بهترین ساعت سیتیزن مردانه

معرفی ۱۰ مدل از بهترین های ساعت سیتیزن مردانه

سیتیزن از بهترین برندهای ساعت مچی ساخت کشور ژاپن است. سیتیزن تنوع مدل بسیار بالایی نسبت به سایر برندها دارد.همچنین ساعت های مردانه این برند، از بهترین ها به شمار میایند. با وجود تنوع مدل و قیمتی بالا، تصمیم گیری برای آقایان بسیار سخت است. از آنجاییکه ممکن است بسیاری از افراد با بهترین مدل های ساعت سیتیزن مردانه آشنایی نداشته باشند، پس ما در اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم. از بهترین مدل های ساعت سیتیزن مردانه میتوان به CA0690-88E، JY8085-81E، JY8078-52L، AK5006-58A، BN0158-85X، BI5006-81P، BU0060-09H، BE9170-05L،، AN3616-75L، NK0009-82L اشاره کرد.

برند سیتیزن از پیشگامان در تکنولوژی و نوآور در صنعت ساعت سازی است. سیتیزن یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت های ساعت سازی در جهان است که در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شد. این شرکت با بیش از ۱۰۰ سال تجربه در تولید ساعت، به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی و نوآوری در این صنعت شناخته میشود. سیتیزن در سال ۱۹۱۸ با موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا در توکیو تاسیس شد. این شرکت اولین ساعت مچی ژاپنی را در سال ۱۹۲۴ تولید کرد. در سال ۱۹۳۰، شرکت ساعت سازی سیتیزن تأسیس شد و در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت مچی خود را با نام “Citizen” معرفی کرد.

در دهه ۱۹۶۰، سیتیزن به یکی از پیشگامان در تولید ساعت های کوارتز تبدیل شد. در دهه ۱۹۸۰، سیتیزن اولین ساعت مچی با شارژ نوری خود را با نام “Eco-Drive” معرفی کرد. این ساعت ها از نور خورشید یا نور مصنوعی برای شارژ خود استفاده می کنند و نیازی به باتری ندارند. برند سیتیزن با شعار “اکنون بهتر شروع می شود” در جستجوی اهداف خود و دستیابی به آنهاست که قصد دارد زندگی را بهتر کند.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت سیتیزن مردانه را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مردانه سیتیزن


ساعت مردانه سیتیزن مدل NJ0155-87E

اگر به دنبال یک ساعت اسپرت هستید، ساعت مردانه سیتیزن مدل NJ0155-87E مناسب شماست. این مدل ساعت سیتیزن در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و تا به امروز از محبوب‌ترین مدل های سیتیزن است. این ساعت دارای طراحی شیک و کلاسیک و رنگ های ترکیبی از مشکی و نقره ای است. ساعت NJ0155-87E دارای یک صفحه نمایش آنالوگ است که با عقربه های ساعت، دقیقه و ثانیه و یک نشانگر تاریخ در ساعت ۳ تزئین شده است. موتور این ساعت از نوع اتوماتیک است. ساعت هایی که موتور اتوماتیک دارند، با چرخش دست شارژ میشوند. ساعت NJ0155-87E یک اسپرت، باکیفیت و خوش ساخت است که برای مردانی که به دنبال یک ساعت شیک و کاربردی هستند بسیار مناسب است.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل CA0690-88E

ساعت مردانه CA0690-88E از ساعت های اسپرت و جزو بهترین ساعت های سیتیزن مردانه است. سال تولید این ساعت به ۲۰۱۸ میلادی برمیگردد. این ساعت دارای طراحی شیک و کلاسیک با ترکیبی از رنگ های نقره ای و مشکی است. صفحه نمایش این ساعت آنالوگ است که با عقربه های ساعت شمار، دقیقه شمار و ثانیه شمار و یک نشانگر تاریخ در ساعت ۳ تزئین شده است. موتور این ساعت از نوع اکودرایو است. ساعت هایی که موتور اکودرایو دارند، با نور طبیعی و مصنوعی شارژ میشوند. از جمله ویژگی های کلیدی این مدل ساعت مردانه سیتیزن میتوان به طراحی کلاسیک و شیک، صفحه نمایش آنالوگ، بند استیل ضد زنگ، مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر و بدنه ۴۴ میلیمتری آن که از جنس استیل ضد زنگ است اشاره کرد.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8085-81E

ساعت سیتیزن مدل JY8085-81E ساعتی است که هم شیک و هم کاربردی است. این ساعت دارای یک بدنه استیل ضد زنگ با روکش یونی مشکی، صفحه مشکی با عقربه ها و نشانگرهای نقره ای و یک پنجره تاریخ در عدد ۳ است. باتری این ساعت از نوع اکودرایو است و توسط نور خورشید و یا نور مصنوعی شارژ میشود. همچنین این ساعت دارای فناوری رادیوکنترل است؛ این به معنای آن است که این ساعت به طور خودکار با ساعت های اتمی همگام میشود تا دقیق ترین زمان سنجی را داشته باشد.

این ساعت تا عمق ۲۰۰ متر ضد آب است و به همین دلیل یک ساعت مناسب برای شنا و سایر فعالیت های آبی به شمار میاید. ساعت سیتیزن مدل JY8085-81E یک انتخاب عالی و مناسب برای کسانی است که به دنبال یک ساعت شیک و کاربردی میگردند. این یک ساعت خوش ساخت است که مطمئناً سال ها دوام می آورد. از جمله ویژگی های بارز این ساعت میتوان به زمان سنجی اتمی ۴۳ شهر،تقویم خودکار پرپچوال، آلارم، تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه دیجیتال و قاب چرخشی مخصوص خلبانان اشاره کرد.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8078-52L

بلو آنجل، نمادی از پرواز نخبه های نیروی دریایی هستند. این ساعت ها به دلیل دقت و ظرافتی که خلبانان در هر یک از مانورهای پروازی خود به نمایش گذاشتند، شهرت دارند. این دقت و ظرافت در ساعت های بلو آنجل با زمان سنج دقیق اتمی ۴۳ شهر به نمایش گذاشته شده است. از دیگر ویژگی های ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8078-52L میتوان به کرنوگراف، تقویم دائمی، دوزمانه، زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه دیجیتال و قاب چرخشی مخصوص خلبانان این ساعت مچی اشاره کرد. این مدل در یک قاب و دستبند استیل ضد زنگ، صفحه و قاب آبی تیره برجسته زرد با نشان فرشته آبی تکرار شده در پشت قاب ظاهر می شود. همچنین موتور این ساعت هم از نوع اکودرایو است که با نور طبیعی و مصنوعی شارژ میشود.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل AK5006-58A

این ساعت سیتیزن که Moonphase هم دارد، جلوه ای بی نظیر و شیک بر روی دستان هر مردی ایجاد میکند. این ساعت ترکیبی از ظاهر زیبا، استحکام و قابلیت است. همچنین یک ساعت مناسب برای همه موقعیت های شما مانند محل کار و یا قرار ملاقات با دوستان است. این ساعت دارای یک صفحه نقره ای با روکش طلای صورتی است. ساعت‌های Citizen برای هر موقعیتی مناسب هستند و از آخرین فناوری برای ایجاد طرح‌های شیک و پیچیده استفاده می‌کنند.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل BN0158-85X

با ساعت مردانه سیتیزن مدل BN0158-85X به راحتی به همگان ثابت کنید که غواصی میتواند کاری لذت بخش و هیجان انگیز باشد. با موتور اکودرایوی که درون این ساعت به کار رفته است، انرژی آن از طریق نور تامین میشود و هرگز به باتری نیاز ندارد. این ساعت دارای یک قاب چرخشی یک طرفه، تاج پیچ و دستبند استیل ضد زنگ است. این ساعت با رنگ صفحه سبز خود، به شما اجازه میدهد که محدودیت های خودتان را شناسایی کنید و ماجراجویی ای که در جستجوری آن هستید را برای زندگیتان فراهم کنید.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل BI5006-81P

ساعت سیتیزن مدل BI5006-81P از بهترین مدل های ساعت سیتیزن مردانه است. این ساعت در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد. همچنین این ساعت دارای طراحی کلاسیک و شیک با ترکیبی از رنگ های مشکی و نقره ای است. از ویژگی های کلیدی این ساعت مردانه میتوان به طراحی کلاسیک و شیک، صفحه نمایش آنالوگ، بدنه ۳۹ میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ، بند استیل ضد زنگ، موتور کوارتز و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. صفحه نمایش ساعت BI5006-81P دارای یک طرح تارماهی مشکی است که ظاهری جذاب و مدرن به آن می بخشد. عقربه های ساعت، دقیقه و ثانیه و نشانگر تاریخ نیز با رنگ نقره ای تزئین شده اند که خوانایی را آسان می کند.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت مردانه سیتیزن مدل BU0060-09H

ساعت سیتیزن مدل BU0060-09H از بهترین مدل های ساعت مردانه سیتیزن است. این ساعت در سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد. این ساعت دارای طراحی کلاسیک و شیک با ترکیبی از رنگ های مشکی و نقره ای است. از ویژگی های کلیدی این ساعت میتوان به طراحی کلاسیک و شیک، صفحه نمایش آنالوگ، قاب ۴۲ میلیمتری تیتانیوم، بند چرمی، موتور کوارتز و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر اشاره کرد. این ساعت دارای یک ذخیره انرژی داخلی شش ماهه است، به این معنی که اگر ساعت در معرض نور قرار نگیرد، تا شش ماه کار خواهد کرد.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت سیتیزن مردانه مدل BE9170-05L

ساعت سیتیزن مدل BE9170-05L از بهترین مدل های ساعت سیتیزن زنانه است. این ساعت در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد. این ساعت دارای طراحی کلاسیک و شیک با ترکیبی از رنگ های مشکی و نقره ای است. از ویژگی های کلیدی این ساعت میتوان به طراحی کلاسیک و شیک، صفحه نمایش آنالوگ، بدنه ۳۹ میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ، بند چرم مشکی، موتور کوارتز و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. این ساعت دارای یک ذخیره انرژی داخلی شش ماهه است، به این معنی که اگر ساعت در معرض نور قرار نگیرد، تا شش ماه کار خواهد کرد.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

ساعت سیتیزن مردانه مدل NK0009-82L

این ساعت تلفیقی فریبنده از دقت، دوامو عناصر طراحی شیک است. همچنین این مدل نشان دهنده مهارت دقیق در نظر گرفته شده برای دستیابی به کیفیت پایدار است. این ساعت مردانه یکی از مدل های ساعت سیتیزن مردانه اتوماتیک است. ساعت هایی که موتور اتوماتیک دارند، با چرخش دست شارژ میشوند. از ویژگی های کلیدی این ساعت میتوان به طراحی کلاسیک و شیک، صفحه نمایش آنالوگ، بند ۴۱ میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ، بند استیل ضد زنگ و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد.

بهترین ساعت سیتیزن مردانه

سخن آخر

خرید ساعت مچی از حساس ترین خریدهایی است که افراد در زندگیشان انجام میدهند. به همین دلیل بهتر است یک ساعت با برند خوب انتخاب کنید. سیتیزن از بهترین مارک هایی است که میتوانید برای خرید انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید ساعت سیتیزنی که انتخاب میکنید اصل باشد. فروشگاه تیک تاک گالری از جمله فروشگاه هایی است که تمامی ساعت های سیتیزن موجود در آن اصل است. به کمک یک ساعت سیتیزن شما به راحتی میتوانید استایل مردانه خود را تکمیل کنید.


اگر به دنبال یک ساعت سیتیزن مردانه برای تکمیل استایل خودتان هستید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مردانه سیتیزن


منبع: https://citizenshop.me/

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×