ساعت مچی شما، شخصیت شما

ساعت مچی یک اکسسوری جاودانه است که هرگز از مد نمیفتد. تصور کنید که برای یک رویداد اجتماعی لباسی کاملا هماهنگ با کفش هایتان پوشیدید؛ اما یکی از اصلی ترین اکسسوری های شما برای تکمیل استایلتان وجود ندارد و آن هم ساعت مچی شماست. ساعت مچی یکی از جواهراتی است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها یک عضو واجب از اکسسوری هایشان به حساب میاید. اما ساعت مچی که انتخاب شماست، ممکن است برای دیگران جذاب نباشد. اگر دوست دارید ساعت بپوشید ولی تا به حال تنها از روی هوی و هوس خرید کرده اید، بهتر است که بر روی انتخاب هایتان تجدید نظر کنید. در این مقاله درباره رابطه بین ساعت مچی و شخصیت توضیح خواهیم داد. بهتر است که ساعت مچی خودتان را بر اساس شخصیت خودتان انتخاب کنید تا به شما کمک کند در بین دیگران متمایز شوید.

رابطه بین ساعت مچی شما و شخصیت شما

ساعت مچی انواع مختلفی دارند. شایان ذکر است که هرکسی که انتخاب میکند ساعت مچی‌ بپوشد، عملگرایی خاصی را نشان میدهد. با این حال تفاوت های ظریفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا سعی خواهیم کرد که بعضی از متداول ترین آنها را خلاصه کنیم:

ساعت مچی ورزشی:

از این نوع ساعت ها افراد برای پیاده روی و یا ورزش های آبی استفاده میکنند. میشود گفت این افراد، بیخیال و در بهترین تعریف، عملگرا هستند. این افراد به زیبایی ساعت اهمیتی نمیدهند بلکه سودمندی ساعت برای آنها مهمتر است. افرادی که ساعت مچی ورزشی دوست دارند، افرادی قاطع هستند و با طیف وسیعی از گزینه ها  در شرایط سخت روبرو هستند.

ساعت مچی ورزشی

ساعت مچی هوشمند:

ما نمیتوانیم آخرین فناوری های روز دنیا را نادیده بگیریم. معمولا افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده میکنند همیشه در راس امور هستند، همیشه از آخرین ترندها و اخبار اطلاعات به روزی دارند. آنها همیشه دارای پتانسیل بالایی برای پیشرفت هستند و اگر اتفاق جدیدی بیفتد که آنها از آن بی خبر بمانند، معمولا رفتار خوبی از خودشان بروز نمیدهند.

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی آنالوگ:

ساعت های آنالوگ از جمله ساعت هایی هستند که فقط زمان را میگویند. بنابراین میتوانید حدس بزنید که تیپ شخصیتی افرادی که از ساعت های آنالوگ استفاده میکنند چجوری است: افراد ساده و سازگاری که میتوانند با ساده ترین چیزها خوشحال شوند. این افراد ترجیح میدهند حالت مینیمالی خودشان را حفظ بکنند.

ساعت مچی آنالوگ

ساعت مچی لوکس:

ساعت های Calvin Klein ، Lacoste و یا Olivia به راحتی از قلم نمیافتند. کسانی که این ساعت ها را انتخاب میکنند افرادی هستند که حس ظرافت در آنها بسیار زیاد است. این افراد اعتماد به نفس زیادی دارند و کاملا به خودشان مطمئن هستند. آنها معمولا رهبر به دنیا میایند و کمتر پیش میاید که بتوانید چهره کسانی که از این ساعت مچی استفاده میکنند را فراموش کنید.

ساعت مچی لوکس

رابطه بین انتخاب ساعت مچی و شخصیت بانوان

اغلب  میگویند که با جواهراتی که یک خانم استفاده میکند، میتوانید چیزهای زیادی درباره شخصیتش بفهمید. اما از ساعتی که میپوشد، میتوانید بیشتر با شخصیتش آشنا شوید. ساعت ها تنها ابزاری برای گفتن زمان و تکمیل سبک لباس پوشیدن شما نیستند. علیرغم اینکه ساخت آنها برای این منظور بود، میتوان چیزهای زیادی ا۳ز انتخاب ساعت توسط یک خانم و نحوه استفاده از آن گرفت. افراد مختلف از مشاهدات خود از ساعت شما نتایج مختلفی درباره شما میگیرند. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام انتخاب ساعت، باید بسیار دقت کنید.

شما فردی جدی و پر مشغله هستید:

پیش از این هرگز ساعتی عجیب تر از ساعت مچی نبوده است. به همین دلیل که اگر آن را بپوشید که شخصیت شما را بسیار فاش میکند. چه طراحی ساعت ها برای بانوان باشد، چه حتی ساعتی برای آقایان، پس از پوشیدن ساعت مردم ناخودآگاه به شما احترام خواهند گذاشت. این به این دلیل است که نشان میدهد شما یک زن بی دغدغه نیستید و برای زمان خودتان ارزش قائل هستید. در نتیجه افراد بیشتری شما را جدی خواهند گرفت. در زیر یک ساعت مچی منحصر به فرد برند فردریک کنستانت  مدل FC-220MS3B4 برای افرادی که ساعت هایی با صفحه و اعداد خوانا میپسندند خواهید دید.

شما فردی جدی و پر مشغله هستید. ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-220MS3B4

شما فردی هستید که روی جزئیات تمرکز میکنید:

نوع ساعتی که میپوشید، جایگاه شما و استایل شما را به بقیه نشان میدهد. برای خانم های با استایل و با کلاس Rolex Ceilini میتواند گزینه ای عالی باشد. برای مثال، شما معمولا بازرگانان برتر و رهبران زیادی را میتوانید ببینید که رولکس، پتک فیلیپ و یا حتی تدی پالسار استفاده میکنند. بنابراین این برندها را بیشتر افرادی استفاده میکنند که ترجیح میدهند شخصیت رهبر بودن خودشان را به بقیه نشان بدهند. ممکن شما حتی رولکس نداشته باشید، اما همچنان میتوانید ساعت زنانه با کیفیتی بپوشید که با استایل و قد شما مطابقت نداشته باشد.

شما فردی هستید که روی جزئیات تمرکز میکنید. ساعت مچی زنانه Rolex Ceilini

شما یک فرد جستجوگر هستید:

بهترین چیز در مورد هر ساعت مچی آن است که برای هر فعالیتی یک ساعت مخصوص وجود دارد. بنابراین ساعتی که انتخاب میکنید، باید با فعالیتی که میخواهید انجام دهید مرتبط باشد. نوع این فعالیت و انتخاب شما دقیقا از مواد و تزئینات ساعت مچی شما مشخص است. به عنوان مثال، اگر ساعت شما ضد آب و اسپرت است، میتوان به این نتیجه رسید که شما درگیر فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی، کوهنوردی و یا ورزشش های دیگر هستید. اگر از ساعت های اسپرت استفاده کنید، برخی افراد شما را به عنوان افرادی جسور و برخی دیگر حتی به عنوان فردی بیخیال میشناسند.

 همچنین اگر درونگرا و یا خجالتی هستید، این نوع ساعت ها، شروع کننده خوبی برای مکالمات شما هستند. با یک ساعت خوب میتوانید تمام عیب های خود را پنهان کنید.فرقی نمیکند که اگر ورزشکار حرفه ای هستید و یا تنها یک ساعت اسپرت برای استایل روزمره خودتان میخواهید، یکی از بهترین ساعت های اسپرتی که میتوانید انتخاب کنید، ساعت جیشاک مدل GM-S5600PG-4DRاست.

شما یک فرد جستجوگر هستید. ساعت مچی زنانه جیشاک مدل FM-S5600PG-4DR

رابطه بین انتخاب ساعت مچی و شخصیت آقایان

یک ضرب المثل معروف وجود دارد که میگوید: از کفش هایی که یک مرد میپوشد، میتوانید شخصیت او را حدس بزنید. اما امروزه، ساعت مچی  یکی از ابزارهایی برای منعکس کردن شخصیت یک مرد است. مردانی که از یک ساعت مچی لوکس استفاده میکنند، وقتی وارد جمع میشوند، پیچیدگی شخصیت و اعتماد به نفس بالای خود را بروز میدهند. ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری به افراد این امکان را میدهد که تا شخصیت خودشان را به افراد دیگر توضیح بدهند. البته واضح است آنچه ساعت مچی درباره شما میگوید، بستگی به مدلی دارد که انتخاب میکنید. بااین حال چندین ویژگی مشترک بین مردانی که علاقه به استفاده از ساعت دارند وجود دارد. در اینجا با چندتا از این ویژگی ها آشنا خواهیم شد.

شما قابل اعتماد هستید:

صرف نظر از مدل ساعت، افرادی که از ساعت مچی استفاده میکنند قابل اعتماد و مستقل هستند. در نظر دیگران، کسی که ساعت مچی میپوشد، نشان دهنده وقت شناس بودن آن فرد است. این شخص نه تنها برای وقت خود، بلکه برای وقت دیگران هم ارزش قائل است. پس از همه این صحبت ها، زمان برای این افراد به عنوان سرمایه و دوستشان به حساب میاید. از بهترین ساعت هایی که یک آقای جنتلمن میتواند بپوشد، ساعت سیکو مدل SSB409P1 است. این ساعت با بند برزنتی که دارد در دستان هر مردی میدرخشد و نشان دهنده مستقل بودن و سلیقه بالای این شخص است.

شما قابل اعتماد هستید.   ساعت سیکو مدل SSB409P1

شما فردی عملگرا هستید:

ساعت ها انواع مختلفی دارند و هدف اکثر آنها کاری به غیر ازگفتن زمان است. عاشقان ساعت مچی که ماجراجویی را دوست دارند، معمولا ساعتی را انتخاب میکنند که با سبک زندگیشان مطابقت داشته باشد. این افراد ترجیح میدهند ساعتی را انتخاب کنند که در برابر آب و تعریق مقاوم باشند. انتخاب ساعت مناسب با سبک زندگی آنها، سبکی کاربردی را نشان میدهد که کاملا جدا از سبک طرفداران ساعت های هوشمند است. ساعت مورد غلاقه این افراد، ساعت های کاسیو مدل جیشاک و یا کالشکن پرومستر سیتیزن است که به مقاومت و دوام بالای خودشان معروف هستند. فرقی ندارد که بخواهید ورزش های هوازی انجام دهید و یا حتی شنا کنید، ساعت جیشاک و ساعت سیتیزن با مقاومت بالایی که در برابر آب دارند، با خیال راحت میتوانید در استخر و یا هنگام ورزش از آن استفاده کنید.

شما فردی عملگرا هستید. ساعت جیشاک
شما فردی عملگرا هستید. ساعت سیتیزن

شما استایل شخصی خودتان را دارید:

بیاید با یک واقعیت روبرو شویم.  ساعت مچی ها بسیار زیبا به نظر میرسند. آنها در سبک و استایل های مختلف و برای هر نوع سلیقه ای عرضه میشوند. چه برای یک شام رسمی باشد و یا حتی جلسه کاری روزمره. ساعت مچی شما به تماشاگران و تحسین کنندگان شما میگوید که شما به ظاهر و استایل خود افتخار میکنید. اگرسری به کالکشن های ادیفایس کاسیو بزنید، ساعت هایی را خواهید دید که میتوانید با هر استایلی این ساعت مچی ها را ست کنید. به عنوان مثال همانطور که در عکس پایین مشاهده میکنید، سری ادیفایس ساعت کاسیو مدلECB-900BDR-1BDR است.

شما استایل شخصی خودتان را دارید. ساعت کاسیو مدل ECB-900BDR-1BDR

شما یک فرد موفق هستید:

راستش را بخواهید، در این دوره ای که تلفن و ساعت های هوشمند خیلی روی بورس هستند و استفاده از ساعت مچی دیگر به مانند قدیم محبوبیت خودش را ندارد، اما یک ساعت مچی زیبا هنوز هم چیزی فراتر از راهی برای نشان دادن زمان است. ساعت مچی یک نماد از وضعیت شما است. یک ساعت مچی زمانی که به خوبی ساخته شده باشد، به افراد میگوید که قدر چیزهای ظریف زندگی را بدانید و برای به دست آوردن آنها سخت تلاش کنید.

شما یک فرد موفق هستید.

شما برای سنت ها ارزش قائل هستید:

مدها میایند و میروند، اما یک ساعت کلاسیک هرگز از مد نمیافتد. افرادی که ساعت میپوشند، برای سنت های خودشان ارزش قائل هستند. شما هنگامی که میخواهید یک ساعت لوکس را انتخاب کنید، به سختی کار اهمیت میدهید. سنتی در اینجا لزوما به معنای قدیمی بودن نیست. این بدان معنی است که شما برای سنت هایی که به شما گفتند، ارزش قائل هستید. ساعت فردریک کنستانت یک برند ساعت سازی است که کالکشن های متفاوتی از جمله ساعت مچی کلاسیک و مد روز دارد. در پایین عکس ساعت فردریک کنستانت مدل FC-310V4NH4را مشاهده میکنید.

شما برای سنت ها ارزش قائل هستید. ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-310V4NH4

شما حس ماجراجویی دارید:

طراحی ساعت هایی مانند Breitling و Panerai به گونه ای است که با هر سبک زندگی ای که دارید، به شما خدمت کنند. چه در حال غواصی باشید و یا حتی در حال چتربازی، یک ساعت خوش ساخت حس ماجراجویی شما را به شما منتقل میکند.

شما حس ماجراجویی دارید. ساعت مچی Breitling

ساعت مچی چه تاثیری بر شخصیت ما میگذارد؟

دکتر دیوید الیس قبلا یک ساعت مکانیکی سنتی استفاده میکرد، اما اکنون از یک ساعت هوشمند استفاده میکند تا بتواند مقدار گام های خود در روز را محاسبه کند. دکتر الیس، دانشیار سیستم های اطلاعاتی در دانشگاه باث، وابستگی ما به ردیاب های تناسب اندام را بررسی میکند. او به این موضوع اینطور نگاه میکند که آیا پوشیدن یکی از ساعت های هوشمند ما را تشویق میکند تا خوش اندام شویم. انگار فقط پوشیدن چیزی روی مچ دست ما میتواند رفتار ما را تغییر دهد. طبق تحقیقاتی که دکتر و راب جنکینز انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که پوشیدن ساعت با وظیفه شناسی رابطه مستقیمی دارد. یعنی سطح وظیفه شناسی شما که با سازمان دهی ثبات عاطفی و وقت شناسی مرتبط است در مقایسه با کسی که ساعت نمیزند احتمالا بالاتر است.

 طبق تحقیقاتی که دکتر الیس انجام داد، کسانی که ساعت مچی میپوشند، کمتر احتمال دارد که تاخیر داشته باشند. حتی ممکن است بسیار تعجب کنید که افرادی که ساعت مچی میپوشند، بر سر قرارهایشان همیشه زودتر حاضر میشوند. سوالی که دکتر الیس مطرح کرد این بود: آیا پوشیدن ساعت شما را با وجدان میکند یا وظیفه شناسی باعث میشود که بخواهید ساعت بپوشید؟ او برای این سوالش شروع به آزمایش کرد. یک ساعت دیجیتالی را به مچ تعدادی از شرکت کنندگان در مطالعه مهر و موم کرد. به گروه دوم یک مچ بند پلاستیکی و یک دارونما داد. گروه سوم را هم به عنوان خنثی در نظر گرفت. دکتر الیس میگوید، پس از آزمایش، کسانی که ساعت میپوشیدند با نمرات بالاتری در مقیاس وظیفه شناسی برگشتند.

طبق آزمایش های او به این پی برد که احتمالا این عمل پوشیدن ساعت است که افراد را باوجدان تر میکند. بنابراین به نظر میرسد که پوشیدن ساعت در واقع شخصیت شما را شکل میدهد. اما اکنون که ساعت ها از نظر عملکردی اضافه هستند، ممکن است پیام مشابهی را ارسال کنند؟ دکتر الیس میگوید: فکر میکنم امروزه پوشیدن ساعت نشان دهنده شخصیت شماست. ساعت ها نقش های زیادی دارند و همین نشان دهنده محبوبیت آنها هم هست. مطالعه دکتر الیس همچنین نشان داد که اگرچه کسی که ساعت میپوشد ممکن است با وجدان تر باشد اما ممکن است سطح پایینتری از رضایت مندی و علاقه مندی نسبت به کسب تجربیات جدید را دارا باشند.

در پایان

بدیهی است که هر فردی بر اساس سلیقه و شخصیتی که دارد، ساعت مچی خودش را انتخاب میکند. اگر به دنبال ساعت یک ساعت منحصر به فرد برای تکمیل استایل خودتان هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که از وبسایت فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری بازدید فرمایید. با کالکشن های متفاوتی که در این فروشگاه وجود دارد قطعا میتوانید ساعت مورد علاقه خود طبق سلیقه تان را پیدا کنید. این فروشگاه به شما این اطمینان را میدهد که تمامی ساعت مچی هایش اصل بوده و دارای ضمانت نامه معتبر هستند.

رابطه بین ساعت مچی ورزشی و شخصیت افراد چیست؟

در بهترین تعریف میتوان این افراد را اشخاص عملگرا و بیخیال به حساب آورد.

رابطه بین ساعت مچی هوشمند و شخصیت افراد چیست؟

این اشخاص جزو افراد رهبر و همیشه در راس امور هستند که از اخبار و تکنولوژ به دور نمیمانند.

رابطه بیین ساعت مچی آنالوگ و شخصیت افراد چیست؟

این افراد را میتوان از جمله اشخاصی به حساب آورد که با ساده ترین امکانات خوشحال میشوند و سبک زندگی مینیمال دارند.

استفاده از ساعت مچی توسط بانوان نشانگر چه ویژگی هایی در آنهاست؟

استفاده از ساعت مچی توسط بانوان نشاگر جدی و پر مشغله، جزئی نگر و جستجوگر بودن آنان است.

استفاده از ساعت مچی توسط آقایان نشانگر چه ویژگی هایی در آنهاست؟

استفاده از ساعت مچی توسط آقایان نشانگر داشتن استایل شخصی، قابل اعتماد بودن، عملگرا و موفق، عاشق ماجراجویی بودن آنهاست.

۴.۹ از ۵ - ( ۸ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

2 دیدگاه در “ساعت مچی شما، شخصیت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×