۱۰ مدل از بهترین مدل های ساعت سیتیزن زنانه

سیتیزن از بهترین برندهای تولیدکننده ساعت مچی کشور ژاپن است. مدل های مختلفی از ساعت سیتیزن زنانه امروزه در بازار وجود دارد. بسیاری از خانم ها قبل از خرید به دنبال بهترین مدل ها هستند. به همین دلیل ما در اینجا هستیم تا شما را در انتخاب بهترین مدل ساعت سیتیزن زنانه راهنمایی کنیم. از جمله بهترین و پرفروش ترین مدل ها میتوان به GA1050-51A، GA1052-55E، ER0216-59D، ER0210-55Y، EW2294-61L، EM0503-75X، EQ0530-51N، FE1220-89L، EZ7010-56D و ER0218-53X اشاره کرد. در ادامه این مقاله ویژگی و مشخصات هرکدام از مدل ها را بررسی خواهیم کرد.

برند ژاپنی سیتیزن از پیشتازان در صنعت ساعت مچی است. بنا به گزارش وبسایت ساعت سیتیزن، این برند در سال ۱۹۱۸ فعالیت خودش را بر اساس اصل ایجاد ساعت مچی باکیفیت برای همه مردم جهان آغاز کرد و تاکنون هم به این شعار پایبند مانده است.  این برند تمام اجزای ساعت هایش را در ژاپن تولید می کند، از جمله مدارها، تراشه های الکترونیکی، تا قطعات مکانیکی. همچنین هیچ کشوری امکان تولید اجزای ساعت مچی های این برند را ندارد. اما سیتیزن چگونه به موفقیت رسید؟ موفقیت ساعت سیتیزن، در گرو ایجاد یک فناوری انقلابی به نام اکودرایو است. ساعت های اکودرایو نیازی به تعویض باتری ندارند.


اگر میخواهید مدل های متفاوتی از ساعت سیتیزن را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت سیتیزن


اما چگونه میتوان بهترین مدل ساعت سیتیزن زنانه را انتخاب کرد؟ در ابتدا باید سلیقه خود را در نظر بگیرید. همچنین قبل از خرید بهتر است مقدار بودجه ای که میخواهید برای خرید ساعت صرف کنید را مشخص کنید. اغلب ساعت های سیتیزن زنانه قیمت مقرون به صرفه ای دارند، مگر اینکه موتور آنها اتوماتیک باشند. ساعت های اتوماتیک از فناوری پیشرفته تری درون آنها استفاده میشود که موتور ساعت با حرکت دست شارژ میشود.

ساعت سیتیزن زنانه مدل EW2294-61L

اگر به دنبال یک ساعت زنانه اکودرایو هستید که نیازی به تعمیر باتری تا ده سال نداشته باشد، این مدل سیتیزن مناسب شماست. این ساعت بیانگر خلاقیت صنعتگران پرشور ساعت است. در عین حال که طراحی پیچیده ای ندارد، سازنده آن از ذائقه ای خوش ذوق برخوردار است. ساعت سیتیزن زنانه EW2294-61L از فولاد ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است که رنگ های نقره ای و طلایی بر روی آن کار شده است. همین زیبایی، آن را به یک اکسسوری زیبا و شایسته تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های این ساعت زنانه میتوان به نمایشگر تاریخ، هشدار شارژز ناکافی و عملکرد جلوگیری از اضافه شارژ اشاره کرد.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0210-55Y

ساعت مچی سیتیزن زنانه ER0210-55Y یک مدل ساعت زنانه شیک است. به نقل از وبسایت رسمی سیتیزن استرالیا، این ساعت دارای بدنه فولادی ضد زنگ به عرض ۳۰ میلیمتر و ضخامت ۶.۷ میلیمتر است. وزن این ساعت در حدود ۵۷ گرم است و جزو ساعت های سبک برای مچ ظریف بانوان به شمار میرود. دستبند این ساعت یک دستبند استیل نقره ای رنگ است. صفحه شیک مرواریدی، صدفی آن توسط یک شیشه معدنی محافظت میشود. اگر به دنبال یک ساعت مچی هستید که در برابر فشارهای آب مانند دست شستن مقاوم باشد، این مدل مناسبی است. این ساعت دارای درجه مقاومت در برابر آب ۵۰ متر / ۵ اتمسفر است، به این معنی که مقاومت آن در برابر آب محدود است.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0216-59D

سیتیزن تمام عملیات تولید ساعت را در داخل خود انجام می دهد، از ساخت اجزای تکی ساعت تا مونتاژ نهایی. سیتیزن در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. این شرکت یک قرن را صرف توسعه فناوری های نوآورانه و ایجاد مهارت های خود به عنوان یک تولید کننده در تلاش برای کشف ماهیت و امکانات بی حد و حصر یک ساعت کرده است. ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0216-59D، رنگ نقره ای و طلایی دارد و با دستبند باکیفیتی که از فولاد ضد زنگ تولید میشود (استیل ضد زنگ) و بدنه فولادی ضد زنگ (استیل ضد زنگ) به ابعاد ۳۰ میلی متر است که توسط لایه ای از شیشه معدنی قوی و حرکت کوارتز با کارایی بالا محافظت می شود.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل GA1052-55E

با ساعت های شیک اکودرایو سیتیزن که با نور کار میکنند، مرزهای خوشپوشی را جابه جا کنید. طراحی زیبا و منحصر به فرد این ساعت مچی، آن را به یکی از گزینه های مناسب برای خرید تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های ساعت سیتیزن زنانه مدل GA1052-55E میتوان به استیل ضدزنگ بدنه آن که به رنگ طلایی است و شیشه معدنی محکمی که برروی صفحه مشکی آن کار شده است اشاره کرد. اگر به دنبال ساعتی هستید که در برابر آب ناشی از دست شستن و … مقاوم باشد، این مدل ساعت مناسب شماست.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل GA1050-51A

اگر عاشق ساعت های یک رنگ هستید، GA1050-51A را فراموش نکنید. مانند ساعت قبل، این ساعت مچی هم با فناوری اکودرایو کار میکند و یک دستبند فولادی ضد زنگ با صفحه سفید ساده دارد که تاریخ شمار آن جلوی عدد سه قرار دارد. نمایشگر آن آنالوگ و موتورش ژاپنی است. مقاوم در برابر آب تا عمق ۳۰ متری (۹۹ فوت). به طور کلی این ساعت در برابر پاشیده شدن آب یا غوطه ور شدن کوتاه در آب مقاومت بالایی دارد، اما برای شنا مناسب نیست.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل EZ7010-56D

ساعتی زیبا با جذابیتی بی‌عمر، این ساعت با ساخت پیچیده جایی است که دقت با تجمل روبرو می‌شود. این ساعت با صفحه مادر مروارید و قاب کریستالی طراحی میشود. این قطعه با استفاده از مکانیزم کوارتز با دقت ۲۰ ثانیه در هر ماه، یک گزینه روزمره مجلل برای زنانی است که قدردان چیزهای ظریف هستند.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل FE1220-89L

یک طرح محبوب ساعت مچی که استایل شما را در همه حالتی تکمیل میکند. این بند با طراحی ساده و تمیز مشخص می شود، این بند یک دستبند از جنس استیل ضد زنگ برس دارد که یک قاب فولادی ضد زنگ نقره ۳۰ میلی متری را احاطه کرده است و یک صفحه برنجی آبی تیره خیره کننده را به نمایش می گذارد. شیشه این ساعت از جنس کریستال معدنی است و فناوری پیشرفته اکو درایو درون آن به کار رفته است. می‌توانید از این مدل برای شنا و غواصی نیز استفاده کنید زیرا تا WR100/10 BAR مقاوم است.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل EQ0530-51N

از شیک ترین ساعت های سیتیزن زنانه میتوان به مدل EQ0530-51N اشاره کرد. قاب و بند این ساعت مچی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. صفحه آبی با عقربه های رنگ نقره ای درخشان و نشانگرهای ساعت نمایانگر تجمل و لوکس بودن این ساعت است. صفحه آن از نوع آنالوگ و دارای نمایشگر روز، هفته و تاریخ است و تاریخ شمار آن روبروی عدد ۳ قرار دارد.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل EM0503-75X

برای این ساعت خیره‌کننده در مجموعه ساعت‌های خود جا باز کنید. با خطوط تمیز و جزییات ساده، وسیله ای تازه برای ساعت روزانه شما است. این ساعت دارای صفحه رزگلد، قاب و دستبند استیل ضد زنگ رزگلد است. با فناوری اکودرایو که در این ساعت وجود دارد،هرگز به باتری نیاز ندارید. اگر به یک ساعت روزمره که بتوانید در همه شرایط از آن استفاده کنید نیاز دارید،‌ این مدل مناسب شماست. چرا که این ساعت تا ۳۰ متر ضدآب است.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0218-53X

یک ساعت شیک و استیل زنانه! ساعت های کوارتز نگهداری کم و زمان سنجی قابل اعتمادی را ارائه می دهند. با استفاده از قدرت کم، کاربر می تواند زمان دقیق را برای مدت طولانی بدون نیاز به پیچیدن مداوم ساعت نگه دارد. ساعت‌های کوارتز در طیف وسیعی از سبک‌ها، از ناهموار تا معمولی و رسمی در دسترس هستند. ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0218-53X از پرفروش ترین مدل های ساعت سیتیزن در ایران است. این ساعت به دلیل صفحه گلدار و صدفی که دارد، بین خانم ها بسیار محبوب است.

مدل ساعت سیتیزن زنانه

در پایان

خرید ساعت زنانه یکی از خریدهای حساس برای هر خانمی است. به همین دلیل نیاز است که قبل از خرید تحقیقات کامل خود را انجام دهید. در این مقاله ۱۰ تا از بهترین مدل های ساعت سیتیزن زنانه موجود در ایران را به شما معرفی کردیم. اما یادتان باشد که بهتر است انتخاب خود را بعد از تحقیقات فراوان و مشخص کردن بودجه مورد نظر خود انجام دهید. اگر میخواهید یک ساعت سیتیزن زنانه اصل بخرید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه تیک تاک گالری است.تمامی مدل های ساعت مچی موجود در این فروشگاه کاملا اصل است و به همراه ضمانتنامه معتبر تقدیم شما خواهد شد.


اگر قصد خرید ساعت سیتیزن دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت سیتیزن


۴.۵ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×