درباره برند تیمبرلند، بهترین در گذشته، از گذشته بهتر

برند ساعت و پوشاک تیمبرلند بیش از هر چیز به کفش‌هایش معروف است. این برند معتبر که استراتژی‌اش حول پوشاک صحرایی و بیرونی می‌گردد و سعی دارد به واسطه تولید کالا تجربیات آدمی در فضاهای بیرونی را عمق ببخشد و گسترش دهد، در دهه چهل و پنجاه میلادی و به کوشش ناتان سوارتز، طراح کفش، در بوستون آمریکا پا گرفت.

دفتر مرکزی تیمبرلند در نیوهمپشایر واقع شده است. این شرکت در کشور های متعددی از جمله انگلستان، کانادا، آمریکا، مکزیک و … شعبه دارد.
تیمبرلند یک برند آمریکایی است. این برند تنها ساعت های مچی تولید نمی کند. بلکه در اصل یک برند فشن است. تیمبرلند را همه اکثرا به علت بوت هایش می شناسند. این شرکت عینک، عینک آفتابی، کالاهای چرمی را نیز به فروش می رساند.

تیمبرلند در سال ۱۹۵۲ در ماساچست آمریکا تاسیس شد. این برند از حدود ۶۹ سال پیش تا به الان بی وقفه به فعالیت خود ادامه داده است. ناتان سوارتز به همراه دو پسر خود تیمبرلند را تاسیس و آن را به اوج رساند.دفتر مرکزی تیمبرلند در نیوهمپشایر واقع شده است. این شرکت در کشور های متعددی از جمله انگلستان، کانادا، آمریکا، مکزیک و … شعبه دارد.
تیمبرلند یک برند آمریکایی است. این برند تنها ساعت های مچی تولید نمی کند. بلکه در اصل یک برند فشن است. تیمبرلند را همه اکثرا به علت بوت هایش می شناسند. این شرکت عینک، عینک آفتابی، کالاهای چرمی را نیز به فروش می رساند. تیمبرلند در سال ۱۹۵۲ در ماساچست آمریکا تاسیس شد. این برند از حدود ۶۹ سال پیش تا به الان بی وقفه به فعالیت خود ادامه داده است. ناتان سوارتز به همراه دو پسر خود تیمبرلند را تاسیس و آن را به اوج رساند.
در سال ۱۹۹۸ جفری سوارتز به عنوان مدیر اجرایی در شرکت پدر بزرگش مشغول به کار شد. نام تجاری ای که پدربزرگش ناتان سوارتز، پدر و عمویش برپا کرده بودند. در فوریه سال ۲۰۰۷ تیمبرلند شرکت فروش پوشاک ولزی را خرید. بعد از آن با VF Corporation ادغام شد. مبلغ قرار داد این ادغام چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار بود که سود زیادی به تیمبرلند رساند.
در سال ۱۹۹۸ جفری سوارتز به عنوان مدیر اجرایی در شرکت پدر بزرگش مشغول به کار شد. نام تجاری ای که پدربزرگش ناتان سوارتز، پدر و عمویش برپا کرده بودند. در فوریه سال ۲۰۰۷ تیمبرلند شرکت فروش پوشاک ولزی را خرید. بعد از آن با VF Corporation ادغام شد. مبلغ قرار داد این ادغام چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار بود که سود زیادی به تیمبرلند رساند.

معنی لغوی

تیمبرلند در لغت به معنای جنگل است. جنگلی از الوارهای چوبی. این برند نشان درختی تک‌افتاده در یک جزیره را بر پیشانی‌اش حمل می‌کند. واژه و نشانی که شاید بیش از هر چیز یادآور استراتژی این کمپانی در تولید محصولات صحرایی و بیرونی است. تیمبرلند چندی بعد به سرعت در سراسر جهان گسترده شد. ابتدا در ایتالیا و  به لطف جنبش جوانان پانیناری و بعد در بسیاری از کشورهای دیگر.
در دهه نود میلادی اما تیمبرلند دومین نقطه عطف دورانش را تجربه کرد؛ خانواده سوارتز در اولین فرصت به جاه‌طلبی‌های خود میدان دادند و محصولات دیگری نظیر کتونی‌های کودک، کوله‌پشتی و ساعت را به خط تولیدشان اضافه کردند. چنان‌ که در حال حاضر ساعت‌های تیمبرلند در بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان در دسترس قرار دارند.

امکانات و ویژگی های ساعت های تیمبرلند

ساعت‌های تیمبرلند در برابر تغییرات آب و هوایی و یا هر رویداد غیرمنتظره‌ای مانند سقوط در آب یا باران بی‌موقع مقاومتی بی‌نظیر دارند. ساعت های تیمبرلند گاها قابلیت مقاومت در برابر آب تا ۱۰۰ متر را دارا هستند. ساعت های این برند دارای تاریخ شمار و کرنوگراف نیز هستند. صفحات نمایش برخی از ساعت های تیمبرلند عقربه های شبرنگ دارند. عقربه های شبرنگ به شما این امکان را می دهند که در تاریکی هم از ساعت خود استفاده کنید.

کیفیت ساعت های تیمبرلند

ساعت های تیمبرلند کیفیت خوبی دارند. از این رو است که تیمبرلند در سراسر جهان طرفداران خود را به این سرعت پیدا کرده است. اگر می خواهید ساعت مورد علاقه ی خود را با بودجه ای محدودتر و کیفیت عالی بخرید تیمبرلند یکی از گزینه ها برای شما است. همچنین ساعت های تیمبرلند در ایران در برخی از فروشگاه ها با گارانتی معتبر عرضه می شوند. گارانتی معتبر خود مهر تاییدی بر روی ادعا برای کیفیت محصول است.
تیمبرلند در ساعت های خود از بهترین جنس چرم و استیل ضد زنگ استفاده می کند‌. به طور کل این برند به استفاده از کیفیتی بی نظیر از چرم معروف است.

طراحی ساعت های تیمبرلند

ساعت های تیمبرلند اکثرا تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن هستند. طراحی این ساعت ها بیشتر از طبیعت الهام گرفته شده اند. در نتیجه به مشتریان حس شادابی می بخشند. بندهای چرمی و غیررسمی‌اش، ترکیب‌بندی رنگی که تنها می‌توانید در فضاهای بیرونی همچون جنگل‌ها و بیابان‌ها و غیره از آن سراغ بگیرید. همین‌طور نمادهایی که تداعی‌گر عناصر بیرونی‌اند، همگی به محصولات تیمبرلند جلوه ای منحصر به فرد بخشیده‌اند. تنوع طیف رنگی در این برند نیز شما را شیفته می کند.

قیمت ساعت های تیمبرلند

ساعت های تیمبرلند در مقایسه با برند های لوکس قیمتی بسیار مناسب دارند‌. قیمت ساعت های تیمبرلند بسته به مدل آنها از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان در ایران شروع می شود. در کل رنج قیمتی ساعت های این شرکت از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۸‌.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. اکثر ساعت های تیمبرلند برای استفاده ی روزمره مناسب هستند‌. از طرف دیگر این ساعت ها طراحی مدرن و کیفیت بالایی نیز دارند در نتیجه انتخاب مناسبی برای خرید هستند.

 

۱ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×