۵ ویژگی استثنایی برای خرید ساعت ادیفایس!

برند ساعت کاسیو و به خصوص ساعت ادیفایس، همیشه یکی از شناخته ترین و پرفروش ترین ها بوده و مخصوصا در کشور ایران، بسیار پر طرفدار هست.

اما چرا ساعت ادیفایس این حجم از بازار ساعت مچی در ایران را به خود اختصاص میدهد ؟

ادیفایس مگر چه تفاوتی با بقیه کالکشن های کاسیو و بقیه برند ها دارد ؟

در این مقاله قصد داریم با مسیر ساخت ساعت ادیفایس و امکانات آن شما را آشنا کنیم. اگر از ساعت ادیفایس شناخت خوبی دارید باز پیشنهاد ما به شما باز خوانی این مقاله است. (قطعا ضرر نمیکنید !)

ساعت ادیفایس، سیستم شارژ با نور خورشید

یکی از رایج ترین تکنولوژی های مورد استفاده در ساعت کاسیو و همه کالکشن های آن از جمله کالکشن ادیفایس، سیستم شارژ با نور خورشید یا همان سیستم “ساعت سولار” است.

معمولا ادیفایس هایی که دارای این سیستم های مختلفی هستند. برای مثال دارای سیستم نشان دهنده میزان شارژ ساعت نیز هستند. شما به راحتی میتوانید میزان شارژ باتری ساعت را ملاحظه بکنید.

سیستم خورشیدی ساعت ادیفایس،  با حداقل ۱ ساعت قرار گرفتن در برابر نور خورشید، شارژ ساعت را به مدت ۱ هفته باقی نگه میدارد. (دیگر احتیاجی به تعویض باتری حتی بعد از ۱۰ سال نیست)

البته برند های دیگر نیز دارای قابلیت اتصال به تلفن هستند. برای مشاهده و خرید ساعت های سولار از همه ی برند های موجود در ایران کلیک کنید.

 

ساعت ادیفایس و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند

دیگر تکنولوژی پیشرفته و قدرتمند محصولات ادیفایس، ساعت مچی با اتصال به تلفن همراه های هوشمند است.

به طرز بسیار زیادی این تکنولوژی مورد پسند درجات سنی مختلف است. پس از اتصال ادیفایس به تلفن همراه، شما توانایی تنظیم ساعت خود را از طریق تلفن همراه دارید. قابلیت هایی مثل تنظیم آلارم برای ساعت، تنظیم خودکار توسط امواج رادیویی تهران، پیدا کردن تلفن همراه از طریق ساعت، تنظیم خودکار ساعت با تاریخ دقیق تلفن همراه و … . از جمله امکانات جذاب ادیفایس های دارای بلوتوث هستند.

اگر شما نیز علاقه به ساعت هایی با قابلیت اتصال به تلفن همراه دارید می توانید از برند های دیگر هم خریداری کنید. برای مشاهده و خرید ساعت مچی بلوتوث دار از همه ی برند های موجود در ایران کلیک کنید.

 

ساعت ادیفایس و تنظیم خودکار توسط امواج رادیویی

وقتی شما امواج ساعت ادیفایس را مثلا با شهر تهران تنظیم میکنید، عقربه های ساعت به صورت خودکار با زمان شهر تهران تنظیم میشوند. حرکت خودکار عقربه ها و تنظیم بدون احتیاج به دخالت دست، جذابیت بصری بسیار زیادی به مخاطب میدهند. (شنیدن کی بود مانند دیدن) پیشنهاد میکنیم که حداقل یک بار تنظیم رادیویی ساعت ادیفایس را از نزدیک ببینید. سپس  متوجه تفاوت و زیبایی منحصر به فرد آن می شوید.

ساعت ادیفایس و قابلیت سنجش سرعت

شاید برای شما هم پیش آمده که مثلا در حال دوچرخه سواری و یا اسکیت و یا دو میدانی، میزان سرعت خود را حدس بزنید.

برای مثال شما وقتی در حال دویدن هستید و میزان سرعت خود را نمیدانید، این ساعت میزان سرعت شمارا به صورت دقیق  ۹۷ درصد به شما گزارش میدهد.

در ادیفایس های بلوتوث دار با قابلیت اتصال به تلفن همراه، میزان سرعت خود را در تلفن همراه خود میتوانید ملاحظه کنید. در اغلب ادیفایس های بدون بلوتوث، به صورت آنالوگ و تقریبی، سرعت شما را نشان میدهد.

ساعت ادیفایس و قابلیت تحمل فشار ۱۰ اتمسفر

برای کوه نوردان و طبیعت گردانی که با آب سر و کار دارند و متحمل انواع فشار ها میشوند از جمله اختلاف فشار جوی و ضربه های احتمالی وارده بر ساعت، ضد ضربه بودن و ضد آب بودن و ضد فشار بودن یک امر بسیار مهم و حیاتیست.

اگر دستی بر گردشگری دارید اهمیت این موضوع را به خوبی درک میکنید.

در پایان

حال متوجه شدیم که تفاوت ساعت ادیفایس و مابقی ساعت های موجود در بازار چیست. و چرا میزان خرید محصولات کاسیو و مخصوصا ساعت ادیفایس این حجم از بازار ساعت مچی در ایران را اشغال کرده است، بی علت نیست.

علت اصلی پرفروش بودن ساعت ادیفایس استایل بی نظیر، کیفیت مثال زدنی، کارایی فوق العاده و در عین حال قیمت خیلی مناسب آن نسبت به مابقی محصولات با امکانات مشابه است.

۴.۳ از ۵ - ( ۳ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×