گران ترین ساعت مچی های جهان/ گرانترین ساعت دنیا

در این مقاله جذاب می خواهیم با گرانترین ساعت مچی های دنیا و جهان آشنا شویم. قطعا هنگامی که کلمه ساعت های لوکس را می شنوید، متریالی که در ساعت ها به کار میرود و قیمت هایشان شمارا به فکر وا می دارد. منحصربفرد ترین و زیباترین ساعت های جهان شاهکارهایی چندین میلیون دلاری می باشند. که برای حفظ آنها در مجموعه های خصوصی تلاش بسیاری می شود. این ساعت ها توسط افراد مطرح با طراحی انحصاری و استفاده از متریال های خاص و گران قیمت مانند سنگ های قیمتی، فلزات ارزشمند و… درست میشوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا گرانترین و لوکس ترین ساعت های دنیا و جهان را بشناسید و مشاهده کنید.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت مچی اصل را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مچی


ساعت مچی مدل Graff Diamonds The Fascination   💎

پیشنهاد میکنیم اگر به صورت تصادفی ۴۰ میلیون دلار در گوشه ای از خانه تان دارید و علاقه وافری به الماس هایی به سبک سنتی دارید، این ساعت را خریداری کنید. ساعتی با قسمت جداشدنی که تبدیل به حلقه میشود. نام دیگر این ساعت The Fascination است. این ساعت از ۱۵۲.۹۶ قیراط الماس سفید با سنگی نادر که تراش خوردگی فانتزی در مرکز ساعت دارد که توسط Graff در کارگاه های خود تراش و صیقل میخورند. این شاهکار گلابی شکل است که می توان آن را به عنوان صفحه ساعت در یک دستبند الماس بسیار معماری استفاده کرد یا می توان آن را بیرون آورد و به عنوان انگشتر پوشید. یک ساعت و یک انگشتر چه انتخاب هوشمندانه ای!

افراد زیادی این ساعت را به عنوان یکی از گرانترین ساعت مچی های دنیا و جهان میشناسند.

قیمت: ۴۰ ملیون دلار

ساعت مچی مدل Graff Diamonds – Hallucination 💎

بیش تر ارزش این ساعت زیبا بخاطر دستبندی است که صفحه آن را احاطه کرده است. این ساعت از انبوهی از الماس هایی با رنگ های فانتزی ( زرد روشن، آبی تند، آبی خاکستری روشن، سبز، نارنجی، صورتی تند و صورتی روشن )تشکیل میشود. در مجموع، وزن الماس های این ساعت ۱۱۰ قیراط می باشد. برای افزودن به زیبایی آن از تراشه های بسیار متنوعی از جمله الماس های مارکیز، گرد و قلب استفاده میشود. این ساعت شگفت انگیز حاصل هزاران ساعت کار توسط تیم بسیار ماهر Graff است. که شامل طراحان، گوهرشناسان و صنعتگران چیره دست می باشد.

لورنس گراف در مورد ساعت فوق العاده ارزشمند زنانه خود می گوید: “رویای گراف یک شاهکار مجسمه سازی است؛ جشنی از معجزه الماس های رنگی، سال هاست که به ایجاد این ساعت فکر کرده ام. ساعت فوق‌العاده‌ای که اشتیاق همه‌گیر ما را به الماس نشان می‌ دهد. توهم رویای الماس من را به واقعیت تبدیل کرده است.” اگر به دنبال گرانترین ساعت مچی دنیا و جهان هستید، ساعت مچی Graff Diamonds – Hallucination است.

قیمت: ۵۵میلیون دلار

ساعت مچی مدل Christophe Claret DualTow Night Eagle

اگر بتمن ساعت مچی میپوشید،‌ قطعا این مدل ساعت را میپسندید! این ساعت نه تنها مملو از وسایل است، بلکه از یک پسر ۱۴ ساله در یک باغ هم خوش قیافه تر به نظر میرسد. عقاب شب” با ۶۸ قطعه محدود، نسخه اصلاح شده مفهوم قبلی “DualTow” است. همچنین دارای توربیلون‌ها (مکانیسمی که به مقابله با اثر گرانش درون ساعت کمک می‌کند)، یک مینی گونگ و چکش برای زنگ آن، و ۶۵ جواهر که از درون طرح رنگ تیره آن می‌درخشند.

ساعت مچی مدل Lange & Söhne Grand Complication

(Lange & Söhne Grand Complication) که اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و با الهام از Grande Complication No تولید شد. در حال حاضر گران قیمت ترین ساعت از این برند می باشد. ساخت این ساعت مچی ۱سال زمان برد. قطر این ساعت مچی ۵۰ میلی متر و ضخامت آن ۲۰ میلی متر می باشد. همچنین این ساعت منحصربفرد دارای کرنوگراف چند ثانیه ای است. عقربه های طلایی کوچک نمایشگرهای تقویم را زیباتر می کنند. این ساعت زیبا و کاربردی تاریخ، روز، هفته، ماه و سال کبیسه را نشان می دهد. مونتاژ‌ و تنظیم مکانیسم ها به قدری سخت است که تنها یک ساعت در سال میتواند بسازد . همچنین تاکنون تنها ۶ نسخه از این ساعت ها در بازار موجود است.

این ساعت دارای یک مکانیسم قابل توجه است که در هر چرخش کامل ساعت و ربع ساعت، این مکانیسم فعال میشود. حروف در این ساعت به زبان آلمانی است: “G” مخفف اعتصاب بزرگ و “K” برای اعتصاب کوچک است و “R” به معنای استراحت است. یک بشکه فنری مجزا انرژی مورد نیاز را برای ۲۴ ساعت پس از فعال شدن ضربه بزرگ ارائه می دهد. دکمه کرنوگراف در سمت راست بالا برای اندازه گیری کرنومتر قرار دارد. هنگامی که دکمه را میزنید،‌ کرونومتر آن فعال میشود. تقویم این ساعت در سال ۲۱۰۰ آپدیت میشود.

تقویم میلادی در سال ۲۱۰۰، ۲۹ فوریه را حذف میکند؛ طبق این قاعده که سال های کبیسه در سال های سکولار که بر ۴۰۰ قابل تقسیم نیستند، حذف میشوند. هنگامی که ساعت پس از مدت زمان طولانی تری کنار برود، نمایشگرها را میتوان به راحتی با دو اصلاح کننده اضافی به روز کرد که میتوانند به طور جداگانه روز، هفته و ماه را پیش ببرند. نمایشگر فاز ماه همیشه به طور جداگانه با تصحیح کننده که در ساعت ۵ قرار دارد تنظیم میشود.

قیمت: ۲.۵ ملیون دلار

 

ساعت مچی مدل Franck Muller Aeternitas Mega

این ساعت لوکس رکورد سخت ترین و گرانترین ساعت مچی در دنیا و جهان را دارد. این ساعت دارای ۱۴۸۳ قطعه خیره کننده است که بابت این مورد هم رکورد جهانی را داراست. ریشه نام ( Aeternitas ) از لاتین است و به معنای ابدیت می باشد. برای ساخت این ساعت از طلای سفید استفاده میشود. این ساعت از نظر پیچیدگی، سخت‌ترین ساعت مچی جهان است و اوج موفقیت در هنر ساعت سازی را نشان میدهد. این ساعت لوکس قابلیت ذخیره سازی انرژی تا ۳ روز را دارد.

ساعت هایی که توسط فرانک مولر تولید میشوند، زیبایی شناسی اساسی را بر روی تمام اجزای حرکات ساعت ما ارائه میدهند؛ چه قابل مشاهده باشند و چه نباشند.

همچنین این ساعت دارای تقویم دائمی سکولار می باشد. بند این ساعت لاکچری از چرم تمساح درست میشود. مقاومت این ساعت شگفت انگیز در برابر آب تا ۳ اتمسفر می باشد. کیس های این ساعت در خود کارخانه تولید و در کارخانه La-Chaux-de-Fonds مهر میشوند و سپس برای تکمیل به Watchland در ژنو تحویل میدهند.

قیمت: ۲.۷ میلیون دلار


ساعت مچی مدل Patek Philippe Ref. “Eurasia Dial

دیدن این ساعت هیجان انگیز یک منظره نادر را برای شما به ارمغان می آورد. این ساعت مچی دارای یک صفحه میناکاری با نقشه اوراسیا است. این ساعت می تواند با استفاده از حلقه ای، زمان ۴۱ شهر از نیویورک تا آدلاید را در سراسر جهان نشان دهد. زمانی که این ساعت در ماه می ۲۰۲۱ فروخته شد، بیشترین پرداختی را برای یک ساعت مچی طلای زرد داشته است. این ساعت توسط ساعت ساز افسانه ای Louis Cottier طراحی شده است. چیزی که این ساعت را بسیار کمیاب میکند، جزئیات است. تایمرهای جهانی Patek از دهه ۱۹۵۰ تولید انبوه نداشتند و عموما توسط بزرگان و میلیونرهای بزرگ خریداری میشدند. آخرین باری که این ساعت به بازار عرضه شد، در سال ۲۰۰۲ بود که در Antiquorum با قیمتی کمی بیش از ۱.۷ میلیون فرانک به فروش میرود.

ساعت های جهانی Patek Phillipe که در اواسط قرن شناخته شدند، در جعبه زرد، سفید و رزگلد وجود دارند. اما همه مدل های اوراسیا که وجود دارند همگی طلای زرد هستند و همه با شماره مرجع های ۲۵۲۳ عرضه میشوند. همچنین این ساعت یکی از گرانترین ساعت مچی های دنیا و جهان است.

قیمت: ۷.۷ میلیون دلار

ساعت مدل Patek Phillippe Yellow Gold Calibre

(Patek Philippe Caliber) یک ساعت جیبی یادبود است، که در سال ۱۹۸۹ برای جشن ۱۵۰ سالگی این شرکت تولید شد. این ساعت که توسط Patek Phillipe به عنوان ” گرانترین ساعت مچی و دنیا جهان” اعلام شد، دارای ۳۳ عنصر، وزن ۱.۱ کیلوگرم و ۲۴ عقربه زمان شمار است. پتک فیلیپ از طلای ۱۸ عیار یا پلاتین با ارزش تخمینی ۶ میلیون دلار درست میشود. این ساعت در مجموع دارای ۱۷۲۸ جزء، از جمله دماسنج، و نمودار ستاره ای می باشد

پنج سال تحقیق و توسعه و چهار سال برای ساخت آن طول کشید. چهار ساعت تولید شد: یکی از طلای سفید، یکی از طلای زرد، یکی از رزگلد و دیگری از جنس پلاتین. طلای زرد و کالیبر ۸۹ طلای سفید به ترتیب در حراجی توسط Antiquorum در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۰۴ فروخته شدند و هر دو ساعت در حال حاضر با قیمت نهایی بیش از ۵ میلیون دلار در میان ۱۰ ساعت برتر گران قیمت فروخته شده در حراجی قرار دارند.

قیمت: ۶میلیون دلار

 

 

ساعت مچی برند Hublot Big Bang Diamond 💎

با وجود تمامی تکنیک های آوانگارد و فلسفه هنر فیوژن، وقتی صحبت از الماس میشود، باید بدانید که هابلوت به الماس های نگهداری و مراقبت از زمان احترام میگذارد؛ زیرا بر تکنیک های سنتی سنگ چینی و همچنین فناوری های پیشرفته متکی است. این ساعت با قیمت ۵ میلیون دلار دارای ۱۲۸۰ الماس سه قیراطی است و این ساعت توسط مجرب ترین جواهر ساز نیویورکی با ۴۰ سال تجربه می باشد، که قطعا جزو لوکس ترین و گرانترین ساعت ها در دنیا و جهان است.

قیمت: ۵میلیون دلار

 

ساعت مچی Jacob & Co.Billionaire Watch 💎

این ساعت که در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک قطعه منحصر به فرد عرضه شد، یک ساعت بی سابقه بود که به عنوان یک پروژه سفارشی ایجاد شد و چندین سال طول کشید تا ۲۳۹ الماس سفید تراش زمرد آن را پیدا کرد، مرتب کرد، برش داد و آماده کرد. ساعت Billionaire از الماس تراشیده زمرد ۲۶۰ قیراطی درست میشود ، حرکت توربیلون آن با ۵۷ الماس تراش خورده باگت تنظیم شد که یک شاهکار بی سابقه دیگر بود این ساعت بدنه بسیار زیبا و شیک دارد، که این ساعت ذهن بسیاری را برمی انگیزد و تضمینی برای شروع یک استایل منحصر بفرد است.

هرگز پیش از این ساعتی به این زیبایی و این همه الماس زرد با کیفیت بالا و بزرگ وجود نداشته است. هرگز جمع آوری چنین سنگ های قیمتی به این اندازه طولانی، صبورانه و مصمم در تلاش برای کیفیت و ثبات رنگ نبوده است. پیش از این هرگز امکان نداشت که سنگ ها با چنین سطح پیچیدگی بالایی به اندازه تراش Asscher در مقادیر زیاد برای یک قطعه تراش بخورند.

قیمت:  18ملیون دلار

 

ساعت مچی برند Maitres Du Temps Chapter One Round Transparence 

Maîtres du Temps به خاطر گرد هم آوردن برخی از استثنایی‌ترین ساعت‌سازان جهان برای همکاری در مدل‌های تغییردهنده بازی، مشهور هستند. ترکیبی از طراحی های خاص و مکاتب مختلف ساعت شناسی در این ساعت به کار رفته است. مدل این ساعت مچی هم کلاسیک و هم پیچیده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی، قاب طلای ۱۸ عیار آن است که آن را از بقیه متمایز کرده است. با قیمت ۴۰۴.۰۰۰ پوندی این ساعت مچی، این ساعت مچی به عنوان یک ادای احترام به سازندگان این ساعت و آینده جذاب این صنعت است.

ساعت مچی برند Chopard 201-Carat Watch 💎

هنگامی که صحبت از ساعت های لوکس میشود، تنها تعداد کمی میتوانند با شکوه ساعت ۲۰۱ قیراطی Chopard رقابت کنند. این شاهکار که در سال ۲۰۰۰ توسط ساعت ساز مشهور سوئیسی، Chopard ساخته شد، بعد جدیدی به مجلل می بخشد. اما چه چیزی این ساعت را به یک ساعت فوق العاده تبدیل میکند؟ این ساعت فقط نمایانگر درخشش نیست، بلکه طراحی استثنایی و مهارت است که آن را متمایز میکند. ساعت ۲۰۱ قیراطی Chopard یک اکسسوری خیره کننده است که دارای مجموعه ای از الماس های رنگی در رنگ های منحصر به فرد و اشکال فانتزی است که جذابیت پر زرق و برق آن را تقویت می کند. این ساعت با ارزش ۲۵ میلیون دلار در رده گران ترین ساعت های ساخته شده قرار دارد.

این ساعت کاملاً دست ساز با افتخار ۸۷۴ الماس درجه یک در رنگ ها و اندازه های متنوع را به نمایش می گذارد. قطعه اصلی این ساعت درخشان طلای سفید و طلای زرد یک الماس صورتی بی عیب و نقص قلب شکل با وزن ۱۵.۳۷ قیراط است. دستبند ساعت شامل خوشه هایی از ۲۶۰ الماس گلابی شکل D-color بدون عیب و ۹۱ الماس گرد D-color به وزن ۱۰.۲۹ قیراط است. این ها به شکل گل هستند و یک الماس زرد ۸.۸۱ قیراطی گرد در مرکز آن وجود دارد. در ادامه به برخی مواردی که این ساعت را خاص و منحصر به فرد کرده است اشاره خواهیم کرد.

طراحی منحصر به فرد

با یک نگاه به ساعت جواهر ۲۰۱ قیراطی Chopard مجذوب زیبایی آن خواهید شد. این ساعت دارای مجموعه ای از الماس های رنگی در رنگ های غیرمعمول و اشکال فانتزی است که بر جذابیت آن افزوده است. این ساعت با سخت افزار درخشان طلای سفید و طلای زرد ساخته شده است که بر ظرافت و پیچیدگی آن افزوده است.

ارزش ساعت

بر کسی نهان نیست که ساعت جواهر ۲۰۱ قیراطی Chopard با قیمت بالای ۲۵ میلیون دلار عرضه می شود. این ساعت در مجموع دارای ۸۷۴ الماس درجه یک در رنگ ها و اندازه های مختلف است که شامل یک الماس صورتی شکل قلب به وزن ۱۵.۳۷ قیراط، یک الماس آبی قلبی شکل به وزن ۱۲.۷۹ قیراط و یک الماس قلب شکل D رنگ با وزن ۱۱.۳۶ قیراط می شود.

ترکیب دقیق سنگ های قیمتی

ساعت جواهر ۲۰۱ قیراطی Chopard یک اثر هنری واقعی در مورد ترکیب سنگ های قیمتی آن است. این ساعت دارای یک الماس صورتی قلبی شکل مرکزی است که توسط یک الماس آبی به شکل قلب و یک الماس قلبی شکل D احاطه میشود. این دستبند همچنین مجموعه‌ای از الماس‌های گلابی‌شکل و گرد بی‌عیب را به نمایش می‌گذارد که به شکل گل با یک الماس زرد در مرکز چیده میشوند.

شهرت و مهارت Chopard

شوپارد در صنعت جواهرسازی شهرت خوبی دارد و ساعت ۲۰۱ قیراطی Gemstone نشانی از مهارت آنهاست. برخلاف بسیاری از ساعت‌سازان دیگر، Chopard تمام ساعت‌های خود را در داخل می‌سازد و بالاترین سطح

کنترل کیفیت را تضمین می‌کند. توجه به جزئیات و فداکاری به هنر آنها بی نظیر است. تعهد شوپارد به خلاقیت، نوآوری و سنت خانوادگی در هر ساعتی که ایجاد می کند، می درخشد.

ساعت مچی برند Chopard L.U.C All-in-One ‘Janus Watch

برند شوپارد به عنوان یکی از بزرگان ساعت سازی دنیا به حساب میاید. ساعت Chopard L.U.C All-in-One ‘Janus Watch در سال ۲۰۱۷ جایزه بزرگ ساعت سازی ژنو را دریافت کرد. شوپارد در سال بعد یک ساعت مشابه با قیمتی نزدیک به یکدیگر به بازار عرضه کرد. L.U.C All-in-One انحصاری بودن را با اسطوره های معروف ترکیب می کند. تنها ده نسخه از هر مدل رنگ رزگلد و پلاتین ساخته شد. این ساعت با الهام از خدای رومی-یانوس- که به خاطر دو چهره اش معروف است. این ساعت هم دارای دو صفحه است. ویژگی های داخلی این ساعت هم منحصر به فرد است،؛ تقویم دائم و توربیلون از ویژگی های این ساعت هستند. قیمت ۳۷۴.۰۰۰ پوندی این ساعت،‌آنرا به یکی از گرانترین ساعت دنیا تبدیل کرده است.

ساعت مچی برند Jaeger-LeCoultre Joaillene 💎

این ساعت خاص از یک نوار الماسی درست میشود. ۵۷۶ قطعه الماس در این ساعت وجود دارد. این ساعت زیبا دارای صفحه ای نقره ای رنگ است که از جواهر یاقوت کبود تشکیل میشود.

ساعت مچی مدل Girard-Perregaux Quasar Light Tourbillon

از گرانترین ساعت مچی های جهان میتوان به Girard-Perregaux Quasar Light Tourbillon اشاره کرد. به دلیل قیمت بالایی که این ساعت دارد، تنها ۱۸ مدل از این ساعت مچی تا به حال ساخته شده است و جزو لوکس‌ترین ساعت ها در دنیا است. با اینکه طراحی منحصر به فردی نسبت به مدل های دیگر ندارند، اما قیمت های ۳۰۰.۰۰۰ پوندی آن، این ساعت را به در زمره گرانترین ساعت مچی ها قرار داده است. برای ساخت این ساعت مچی، ۲۰۰ ساعت کار مداوم، صدها عملیات و تکنیک در طول ۲۰۰ سال انجام شد.

ساعت مچی برند George Daniels Co-Axial Chronograph

ساعت مچی با سبک کلاسیک و مینیمال‌ تر! دانیلز تنها چند ده ساعت در طول عمر خود تولید کرد، اما مهمترین سهم او در صنعت اختراع سیستم “چرخ فرار هم محور” بود که بعدها آن را به امگا فروخت. این ساعت به دلایل بسیاری انقلابی عجیب در این صنعت به وجود آورد و باعث میشد زمان طولانی تری بین ساخت هر ساعت به وجود بیاید. ساعت کرنوگراف مشترک جرج دانیل در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۶۱۹.۰۰۰ دلار در حراجی به فروش رفت و به همین دلیل یکی از گرانترین ساعت مچی های دنیا به شمار میاید.

ساعت مچی برند Bulgari Magsonic Sonnerie Tourbillon watch 

هنگامی که شرکت جواهرات ایتالیایی به نام بولگاری برند ساعت سوئیسی جرالد جنتا را خریداری کرد، مشهورترین ساعت خودش را ساخت: Bulgari Magsonic Sonnerie Tourbillon watch. این ساعت به همان اندازه که به آن افتخار میکند، دارای عملکردهای بسیار و پیچیده ای است. به ویژه مجموعه ای از زنگ ها که توسط یک آلیاژ ماسونیک خاص( که یک فلز خاص است و صدای آن را تقویت میکند) تقویت شده است. این ساعت ۶۲ هزار پوندی به همان اندازه که بر روی پس انداز کل زندگی شما تاثیر میگذارد، زیبایی منحصر به فرد و خاصی هم به دست شما میبخشد!

ساعت مچی برند Ulysse Nardin Hannibal Minute Repeater Tourbillon

به نظر میرسد که ساعت سازان از فرهنگ رومی قدردانی میکنند. Ulysse Nardin Hannibal Minute Repeater Tourbillon همانند یک شعار است که به جنگ هانیبالیک سر تکان میدهد. با این حال حکاکی تنها چیزی نیست که این ساعت را فوق العاده و گران‌قیمت میکند. همه اجزای این ساعت مچی از صفحه اصلی گرفته تا پل بالایی ساعت به صورت دستی تولید میشوند. این ساعت دارای یک تکرارکننده دقیقه وست مینستر است که اگر از آن غافل بودید و یا از علاه مندان به موسیقی نیستید هم میتواند برای شما بسیار جذاب باشد. با پیچیدگی های پیچیده و یک سیستم موسیقی منحصر به فرد مانند بیگ بن، این ساعت به یکی از گرانترین ساعت های دنیا تبدیل شده است. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۵۷۱۰۰۰ پوند است.

ساعت مچی برند Audemars Piguet Royal Oak Grande Complication

اودمار پیگه به پیچیدگی ساعت هایی که تولید میکرد معروف است و در این مورد این کار را طولانی‌تر از هر سازنده فعلی ساعت انجام میدهد. قسمت های داخلی آن همگی به صورت دستی برش میخورند و مهره ای با اریب های صیقلی ساخته میشوند و دارای سطحی مات در زیر هستند. همه اینها با تعداد زیادی ویژگی، از جمله کرنوگراف چند ثانیه ای، تقویم دائمی و تکرارکننده دقیقه ای همراه است. مدل تیتانیومی این ساعت بیش از ۷۰۰ هزار پوند قیمت دارد. اما آیا واقعاً می‌توانید قیمتی برای استایل آن تعیین کنید؟ بله می توانید. اما خوب است که کمی بیشتر به آن خیره شوید.

ساعت مچی برند Rolex Paul Newman Ref. 6264 ‘John Player Special

ساعت محبوب جان، بازیکن ویژه فرمول ۱، رولکس با کد رفرنس ۶۲۶۴ است. ظاهرا این مدل تنها یکی از ده نمونه ساخته شده با طلای زرد و سیاه است. هنوز به ندرت میتوان چنین ساعتی را برای خرید مشاهده کرد. بنابراین زمانی که پل نیومن دیتونا در حراجی ساتبیز به فروش رفت، قیمت آن از قیمت تخمینی اش هم بالاتر رفت و به پیشنهاد نهایی خیره کننده ۱.۱۴۵ میلیون دلار رسید و آن را به گرانترین ساعت فروخته شده در حراجی بریتانیا تبدیل کرد.

در پایان

این ساعت‌ها که از گرانترین و مشهورترین برندهای ساعت مچی در دنیا و جهان هستند (پاتک فیلیپ، رولکس، شوپارد، و واچرون کنستانتین و…) با مهندسی عالی، طراحی خاص، سنگ‌های قیمتی و فلزات گرانبها، ذهن هر کسی را که حتی اندکی به ساعت‌ها علاقه دارد را درگیر می کند. ما از قیمت‌های پایین‌تر بر اساس تورم برای ایجاد فهرست گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های دنیا که به فروش میرسند، استفاده کردیم. بنابراین می‌دانید اگر امروز به بازار عرضه شوند، ارزش این ساعت‌ها چقدر خواهد بود.

به نظر می رسد دلیل وجود این ساعت ها شکست رکوردهای جهانی، جلب نظر کلکسیونرهای برتر و تشویق میلیونرها و میلیاردرها و اعضای خانواده های سلطنتی می باشد. نکته ای که قابل ذکر می باشد، این است که مردم برای داشتن ساعت های اورجینال حتما نباید سرمایه بسیاری خرج کنند.


اگر میخواهید بیشتر درباره برندهای مقرون به صرفه بدانید، وارد لینک روبرو شوید: معرفی ۱۰ برند ساعت مقرون به صرفه و اقتصادی


منابع

luxe.digital

www.elitetraveler.com

۴.۱ از ۵ - ( ۱۰ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

یک دیدگاه در “گران ترین ساعت مچی های جهان/ گرانترین ساعت دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×