ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

معرفی مدل های ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

با تنوع بالایی که در دنیای ساعت مچی وجود دارد، شما میتوانید با هر مقدار بودجه ای که دارید ساعت موردعلاقه خود را پیدا کنید. بسیاری از آقایان بودجه ای که برای خرید ساعت مچی مردانه کنار میگذارند تا ۲ میلیون تومان است. برخی افراد فکر میکنند تا دو میلیون تومان نمیشود ساعت مناسبی تهیه کرد؛ اما بسیاری از برندها ساعت مچی های مردانه باکیفیتی تا ۲ میلیون تومان ارائه میدهند. از این برندها میتوان به کاسیو اشاره کرد. در ادامه به بهترین مدل های ساعت مردانه اشاره خواهیم کرد.


اگر قصد خرید ساعت مردانه با کیفیت دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مردانه


به نقل از وبسایت تیک تاک گالری، کاسیو از برندهای محبوب شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت مچی، ساعت اتمی، دوربین فیلم برداری و دیجیتال و انواع آلات موسیقی فعالیت میکند. تادائو کاشیو بنیانگذار برند کاسیو میگوید: ” اگر محصولی از محصولات کمپانی اش به اندازه کافی اصیل و باکیفیت نیست، پس قطعا از مجموعه تولیدات کاسیو نیست.” امروزه جذاب ترین خط تولید برند کاسیو ساعت های آن است. یکی از دلایل موفقیت ساعت های برند کاسیو خلافیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن های مختلف آن است.

برند نام آشنای کاسیو، در سال ۱۹۴۶ توسط مهندس ژاپنی تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. این برند پیشرفت بسیار زیادی در زمینه های مختلف به ویژه ساعت مچی داشته است. ساعت کاسیو امروزه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل ها در بازار دنیا را به خود اختصاص داده است. در ادامه به برخی از پرفروش ترین ساعت مچی های مردانه کاسیو تا دو میلیون تومان اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی مردانه وینتیج کاسیو مدل F-91WM-2ADF

اگر به دنبال یک مدل ساعت وینتیج هستید، به شما پیشنهاد میکنیم کالکشن های F-91W کاسیو را فراموش نکنید. تمامی مدل های این ساعت حالت نوستالژیک دارند. از جمله مدل های پرفروش و پرطرفدار F-91W میتوان به مدل F-91WM-2ADF اشاره کرد. این مدل از جمله مدل هایی است که هم مناسب آقایان و هم مناسب خانم ها است. با اینکه این ساعت ها کوچک هستند، اما ویژگی های مختلفی درون خود دارند. از جمله ویژگی های زیر میتوان به ضدآب بودن این ساعت، تقویم خودکار، نور LED و کرنومتر ۱/۱۰۰ ثانیه اشاره کرد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-V005D-7B4UDF

با سری ساعت های کالکشن جنرال کاسیو مدل MTP-V005D-7B4UDF میتوانید در تمامی مجالس و حتی قرارهای کاری بدرخشید. صفحه ساده این ساعت باعث میشود تا شما به راحتی بتوانید زمان را تشخیص بدهید و هیچگونه طراحی های اذیت کننده ای، چشم شما را اذیت نکند. این ساعت های همه کاره برای استفاده روزانه کاملا مناسب هستند و حتی مقاومت خوبی هم در برابر آب دارند؛ به همین دلیل تمام نگرانی های شما درباره پاشیدن آب و یا باران و برف را از بین میبرد. پس استایل خودتان را بسازید!! اعداد عربی و یا رومی روی این ساعت از شاخصه های بارز این ساعت مردانه است.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-V006GL-7B

ساعت مچی های بند چرمی همیشه پرطرفدار هستند. راحتی، سبکی، تنوع در انتخاب رنگ و قابلیت تعویض آسان بند آن از دلایل محبوبیت ساعت های بند چرمی هستند. کاسیو هم با ارائه طیف وسیعی از مدل های بند چرمی با تنوع رنگ بالا همیشه طرفداران پروپاقرص خود را دارند. ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-V006GL-7B از جمله مدل های محبوب این برند است. بند قهوه ای و صفحه سفید مات این برند، تضاد زیبایی با یکدیگر دارند که زیبایی بی نظیری به مچ دست هر کسی میبخشد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-V004D-2BUDF

ساعت مچی مردانه مدل MTP-V004D-2BUDF از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های ساعت کاسیو است. این مدل از جمله ساعت هایی است که با سایز قاب و سایز بند استاندارد عرضه میشود. همچنین مدل MTP-V004D-2BUDF از استیل ضد زنگ ساخته شده است که باعث بروز حساسیت هم نمیشود. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به روز شمار آن اشاره کرد. ساعت مردانه کاسیو مدل MTP-V004D-2BUDF در مقابل آب هم مقاومت خوبی دارد. برای استفاده روزمره مانند شستن دست و.. به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-1314L-8AV/

اگر به دنبال یک ساعت مردانه هستید که ست زنانه آن هم به راحتی پیدا شود، ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-1314L-8AV مناسب شماست. این ساعت مچی از شیک‌ترین مدل های ساعت است و تا ۵۰ متر خاصیت ضد آب دارد. بند این ساعت از جنس چرم با کیفیت بالا است و صفحه آن از جنس شیشه معدنی است. از جمله قابلیت های این ساعت مچی میتوان به تاریخ شمار آن که جلوی عدد سه قرار دارد اشاره کرد. طراحی ساده این ساعت مچی، آن را به یکی از شیک ترین و پرفروش ترین ساعت مچی های مردانه تا ۲ میلیون تومان تبدیل کرده است.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-V001D-7BUDF

از کلاسیک‌ترین مدل های ساعت کاسیو میتوان به مدل MTP-V001D-7BUDF اشاره کرد. این ساعت کاسیو که از استیل ضد زنگ ساخته شده است، دارای ساختاری محکم است و میتواند از بادوام ترین ساعت مچی ها در کالکشن شما باشد. صفحه آن از شیشه معدنی ساخته شده است که ساعت را از سایش و ضربه محافظت میکند. همچنین این ساعت مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارد و برای استفاده در تمام فصول مناسب است.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-VT01L-2BUDF

برند کاسیو مفتخر است که مجموعه برجسته ای از ساعت هایی با قیمت های مناسب را ارائه میدهد. این مدل کاسیو نسبت به قیمت بسیار مناسب است و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند. بند چرمی این ساعت، استایل کلاسیکی به آن داده است. این مدل هم مانند مدل های دیگر کاسیو ضدآب است و دقت بالای ۲۰ ثانیه در ماه دارد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل AE-1400WHD-1A

اگر به دنبال یک ساعت دیجیتال باکیفیت و ارزان قیمت هستید، ساعت کاسیو مردانه مدل AE-1400WHD-1A مناسب شماست. از جمله قابلیت های این ساعت مچی میتوان به عمر باتری ۱۰ ساله آن، مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، کرنومتر، ۵ زنگ هشدار، چراغ LED و نقشه جهان برای تنظیم ساعت جهانی اشاره کرد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل HDC-700-3A3VDF

یک ساعت دیجیتال- آنالوگ بسیار باکیفیت و خوش ساخت! اگر به دنبال یک ساعت مشابه کالکشن جی شاک هستید، به شما ساعت مردانه کاسیو مدل HDC-700-3A3VDF را پیشنهاد میدهیم. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به عمر باتری بالای ۱۰ سال آن و مقاومت بالای آن حتی تا عمق ۱۰۰ متر اشاره کرد. ظرفیت حافظه این ساعت تا حداکثر ۳۰ مجموعه داده، ۸ کاراکتر اسم و شماره تلفن ۱۶ رقمی است. ساعت مردانه کاسیو مدل HDC-700-3A3VDF جزو ساعت مچی هایی با دقت زمان سنجی بالا است. دقت آن به بالای سی ثانیه در ماه میرسد!

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل AEQ-100W-1A

اگر به دنبال یک ساعت مچی هستید که هم دیجیتال و هم آنالوگ باشد،‌ پس این ساعت مچی را از دست ندهید! مانند دیگر ساعت های مردانه کاسیو این ساعت هم عمر باتری ۱۰ ساله و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر دارد. از دیگر ویژگی های این ساعت مچی میتوان به ساعت جهانی، نقشه جهان به شکل دایره برای تنظیم ساعت جهانی، کرونومتر۱/۱۰۰ ثانیه ای و ۳ زنگ هشدار با ۱ تکرار آلارم (Snooze) اشاره کرد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-1335D-1A

از جمله ساعت مچی های مردانه کاسیو که میتوانید ست زنانه آن را به راحتی پیدا کنید. موتور آن با دقت بالای ۲۰ ثانیه در ماه از دقیقترین ساعت های سری جنرال کاسیو هستند. صفحه آن از نوع کریستال معدنی و بر روی صفحه نمایشگر آن تاریخ شمار و روزشمار وجود دارد. عقربه های آن درخشان و و به رنگ نقره ای هستند که بر روی صفحه مشکی آن، زیبایی بی نظیری ایجاد میکند. همچنین ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-1335D-1A دارای مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر است.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل AE-1500WH-8BVEF

یک ساعت مچی مردانه تمام دیجیتال تا ۲ میلیون تومان! ساعت AE-1500WH-8BVEF از ساعت های با کیفیت است که نسبت به قیمتش قابلیت های فوق العاده بالایی دارد. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به چراغ LED برای روشن کردن صفحه ساعت، کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه ای، ۵ آلارم جداگانه که شامل زنگ هشدار روزانه، زنگ تاریخ که برای یادآوری تاریخ تولدها به کار میرود، زنگ ماهانه ،هر ماه در همان روز و در همان زمان به صدا در می آید و زنگ هشدار برای هرروز از یک ماه خاص اشاره کرد. محفظه رزینی این ساعت یک همراه ایده آل روزمره است. بادوام، سبک و نسبتاً غیر حساس به سرما، گرما یا سایر تأثیرات خارجی است. همچنین این ساعت برای شنا و غواصی در عمق کم هم مناسب است.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

ساعت مچی مردانه کاسیو مدل W-735H-5AV

اگر به دنبال یک ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان و با ظاهری شبیه به جی شاک هستید، ساعت مردانه کاسیو مدل W-735H-5AV انتخاب مناسبی برای شماست. این ساعت قابلیت هایی تا حد زیادی همانند جی شاک ولی با قیمتی پایینتر دارد. از قابلیت های این ساعت مچی میتوان به کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه، زنگ هشدار روزانه، نور LED برای روشن کردن صفحه، تقویم خودکار و دقت بالای ۳۰ ثانیه در ماه دارد. این ساعت رنگ بندی های متفاوتی از جمله قهوه ای، آبی و مشکی دارد.

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان

در پایان

قیمت اساعت از عوامل مهمی است که قبل از خرید ساعت مچی باید آن را تعیین کنید. در این موضوع شکی نیست که ساعت های گرانقیمت خوب هستند؛ اما بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که تنها قیمت نشانه خوب و باکیفیت بودن ساعت مچی نیست. شما با حداکثر ۲ میلیون تومان هم میتوانید یک ساعت مردانه خوب داشته باشید! تمامی ساعت مچی هایی که در بالا معرفی شد، از بهترین مدل های ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان هستند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید ساعت مچی مردانه هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری است. تمامی ساعت مچی های موجود در این فروشگاه اصل هستند و به همراه ضمانتنامه معتبر تقدیم شما خواهند شد.

منبع: https://www.casio.com/

۵ از ۵ - ( ۴ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×