درباره ساعت کاسیو بیبی جی

برند ژاپنی و محبوب کاسیو چند زیر مجموعه دارد که یکی از آنها ساعت مچی های بیبی جی (BABY-G) است. اگر می خواهید درباره ی این ساعت مچی های مقاوم و جذاب بدانید، این مطلب را بخوانید.

ساعت کاسیو بیبی جی چیست؟

برند ساعت مچی زنانه کاسیو بیبی جی (BABY-G) به عنوان همتای “برادر بزرگ” آن، جی شاک (G-SHOCK) در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد. بیبی جی نمونه ای از تلفیق مد و عملکرد برای یک زن پر جنب و جوش و فعال با ساعت مچی های شیک، جسورانه و محکم است. ساعت مچی های بیبی جی مجهز به همان عملکرد عالی که جی شاک به آن معروف است، با چندین زنگ هشدار روزانه و عملکردهای کرنومتر (زمان سنج) در برابر ضربه و آب مقاوم هستند.

این ساعت مچی مجهز به سازه ای مقاوم در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب به اندازه ۱۰۰ متر و طراحی های منحصر به فرد و تنوع رنگی با جذابیت زنانه فراوان، ساعت مچی هر زنی است که سبک زندگی فعال و شیک را انتخاب می کند.

عملکرد ساعت کاسیو بیبی جی

ساعت مچی کاسیو بیبی جی نه تنها زیبا و از لحاظ ظاهری جذاب هستند، بلکه کاربردی هم هستند و امکانات زیادی دارند. این ساعت مچی ها را با عملکردهای قابل اعتماد وجذاب آن بررسی کنید.

مقاوم در برابر ضربه

بیبی جی با ساختار مقاوم در برابر ضربه و لرزش، ایده آل برای حرکات سخت و شدید در زندگی روزمره، ورزش یا فعالیت های در فضای باز است. ساختار اصلی کاسیو بیبی جی حتی می تواند در برابر شوک های شدید ناشی از افتادن یا ضربه مقاومت کند.

شارژ خورشیدی

سیستم شارژ خورشیدی اختصاصی کاسیو نه تنها نور خورشید، بلکه حتی نور از منابع نوری ضعیف مانند لامپهای مهتابی را به برق تبدیل می کند. در واقع با استفاده از نور، ساعت مچی شارژ می شود و کار می کند.

کرنومتر(زمان سنج)

اندازه گیری کل زمان سپری شده به شما امکان می دهند زمان را برای مسافت های خاص اندازه گیری کنید. این ویژگی می تواند هم برای دونده های غیر حرفه ای و معمولی و هم برای دونده های حرفه ای بسیار مناسب باشد.

نورصفحه

برای راحتی استفاده در شب یا در سایر شرایط تاریک صفحه با فشار یک دکمه روشن می شود. بعضی از مدل ها مجهز به یک نور سیاه داخلی هستند که دست و صفحه را در رنگ های تابناک، روشن می کند.

ساعت جهانی

در این ساعت مچی ها زمان فعلی در شهرهای مختلف از پیش تعیین شده و مناطق خاص می تواند نمایش داده شود. این امر باعث می شود تا چک کردن زمان در سایر کشورها هنگام مسافرت در سطح بین المللی برای تفریح یا تجارت آسان باشد.

ضد آب

هر ساعت مچی بیبی جی برای حداقل ۱۰۰ متر مقاومت در برابر آب ساخته شده است. هنگام کار در اطراف آب، شنا یا غواصی (البته به صورت سطحی و نزدیک سطح آب) بدون نگرانی از آن استفاده کنید. باید توجه کرد که این نوع ساعت مچی برای استفاده هنگام غواصی عمیق و با دستگاه اکسیژن مناسب نیست.

نمودار جزر و مد

یک عملکرد ساده شرایط جزر و مد را در نقطه فعلی موج سواری شما نشان می دهد که برای موج سواران ضروری است. می توانید شرایط موج را برای هر ساعت و برای یک تاریخ خاص بدانید.

گام شمار

یک حسگر داخلی لحظه به لحظه  قدم ها را از شروع راه رفتن شمارش می کند. نمودار سطح تعداد گام و میزان دستیابی به هدف می تواند به شما کمک کند تا شمارش گام خود را افزایش دهید.

اتصال به موبایل

این مورد اشاره به ارتباط با تلفن هوشمند خود با استفاده از برنامه تعیین شده دارد! این ویژگی مطلوب برای مدیریت کردن فعالیت های روزانه توسط تلفن هوشمند است.


خرید ساعت مچی کاسیو بیبی جی


 

منبع: babyg.casio.com

 

۴.۵ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×