سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن

مدل جدید خلبانی برند سیتیزن برای ۳۵مین سالگرد کالکشن پرومستر

در سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، ۳ مدل از این ساعت معرفی شدند که هر کدام در جای خود بهترین هستند. کالکشن پرومستر برای اولین بار در سال ۱۹۸۹، معرفی شد. پرومستر نام تجاری بود که روی ساعت ورزشکاران گذاشته می‌شد. در حال حاضر نیز، شرکت سیتیزن ژاپن در ۳۵مین سالگرد کالکشن پرومستر و ساعت‌های ورزشی، ۳ مدل مهم و بسیار شیک و زیبا را معرفی کرده است. این ۳ مدل، ویژگی‌های یک ساعت حرفه‌ای ورزشی را دارند و می‌توانند از گزینه‌های بسیار خوب برای خرید باشند.

برند سیتیزن بسیار معروف است و نه تنها در ژاپن و کشورهای آسیایی، بلکه در کل دنیا مطرح است. البته تولید کالکشن پرومستر در این کمپانی، نام این برند را بیشتر بر سر زبان‌ها جاری کرد.

سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن با ۳ مدل ساعت به نام‌های BY3006-53H، BY3006-53E و BY3005-56G برگزار شد و این ۳ مدل از ساعت‌های سیتیزن به تازگی به دنیای ساعت‌های مچی، معرفی شده‌اند. در این مقاله از مجله تیک تاک، به معرفی این رویداد و ویژگی‌های مدل جدید ساعت سیتیزن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی برند ساعت مچی سیتیزن

ساعت citizen یکی از بهترین برند های معروف ساعت در دنیا است که کمتر کسی نام آن را نشنیده است. اگر اهل بستن ساعت مچی باشید، حتما برند سیتیزن را به خوبی می‌شناسید. شرکت سیتیزن در سال ۱۹۱۸ شکل گرفت و در ابتدا با نام شوکوشا در مورد ساعت‌های مچی تحقیقات می‌کرد. اما در سال ۱۹۲۴ توانست اولین ساعت جیبی خود را تولید کند. این ساعت با کیفیت به قدری زبان‌زد بود که اکثر مردم دنیا نام سیتیزن را به یاد و خاطره خود سپردند.

برند سیتیزن در حال حاضر در بیش از ۱۳۰ کشور جهان نمایندگی تاسیس کرده و اعتباری بسیار بالا دارد. وقتی در سال ۱۹۸۹ برای رقابت بیشتر و دوباره در دست گرفتن بازار اقدام به تولید کالکشن پرومستر کرد، هدف مشخصی داشت تا نظر ورزشکاران را به خود جذب کند. به همین دلیل کالکشن‌های مختلفی معرفی کرد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. کالکشن لوکس سیتیزن یا L
  2. کالکشن پرومستر
  3. کالکشن بلوتوث دار

بعد از برگزاری سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، مدل جدید خلبانی سیتیزن در این سالگرد برای علاقه‌مندان معرفی شد تا مانند گذشته بتوانند از داشتن ساعتی خاص و پیشرفته لذت ببرند.

ساعت جدید خلبانی پرومستر سیتیزن
ساعت جدید خلبانی پرومستر سیتیزن

مزایای استفاده از ساعت citizen نسبت به سایر برندها

وقتی مدل جدید خلبانی در سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن معرفی شد، بسیاری از افرادی که به ساعت مچی علاقه‌مند بودند، با ویژگی‌ها و مزایایی از این ساعت روبرو شدند که اگر از آن‌ها نگوییم، کم لطفی بزرگی در حق این کالکشن کرده‌ایم.

برخی از مزایای استفاده از ساعت‌های برند سیتیزن و کالکشن‌های آن شامل موارد زیر هستند:

  • دوام بالای قطعات، یکی از ویژگی‌های بارز ساعت‌های سیتیزن و به خصوص مدل‌ خلبانی جدید در کالکشن پرومستراست.
  • دقت بالا در زمان سنجی از ویژگی‌های ساعت مچی سیتیزن بوده و این به عنوان یک مزیت نسبت به سایر برندها است.
  • برخی مدل‌های ساعت سیتیزن دارای فناوری پیشرفته شارژ خورشیدی هستند که هزینه خرید و تعویض باتری ساعت برای شما صفر می‌کند، زیرا تکنولوژی Eco-Drive استفاده شده در این ساعت‌ها منجر به ذخیره سازی نور و انرژی روز و خورشید می‌شود و نیازی به تعویض باتری ندارید.
  • طراحی و استایل ساعت‌های سیتیزن زبان‌زد بوده و هر سلیقه‌ای را جذب می‌کنند. مثلا طرح‌های اسپورت، خلبانی، کالکشن‌های مختلف و .غیره، هر کدام برای سلیقه خاصی استفاده می‌شوند.

در سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، مدل‌های خلبانی بسیار زیبا و با طراحی شیک و مشتری پسند معرفی شدند. فقط کافیست یکی از این ۳ مدل را خریداری و استفاده کنید. مطمئن باشید هر آن چیزی که از یک ساعت انتظار دارید در این مدل‌ها وجود دارد.

معرفی کالکشن پرومستر و مدل جدید آن

وقتی وارد سایت citizen می‌شوید، بنر معرفی و سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن را خواهید دید که در آن، ۳ مدل خلبانی معرفی شده است. ما در اینجا ویژگی‌ها و مشخصات اصلی این سه مدل را برای شما معرفی خواهیم کرد:

  • ساعت BY3006-53H

این ساعت مچی مردانه سیتیزن، از سیستم کوارتز زمان سنج بسیار دقیقی برخوردار بوده و در سال ۲۰۲۴ با قیمتی در حدود ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد. جنس بدنه از استیل و ضد ضربه، ضد فشار و ضد آب است. تا عمق ۲۰۰ متری آب می‌توان از آن استفاده کرد.

  • ساعت BY3006-53E

این مدل هم، دقیقا مانند مدل و سری ۵۳H که در بالا توضیح داده شد، یکی از کالکشن‌های پرومستر بوده و کالیبر آن نیز H864 است.

  • ساعت  BY3005-56G

این مدل از کالکشن، دارای زمان سنجی بسیار دقیقی است و جنس بدنه آن نیز استیل است. کالیبر آن مانند دو مدل دیگر بوده اما از نظر قیمتی، کمی بالاتر است. در حدود ۷۲۰ دلار ارزش داشته و محصول سال ۲۰۲۴ کمپانی سیتیزن است.

مدل جدید کالکشن پرومستر GEO Trekker
مدل جدید کالکشن پرومستر GEO Trekker

در این کالکشن، ساعت زنانه سیتیزن، جایگاهی نداشته و هیچ کدام از این ۳ مدل برای خانم‌ها مورد استفاده نیست. اما کمپانی سیتیزن، همیشه مدل‌ها و سری‌های بسیار خوب دیگری برای خانم‌ها دارد. که از این لینک می‌توانید بهترین مدل‌های زنانه سیتیزن را مشاهده کنید: ساعت زنانه سیتیزن

ویژگی‌های ساعت مچی جدید سیتیزن

برند سیتیزن، از برندهای معروف بازار است که ویژگی‌ها و امکانات بسیار جالب توجهی دارد. برخی از ویژگی‌های این مدل از ساعت مچی خلبانی و کالکشن پرومستر سیتیزن، منجر به فروش بالای آن شده است. در اینجا به چند مورد مهم آن، اشاره می‌کنیم:

  • کشور سازنده ساعت‌های سیتیزن و کالکشن پرومستر، ژاپن است. کشور ژاپن، محصول بی‌کیفیت ندارد.
  • عقربه‌های بزرگ و خوانایی دارند.
  • در کالکشن پرومستر، حروف چاپی و نمودارهای روی ساعت، نمایی از کابین خلبان را دارند.
  • در ۳ مدل کالکشن پرومستر، دیسک چرخان UTC برای بیان ساعت در نیمکره شمالی وجود دارد.
  • رنگ و طرح‌های ساعت سیتیزن، اشراف گونه هستند.

در سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، مدل‌هایی معرفی شدند که در بالا، پیرامون آن‌ها صحبت کردیم. هر سه مدل، شمایی از یک کابین خلبان و تمام نمودارها و عقربه‌های موجود در یک هواپیما یا هلیکوپتر را دارند. این ظاهر بسیار زیبا، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطبان داشته باشد.

ساعت citizen از نمونه ساعت‌های بسیار معروفی است که تا به امروز به دلیل ظاهر شیک و زیبای محصولات خود، مورد حمایت بسیاری از افراد با سلایق مختلف بوده است. البته موضوع به ظاهر خلاصه نمی‌شود. در سی و پنجمین سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، ۳ مدل بسیار زیبا معرفی شدند که دور از انصاف است اگر در مورد کیفیت بالای آن‌ها، صحبتی به میان نیاید.

چرا محصولات سیتیزن معروف و محبوب هستند؟

برند سیتیزن، از برندهای شناخته شده‌ای است که همیشه در حال عرضه مدل‌ها و سری‌های جدید بوده و هر کدام برای خود دنیایی از طرفدار دارند. کمپانی ژاپنی سیتیزن نزدیک به ۱۰۰ سال است که در ساخت ساعت و عرضه به بازار، فعال است. شاید در میان تمام کمپانی‌های معروف ساعت سازی در دنیا، سیتیزن را بتوان به عنوان مطرح‌ترین و یکی از بهترین‌ها در نظر گرفت.

ساعت citizen به دلیل کیفیت بالا و دوام ماندگاری قطعات، بسیار معروف است. ظاهر لاکچری ساعت‌های سیتیزن توانسته‌ است روز به روز مشتریان این برند را بیشتر کرده و در کنار ظاهر زیبا، کیفیت بالای خود را در تک تک مدل‌ها به نمایش بگذارد.

سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، بستری برای معرفی ۳ مدل از بهترین ساعت‌های تولیدی این کمپانی بود تا افراد علاقه‌مند با قدرت بالای این کمپانی در تولید آشنا شوند. همین امر موجب محبوبیت روزافزون کمپانی سیتیزن شده است.

کمپانی سیتیزن
کمپانی سیتیزن

شناخت فناوری و کالکشن‌های برند citizen

در سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن، فناوری ساعت‌های این برند بیشتر از گذشته به رخ کشیده شد. این ۳ مدلی که در کالکشن ساعت‌های خلبانی معرفی شدند، هر سه از قطعات بسیار با کیفیت و ضدضربه ساخته شده‌اند. مطمئنا هیچ چیزی برای یک خریدار، مهم‌تر از این نیست که یک ساعت با کیفیت، ضد ضربه و ضد آب داشته باشد. البته در کنار این ۳ ویژگی،‌ کالکشن پرومستر کاملا مطابق با تکنولوژی روز و جدید تولید شده است تا چیزی از سایر برندها و رقبا کم نداشته باشد.

قیمت ساعت سیتیزن پرومستر اصل

برند سیتیزن، علی الخصوص کالکشن پرومستر از برندهای گران قیمت در بازار است. نه تنها در کشور ما، بلکه در هر نقطه دنیا، ساعت‌های سیتیزن از معروف‌ترین و گران‌ترین ساعت‌ها هستند. البته شاید بتوان در میان مدل‌های تولیدی این کمپانی، ساعت ارزان هم پیدا کرد. اما معمولا ارزان‌ترین ساعت‌های سیتیزن در مقابل برندهای دیگر باز هم گران محسوب می‌شوند.

سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن ثابت کرد که هنوز هم این برند، پیشرو در بازار تولید ساعت‌های بسیار خوب و با کیفیت است. قیمت این کالکشن و هر ۳ مدل موجود در آن، کمی بالا است. البته درنظر گرفتن این نکته نیز مهم است که به دلیل ارزش کم ریال، در ایران ساعت‌ها و اجناس وارداتی هزینه بیشتری خواهند داشت.

برخی از عوامل مهم و اثرگذار روی قیمت ساعت‌های مچی، شامل موارد زیر هستند:

  1. قیمت دلار
  2. ارزش ریال
  3. مدل و سری ساعت
  4. کیفیت قطعات
  5. ضد آب و ضد ضربه بودن
  6. نوع موتور و باتری

جمع بندی

در آخر باید این نکته را هم متذکر شد که سالگرد کالکشن پرومستر سیتیزن و معرفی ساعت‌های جدید خلبانی، بار دیگر توانست این نکته مهم را گوشزد کند که هنوز هم سیتیزن از بهترین‌های بازار ساعت در دنیا است. کالکشن promaster از برند سیتیزن مدل‌های بسیار جذابی دارد و اخیرا نیز با معرفی این ۳ مدل جدید، بر قدرت این برند تاکید بیشتری شده است. هرزمانی که این مدل‌ها وارد ایران شوند شما می‌توانید از وبسایت خرید ساعت اینترنتی تیک تاک گالری با گارانتی شرکتی و ضمانت ۷ روزه، مدل انتخابی خود را خریداری نمائید.

سوال ۱: آیا ساعت‌های کالکشن پرومستر برای کوهنوردی مناسب هستند؟

بله مناسب هستند و ضد ضربه می‌باشند.

سوال ۲: تا چه عمقی از آب می‌توان از کالکشن پرومستر سیتیزن استفاده کرد؟

تا عمق ۲۰۰ متری می‌توان از کالکشن پرومستر ساعت سیتیزن استفاده کرد.

سوال ۳: تحمل فشار آب در این مدل از ساعت تا چقدر است؟

این مدل‌ها معمولا تا ۲۰ برابر، فشار آب را می‌توانند تحمل کند.

۴ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×