بهترین مدل های ساعت کاسیو ادیفایس

اگر از طرفداران سرسخت برند کاسیو باشید، نام ادیفایس احتمالا به گوشتان خورده است. ساعت ادیفایس از جمله بهترین کالکشن های کاسیو است که ساعت های آن منحصرا برای آقایان تولید میشود. ساعت های ادیفایس برای جذب خریداران حرفه ای طراحی میشوند. طراحی هایی که ساعت های ادیفایس دارند، سطح وسیعی از سلایق چه از نوع رسمی و کلاسیک و چه از نوع اسپرت را در بر میگیرد. اما اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید، آیا اطلاعاتی درباره این کالکشن کاسیو دارید؟ آیا با بهترین مدل های ساعت ادیفایس آشنا هستید؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی درباره این کالکشن و مدل های آن به شما بدهیم.


اگر قصد خرید ساعت ادیفایس دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت ادیفایس


بیشتر درباره ساعت ادیفایس بدانیم

ساعت های کاسیو ادیفایس از جمله مدل هایی هستند که ویژگی های ساعت های اسپرت و ساعت های رسمی را با یکدیگر ترکیب میکند. به لطف طراحی های منحصر به فرد، استفاده از راه حل های طراحان و ظرافت غیرقابل انکاری که در هر مدل به کار میرود، این ساعت ها را به مدل های محبوب همگان تبدیل کرده است. همچنین بسته به مدل، قیمت هر کدام با یکدیگر فرق میکند. ساعت های ادیفایس بر روی عملکرد تمرکز ویژه ای دارند و بنابراین کاربر به ویژگی هایی مانند نور پس زمینه صفحه، صفحه تاریخ، ساعت جهانی که به کاربر اجازه میدهد زمان فعلی را در مناطق زمانی دیگر مشاهده کند، دسترسی پیدا میکند.


اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره ساعت ادیفایس به دست بیاورید، وارد لینک روبرو شوید: درباره ساعت کاسیو ادیفایس


تکنولوژی های ساعت ادیفایس

ما در جهانی پویا که همواره در حال تغییر است زندگی میکنیم. برند کاسیو از جمله برندهایی است که ساعت های مدرن و مجهز به فناوری های مدرن را تولید میکند. بلوتوث در ساعت های ادیفایس کاربرد بسیار زیادی دارد. به لطف این روش، ساعت های ادیفایس به راحتی به تلفن همراه متصل میشوند. علاوه بر این،‌ تغییر تنظیمات، آلارم ها یا همگام سازی زمان از دیگر مزایایی است که ساعت های مجهز به بلوتوث میتوانند به آن ببالند. برای کار با ساعت های ادیفایس به برنامه Casio Watch+ احتیاج دارید. به کمک این قابلیت، کاسیو به ساعت های خود در رده ساعت های هوشمند هیبریدی میپیوندد که هم ویژگی های ساعت های کلاسیک و هم اتصال تلفن هوشمند را با هم ترکیب میکند.


اگر میخواهید کامل‌تر با تکنولوژی های ساعت ادیفایس آشنا شوید، وارد لینک روبرو شوید: ۵ ویژگی استثنائی برای خرید ساعت ادیفایس


بهترین مدل های ساعت ادیفایس

مانند هر کالکشن دیگری،‌ کالکشن ساعت ادیفایس هم مدل هایی دارد که نزد دیگران به دلیل فناوری های بالایی که دارد محبوب تر است. در ادامه با این مدل ها آشنا میشویم. قبل از همه این موارد به شما توصیه میکنیم که ویدئوی زیر را ببینید.

بهترین سری ساعت ادیفایس: EQS-A500DB

یک ساعت کرنوگراف تمام عیار! تمامی مدل های این کالکشن ادیفایس مجهز به یک کرنوگراف خورشیدی هستند. همچنین ساعت های سری EQS-A500DB مجهز به قابلیت هایی همچون ساعت جهانی، کرنومتر۱/۱۰۰۰ ثانیه، تقویم خودکار، هشدار اتمام باتری و زنگ هشدار هستند. همچنین در ساخت این ساعت از فولاد ضد زنگ هم استفاده شده است. احتمالا به همین دلیل باشد که سری EQS-A500DB از بهترین مدل های ساعت ادیفایس هستند.

منحصر به فردترین سری ادیفایس: ECB-10

به تکامل سرعت و هوش خوش آمدید. زیبایی منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته از ویژگی های سری ECB-10 ادیفایس هست. طراحی جسور و مطمئن با طراحی قاب چشمگیر و طرح های رنگی و جذاب، اتصال کاملی برای دقت عملکردی این ساعت ها ارائه میدهند. برای عملکرد راحت و زمان سنجی دقیق، زمانی که گوشی هوشمند شما نزدیکتان است، وارد برنامه Casio Watches شوید. تایمر و زمان بندی که برای رفع نیازهای تیم های مسابقه ای F1TM توسعه یافته است، به شما این امکان را میدهد که رویدادها را به راحتی از روی گوشیتان برنامه ریزی کنید. همچنین اعلان های زمان شروع و پایان را دریافت کنید. همچنین ساعت های این سری مجهز به یک چراغ LED هستند که تنها هنگامیکه مچ دستتان را کمی بچرخانید روشن میشوند.

پر فروش ترین سری ساعت ادیفایس: EFV-C100

ساعت های این سری ادیفایس ترکیبی از آنالوگ-دیجیتال هستند. این مدل طیف کاملی از عملکردها، از جمله عملکردهای زمان جهانی، کرونومتر و تایمر را بر روی LCD خود نمایش میدهد. ساعت های این سری کاملا مناسب استفاده روزمره هستند. از جمله ویژگی ساعت این سری میتوان به ساعت جهانی، کرونومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار و تقویم خودکار اشاره کرد. شاید به همین دلیل باشد که ساعت های این سری از جمله پرفروش ترین سری های کاسیو ادیفایس هستند.

محبوب ترین سری ساعت ادیفایس: سری EQB-1000

از جمله ساعت هایی که با انرژی خورشید(Solar) کار میکنند، سری EQB-1000 است. برای قاب و صفحه این ساعت از کربن خشک با فیبر کربن درجه بالا استفاده شده است. رنگ آمیزی بر اساس طرح رنگ آبی-سرمه ای تیم است. این مدل به عملکردهای موردنیاز تیم هم مجهز است. عقربه ها به کمک بلوتوث با دقت چندثانیه حرکت میکنند. همچنین هنگام عبور از مناطق زمانی مختلف به راحتی با زمان محلی تنظیم میشود و زمان جهانی را به شما نشان میدهد. از ویژگی های این ساعت مچی میتوان به تاچیمتر، ساعت جهانی، کرونومتر، زنگ هشدار، تقویم خودکار پرپچوال، دقت +-۱۵ ثانیه در ماه، نمایشگر تاریخ و روز اشاره کرد.

بهترین کالکشن ساعت ادیفایس به طور کلی: سری EQB-800DB

پرچمدار جدید ادیفایس، طراحی پویا را با فناوری پیشرفته ترکیب میکند تا یک کرنوگراف ورزشی با کارایی بالا ایجاد کند. سری EQB-800DB مجهز به یک فناوری متصل است که امکان اتصال به تلفن هوشمند را فراهم میکند. این ساعت عملکرد کرنوگراف را با طرح ها و عملکردهای الهام گرفته از ورزش های موتوری ارائه میدهد. داده های کرنومتر که توسط ساعت اندازه گیری میشوند را میتوان به گوشی همراه متصل کرد. همچنین این مدل چهار بار در روز تنظیم خودکار زمان را با استفاده از یک سیستم زمان سنجی دقیق ارائه میدهد و حتی تنظیم ساعت تابستانه زمستانه و منطقه زمانی که ساعت درآنجا قرار دارد را با یک تلفن هوشمند هماهنگ میکند. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به تنظیمات زنگ روزانه، ساعت جهانی برای حدود ۳۰۰ شهر، کرونومتر، نشانگر روز، نمایشگر تاریخ و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری اشاره کرد.


اگر قصد خرید ساعت ادیفایس دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت ادیفایس


آیا خرید ساعت ادیفایس به صرفه است؟

بدون شک، ادیفایس ارزش بسیار خوبی نسبت به قیمت خود ارائه میدهد. در مقایسه با سایر برندهای ساعت که ویژگی های مشابهی را ارائه میدهند. از نظر سرمایه گذاری بلند مدت، ادیفایس یک سرمایه گذاری عالی است. دوام و قابلیت اطمینان بالا این ساعت به این معنی است که با مراقبت مناسب میتواند چندین دهه دوام بیاورد. از آنجایی که ساعت های ادیفایس میتواند با انرژی خورشیدی تغذیه شود، دیگر نیازی نیست که نگران تعویض باتری و یا تمام شدن شارژ ساعت در مواقعی که به آن نیاز دارید باشید.

منبع: www.citychain.com.sg

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×