روز معلم ۱۴۰۳

روز معلم ۱۴۰۳ / روز معلم چه روزی است؟ + پیام تبریک معلم

با رسیدن اردیبهشت، تکاپوهای روز معلم شروع می‌شود. روز معلم در تقویم سال ۱۴۰۳، ۱۲ اردیبهشت ماه است. چنین روزی فرصت خوبی برای قدردانی از معلم ، استاد یا عزیزانتان در این حرفه خواهد بود. یک هدیه خاص یا حتی یک پیام تبریک، می‌تواند روز معلم ۱۴۰۳ را برای هر معلمی خاطراه‌انگیز کند. اگر به دنبال یک هدیه جذاب یا پیام تبریک شایسته برای این روز هستید، در ادامه این مطلب از تیک تاک گالری پیشنهادهای جذابی برای شما داریم.

قبل از شروع مقاله باید بدانید که ساعت مچی همواره بهترین هدیه برای افراد مهم زندگی ماست. برای خرید یک ساعت مچی اصل با ضمانت مادام العمر روی لینک ساعت مچی کلیک کنید.

روز معلم چندم اردیبهشت است؟

روز جهانی معلم که در بسیاری از کشورها گرامی داشته می‌شود، ۵ اکتبر یا روز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در تقویم ما است‌. اما همانطور که گفتیم، در ایران روز معلم ۱۲ اردیبهشت است‌. دلیل نام گذاری این روز به عنوان روز معلم، شهادت استاد مرتضی مطهری است. در هر کشور، روزی مهم یا تأثیرگذار به نام معلم‌ها ثبت شده‌است.

روز معلم چندم اردیبهشت است؟

هدیه روز معلم چی بگیریم؟

از مقدمات که بگذریم، می‌رسیم به بخش هیجان‌انگیز ماجرا که همان انتخاب هدیه است. همیشه هدیه‌های معمول و رایجی هستند که به مناسبت‌های مختلف تهیه می‌شوند. هر هدیه‌ای در هر صورت ارزشمند است ولی بعضی هدیه‌ها ماندگارتر می‌شوند. به عنوان کادو روز معلم هم اگر به سراغ انتخاب‌های ویژه یا مناسب این روز برویم، قطعاً ارزش بزرگتری را رقم خواهیم زد.

اگر از میان حرف‌ها و ارتباطات روزمره، درباره علاقه یا نیاز معلم‌تان چیزی را کشف کرده‌اید، حتماً به دنبال هدیه‌ای متناسب با این موضوع باشید. از آنجا که ابزارهای مرتبط با شغل معلمی متنوع هستند، گزینه‌های زیادی خواهید داشت. در ادامه به برخی از بهترین این انتخاب‌ها می‌پردازیم تا بسته به شرایط و سلیقه خودتان یا معلم مدنظر، بهترین مورد را برای روز معلم انتخاب کنید‌.

کتاب برای هدیه روز معلم

معلم‌ها عاشق کتاب هستند. اگر معلم‌تان درباره نویسنده یا ژانر خاصی از کتاب با شما صحبت کرده است، تعلل نکنید. دنیای کتاب‌ها دنیای بزرگی است و مطمئن باشید کتاب‌های مورد علاقه معلمی که از شما هدیه می‌گیرد را پیدا خواهید کرد. از کتاب‌های علمی گرفته تا رمان و شعر، انتخاب‌های جذاب زیادی پیش‌رو خواهید داشت.

کتاب برای هدیه روز معلم

نوشت افزار 

معلم‌ها هم مثل مثل شاگردهایشان استفاده زیادی از نوشت افزار دارند. اگر قصد دارید برای روز معلم لوازم التحریر هدیه بدهید، حتماً خودکار یا روان‌نویس را در نظر داشته باشید. خودکارهای شکیل با بسته‌بندی زیبا می‌توانند تبدیل به همراه همیشگی یک معلم شوند.

گل و گیاه 

یک دسته گل، در هر مناسبتی هدیه‌ای زیباست. روز معلم در ماه اردیبهشت و اوج تنوع گل و گیاه است. یک گلدان گل هم می‌تواند انتخاب خوبی برای روی میز او باشد. خرید گل به عنوان هدیه برای خانم معلم‌ها به شدت توصیه می‌شود‌. حتی می‌توانید در کنار کادوی اصلی‌تان یک شاخه گل هدیه بدهید.

سررسید و پلنر

یک پیشنهاد عالی برای هر معلمی، سررسید یا پلنر است‌. برنامه‌ریزی بر اساس روزها، یکی از مهمترین دغدغه‌های معلم‌هاست. از آنجا که روز معلم ۱۴۰۳ در اوایل سال است، یک پلنر یا سررسید خوب می‌تواند تا آخر سال همراه معلم شما باشد. در این دسته، تنوع زیادی هم از نظر قیمت و طرح وجود دارد. 

ماگ و تراول ماگ

گذراندن دقایق طولانی سر کلاس‌ها و در محیط‌های آموزشی، نیاز معلمان به هیدره شدن و دریافت مایعات را بیشتر می‌کند. اگر معلم شما اهل نوشیدن قهوه، چایی، آبمیوه یا مواردی از این قبیل است، شک نکنید که عاشق هدیه‌اش خواهد شد. در دنیای ماگ‌ها هم تنوع زیادی وجود دارد و دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.

کیف 

معلم‌ها همیشه وسایل زیادی به همراه دارند؛ از کتاب و نوشت افزارشان گرفته تا موبایل و خوراکی و موارد زیادی از این دست. یک کیف مناسب می‌تواند انتخابی کاربردی و دوست‌داشتنی برای روز معلم باشد. در زمینه انتخاب کیف یا کوله پشتی هم گزینه‌های متنوعی وجود دارد.

ساعت برای روز معلم ۱۴۰۳

وقتی صحبت از اکسسوری می‌شود، ساعت از همه انتخاب‌ها یک سر و گردن بالاتر خواهد بود. مگر می‌شود یک معلم از ساعت استفاده نکند؟ زمان یک اصل مهم در شغل معلم‌ها است. یک ساعت شیک، می‌تواند هدیه‌ای عالی برای معلم‌های باسلیقه باشد. اگر معلم‌تان ساعت‌باز است که در انتخاب این مورد شک نکنید؛ اگر هم از ساعت استفاده نمی‌کند، حتماً به یکی از آن‌ها نیاز دارد. 

ساعت برای روز معلم ۱۴۰۳

ساعت از کجا بخریم؟

ساعت می‌تواند یک انتخاب گرانبها و چشمگیر باشد. اگر به دنبال چنین هدیه‌ای برای روز معلم هستید ولی بودجه کافی را ندارید، تقسیم هزینه‌ها با همکلاسی‌هایتان ایده خوبی به نظر می‌رسد. انواع ساعت‌های اورجینال دارای ضمانت، با تخفیف و ارسال رایگان در تیک تاک گالری موجود و قابل سفارش هستند.

تیک تاک گالری مفتخر است که بیشترین تنوع و بهترین قیمت‌ها را به شما عزیزان ارائه دهد. از ساعت‌های عقربه‌ای، تا دیجیتال و هوشمند، انواع مختلف ساعت مچی، رومیزی و دیواری را در تیک تاک پیدا خواهید کرد. اگر هنوز درباره هدیه روز معلم تصمیم نگرفته‌اید، حتماً ساعتی در میان محصولاتمان منتظر شماست تا نگاهتان را جذب کند: خرید ساعت مچی

پیام تبریک روز معلم 

هر هدیه‌ای، با یک متن یا پیام تبریک زیباتر می‌شود. ساخت کارت پستال با متن روز معلم، ایده خوبی به عنوان کاردستی برای روز معلم خواهد بود. حتی ارسال متن تبریک به تلفن همراه معلم هم می‌تواند خوشحال‌کننده باشد‌. در انتخاب متن و کلمات به خوبی دقت کنید چون معلم‌ها درک بالایی نسبت به نوشته‌ها دارند. چند نمونه پیام تبریک روز معلم را با هم ببینیم:

عارفان علم عاشق می‌شوند

بهترین مردم معلم می‌شوند

عشق با دانش متمم می‌شود

هر که عاشق شد معلم می‌شود

ممتاز و نمونه شدن برای یک سال است و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام بر معلم مطالعه ی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار.

و هر روز، روز معلم هست

معلمی هنر است

عشقی است آسمانی…

بهتر از هزار روز سخت کوشی و مطالعه، یک روز بودن با یک معلم بزرگ است.

نیمکت های چوبی بیشتر از درختان جنگل میوه می‌دهند چون ریشه در تلاش معلم دارند.

ادیبی را گفتند :چرا معلم را زیاده از پدر ستایش میکنی؟

گفت : پدر مرا از آسمان‌ها به زمین آورد ولی معلم مرا از زمین به آسمان‌ها برد.

قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریف‌ترین بندگان خدا مبارک باد.

تا خدا بوده و هست، معلم بوده و هست؛ روزت مبارک معلم عزیزم!

فراموش نکنید که پیامتان را با یک جمله کوتاه تبریکی خطاب به معلم مدنظر تمام کنید. نوشتن پیام با دستخط خودتان، یادگاری ارزشمندی برای او خواهد بود. اشاره به خاطراتی که با معلمتان داشته‌اید هم شیرینی پیام تبریک را بیشتر خواهد کرد. هر شعر یا نوشته ساده‌ای هم می‌تواند زیبا و دلچسب باشد؛ پس از نوشتن متن تبریک دریغ نکنید.

پیام تبریک روز معلم 

کلام آخر 

۱۲ اردیبهشت در تقویم، روز معلم است. همه ما در زندگی‌مان معلم‌های خوبی داشته‌ایم‌ که از آن‌ها قدردانی کنیم. در این مطلب سعی کردیم به انواع هدیه‌های مناسب این روز و همینطور متن‌های کوتاه تبریک روز معلم بپردازیم. نوشت افزار، کتاب، کیف و ساعت می‌توانند انتخاب‌هایی فوق‌العاده برای هدیه روز معلم ۱۴۰۳ باشند‌. از نوشتن متن تبریک برای معلم‌ها غافل نشوید و حتماً با ذوق و کلمات زیبا برایشان بنویسید. امیدواریم این مطلب و محصولات موجود در تیک تاک گالری، به شما در انتخابی شایسته برای روز معلم کمک کنند.

سوال ۱: با بودجه محدود، چه هدیه‌ای برای روز معلم بخریم؟

 همه مواردی که در این مقاله پیشنهاد شد، در طیف قیمتی متنوعی موجود هستند که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید هدیه مناسبی را انتخاب کنید. خرید گروهی و تقسیم هزینه‌ها هم ایده خوبی به نظر می‌رسد.

سوال ۲: چه چیزی در کنار هدیه روز معلم پیشنهاد می‌شود؟

 همانطور که گفتیم، یک شاخه گل یا کارت تبریک می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای تکمیل هدیه شما باشند. با یک هزینه کم می‌توانید هدیه‌تان را چندین برابر خاطره‌انگیز کنید.


سوال ۳: چه چیزهایی به عنوان هدیه روز معلم توصیه نمی‌شود؟ 

سعی کنید از خرید هدیه‌هایی که بسیار سلیقه‌محور یا شخصی هستند خودداری کنید. مواردی مثل عطر، لباس و مواردی از این قبیل برای روز معلم توصیه نمی‌شوند.

منابع:

https://www.accreditedschoolsonline.org/education-teaching-degree/18-teacher-gifts/

https://www.shutterfly.com/ideas/teacher-appreciation-gifts/

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×