کالکشن و زیر برندهای کاسیو

کاسیو برندی ژاپنی است که کار خود را از سالها قبل شروع کرده است. تنوع ساعت های کاسیو تا جایی بالا است که کاسیو اخیرا ساعت های خود را بسته به طراحی و کارایی در چند کالکشن تولید می کند. اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید در ابتدا باید با کالکشن و زیر برند های کاسیو آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می کند که بسته به سلیقه و نیازتان ساعت کاسیو مناسب خود را از بین حدودا ۱۰۰۰ مدل ساعت کاسیو پیدا کنید. برای آشنایی با زیر برندهای کاسیو با ما همراه باشید.

کاسیو جی شاک

آقای Ibe با رویای ساخت ساعتی خراب نشدنی در سال ۱۹۸۰ گروهی متشکل ازسه نفر را به قصد تولید این ساعت استخدام کرد. این گروه تلاش زیادی کرد. اما در آغاز قوی ترین فلزات نیز در آزمایش ها رد می شدند. تلاش های توقف ناپذیز این گروه سرانجام منجر به تولید ساعت جی شاک شد. ساعتی که در استحکام و ویژگی های منحصر به فرد وصف ناپذیر است. یکی از بهترین زیر برندهای کاسیو بی شک جی شاک است.

کاسیو-جی-شاک

جی شاک ساعتی با ویژگی های وصف ناپذیر!

از جمله ویژگی های جی شاک مقاومت در برابر شوک الکتریکی، ضربه، گرانش، درجه حرارت خیلی کم یا خیلی زیاد و لرزش است. علاوه بر آن ساعت های جی شاک بسته به مدلی که خریداری می کنید تا ۲۰۰ متر ضدآب هستند. یعنی این ساعت در رده ی ساعت های غواصی قرار می گیرد. جی شاک زمان بیش از ۳۰۰ کشور در جهان را نشان می دهد. از طریق بلوتوث نیز با نصب اپلیکیشن کاسیو به تلفن همراه شما متصل می شود.

این ساعت دارای کرنوگراف، کنترل رادیویی، گام شمار، سولار پاور، ال ای دی در صفحه نمایش است. در نتیجه قادر است بازه های زمانی را اندازه بگیرد. از طریق امواج رادیویی ساعت شما حتی در حال سفر از کشوری به کشور دیگر به طور خودکار تنظیم می شود.جی شاک با جذب انرژی خورشیدی یا حتی نور های کم فلورسنت باتری را شارژ نگه می دارد. در هنگام شب نیز به طور خودکار صفحه ساعت روشن می شود تا شما بتوانید در تاریکی از آن استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با برند جی شاک، مقاله ی همه چیز درباره ی ساعت جی شاک را بخوانید.

ویترینی از ساعت های جی شاک در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های جی شاک

کاسیو ادیفایس

یکی از محبوب ترین زیر برندهای کاسیو بعد از جی شاک، ادیفایس است. این ساعت قیمتی مقرون به صرفه نسبت به امکاناتش دارد و در کل در دسته ی ساعت های اقتصادی قرار می گیرد. ساعت های ادیفایس غالبا امکانات بسیار زیادی به شما ارائه می کنند.

کالکشن-ادیفایس-در-کاسیو

ساعت کاسیو ادیفایس مجهز به سولار پاور، کنترل رادیویی و تا ۱۰۰ متر ضد آب است. بنابراین این ساعت با نور خورشید یا فلورسنت شارژ می شود. همچنین از طریق امواج رادیویی به طور خودکار ساعتتان تنظیم می شود. می توانید این ساعت را به تلفن همراهتان متصل کنید و با استفاده از بلوتوث هر زمان تلفن همراهتان را گم کردید زنگ آن را به صدا در بیاورید. همچنین کاسیو ادیفایس نیز قادر به نمایش زمان در ۳۰۰ کشور دنیا است. برای آشنایی بیشتر یا ساعت ادیفایس مقاله ی درباره ی ساعت کاسیو ادیفایس را بخوانید.

ویترینی از ساعت های ادیفایس در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های ادیفایس

کاسیو شین

شین یک مجموعه پرطرفدار از کاسیو است. ساعت شین ترکیبی خاص از طراحی  منحصر به فرد و فناوری پیشرفته است. این کالکشن از ساعت های کاسیو نیز مانند کالکشن بیبی-جی مخصوص خانم ها طراحی شده اند. کاسیو همیشه در حمایت از حقوق زنان نیز پیشتاز است.

زیر-برند-کاسیو-شین

کیفیت بالای این ساعت مچی ها و همچنین تأکید بر ظاهر ظریف و زیبا و ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر آب (حداقل تا ۵۰ متر) و استفاده از استیل ضد زنگ برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ از علل محبوبیت این کالکشن است. نگین های این ساعت دارای سرتیفیکیت سواروسکی هستند. ساعت های بند چرمی این کالکشن کاسیو استانداردهای دقیق و آزمایش های مختلف را پشت سر گذاشته اند. آنها می توانند در برابر نور شدید، عرق و آب مقاومت کنند، همچنین در برابر تغییر رنگ نیز مقاوند.

ویترینی از ساعت های کاسیو شین در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های کاسیو شین

کاسیو پروترک

کاسیو پروترک یکی دیگر از زیر برندهای کاسیو است. کاسیو خودش این ساعت را مخصوص کوه نوردی معرفی می کند. از نام ساعت می توان فهمید که از قدرت و استحکامی بالا برخورددار است و می تواند همسفر خوبی در شرایط سخت باشد.

کاسیو-پروترک

کاسیو پروترک، همسفر شما در همه جا!

این کالکشن کاسیو می تواند ارتفاع را اندازه بگیرد. علاوه بر این موضوع به گام شمار مجهزاست. گام شمار از لحظه ی شروع با هر قدم، مسافت طی شده ی شما تا هدف را اندازه گیری می کند که این ساعت را دقیقا برای کوهنوردی مناسب می کند. این ساعت ها تا ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم هستند. کاسیو پروترک همچنین اطلاعات مربوط به جزر و مد را ارائه می دهد و  به سولار پاور و کنترل رادیویی برای تنظیم خودکار ساعت مجهز است. از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و علاوه بر آن مجهز به کرنومتر می باشد.

قابلیت دیگری که این ساعت دارد تایمر قایق رانی است. این قابلیت را کاسیو تایمر قایق بادبانی نامیده است. در مسابقه ی سرعت بر خلاف مسابقه ی قایق رانی شما می توانید در همان چند ثانیه ی اول به اوج سرعت خود برسید  اما در مسابقه ی قایق رانی این گونه نیست بنابراین به قایق های تفریحی ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان اضافه می دهند تا قایق به حداکثر سرعت خود برسد. در این قابلیت ساعت کاسیو سما این ۱۰ دقیقه را به صورت معکوس می شمارد. هر ۱ دقیقه ای که بگذرد ساعت ۱ بوق می زند. در آخر هم با سه بوق ممتد به شما اطلاع می دهد که زمان شروع فرا رسیده است.

ساعت های این کالکشن کاسیو دارای سنسوری مینیاتوری هستند که می تواند دما را اندازه بگیرد. محدوده دمایی که ساعت شما قادر به اندازه گیری آن است از -۱۰ درجه تا ۶۰ درجه ی سلسیوس است. برای آشنایی بیشتر با ساعت کاسیو پروترک مقاله ی درباره ساعت کاسیو پروترک را بخوانید.

ویترینی از ساعت های پروترک در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های پروترک

کاسیو جی-ام-اس

اگر از آن دسته زن های مستقلی هستید که تمایل دارند قدرتشان را از طریق استایلشان به نمایش بگذارند کاسیو جی-ام-اس برای شما است. کاسیو جی-ام-اس یکی دیگر از کالکشن های کاسیو است که کاسیو مخصوص خانم ها طراحی کرده است.

کالکشن-کاسیو-جی-ام-اس

کاسیو جی-ام-اس ویژگی هایی بسیار شبیه به کالکشن بیبی-جی دارد. مجهز به سولار پاور و کنترل رادیویی است. علاوه برآن دقیقا مثل بیبی-جی می تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراهتان وصل شود. در برابرآب، ضربه، شوک الکتریکی، گرانش نیز مقاوم است.

یکی از اصلی ترین تفاوت های جی-ام-اس و بیبی-جی در طراحی آنها است. بیبی-جی طراحی اسپرت دارد در حالیکه جی-ام-اس کلاسیک به چشم می خورد. برای آشنایی بیشتر با برند جی-ام-اس مقاله ی درباره ی ساعت کاسیو جی-ام-اس را بخوانید.

ویترینی از ساعت های کاسیو جی-ام-اس در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های کاسیو جی-ام-اس

کاسیو بیبی-جی

یکی از زیر برندهای کاسیو که زنانه هم است بیبی-جی می باشد. بیبی-جی در سال ۱۹۹۴ به عنوان ساعتی زنانه تولید شد. بیبی-جی طراحی منحصر به فردی در بین ساعت های زنانه دارد. ظاهر اسپرت و تنوع رنگی این ساعت باعث شده تا در دل همه جا باز کند.

کالکشم-بیبی-جی-کاسیو

ساعت بیبی-جی مانند جی شاک در برابر ضربه مقاوم است. این کالکشن از ساعت های جی شاک که مخصوص خانم ها تولید شده اند ویژگی های خاص زیادی دارند. به عنوان مثال باتری این ساعت ها با انرژی خورشیدی یا همان سولار پاور شارژ می شود. برای آشنایی کامل با قابلیت سولار پاور مقاله ی “ساعت های سولار (شارژ با نور خورشید) چگونه عمل می کنند؟” را بخوانید. مجهز به سیستم ساعت جهانی هستند و شما می توانید در بیش از ۳۰۰ کشور دنیا زمان را مشاهده کنید.

بیبی-جی ها تا عمق ۱۰۰ متر ضد اب هستند که آنها را حتی برای استفاده هنگام شنا نیز مناسب می کند. از ویژگی های دیگر بیبی-جی مجهز بودن به ال ای دی است که باعث می شود در هنگام شب بتوانید از آنها استفاده کنید. کرنومتر، گام شمار، ارائه اطلاعات مربوط به جزر و مد به هنگام موج سواری، اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث از ویژگی های دیگر بیبی-جی است. برای آشنایی بیشتر با بیبی-جی مقاله ی درباره ساعت کاسیو بیبی-جی را بخوانید.

ویترینی از ساعتهای بیبی-جی در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های بیبی-جی

حرف آخر

کاسیو یکی از قدرتمند ترین شزکت های ساعت سازی در سراسر جهان است که از مردم عادی گرفته تا سلبریتی ها به آن علاقه دارند. تنوع ساعت های کاسیو تا جایی زیاد است که شما دست خالی نمی توانید بیخیال این برند شوید. تنها چیزی که لازم است آن است که بسته به سلیقه ی خود کالکشن مناسبی از ساعت های کاسیو را جست و جو کنید. در آخر از لحاظ قیمت هم کاملا خیالتان جمع باشد. کاسیو یکی از مقرون به صرفه ترین برند هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که از نمایندگی معتبر کاسیو ساعتی اورجینال با ضمانت نامه ی معتبر خریداری می کنید. اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید به فروشگاه تیک تاک گالری که یکی از معتبر ترین نماینده های کاسیو در ایران است سر بزنید.

ویترینی از ساعت های کاسیو: مشاهده و خرید ساعت های کاسیو

منبع

Casio.com

مطالب مرتبط

۱۵ روش تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

ویژگی های کاسیو و امکانات آن

ساعت کاسیو چه امکاناتی بیشتر از ساعت هوشمند دارد؟

۵ ویژگی استثنایی برای خرید ساعت ادیفایس!

درباره برند کاسیو | ساعت مچی محبوب ژاپن

راحت ترین روش تنظیم ساعت جی شاک

 

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×