۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت مچی فیک یا های کپی

ما در این مقاله درباره ۱۵ دلیل برای اینکه هرگز نباید ساعت مچی فیک یا های کپی بخرید بحث خواهیم کرد.

گاهی فکر می کنیم میلیون ها تومان هزینه کردن برای یک ساعت مچی لوکس کمی احمقانه به نظر برسد.
امروزه ساعت مچی های فیک و های کپی تجارت بزرگی را در جهان دست گرفته اند. در ظاهر بسیاری از آنها مشابه نمونه اصلشان هستند. در واقع، برخی از افراد فریب ظاهر ساعت مچی فیک یا های کپی را خورده اند.
حال با وجود این موارد، خرید ساعت فیک یا های کپی مشکلی دارد؟ ما چنین فکر می کنیم و در اینجا ۱۵ دلیل برای شما بازگو خواهیم کرد که چرا شما باید ساعت مچی اصل بخرید.

۱.  ساعت مچی فیک شما را خجالت زده میکند!

ممکن است یک فرد معمولی نتواند فیک بودن ساعت مچی شما را تشخیص دهد. اما کلکسیونرها یا افراد خبره در این حرفه این توانایی را دارند. تصور کنید اگر جلوی مشتری، همکار یا رئیس خود بروید و ساعت مچی فیک در دست داشته باشید، به خصوص اگر ساعت مچی شما مورد توجه آنها قرار گرفته باشد، چگونه به نظر می رسد. این احتمال وجود دارد که شما در برخی از مواقع با کسی روبرو شوید که به سرعت متوجه شود ساعت مچی شما مشکلی دارد و با نمونه اصلی آن تفاوت دارد. اگر این اتفاق افتاد، شما باید پاسخگوی آن باشید و خجالت زده شوید.

۲. صنعت ساعت مچی فیک افراد را گول می زند!

کارشناسان می گویند که ۱۵ الی ۳۰ درصد از کل جستجوهای اینترنتی برای ساعت مچی های لوکس، افرادی هستند که به دنبال خرید فیک یا های کپی هستند که شباهت زیادی به اصل دارند. هرچه تقاضا برای ساعت مچی های فیک و های کپی بیشتر باشد، تمایل بیشتری به تولید و فروش آنها ایجاد می شود.
اکثر فروشندگان ساعت مچی فیک و های کپی صادق نیستند. آنها ذکر نمیکنند که ساعت مچی ها فیک یا های کپی هستند و بنابراین، این موضوع یک اتفاق ناگوار برای افرادی است که به دنبال خرید ساعت مچی اصل هستند. متأسفانه، مقدار زیادی از این پول از طریق خرید ناخواسته و بدون اطلاع تأمین می شود، افرادی که نمی دانند و پول زیادی را برای یک ساعت فیک یا های کپی خرج می کنند. بعلاوه، اگر روزی خودتان بخواهید یک ساعت مچی لوکس و گران قیمت بخرید، ممکن است در نهایت شما باشید که گول می خورید.

۳. ساعت مچی فیک مخصوص افراد فیک است!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

این جمله بسیار جسورانه ای است، اما از ماهم نشأت نگرفته. در حقیقت، این شعاری است که در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی از شرکت های ساعت سازی سوئیس به کار می برند.

به طور سنتی سه نوع خریدار وجود دارد که می خواهد نام یک تولید کننده ساعت مچی لوکس را روی مچ دست خود ببیند. اولی کلکسیونری است که برای ساخت هنرمندانه و مکانیک قوی که یک ساعت داراست ارزش قائل است. این فرد ارزش آن را درک می کند و به آنها احترام می گذارد و از سازنده آن قدردانی می کند.
نوع دوم، شخصی است که صرفاً به دلیل موقعیت های خاصی که در سبک زندگی خود دارد، یک ساعت مچی لوکس خریداری می کند.
نوع سوم فردی است که که می خواهد دیگران را تحت تأثیر قرار دهد مانند گروه های قبلی هستند، اما توانایی مالی  خرید ساعت مچی اصل را ندارد.

حتی ممکن است نوع دوم خریدار ساعت مچی خوش سلیقه نباشد، اما باز هم خرید قانونی انجام داده است. بهتر است ساعت مچی را که توانایی خرید آن را دارید و با وضعیت مالی شما متناسب است خریداری کنید تا اینکه شخصی باشید که نیستید، که در مورد خریدار نوع دوم ممکن است گزینه مناسبی باشد.

۴. ساعت مچی فیک از روی دست قابل تشخیص است!

اگر سومین نوع خریدار ساعت مچی در لیستی که گفته شد هستید، فکر نکنید کسی را فریب داده اید که ساعت مچی شما اصل است. حتی اگر یک ساعت مچی فیک و های کپی، اصل به نظر برسد هم ممکن است بسیاری از نشانه های واضح درباره تقلبی بودن در آن وجود داشته باشد که هیچ ارتباطی با ساعت مچی اصل ندارد. به خصوص اگر وضع مالی شما به گونه ای است که غیرقابل باور باشد که صاحب یک ساعت مچی گران قیمت باشید، ممکن است مردم مطلع شوند که این یک ساعت مچی فیک یا های کپی است و شما را به خاطر آن قضاوت یا تمسخر کنند.


خرید ساعت مچی اصل


۵. ساعت مچی فیک اعتبار شما را کم میکند!

ساعت مچی های کپی، تقریباً می تواند توسط هر کسی که تا به حال ساعت اصل را از نزدیک دیده باشد، تشخیص داده شود. حتی ساعت مچی فیک یا های کپی با کیفیت خوب نیز می تواند توسط یک کلکسیونر یا متخصص با تجربه از فاصله نیم متری تشخیص داده شود.
به محض اینکه کسی متوجه فیک یا های کپی بودن ساعت مچی شما شود، توجهش زیاد شده و به دنبال وسیله های فیک دیگری در ظاهر شما میگردد. اعتبار شما در عرض چند ثانیه گرفته خواهد شد. حتی اگر تنها وسیله فیک یا های کپی شما ساعت مچی شما باشد و همانطور که ذکر شد گاهاً ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید. باور کنید یا نه، اما مردم به دلیل دست کردن ساعت مچی های کپی یا فیک، شغل و یا مشتری خود را از دست داده اند.

۶. ساعت مچی فیک دوام نخواهند داشت!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

یک ساعت مچی اصل تا  قرنها دوام خواهد آورد. اما ساعت مچی های فیک و های کپی ، احتمالاً تا تولد سال بعد شما دوام نخواهد داشت.
ساعت های فیک و های کپی عموماً طول عمر بسیار کمی دارند. صرف نظر از هزینه ای که متقبل شده اید آنها از مواد اولیه نامرغوب ساخته می شوند. آیا واقعاً می توانید به فروشنده اعتماد کنید که نسخه ۲۰ میلیون تومانی ساعت مچی کیفیت برابری نسبت به نسخه ۱۰۰ هزار تومانی همان ساعت مچی دارد؟ آنها به شما محصول تقلبی فروخته اند، انتظار دارید که این ساعت ارزان قیمت مدت زیادی دوام خواهد داشت؟

صرف نظر از آنچه ممکن است شنیده باشید، حتی گرانترین ساعت مچی های موجود هم نسخه تقلبی را دارند. صنعت ساعت مچی فیک و های کپی یک هدف واحد دارد: کسب هر چه بیشتر پول. مانند هر فرد مجرمی، آنها هر کاری می توانند انجام می دهند تا بیشترین بازدهی را داشته باشند. آنها در خوب جلوه دادن محصولات، خبره هستند. آنها به شما یک محصول فیک یا های کپی می فروشند. چرا وقتی آنها ادعا می کنند بهترین محصول های کپی یا فیک در بازار است به آنها اعتماد می کنید؟ چون آنها در این کار مهارت دارند.
در پایان، حتی اگر مبلغ خیلی کمی را برای آن بپردازند، آنها همچنان از کم هزینه ترین مواد ممکن و ضعیف ترین طرز ساخت که می توانند داشته باشند، استفاده می کنند.

۷. هیچ کس تحت تأثیر ساعت مچی فیک و تقلبی نیست!

بعضی از افراد وقتی که ساعت مچی آنها فیک یا های کپی است، به مردم می گویند. اما برخی این کار را نمی کنند. صرف نظر از اینکه به آنها بگویید یا نه، هیچ کس تحت تأثیر ساعت تقلبی قرار نخواهد گرفت. یا مانند یک چاقوی ساده و صاف به نظر می رسد یا یک کفش ارزان قیمت.

۸. با خرید ساعت مچی فیک پول خود را هدر داده اید!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

ساعت مچی های فیک یا های کپی به هیچ وجه ارزش خود را حفظ نمی کنند. شما ممکن است ۱۰۰ هزار تومان یا ۵ میلیون تومان خرج کرده باشید. اما به هر حال، پس از خرید، هیچ ارزشی نخواهد داشت. خرید یک ساعت مچی اصل حتی ارزان، قطعاً از هر ساعت تقلبی ارزش بیشتری خواهد داشت.
هنگام مسافرت به خاورمیانه، می توان به راحتی گفت “امم، من فقط ۲۰۰ هزار تومان در این مغازه خرج خواهم کرد، حتی اگر تقلبی باشد.”. جالب است بدانید که ده ها مغازه کاملاً واقعی و بزرگ در بازارهای فروش ساعت مچی های تقلبی وجود دارد. نه فقط در خاورمیانه، بلکه حتی در بازارهای آمریکایی نیز چنین است. مسئله این است که بسیاری از افرادی که آنها را به دلیل ارزان بودن و ظاهری شسته رفته در خارج از کشور خریداری کرده اند، بلافاصله پشیمان می شوند.
هنگامی که حتی ساعت مچی خراب نشده قبل را ورود به خانه، آن را کنار می گذارند نمی کنند. ممکن است فقط ۲۰۰ هزار تومان قیمت آن باشد. اما شما می توانستید آن اسکناس ها را آتش بزنید و همین نتایج را بگیرید. اگر وسوسه قیمت آن شدید، سریعاً آن پول را به یک موسسه خیریه بدهید. برای فرد بی خانمان غذا بخرید یا یک عروسک خرس به بچه خود هدیه بدهید. دوام آن بیشتر از آن ساعت مچی های کپی یا فیک خواهد بود و مطمئناً تأثیر خیلی بیشتری خواهد داشت.


خرید ساعت مچی اصل


۹. ساعت مچی فیک زمان دقیق را نمایش نخواهد داد!

برخی از ساعت مچی های های کپی و فیک با موتور های کوارتز (باتری خور) ارائه می شوند. آنها ممکن است مدت زمان بیشتری عمر کنند و باقی بمانند. با این حال، دقیقاً مانند نمای بیرونی ساعت مچی های رولکس تقلبی هستند، سازوکار منبع تغذیه آن نیز چنین است. ساخت موتور های آنها، بیشتردر خط تولید انبوه چین است که خیلی سریع تعداد زیادی از آنها تولید می شود.

۱۰. ساعت مچی فیک در برابر آب مقاوم نیست!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

یک ساعت برند رولکس مدل Submariner اصل را می توان برای غواصی هم استفاده کرد. اما یک ساعت مچی فیک و های کپی را حتی نباید نزدیک شیر آب ببرید. چرا؟ زیرا به احتمال خیلی زیاد در برابر آب مقاوم نیست. . بنابراین اگر در سالن بدنسازی ببینید که دوست خود ساعت رولکسش را برای دوش گرفتن بیرون گذاشته تعجب خواهید کرد. چند سوال در ذهن شما ایجاد میشود و تعجب می کنید که چرا Rolex خود را بیرون حمام گذاشته است.

۱۱. بند ساعت مچی فیک از خود ساعت فیک بدتر است!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

در بسیاری از موارد، بند آنها به مراتب بدتر و بی کیفیت تر از ساعت اصلی است. معمولاً، ساعت های فیک و های کپی بند هارا نیز تقلید می کنند. متأسفانه، آنها خیلی راحت می شکنند. یادم می آید که چند سال پیش آقایی دیدم که با ساعت رولکس خود در یک رستوران غوغایی کرده بود. همانطور که او به مدیر رستوران این رولکس جدید و درخشان را نشان می داد، بند ساعت مچی به معنای واقعی کلمه از هم پاشید و قفل بند باز شد و به همین ترتیب افتاد و تکه تکه شد. فقط در این حد بگوییم که آن مرد به سرعت برخاست و از رستوران خارج شد. میزهای اطراف او خنده ای تمسخر آمیز کردند. بسیاری از مردم اذهان می کردند که می دانستند این ساعت تقلبی است. به محض اینکه او شروع به نشان دادن آن کرد این قضیه را فهمیدند.

۱۲. ساعت مچی فیک به همه صنایع و هنر ها آسیب میزند!

۱۵ دلیل برای نخریدن ساعت فیک

مردم می خواهند برندی دست کنند که نشان دهنده کیفیت، موفقیت، لوکس بودن و زیبایی هنر باشد. به همین علت حاضرند ساعت مچی های فیک یا های کپی خریداری کنند. عجیب نیست که بخواهید این ویژگی هارا داشته باشید. اما اگر ساعت فیک یا های کپی بپوشید قطعاً هیچ یک از این ویژگی هارا از آن خود نمی کنید.
آنها با ضعیف کردن متریال ساعت مچی و هدایت ارزش به سمت جنس بی کیفیت. همچنین با تضعیف برند های معتبر و اصل ساعت مچی به کالاهای تقلبی کل صنعت را تضعیف می کنند. این تاریخچه طولانی، قرن ها مهارت و نوآوری و مالکیت صنعتی را به خود جلب می کند که جعل کنندگان و نه تولید کنندگان از آن سود می برند. به اصطلاح، آنها گنجشک را رنگ کرده و به جای قناری می فروشند. پس با دادن پول خود به جعل کنندگان، وضع صنعت را خراب تر نکنید.

۱۳. از خرید ساعت مچی فیک قطعاً پشیمان می شوید!

صرف نظر از اینکه خرید را چگونه توجیه کنید، پس از مدتی شروع به خالی کردن عقده های خود خواهید کرد. به خصوص اگر به اطرافیان خود دروغ بگویید و ادعا کنید که ساعت مچی شما اصل است. شما نگران خواهید شد که گرفتار شوید و دیگران متوجه فیک یا های کپی بودن ساعت مچی شما شوند. از دروغ گفتن پشیمان خواهید شد و شروع به گفتن اینکه ساعت مچی، تقلبی به نظر می رسد خواهید کرد. اگر جوان تر باشید، ممکن است اکنون احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. اما در عرض ده سال خواهید فهمید که این یکی از مواردی است که وقتی به آن فکر می کنید، پشیمان می شوید. با خود می گویید “من در آن روز چه فکری می کردم؟ چگونه فکر کردم که این به نظرم جالب می آمد؟ ”

۱۴. ساعت مچی فیک غیر قانونی است!

این مورد به تنهایی باید دلیل کافی برای نخریدن ساعت های کپی باشد که بدون استثنا غیرقانونی است. ولی برای متوقف کردن یک صنعت چند میلیون دلاری تولیدکنندگان محصولات فیک و های کپی کافی نیست. همچنین برای افرادی که ترجیح می دهند ساعت مچی های خود را ارزان تر خریداری کنند قانع کننده نیست.

بسیاری از مردم می گویند که اگر فقط آنها را بخرید و نفروشید، قانون را زیر پا نمی گذارید. اما متاسفانه پلیس، جامعه سازندگان ساعت مچی و مردم با شما مخالف خواهند بود. این کار نه تنها بر اقتصاد تأثیر می گذارد، بلکه بر زندگی همه کارکنان این صنعت نیز تأثیر گذار است. با فروش ساعت مچی تقلبی می توانید متهم شوید. در هرکجای دنیا با خرید یک ساعت مچی فیک از شرکت شما، جریمه خواهید شد. جنتلمن ها قانون را زیر پا نمی گذارند و از کسانی که تخلف می کنند حمایت نمی کنند.

۱۵. ساعت مچی فیک کارت گارانتی معتبر ندارد!

فرض کنید شما قصد دارید از یک فروشنده ساعت مچی بخرید. فروشنده، شما را برای خرید ساعت مچی متقاعد می‌کند که این ساعت‌ مچی نه تنها هیچ نقص ندارد بلکه می‌تواند همه توقعات شما را برآورده کند و سال های سال برای شما کار کند. با این وعده‌ها ابتدا اطمینان شما را نسبت به ساعت و بعد نسبت به فروشنده جلب می‌کند.  اما آیا واقعا همه این قول و قرارها برای جلب اطمینان مشتری کفایت می‌کند؟ پس باید چاره‌ای اندیشید.
کارت گارانتی معتبر بهترین راه چاره برای این اطمینان است.

در نتیجه اگر ساعت شما کارایی لازم را نداشت و یا عیب پیدا کرد می‌توانید ساعت را برگردانید، پول خود را پس بگیرید و یا آن را با یک ساعت بهتر عوض کنید.

هنگام خرید ساعت مچی فیک کارت گارانتی معتبر به شما تعلق نمی گیرد و ارگ ساعت شما دوچار مشکل شود چاره ای ندارید.

در پایان!

شاید در نگاه اول ساعت مچی اصل و فیک تفاوت خیلی زیادی باهم نداشته باشند، اما در طول زمان تفاوت آن ها برای افراد معمولی نیز قابل شناسایی است. اگر قصد خرید ساعت دارید و در رو راهی خرید ساعت مچی اصل و خرید ساعت مچی فیک هستید، حتما به لینک تفاوت ساعت مچی اصل و های کپی سر بزنید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید و در نهایت برای خرید ساعت مچی اصل از وب سایت تیک تاک دیدن کنید.


خرید ساعت مچی اصل


منبع: www.gentlemansgazette.com

مطالب مشابه:

 

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×