بهترین مدل ساعت جی شاک اصل

شاید شما هم شنیده باشید که هرچه ساعت بزرگ تر باشد بهتر است. اگر شما هم به دنبال ساعت ای بزرگ هستید، ساعت جی شاک کاملا مناسب شماست. جی شاک از سال ۱۹۸۳ برند موردعلاقه ماجراجویان، ورزشکاران و حرفه ای ها بوده است. این ساعت های به گونه ای ساخته میشوند که در برابر چالش برانگیزترین شرایط، از دماهای بسیار بالا و پایین گرفته تا ضربه های سنگین مقاوم باشند . همین ویژگی آنها را به ساعت مورد علاقه برای هر کسی که به دقت، استحکام و تطبیق پذیری اهمیت میدهد تبدیل میکند.

ساعت مچی جی شاک اصل بهترین ساعت برای کسانی است که بهترین دوام، عملکرد و سبک را میخواهند. این برند ساعت‌، طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آب،‌ مقاومت در برابر ضربه، کرونومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار، زمان جهانی و… را ارائه میدهد. ساعت های جی شاک در سبک ها و طرح های مختلف، از کلاسیک تا مدرن و گاها اسپورت عرضه میشود. اما بهترین مدل های ساعت جی شاک برای شرایط مختلف کدام ها هستند؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما ۱۰ تا از بهترین مدل های ساعت جی شاک اصل را معرفی کنیم.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت جی شاک اصل را مشاهده کنید،‌ وارد لینک روبرو شوید: ساعت جی شاک


۱. بهترین ساعت جی شاک به طور کلی: ساعت جی شاک اصل سری DW-5600

یک ساعت UNISEX و قیمت مناسب که مناسب همه شرایط است. این مدل به جای تکیه بر ظاهر شلوغ و طراحی های پیچیده ای که ساعت های جی شاک دیگر دارند، نمایشگر دیجیتالی و تاریخ شمار کوچکتری دارد. بدون تمام زنگ هشدارها و سوت های اضافی، پوشیدن این ساعت برای موقعیت های رسمی تر مناسب است. ساعت جی شاک سری DW-5600 عملکردهای متنوعی از جمله تایمر، کرونومتر و زنگ هشدار دارد. همراه با ساختار ضد گلوله و ضد آبی که این ساعت دارد،‌ این جی شاک یک اکسسوری ایده آل برای افزودن به کمد ساعت هایتان است.

اندازه بدنه: ۴۸.۹ میلیمتر / سولار: نیست / جنس بند: رزین / مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر / نوع صفحه: دیجیتال

۲. مقرون به صرفه ترین ساعت جی شاک: ساعت جی شاک اصل سری DW-9052

اگر میخواهید یک ساعت جی شاک اصل بخرید،‌ نیازی نیست که هزینه گزافی بپردازید. ساعت های DW-9052 یک انتخاب مقرون به صرفه برای کسانی که به دنبال ساعت های کاربردی هستند میباشند. این جی شاک،‌ با قیمت پایینی که دارد، تمام عملکردهای دیگر مدل های ساعت جی شاک اصل از جمله کرونومتر، تقویم، زنگ هشدار، تقویم پرپچوال، مقاومت در برابر شوک، نمایشگر ۲۴ ساعته و تایمر را دارد. از مکان هایی که دمای بسیار بالایی دارند رد شوید، به داخل استخر بپرید، با کامیون از روی آن رد شوید و یا حتی آن را از طبقه سوم به پایین پرت کنید! این ساعت همچنان سالم خواهد ماند. شاید به همین دلیل باشد که به عنوان یکی از بهترین مدل های ساعت جی شاک اصل با قیمت مناسب شناخته میشوند.

اندازه بدنه: ۴۸.۵ میلیمتر / سولار: نیست / جنس بند: رزین / مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر / نوع صفحه: دیجیتال

۳. بهترین مدل لاکچری جی شاک: سری GWR-B1000

ساعتی که در عین سبک بودن، مقاومت بالایی تا حد ساعت های خلبانی دارد. قاب این ساعت از نوع مونوکوک کربنی با کارایی بالا که قدرت و سبکی را در موقعیت های بی شماری نشان میدهند توسعه یافته است. طراحی تمیزتر که محافظ دکمه را حذف میکند، از طریق بهبود استحکام قاب و ساختار جدید توسعه یافته به دست آمده است. از جمله قابلیت های این ساعت میتوان به نور پس زمینه، کرونومتر، ۵ زنگ هشدار،‌ نمایشگر ۲۴ ساعته، تقویم خودکار پرپچوال اشاره کرد. همچنین ۲۹ منطقه زمانی و ۴۸ شهر بر روی این ساعت تنظیم شده است.

اندازه بدنه: ۵۱.۴ میلی متر / مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر / جنس بند: رزین / نوع صفحه: آنالوگ

۴. پرفروش ترین مدل های ساعت جی شاک: سری GBD-200

یکی از بهترین مدل های ساعت جی شاک که نسبت به مدل های قبلی نازک تر است و استفاده روزانه از آن را آسانتر میکند. دکمه ای که بر پایین صفحه ساعت قرار دارد، امکان دسترسی به نور نمایشگر را در طول شب فراهم میکند. سری GBD-200 جی شاک برای کالیبراسیون سریعتر اندازه گیری فاصله توسط شتاب سنج،‌ میتواند با GPS گوشی هوشمند از طریق بلوتوث ارتباط برقرار میکند. از جمله قابلیت های دیگر این ساعت مچی میتوان به گام شمار، تایمر شمارش معکوس، مقدار کالری که در یک جلسه تمرینی میسوزانید و … همگی به عنوان یک پشتیبان خوب برای تمرین روزانه شما به حساب میایند.

اندازه بدنه: / مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر/ جنس بند: رزین / نوع صفحه: دیجیتال

۵. از مهمترین مدل های ساعت جی شاک: سری ۵۶۰۰ دیجیتالی

اگر به دنبال یک ساعت با ظاهر ساده هستید که جذابیت بالایی داشته باشد، این بهترین ساعت جی شاک است که به عنوان یک اکسسوری اساسی روزانه برای افراد در جهان است. در نگاه اول، این ساعت هر آنچه را که نیاز دارید نشان میدهد: زمان، تاریخ و روز هفته. ظاهر این ساده است که همین موضوع خواندن ساعت را برای شما بسیار راحت تر میکند. همچنین دسترسی به ویژگی های دیگر ساعت مانند کرونومتر، تایمر و زنگ هشدار را به راحتی میدهد. مانند دیگر ساعت های جی شاک، این ساعت مقاومت بالایی در برابر ضربه های محکم دارد.

اندازه بدنه: ۴۸.۹ میلیمتر/ سولار: نیست/ جنس بند: رزین/ مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر/ نمایشگر: دیجیتال


اگر قصد خرید و بازدید از مدل های مختلف ساعت جی شاک را دارید: وارد لینک روبرو شوید: ساعت جی شاک


۶. بهترین مدل ساعت جی شاک ارتشی: سری GA-700

ساعت های این سری غالبا برای مصارف نظامی ساخته شده اند. ساختار آن به قدری ناهموار است که میتواند حتی در برابر خشن ترین ضربه ها مقاومت میکند. ویژگی های این سری ساعت های جی شاک، آن را به بهترین مدل های آن برای مصارف نظامی تبدیل میکند. از جمله ویژگی های این ساعت میتوان به عمر باتری طولانی آن اشاره کرد. همچنین این ساعت دارای یک چراغ LED و یک دکمه شروع اختصاصی کرونومتر است که کرونومتر را مستقیما از حالت زمان سنجی فعال میکند.

اندازه بدنه: ۵۷.۵ میلیمتر/ سولار: نیست/ جنس بند: رزین/ مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر/ نمایشگر:‌ آنالوگ – دیجیتال

۷. بهترین مدل ساعت جی شاک اسپرت ورزشی

غالب ساعت های جی شاک برای مصارف اسپرت طراحی میشوند. ارزش واقعی این ساعت ها با توانایی آنها در کنترل هرچیزی تعیین میکند. همچنین ساعت های برند جی شاک، برای ماجراجویی های سرسخت و ورزش های شدید طراحی میشوند که ساعت های دیگر هرگز نمیتوانند در برابر آن مقاومت کنند. کلیه ساعت های جی شاک، ویژگی های بسیار زیادی برای ورزش دارند. تایمر برای ردیابی تکرارها، کرنومتر برای دو سرعت و حتی زنگ هشدار آن به شما یادآوری میکنند که بیدار شوید و به باشگاه بروید. نور پس زمینه ای که در اکثر مدل های آن وجود دارد،‌ برای تمرین های صبح زود و یا آخرشب بسیار کاربردی است. حتی اگر بخواهید فعالیت های آبی مانند استخر و یا غواصی داشته باشید،‌ ساعت های این برند مقاومت بالایی تا عمق ۲۰۰ متری دارند.

۸. بهترین مدل ساعت جی شاک برای طبیعت گردی: سری GG-1000

شاید برای شما هم سخت باشد که یک ساعتی را پیدا کنید که بتواند در برابر هر عاملی مقاومت بالایی داشته باشد؛ اما جی شاک با سری MUDMASTER این کار را انجام داده است. چه قصد صحراگردی و آفرود داشته باشید و چه بخواهید با شن های ساحل قلعه شنی بسازید، ساعت های سری GG-1000 یک انتخاب مناسب برای شما هستند. ساختار این ساعت بسیار مقاوم است و میتواند حتی کوچکترین گرد و غبار را هم از خود دور نگه دارد. از جمله ویژگی ساعت های این سری میتوان به قطب نما، ساعت گرینویچ، دماسنج و مقاومت در برابر شوک اشاره کرد.

اندازه بدنه: ۵۶.۲ میلیمتر/ سولار: نیست/ جنس بند: رزین/ مقاومت در برابر آب: ۲۰۰ متر/ نوع صفحه:‌ آنالوگ- دیجیتال

۹. سری GM-2100، کاربردی ترین ساعت استیل جی شاک!

ساعت های این سری، در فوریه ۲۰۲۳ عرضه شدند و بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به دنبال یک ساعت متفاوت میگردند. ساعت هایی که در این سری وجود دارند، ماهیت جی شاک را با سبک کاربردی متمایز، مقاومت در برابر ضربه و آب مجسم میکند. این ساعت ها انتخابی فوق العاده برای ساعت های روزمره است و به راحتی با همه لباس ها چه کت شلوار و یا تیشرت در خانه ست میشود.

۱۰. بهترین مدل ساعت جی شاک اصل برای خانم ها: سری Baby-G

یکی از کالکشن های جذاب جی شاک، بی بی جی است. تمامی ساعت هایی که در این کالکشن وجود دارند، مخصوص خانم ها طراحی شده است و مقاومتی مانند جی شاک دارند. ساعت های این کالکشن مجهز به ساختاری مقاوم در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب به عمق ۱۰۰ متراست. طرح و رنگبندی منحصر به فرد و دخترانه ای که دارد،‌یک ساعت مناسب برای هر خانمی است که سبک زندگی فعال و شیک را انتخاب میکند. بی نظیر، سخت و باحال! قابلیت ساعت های این کالکشن، همانند جی شاک است؛ ضد شوک، نور پس زمینه، ساعت جهانی، کرنومتر،و مقاومت در برابر آب از جمله ویژگی های ساعت مچی های این کالکشن است.

هنگام خرید بهترین مدل ساعت جی شاک اصل، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در بازار امروزکه مملو از ساعت جی شاک فیک است، بسیار سخت است که بتوانیم یک ساعت جی شاک اصل پیدا کنیم. در ادامه به نکاتی که بهتر است قبل از خرید ساعت جی شاک بدانید اشاره خواهیم کرد.

موتور ساعت

سه نوع موتور ساعت وجود دارد: مکانیکی، کوارتز و اتوماتیک. جی شاک فقط ساعت هایی با حرکت کوارتز میسازد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. همچنین چون اکثر ساعت های جی شاک دیجیتال و یا آنالوگ – دیجیتال هستند، پس دقت کنید موتور ساعتی که میخرید حتما از نوع کوارتز باشد. اگر به دنبال ساعتی با موتور اتوماتیک و مکانیکی هستید، پس بهتر است انتخابی غیر از جی شاک داشته باشید!

اندازه بدنه

جی شاک ساعت مچی هایی با اندازه بدنه های مختلفی دارد که عمدتا ظاهر ساعت را تحت تاثیر قرار میدهد. اگر میخواهید جی شاک با استایل کلاسیک تر داشته باشید، مدل هایی که اندازه بدنه آنها بزرگتر است به عنوان مثال ۵۵ میلیمتر و یا ۵۸ میلیمتری ها برای شما گزینه مناسبی هستند. اگر هم به دنبال یک جی شاک اسپرت هستید،‌ یک ساعت جی شاک با اندازه بدنه حدود ۳۵ یا ۴ میلیمتری کاملا مناسب شماست. ساعت هایی که اندازه کوچکتری دارند برای ورزش هم مناسبترند چرا که ساختار کوچکتری دارند و مانع حرکت شما نمیشوند.

سبک ساعت

در حالی که صدها گزینه برای انتخاب وجود دارد، اکثر ساعت های جی شاک در رنگ های روشن با بند رزین و با ویژگی های کاربردی طراحی میشوند. سبک کلاسیک این ساعت ها بهتر است برای محل کار و .. استفاده شوند. اگر هم سبک اسپرت جی شاک را انتخاب میکنید، میتوانید ساعت خود را در هنگام ورزش، قرارهای دوستانه و یا شبگردی بپوشید. البته انتخاب سبک ساعت دست شماست و کاملا باید مطابق با سلیقه خودتان، سبک ساعتی را که میخواهید انتخاب کنید.


اگر میخواهید بهترین مدل های ساعت جی شاک اصل را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت جی شاک


منبع: www.fashionbeans.com

۵ از ۵ - ( ۴ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×