تحویل سال نو و پیام تبریک

لحظه تحویل سال نو + پیام تبریک سال نو ۱۴۰۳

با نزدیک‌شدن به لحظه تحویل سال نو ۱۴۰۳، هیجان و شور نوروزی در دل‌ها جای می‌گیرد. خانه‌ها با عطر بهارنارنج و سبزه‌های تازه، آماده استقبال از بهار می‌شوند. خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند تا با خواندن دعای تحویل سال، لحظه‌های آغازین سال نو را جشن بگیرند. 

نوروز، فرصتی است برای تجدید دیدارها و دوستی‌ها، برای بخشش و آشتی، و برای آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادی برای همگان. این جشن باستانی، پیام‌آور صلح و دوستی است و میراثی کهن که نسل‌ها آن را پاس داشته‌اند.

در این نوشته از وبلاگ تیک تاک گالری، تاریخ و زمان دقیق لحظه تحویل سال نو را به شما توضیح می‌دهیم و چندین پیام تبریک سال نو را در کنار شما مرور می‌کنیم. 

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ 

تحویل سال ۱۴۰۳ در تاریخ چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ مارس ۲۰۲۴ میلادی و ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری خواهد بود. لحظه دقیق تحویل سال ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه صبح است.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳، لحظه‌ای است که همه منتظر آن هستند تا با آغازی دوباره، فصل نوینی از زندگی خود را آغاز کنند. در این لحظات، خانواده‌ها و دوستان دور هم جمع می‌شوند، دست‌ها به دعا بلند می‌شود و دل‌ها پر از امید و آرزو برای سالی پر برکت و شادی است. سفره هفت‌سین، باشکوه تمام، نمادی از این تجدید حیات است. هر یک از این سین‌ها، بیانگر آرزوها و خواسته‌هایی است که ما برای سال جدید در سر پرورانده‌ایم. سکه برای ثروت، سیب برای سلامتی، سنجد برای عشق، سمنو برای فراوانی، سیر برای دوری از بیماری‌ها، سبزه برای تازگی و نو شدن، و سرکه برای صبر و تحمل.

یکی از المان‌هایی که برخی از خانواده‌ها در سفره هفت‌سین قرار می‌دهند ساعت است. با قراردادن ساعت در سفره هفت‌سین، افراد به خود و خانواده‌شان یادآور می‌شوند که تک‌تک لحظات سال چه‌قدر مهم هستند. اگر شما هم قصد دارید در سفره هفت‌سین خود یک ساعت جذاب و خوش‌قیمت داشته باشید، این صفحه را ببنید: ساعت دیواری

زمان دقیق لحظه تحویل سال نو

پیام تبریک سال نو به دوستان

در این بخش چند پیام تبریک سال نو صمیمی برای شما آورده‌ایم.

  1. امیدوارم سالی پر از محبت، نشاط و آرامش در پیش رو داشته باشید. خداوند در هر گوشه‌ای از خانه‌تان لطف و مهربانی را بگستراند، بر دستانتان نعمت و محبت را فراوان کند و در قلبتان عشق و دعای خیر را جاری سازد. نوروزتان پیروز و سالتان پر از زیبایی‌های زندگی باد.
  2. دوست عزیزم، یک سال دیگر به پایان رسید و من تنها چیزی که برای فردا می‌دانم اینه که خداوند همیشه قبل از طلوع خورشید بیداره. از خدای مهربان می‌خوام که همیشه قبل از همه در کنارت باشه و برات آهنگ شادی و سربلندی، عزت و سلامتی بخونه. فردات روشن و سال نوت مبارک باشه، سالی که پر از لحظه‌های قشنگ و خاطره‌انگیز باشه.
  3. دوست من، در اولین روز سال نو، دلم می‌خواد از خدای بزرگ بخوام که هر روزتون پر از آرامشی باشه که انگار خود خدا بهتون هدیه داده؛ آرامشی که تا ابدیت دوام داره. سال نوتون پر از شادی و سرشار از آرامش باشه. 
پیام تبریک سال نو به دوستان

پیام تبریک سال نو به همسر

در این بخش چند پیام تبریک سال نو که برای همسر خود بفرستید، برایتان آورده‌ایم.

  1. عزیزم، در این روزهای پایانی سال، دعا می‌کنم که خداوند مهربان، دل‌هامون رو با آب زلال مهرش بشوید، به‌طوری‌که جای هر شک و تردیدی، اعتماد بیفته، جای هر زخمی، التیام، جای هر یأسی، امیدواری، و جای هر کینه‌ای، محبت نشست کنه. نوروزت پیشاپیش مبارک، سالی پر از عشق و خوشبختی در پیش داشته باشی.
  2. عشق من، در این لحظات پایانی سال، دلم می‌خواد از خدا بخوام که به خواب‌هات آرامش بده، به بیداری‌هات آسودگی، به زندگی‌ت عمری با عافیت، به عشقمون پایداری، به محبتمون صداقت، به روزگارمون شرافت، به روزی‌مون فراوانی، و به وجودت سلامتی. آمین. نوروزت مبارک، همسر دلبندم.
  3. همسر عزیزم، با آغاز این سال نو، دلم می‌خواهد به زبانی نو، احساساتم را بیان کنم و تبریکی متفاوت برایت داشته باشم. بگذار این پیام، نمادی از عشق و صمیمیتی باشد که در قلبم برایت نگه داشته‌ام. نوروزت مبارک، همراه همیشگی من. 

پیام تبریک سال نو به خانواده

در این بخش چند پیام تبریک سال نو به خانواده برایتان آورده‌ایم.

  1. خواهر گلم، با دلی پر از مهر و آرزوهای گرم، آغاز سال نو را به تو تبریک می‌گویم. امیدوارم سالی پیش رو داشته باشی که هر روزش بهتر از دیروز باشه. نوروزت مبارک!
  2. خانواده‌ی عزیزم، بیایید با شروع این سال نو، به هم قول بدهیم که دست در دست هم دهیم و با همیاری و همدلی، خاطراتی فراموش‌نشدنی و مناظری دل‌انگیز را در این سال پیش رو بیافرینیم. نوروزتان خجسته و دل‌انگیز باد!
  3. خانواده‌ی مهربانم، این جشن نوروز، چون بوی خوش خدا است؛ آیینه‌ای است که بازتاب‌دهندهٔ بهترین خاطرات ماست امیدوارم نوروزتان همواره با رنگ‌های عشق آمیخته باشد و دل‌هایمان همیشه در کنار خداوند، آرام و سرشار از محبت باشد. نوروز فرخنده و سالی نو بر همه‌ی شما مبارک باد.
پیام تبریک سال نو به خانواده

پیام تبریک سال نو رسمی

در این بخش چند پیام تبریک سال نو رسمی برای شما آورده‌ایم.

  1. یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال، آغاز سال نو و فصل شکوفه‌ها را که مظهر قدرت بی‌پایان خداوند و باززایی دوباره طبیعت است، به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم. امیدوارم سالی پر از خیر و برکت و مملو از روحانیت را در پیش داشته باشید و خداوند بزرگ برایتان بهترین‌ها را رقم بزند.
  2. دوباره نسیم نرم و شادی‌آور روزهای پر آفتاب بهاری در میان باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی می‌وزد، به گیاهان و گل‌ها و درختان خبر از آغاز فصل جدید می‌دهد تا از خواب زمستانی برخیزند و جان دوباره‌ای بگیرند، و سپس، این آهنگ زندگی‌بخش را به صدا درآورند.
  3. فرارسیدن این جشن باشکوه نوروزی که با زایش دوباره طبیعت و شکفتن جوانه‌ها همراه است و تجدید حیات را به اجسام و روح‌های پرشور می‌بخشد، را به شما شادباش می‌گویم.
پیام تبریک سال نو رسمی

جمع‌بندی

در پایان این مقاله، لحظه تحویل سال نو را می‌توان به‌عنوان نقطه عطفی در زمان دانست که نمادی از تجدید حیات و شروعی دوباره است. این لحظه، فراتر از یک تاریخ در تقویم، بیانگر اتحاد خانواده‌ها، دوستان و جامعه در جشنی است که ریشه در کهن‌ترین سنت‌ها دارد. نوروز، با همه آداب و رسوم غنی خود، فرصتی است برای بازتاب اندیشه‌ها، بخشش گذشته‌ها و آرزوی آینده‌ای روشن‌تر. هر سال، با تحویل سال نو، ما نه‌تنها سالی نو را آغاز می‌کنیم، بلکه فرصتی برای بازسازی خودمان و تقویت پیوندهایمان با دیگران را نیز پیدا می‌کنیم. نوروز ۱۴۰۳، همچون هر نوروز دیگری، پیام‌آور صلح، دوستی و هم‌زیستی است و ما را به یاد می‌آورد که هر پایانی، آغازی دوباره است. نوروز مبارک!

فراموش نکنید اگر دوست دارید در این سال جدید در استایل خود از ساعت‌های جدید و جذاب استفاده کنید می‌توانید از تخفیف‌ها و جشنواره‌های نوروزی تیک تاک گالری استفاده کنید.

سوال ۱: لحظه تحویل سال نو ۱۴۰۳ چه زمانی است؟


لحظه تحویل سال نو ۱۴۰۳ مطابق با تقویم هجری شمسی، ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه صبح است.

سوال ۲: چرا لحظه تحویل سال نو در ایران اهمیت دارد؟


لحظه تحویل سال نو در ایران فراتر از یک رویداد تقویمی، بخشی از میراث فرهنگی و تاریخی کشور است. این لحظه نمادی از و شدن و تجدید حیات طبیعت است و با آداب و رسومی همچون چیدن سفره هفت‌سین، دید و بازدید نوروزی، و تبادل پیام‌های تبریک همراه است. این سنت‌ها نه‌تنها اتحاد و همبستگی خانواده‌ها و جامعه را تقویت می‌کنند، بلکه فرصتی برای بازاندیشی و تجدید نیت برای سالی پربارتر را فراهم می‌آورند.

۵ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×