. محصولات این برند به خاورمیانه، هند، اروپا، آمریکای جنوبی و ژاپن عرضه میشود.

ساعت افراد مشهور ایرانی

همچنین محمدرضا گلزار به تازگی توسط یکی از گرانترین ساعت مچی های ایران به نام پیاژه دیده شده است. پیاژه از جمله بهترین برندهای ساعت مچی سوئیسی در دنیا است که سابقه طولانی در تولید ساعت مچی دارد. ساعت های این برند به دلیل ظرافت و مهارت خود در سراسر جهان مشهور هستند.

ساعت افراد مشهور ایرانی

کلکسیون ساعت مچی مهران مدیری

در لیست معرفی ساعت مچی افراد مشهور ایرانی اولین نفر مهران مدیری است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی از آن دسته از هنرمندانی است که به ساعت های مچی خود اهمیت بسیار می دهد. او کلکسیونی بی نظیر از ساعت های لوکس و منحصر به فرد دارد. به نوعی ساعت های مهران مدیری از جمله گرانترین ساعت مچی های موجود در ایران به شمار میروند.

ساعت کارتیه سانتوس ۱۰۰

درعکسی که مشاهده می کنید مهران مدیری ساعت کارتیه سانتوس ۱۰۰ استیل به دست دارد. قیمت حدودی کارتیه سانتوس استیل ۶۳۰۰ دلار است. کارتیه جواهر و ساعت ساز فرانسوی، شاید رشک برانگیزترین ادعای تاریخی را در بین هر برند ساعتی داشته باشد. کارتیه سانتوس، تامین کننده اولیه ساعت مچی مردانه در سال ۱۹۱۱ بود. در سال ۲۰۱۹، تولیدات خودش را گسترش داد و یک سانتوس کرنوگراف و یک سانتوس کوارتز جدید به نام سانتوس دومونت را روانه بازار کرد.

بدنه سانتوس از ساعت جیبی های مربعی الهام گرفته است، طراحی صفحه این ساعت بسیار خوانا است که تعاریفی از زیبایی شناسی های دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ را نشان میدهد. سانتوس ۱۰۰ در سال ۲۰۰۴ به مناسبت صدمین سالگرد ساخت ساعت لویی کارتیه برای دوستش سانتوس دومنت ساخته شد. این ساعت دارای یک بدنه فولادی ضد زنگ و بدنه آن از جنس طلای ۱۸ عیار است که بر روی بند چرم تمساح آن قرار گرفته است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت رولکس دیتونا

چندی پیش هم عکسی از مهران مدیری در نشست خبری فیلم جدیدش منتشر شد. در این کنفرانس سیگار کشیدن این کارگردان سرشناس کشورمان مورد چالش قرار گرفت. زیرا در این بین ساعت رولکس این بازیگر محبوب به چشم می خورد. حالا پس از مدتی ساعت گران قیمت و لوکس مجری دورهمی مورد توجه قرار گرفته است. در عکس مربوط به نشست خبری مهران مدیری مشخص شده، ساعت رولکس در دستش است که با مراجعه به سایت رسمی این برند معروف مشخص می شود این ساعت بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار است و با توجه به قیمت دلار حداقل ۶۰۰ میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت هوبلو مدل کلاسیک فیوژن

ساعت دیگری که احتمالا شما نیز در دست مهران مدیری مشاهده کرده اید مدل هوبلو کلاسیک فیوژن یا ( Hublot Classic Fusion Power Reserve 8 Days) است. برند هوبلو یکی از معروف ترین برند های لوکس در جهان است. این مدل از برند هوبلو معروف ترین و بهترین مدل ساعت هوبلو بعد از مدل بیگ بنگ است. این مدل دارای یک طراحی کاملا ساده و کلاسیک است. این ساعت دارای بند چرم طبیعی است و مدلی که توسط مهران مدیری انتخاب شده است قابی رزگلد دارد. این ساعت از سری ساعت های کلاسیک برند هوبلو است. قیمت ساعت هوبلو کلاسیک فیوژن صفحه سرمه ای با طلای رز گلد به ارزش حدودی ۲۶۶۰۰ دلار است. این ساعت در برنامه ی دور همی در دست او دیده شده است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی سام درخشانی

سومین نفر از لیست معرفی ساعت مچی افراد مشهور ایرانی سام درخشانی است. انتخاب سام درخشانی بازیگر محبوب کشورمان ساعتی از شرکت رولکس است. ساعت رولکس یکی از معروف ترین و گرانترین برند های ساعت مچی لوکس در جهان و ایران است که به ساعت های با کیفیت و گران قیمتش در سطح بین المللی معروف است. رولکس سابمارینر طلا با صفحه استیل آبی انتخاب سام درخشانی است. رولکس سابمارینر از لاین ساعت های ورزشی رولکس است و بخشی از لاین Rolex Oyster Perpetual است. این ساعت در برابر آب و خوردگی مقاوم است. اولین مدل سابمارینر در سال ۱۹۵۴ در نمایشگاه ساعت بازل به مردم معرفی شد. امروزه مدل های ساب مارینر و ساب مارینر دیت به ترتیب به کالیبر ۳۲۳۰ و ۳۲۳۵ مجهز هستند و دارای عقربه های شب تاب، قاب چرخشی و دستبند Oyster هستند. قیمت این ساعت چیزی در حدود ۱۳۴۰۰ دلار است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی پیمان معادی

پیمان معادی که خود از ساعت فروش‌های خوب کشورمان است، در جشنواره فجر امسال که اتفاقاً با جایزه هم برای او همراه بود، با ساعت پنرای لومینور مارینا استیل ظاهر شد. این ساعت قیمتی در حدود ۷۵۰۰ دلار دارد. طراحی ساده و کلاسیک این ساعت همراه با بند چرم طبیعی آن تلفیقی بی نطیز ایجاد کرده است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی امیر جدیدی

امیر جدیدی بازیگر خوب و بااستعداد کشورمان که به تازگی سیمرغ بلورین جشنواره فجر را هم دریافت کرده، با ساعت Audemars Piaget در فرش قرمزها دیده‌شده است. ساعت های این برند از مواد لوکس مانند فلزات گرانبها و جواهرات تشکیل میشود. ادمارس پیگت در تکنولوژی های به نسبت پیچیده مانند تقویم دائمی، دقیقه شمار، توربیلون و کرنوگراف تخصص بالایی دارد.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی حمید فرخ نژاد

به نظر یکی از محبوب ترین ساعت ها در بین هنرمندان کشورمان کارتیه سانتوس ۱۰۰ است. کارتیه در بسیاری از موارد جزو برترین ها است. به عنوان مثال مدل سانتوس، اولین ساعت مچی کارتیه و یکی از ماندگرترین مدل های آن است. این ساعت در اصل یک ساعت مربعی با پهلوهای پهن است. این ساعت برای اولین بار توسط کارتیه برای دوستش سانتوس دومونت که یک خلبان با تجربه بود تولید شد. مدل انتخابی حمید فرخ نژاد ترکیبی از طلای ۱۸ عیار و استیل ضد زنگ است. قیمت تقریبی این ساعت ۹۶۰۰ دلار است که روی دست آقای حمید فرخ نژاد بازیگر جنوبی و خون گرم کشورمان قرار دارد .

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی رامبد جوان

در این لیست نفر بعدی رامبد جوان است. کارتیه یکی از برندهای موردعلاقه و محبوب رامبد جوان است. کارتیه کالیبر در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد. این ساعت تمام دقت و ظرافتی که این جواهرسازی لوکس از زمان تاسیس خود در سال ۱۸۷۴ از آن دفاع کرده است را در خود جای داده است. رامبد جوان کلکسیونی از ساعت های بی نظیر دارد که این ساعت نیز یکی ار آنهااست که در اکثر برنامه هایش آن را به دست دارد.

ساعت افراد مشهور ایرانی

اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت مچی اصل را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید:‌ ساعت مچی


ساعت مچی افراد مشهور ایرانی

افراد مشهور دیگری مانند فوتبالیست ها، سیاستمداران و … هم برندهای ساعت مورد علاقه ای دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی علی کریمی

علی کریمی در عکسی که مشاهده می کنید یک ساعت بیگ بنگ هوبلو به دست دارد. قیمت این ساعت چیزی در حدود ۳۰ تا ۶۰ هزار دلار است. علی کریمی در تیم های پرسپولیس، تراکتور سازی، بایرن مونیخ و استیل آذین بازی کرده است. این ساعت هوبلو از جانب سایت های خارجی به عنوان بهترین ساعت شرکت هوبلو شناخنه شده است. این ساعت یکی از گرانترین ساعت مچی های شرکت هوبلو و ایران است که بازیکن خوب کشورمان از آن استفاده میکند.

ساعت افراد مشهور ایرانی

علاوه برآن علی کریمی از زمین فوتبال تا مناظره‌های تلویزیونی، با ساعت هوبلو کینگ پاور نیز ظاهر می‌شود. این ساعت در جنس تیتانیوم با سایز ۴۸ م م و با قیمت تقریبی ۲۳۰۰۰ دلار در تعداد محدود ۲۰۰ عدد به بازار عرضه‌شده است. که البته به نظر می رسد ساعت مورد نظر ما هدیه‌ای از طرف باشگاه بایرن مونیخ به علی کریمی بوده است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی ابی

نفر بعدی لیست ما، آقای ابراهیم حامدی است. ابراهیم حامدی ملقب به ابی ساعت کارتیه کالیبر به دست خود می بندد. این ساعت کلاسیک با بند چرم مشکی طبیعی واقعا برازنده ی آقای صدای کشورمان است. قیمت این ساعت از شرکت کارتیه چیزی در حدود ۷۱۵۰ دلار است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی همایون شجریان

انتخاب همایون شجریان با حنجره ی طلاییش ساعتی از شرکت رولکس است. ساعت جی تی ام مستر ۲ با قیمت تقریبی ۳۳۲۵۰ دلار در عکس زیر در دست او مشاهده می شود.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی اسحاق جهانگیری

دومین نفر در لیست معرفی ساعت مچی افراد مشهور ایرانی آقای اسحاق جهانگیری است. ساعت های مچی برای شخصیت های مطرح سیاسی هر کشور اکسسوری بسیار مهمی به شمار می روند. همه ی شخصیت های سیاسی هر کشور باید از ساعت مناسب استفاده کنند. آقای اسحاق جهانگیری که در حال حاضر معاون اول رئیس جمهور کشورمان هستند در یکی از کنفرانس های خبری خود ساعت کانسلیشن به دست دارند. این ساعت شرکت امگا ترکیبی از استیل و طلا است که قیمت آن چیزی در حدود ۸۸۵۰ دلار است. این ساعت امگا، در شرایط امروز از گرانترین ساعت مچی های موجود در ایران به شمار میرود.

ساعت افراد مشهور ایرانی

ساعت مچی مصطفی میرسلیم

پتک فیلیپ از محبوب ترین و لوکس ترین برندهای سوئیسی است. مصطفی میرسلیم ازنمایندگان مطرح ایران، در مناظره ای که با جلال رشیدی کوچی داشت، با ساعت پتک فیلیپ دیده شد. قیمت این ساعت امروزه در ایران نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان است.

ساعت افراد مشهور ایرانی

مطالب مرتبط

ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی ها

چرا مردان موفق ساعت مچی لوکس به دست می کنند؟

درباره برند کاسیو | ساعت مچی محبوب ژاپنی

منبع: wikipedia.org

۴.۱ از ۵ - ( ۷ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

3 دیدگاه در “ساعت مچی بازیگران و افراد مشهور ایرانی

  1. همه بازیگرها و هنرمندان و افراد مشهورجایگاهشون رو قبول کردم وبه عنوان هنرمند یا خواننده و کارمند دولتی… ولی کریمی و فرخ نژاد حالم رو به هم زدن… فقط بخاطر اینکه در چهره منافق و وطن فروش جلوه نمایی کردند .. حتی خواننده اِبی که مخالف این رژیم و حکومت هست در مورد ایران و ایرانی قلبش میتپه… ولی این دو نفر خیلی اعصابم رو خورد می‌کنند و ایران و ایرانی رو با بعضی از افکار و عقاید باطلشون فروختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×