ساعت مچی لیونل مسی

ساعت مچی های لیونل مسی

لیونل مسی یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان است. او رکورد شش جایزه توپ طلا را به دست آورده است، که کارنامه بسیار عالی را در این حرفه کسب کرده است.
همچنین ساعت مچی های مسی از برندهای لوکس و مشهور استایل او را برای همه جذاب کرده است. او همیشه با پوشش های مختلف از برندهای بسیار معروف، مورد بحث قرار میگرد. در اینجا با معروف ترین ساعت مچی های مسی آشنا میشویم.

ساعت مچی مسی از برند Rolex مدل Yacht-Mastr

این ساعت منحصربفرد از شیشه ی ضد خش و طلای ۱۸ عیار، به همراه قاب مدرج ۶۰ دقیقه ای و صفحه ی مشکی یکدست با مقاومت مطلوب در مقابل آب تا عمق ۱۰۰ متر دارای سیستم ضدآب سه گانه (Triplock) ساخته شده است، که کیفیت و زیبایی این مدل را نشان میدهد. همچنین جواهرات استفاده شده در این ساعت مانند کریستال و یاقوت کبود زیبایی آن را دوچندان کرده است. برای راحتی بیشتر، داخل دستبند ساعت مچی مسی سیستم (oysterflex) به کار رفته است که ساعت را روی مچ ثابت نگه میدارد. همچنین دستبند این ساعت دارای یک گیره ایمنی است که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و از باز شدن تصادفی آن جلوگیری می کند.

قیمت: $۳۱,۰۰۰.۰۰ دلارآمریکا

ساعت مچی مسی _ برند Rolex Yacht-Mastr

ساعت مچی مسی Royal Oak مدل Leo Messi Limited

ازساعت های شیک و کلاسیک کرنوگرافی است، که با کیفیت مطلوب و طراحی جذاب همراه است. شکل هشت ضلعی قاب و استفاده از جواهرات این ساعت را خاص تر جلوه می دهد. این ساعت لوکس دارای هشت پیچ شش ضلعی از جنس طلای سفید است و قاب آن از تانتالیوم ساخته شده است (تانتالیوم فلزی سخت و مقاوم در برابر خوردگی که بسیارنادر است ) و در این مورد، رنگ منحصر به فردی به ساعت می دهد. هنگام برخورد نور با صفحه سایه آبی بیشتر جلوه میکند و سپس با چرخش جزئی مچ ، سایه خاکستری نمایان تر می شود. این ساعت فوق العاده دارای شیشه ضد خش است و مقاومت آن در برابر آب تا ۵۰ مترمی باشد. قاب پشتی این ساعت بسیار محکم است و با هشت پیچ نگه داشته می شود. روی آن عبارت (لئو مسی) و (نسخه محدود) حک شده است. این ساعت مچی لوکس مسی به همراه دوبند که یکی از جنس چرم دست دوز کروکودیل و دیگری جنس لاستیکی به رنگ مشکی است ارائه می شود.

قیمت:۲۸۱۹۰.۰۱۹۰۲۵ دلارآمریکا


بیشتر بدانید: خرید ساعت های لوکس و اورجینال از طریق لینک


 

ساعت مچی مسی _ Royal Oak Leo Messi Limited

 

ساعت مچی مسی از برند Jacob & Co  مدل

EpicX Chornograph Messi

 

از طراحی ویژه ای برخوردار بوده و از محبوب ترین ساعت های این برند است. رنگ آبی و سفید این ساعت یادآور پرچم کشور آرژانتین(کشور مسی)است. پشت این ساعت مچی مسی امضای او در پشت قاب آن قرار دارد و عدد (۱۰) شماره پیراهن مسی در این ساعت لوکس به رنگ قرمز و به صورت برجسته در آمده است. تا این ساعت را خاص تر جلوه دهد. این ساعت دارای کرنوگراف است و به طرز شگفت انگیزی مقاوم در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر می باشد. شیشه این ساعت بی نظیر ضدخش می باشد واین ساعت از جواهرات ساخته شده است.

قیمت :$۱۵۰,۰۰۰دلارآمریکا

 

ساعت مچی مسی _ Jacob & Co_EpicXChornograph Messi


 بیشتربخوانید: لوکس ترین و گران ترین برند های ساعت مچی در دنیا


ساعت مچی Lionel Messi از برند Patek Philippe Nautilus

برای ساخت این ساعت منحصربفرداز جواهرات استفاده شده است. این ساعت دارای قدرت ۴۵ ساعت ذخیره انرژی می باشد. از شیشه ی ضد خش برخوردار است، این ساعت بی نظیر از مقاومتی مطلوب تا ۱۲۰ متر در برابر آب بهره مند است، که نشان از کیفیت ساخت و ماندگاری بالای آن دارد. از عناصر زیبایی ساعت مچی مسی میتوان به صفحه سفید صدفی و نشانگرهای شب تاب آن اشاره کرد. بند و بدنه فولادی ضد زنگ آن بر کیفیت این ساعت افزوده است.

قیمت: ۷۷,۰۰۰.۰۰ دلارآمریکا

 


به نظرتان ساعت های لیونل مسی گران قیمت تر از ساعت های کریستیانو رونالدو است ؟برای اطلاع به لینک زیر مراجعه کنید.


 

ساعت مچی Lionel Mess_Patek Philippe Nautilus

ساعت مچی مسی از برند Rolex مدل Leo Messi-two-tone Rulex Datejust

این ساعت شگفت انگیز از فولاد و طلای ( Everose ) با صفحه ای تیره تضاد چشمگیری بوجود آورده است. رنگ سفید نشانگرهای این ساعت ترکیب چشم نوازی را به ارمغان می آورد. این ساعت  دارای صفحه ضدخش می باشد  و دو رنگ بودن دستبند آن زیبایی این ساعت لوکس را چندین برابر کرده است.

قیمت: ۱۳,۵۰۰.۰۰ دلارآمریکا

ساعت مچی مسی Rolex_Leo Messi-Rulex Datejust

در پایان

شاید بادیدن ساعت های لوکس لیونل مسی و قیمت های نجومی آن بسیار تعجب کرده باشید،اما بدانید که مسی جزو بهترین فوتبالیست های جهان است و با بهترین تیم های فوتبال همکاری داشته و جای تعجب ندارد که او بهترین هارا انتخاب کند.و ما همچنان منتظر ساعت های جدید و منحصر بفرد او هستیم، وبسایت ما را دنبال کنید تااز هرآنچه درمورد ساعت های لوکس دنیا وجود دارد بدانید و مطلع شوید.

مطالب مرتبط

ساعت مچی کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان چیست؟

بیخیال سیاست! ساعت ترامپ بهتر است یا ساعت بایدن؟

ساعت مچی افراد مشهور ایرانی

منبع:

superwatchman.com

۳.۴ از ۵ - ( ۸ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×