معرفی برند های ساعت سوئیسی/ ده برند برتر ساعت سوئیسی

همان طور که می دانید سوئیس بهترین ساعت ساز ها را در جهان دارد. از برندهای ساعت سوئیسی معروف در ایران میتوان به رولکس، امگا، پاتک فیلیپ، بریتلینگ، سواچ، تگ هویر، IWC، لونجین، کارتیه، هابلوت و فردریک کنستانت اشاره کرد. برندهای معتبر دیگری هم وجود دارند که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.


اگر قصد دارید مدل های مختلف ساعت مچی اصل را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مچی


در پاسخ به سوال ساعت سوئیسی چیست؟ باید گفت پاسخ آن قدر ها هم ساده نیست. در واقع، نوشته ساخت سوئیس ساعت لزوما به معنای ساخت صد در صد ساعت در سوئیس نیست. بلکه در واقع نشان دهنده این است که ساعت مچی از استانداردهای با کیفیت بالا در قالب قانون علامت تجاری سوئیس برخوردار است. ساعت مچی ها باید شرایط دقیق و خاص داشته باشند تا بتوانند به عنوان ساخت سوئیس طبقه بندی شوند و بدین ترتیب کیفیت بالای ساخت و عملکرد فوق العاده آنها تضمین می شود.

در ادامه با چند برند که ساعت هایشان در سوئیس ساخته می شود(ممکن است اصالت برند کشور سوئیس نباشد) آشنا می شویم.

۱. رولکس (Rolex)

بدون شک رولکس یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه و جزو ده برند برتر ساعت سوئیسی است که سالهاست جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است. قدرت رولکس در تاریخچه برند آن است، نه تنها ابتکارات بلکه بازاریابی هوشمندانه این برند نقس اساسی در موفقیت آن داشته است. موتور ساعت های رولکس نسبتاً بدون پیچیدگی هستند و رولکس تمرکز خود را بر روی تولید مکانیزم های موتور پیچیده قرار نمی دهد، بلکه تمرکز اصلی آن در ایجاد ساعتهای دقیق، مقاوم و زیبا است.این برند قابلیت اطمینان و کیفیت را در اولویت قرار می دهد، که امروزه  نیز رقیب ندارد. رولکس یک برند لوکس است که ساعت های قیمت بالایی دارد.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند رولکس را مشاهده خواهید کرد.

۲. امگا (Omega)

اگر به دنبال بهترین مارک ساعت مچی مردانه و یا زنانه سوئیسی میگردید، برند امگا انتخاب مناسبی برای شماست! امگا با ترکیب عملکرد و طراحی بسیار محبوب واقع شده است و گزینه مورد علاقه افراد مشهوری چون جورج کلونی است. Omega Speedmaster نه تنها اولین ساعت مچی روی ماه است، بلکه به طور کلی آزمایش شده ترین ساعت مچی در طول تاریخ است. از لحاظ طراحی، ساعت های این برند، مدرن، زیبا و اسپرت هستند. در سالهای گذشته این برند بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است. امروزه نام مجموعه های امگا کمتر از مجموعه های رولکس مشهور نیست. .

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند امگا را مشاهده خواهید کرد.

۳. پاتک فیلیپ (Patek Philippe)

به طور کلی پتک فیلیپ به عنوان بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه و در بین ده برند برتر ساعت سوئیسی است. در میان تمام تولیدکنندگان بزرگ  و لوکس ساعت های سوئیسی شناخته می شود که دلیل موفقیت آن تسلط بر تمام جنبه های ساعت سازی است. پتک فیلیپ ۱۷۷ سال است که فعالیت دارد و در این مدت به طور مداوم ساعت تولید می کند و در نتیجه تجربه بی نظیری از یک نسل ساعت ساز به نسل دیگر منتقل می شود. کیفیت با مهم ترین ارزش در پتک فیلیپ است و کل شرکت برای پشتیبانی از آن طراحی شده است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

۴. بریتلینگ (Breitling)

بریتلینگ جزو ده برند برتر ساعت سوئیسی است که محبوبیت بالایی نزد همگان دارد. این برند در سال ۱۸۸۴ در سنت ایمیر سوئیس تاسیس شد. بریتلینگ به دلیل کرنومترهای دقیقی که دارد و برای خلبانان طراحی شده است، به محبوبیت بالایی رسیدند. صفحه نمایش ساعت های بریتلینگ معمولا ساده است و علاوه بر نمایشگر زمان و تاریخ،‌ عملکردهای پیچیده‌تر دیگری هم دارند. طراحی ساعت های بریتلینگ معمولا ساده و کلاسیک هستند و برای موقعیت های رسمی و غیررسمی انتخاب میشوند.

۵. سواچ (Swatch)

نام سواچ مخفف شده کلمه انگلیسی ساعت دوم(Second Watch) است. این برند در سال ۱۹۸۳ توسط ارنست تامکه، المار موک و ژاک مولر تاسیس شد. این برند در ابتدا ساعت مچی های پلاستیکی میساخت و میدانست که باید با برندهای مطرح مانند گس و فسیل رقابت کند. بدین ترتیب در سال ۱۹۹۳ اولین ساعت مچی های خود با بدنه فلزی را روانه بازار کرد. سواچ امروزه یکی از بهترین و شناخته شده ترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه سوئیسی است. رنگارنگ، عجیب غریب و منحصر به فرد بودن ساعت های سواچ، از دلایل تمایز این برند هستند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

۶. تگ هویر (TAG Heuer)

تگ هویر یکی از بهترین و لوکس ترین مارک های شناخته شده ساعت مچی سوئیسی مردانه و زنانه در جهان است که در تاریخچه اش موفقیت های زیادی به چشم میخورد. از سال ۱۸۶۰ تگ هویر نوآوری در تکنولوژی و زمان دقیق را با هم ترکیب کرده است و دقیق ترین ابزارهای زمان بندی جهان را ایجاد کرده است.همچنین این برند با ورزش و مسابقات اتومبیلرانی ارتباط نزدیک دارد. هر یک از مجموعه های تگ هویر با طراحی استادانه، جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

۷. IWC WATCHES

از جمله ده برند برتر ساعت سوئیسی میتوان به IWC اشاره کرد. IWC schaffhausen در سال ۱۸۶۸ توسط فلورنتین آریوستو جونز، ساعت ساز اهل بوستون تاسیس شد. یکی از آرزوهای او این بود که تکنولوژی ساعت سازی آمریکایی را با ظرافت و شکیل بودن ساعت سوئیسی ترکیب کند. از طریق توسعه دقیق و آزمایش های گسترده، این برند به دلیل دارا بودن مهندسان خبره، طراحی منحصر به فرد و صنعتگری بی نظیر دارد.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند IWC را مشاهده خواهید کرد.

۸. لونژین (Longines)

اگر به دنبال یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه سوئیسی هستید، به شما ساعت سوئیسی لونژین را پیشنهاد میکنیم! لونژین یکی از برندهای ساعت لوکس سوئیسی است که در شهر سن ایمیر واقع شده است. این برند توسط آگویست آگاسیز در سال ۱۸۳۲ تاسیس شد. شعار لونژین ظرافت یک نگرش است و این فسلفه در خلاقیت های این ساعت منعکس شده است. صفحه خوانای این ساعت و موتور سوئیسی که درون ساعت مچی های این برند به کار میرود، لونژین را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل میکند که به دنبال یک ساعت مچی با طراحی ظریف و دقت بالا هستند. شاید به همین دلیل باشد که لونجین جزو ده برند برتر ساعت سوئیسی است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

۹- کارتیه (Cartier)

کارتیه یکی از مجموعه ها و برندهای لوکس ساعت مچی است. ساعت مچی های این برند توسط خود شرکت کارتیه طراحی، تولید و توزیع میشود. این شرکت توسط لوئی – فرانسوا کارتیه در سال ۱۸۴۷ در پاریس تاسیس شد. دفتر مرکزی کارتیه در شهر پاریس است و یک شرکت تابعه از گروه ریشمونت سوئیس به حساب میاید.

۱۰. هابلوت (Hublot)

برند هابلوت یک برند لوکس و معروف در صنعت ساعت سازی است که در کشور سوئیس تاسیس شده است. هابلوت امروزه جزو ده برند برتر ساعت سوئیسی قرار دارد. این برند در سال ۱۸۳۰ توسط جوزف هابلوت در شهر نیوشاتل تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت های مردانه و زنانه در جهان مشهور شده است. برند هابلوت به تولید ساعت های باکیفیت با طراحی زیبا و دقت بالای مکانیزم های ساعت معروف است. برند هابلوت نه تنها در داخل سوئیس مورد استقبال گرفته است، بلکه به اندازه زیادی در سراسر جهان هم محبوبیت دارد. به طور کلی برند هابلوت به دلیل کیفیت، طراحی و دقت بالای ساعت‌های خود، به عنوان یک برند لوکس و معتبر در صنعت ساعت‌سازی شناخته میشود.

۱۱. فردریک کنستانت (Frederique Constant)

فردریک کنستانت یک ساعت ساز نسبتا جدید است، اما در طول سه دهه گذشته، این برند به طور مداوم تقویت شده است و همیشه مدل های جذاب ساعت مچی لوکس ارائه می دهد. برند فردریک کنستانت در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. این برند ممکن است در مقایسه با دیگر برندهای ساعت مچی سوئیسی قدیمی نباشد اما این شرکت ثابت کرد که از زمان تاسیس خود در ساخت ساعت متخصص است. فردریک کنستانت در تمام مراحل تولید ساعت از طراحی اولیه تا مونتاژ شرکت دارد و  جزو برند های معتبر ساعت قرار دارد که مورد توجه دوستداران ساعت مچی قرار گرفته است. ساعتهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این برند از تکنولوژی های جدید در ساخت ساعت هایش استفاده می کند. قیمت ساعت های این برند متوسط رو به بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند فردریک کنستانت را مشاهده خواهید کرد.


اگر قصد خرید ساعت فردریک کنستانت را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت فردریک کنستانت


۱۲. متی تیسوت (Mathey Tissot)

متی تیسوت را میتوان به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت سوئیسی به شمار آورد. این برند به کیفیت و دقت ساعت هایش مشهور است. متی تیسوت در میان ساعت سازان پیشرو سوئیسی قرار دارد و ساعت هایش در جهان مورد توجه است و موفق به کسب جوایز زیادی برای کیفیت برتر در سراسر اروپا شده است. این برند به ریشه های سوئیسی خود وفادار مانده است و ساعت هایش با نوشته Swiss Made بر روی صفحه خود، ساخت سوئیس و کیفیت بالای خود را نشان می دهند. متی تیسوت زیرمجموعه های بسیار زیادی دارد که هر زیر مجموعه دارای ویژگی های خاص خود است. قیمت ساعت های این برند در رده متوسط قرار دارد.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت سوئیسی متی تیسوت را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت متی تیسوت


۱۳. آلپینا (Alpina)

آلپینا یک برند سوئیسی است که بیش از ۱۳۵ سال سابقه فعالیت دارد. برند آلپینا، یکی از برندهای پیشگام در صنعت ساعت سازی سوئیسی است .این برند با ساخت Alpina 4 در سال ۱۹۳۸ مفهوم ساعت ورزشی سوئیسی را همانطور که امروزه می شناسیم اختراع کرد. ساعتهای آلپینا ایده آل برای کسانی است که به اندازه کافی شجاع هستند و می توانند در سخت ترین و شدیدترین فعالیت های ورزشی شرکت کنند. تعهد این برند، تولید ساعتهای ورزشی بسیار قوی است که با بالاترین دقت و با بیشترین اطمینان در سخت ترین شرایط کار می کنند.

آلپینا ساعت هایی را تولید می کند که به طور خاص مهندسی و ساخته شده اند تا در محیط های طبیعی، به ویژه در ارتفاعات و عمق زیاد مقاومت کنند. عملکرد و  مواد استفاده شده در آنها به طور هدفمند طراحی شده است تا شما در فعالیت هایی مثل کوهنوردی، پرواز، غواصی یا قایقرانی از استفاده از آنها اطمینان حاصل کنید.  این برند از سال ۲۰۰۲ جزو شرکت ساعت سازی فردریک کنستانت است. قیمت این ساعت های نسبتا بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند آلپینا را مشاهده خواهید کرد.


اگر قصد خرید ساعت مچی از برند آلپینا دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت آلپینا


 ۱۴. فورتیس (Fortis)

برند سوئیسی فورتیس در سال ۱۹۱۲ توسط یکی از علاقه مندان و کارآفرینان ساعت تاسیس شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی داشته است. این برند دارای کالکشن های فضا، دریا و آسمان است که هرکدام برای استفاده های خاص طراحی شده اند.  ساعت های هوانوردی این برند مشهور هستند و این برند جزو نوآور ترین ها قرار دارد. طبق گفته تعداد زیادی خلبان و علاقه مند به پرواز در سراسر جهان، فورتیس احتمالا بهترین ابزارهای تسخیر کننده آسمان در جهان را تولید کرده است. قیمت ساعت های این برند در رده متوسط رو به بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند سوئیسی فورتیس دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت فورتیس


۱۵. آدریاتیکا (Adriatica)

یکی از اهداف اصلی برند آدریاتیکا ایجاد طرح ها و مدل های جدید،  زیبا و متنوع است که کاملا متناسب با سبک های تغییر یافته نسل باشد و در عین حال قیمت های آن در حد متوسط  است. ساخت سوئیس بودن ساعت های این برند نشان دهنده مفهومی با بالاترین کیفیت، دقت، قابلیت اطمینان همراه با ظرافت و اصالت طراحی است. دقیقاً همان چیزی که ساعت های آدریاتیکا بر اساس آن ساخته شده است. به همین دلیل است که آدریاتیکا جزو ده برند برتر ساعت مچی سوئیسی در دنیا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند آدریاتیکا را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت آدریاتیکا


۱۶. پیرپتی (Pierre Petit)

زمانی که گروه ژاک لمن سعی در گسترش و پیشرفت خود داشت، برند فرانسوی پیر پتی برای فروش گذاشته شد و این فرصت به وجود آمد و پیر پتی با گروه ژاک لمن ادغام شد.  هرچند برند پیرپتی اصالتا سوئیسی نیست اما ساعت های ساخت سوئیس دارد. ساعت های کلاسیک با ظاهر و زیبایی چشمگیر ازعوامل اصلی مجموعه ساعت های این برند است. بنابراین استانداردهای فوق العاده بالایی باید رعایت شوند. همچنین هرچند این برند نسبتا جدید است اما ساعت های این برند دارای کیفیت بالایی هستند و از مواد با کیفیت بالا ساخت شده اند. ساعت های این برند قیمت های متوسط رو به بالا دارند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند پیرپتی را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت پیرپتی


۱۷. سالواتوره فراگامو (Salvatore Ferragamo)

از ده برند برتر ساعت سوئیسی میتوان به سالواتوره فراگامو اشاره کرد. اصالت برند سالواتوره فراگامو ایتالیایی است اما کیفیت و قابل اطمینان بودن آن با نوشته ساخت سوئیس بر ساعت مشخص می شود. مجموعه ساعت های این برند منعکس کننده دانش ساخت سوئیس و میراث ایتالیایی است. ساعت های مد روز با جزئیات و ظاهری زیبا! درست است این ساعت ها از نظر فنی نوآورانه نیستند. اما آنها از نظر طراحی بسیار زیبا و جالب هستند که مناسب برند است. ساعت های سالواتوره فراگامو با ارزش ها و تصویر برند سازگار هستند و ظرافت پیچیده و با شکوه مدرن را از خود نشان می دهند. قیمت ساعت های این برند متوسط رو به بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی برند سالواتوره فراگامو دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت سالواتوره فراگامو


۱۸. سون فرایدی (Seven Friday)

سون فرایدی یک برند شناخته شده جهانی است. هدف اصلی این برند به چالش کشیدن هنجار ها و ایجاد گزینه های جایگزین است. مجموعه ساعت های سون فرایدی بسیار منحصر به فرد و قابل تشخیص هستند. اگرچه این برند تاریخچه بسیار طولانی ندارد، اما به سرعت در سوئیس و در کل جهان محبوبیت پیدا کرد. ساعت های آن اکنون به بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان رسیده است. استقبال گسترده از ساعتهای سون فرایدی در سراسر جهان  گواهی بر میزان خوب بودن این برند است. طراحی جالب، کیفیت خوب، همراه با موتورهای دقیق و قابل اعتماد دلیل کافی برای بسیاری از خریداران برای صرف هزینه بالا در خرید این ساعت ها است. البته باید گفت ساعت های این برند کاملا ساخت سوئیس نیستند اما کیفیت و ساخت بسیار خوبی دارند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند سون فرایدی دارید، از طریق لینک زیر اقدام به خرید نمایید: ساعت سون فرایدی


۱۹. ورساچه (Versace)

اگرچه برند ورساچه یک برند ایتالیایی است اما ساعت های این برند در کشور سوئیس ساخته می شوند. کیفیت هرساعت مچی ورساچه با علامت Swiss Made تضمین می شود. سوئیسی بودن این ساعت ها تضمین کننده کیفیت و دقت آنهاست. ساعت های این برند تحت کنترل و تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرد. برند ایتالیایی لوکس ورساچه مترادف با جسور، قدرتمند، جذاب و در عین حال زیبا است. ساعت مچی های ورساچه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت های این برند، منحصر به فرد است. شاید به همین دلیل باشد که ورساچه را به عنوان یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه و زنانه سوئیسی میدانند! با خرید ساعت مچی ورساچه می توانید از یک ساعت لوکس و زیبا روی مچ دست خود لذت ببرید.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

در پایین ویدیویی تبلیغاتی از برند ورساچه را مشاهده خواهید کرد.


اگر قصد خرید ساعت مچی از برند ورساچه دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت ورساچه


۲۰. تروساردی (Trussardi)

برند تروساردی نیز جزو برندهای لوکس ساعت ایتالیایی- سوئیسی است. ساعت هایی که این برند تولید می کند ساخت سوئیس هستند. ساعتهای ساخته شده در سوئیس که میراث ایتالیایی را برجسته می کنند، از طراحی گرفته تا استایل و سبکی که با دانش فنی صنعتگران ایجاد شده است. ساعتهای تروساردی شما را زیبا تر می کنند! این ساده ترین راهی است که می توانید آنها را تعریف کنید. .

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند تروساردی دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت تروساردی


۲۱. اسکادا (Escada)

برند اسکادا اصالتا آلمانی است. ساعت مچی‌های اسکادا مانند دیگر محصولات این برند لوکس و شیک هستند. کم‌ تر کسی است که طرفدار ساعت‌های آلمانی باشد، ساعت‌های ساخت سوییس را بستاید و ظرافت را ازمولفه ‌های اصلی ساعت مچی بپندارد اما چشم از اسکادا بردارد. اسکادا کیفیت، زیبایی و ظرافت را یک ‌جا با هم عرضه می‌کند. قیمت ساعت های این برند متوسط رو به بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند اسکادا را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت اسکادا


۲۲. کوین واچ (Coin watch)

کارخانه برند کوین واچ در استرالیا است. اما ساعت های این برند دارای موتور های سوئیسی هستند که توسط ساعت سازان حرفه ای ساخته شده است. این برند با طراحی های خاص و خلاقانه بسیار ساعت های شیک و جذابی تولید می کند. کوین واچ با ادغام سکه هایی با طرح های خاص و ارزش های تاریخی، ساعت های نمادین تولید کرده است تا آن لحظه خاص را به یاد داشته باشید. قیمت ساعت های این برند متوسط رو به بالا است. امروزه ساعت های کین واچ، جزو ده برند برتر ساعت سوئیسی به حساب میایند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی سوئیسی از برند کین واچ دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت کین واچ


۲۳. آلبرت ریله (Albert Riele)

کارخانه های سوئیس آلبرت ریله دارای امکانات پیشرفته از نظر فنی، کارکنان واجد شرایط و عملکرد عالی هستند. ساخت ساعت آلبرت ریله یک فرایند پیچیده و منظم است. از مفهوم اصلی تا مونتاژ دقیق، ساعت های این برند با کنترل دقیق کیفیت تکمیل می شود.  آلبرت ریله استایل را دوباره تعریف می کند. این ساعت ها روحیه ای مدرن و تازه را ارائه می دهند. آنها پاسخی برای این سوال هستند که یک ساعت مچی درجه یک و مدرن چگونه باید باشد. طراحی شیک و متمایز آلبرت ریله نتیجه انسجام کامل است ، جایی که تمام عناصر ساعت ها با یکدیگر هماهنگ هستند شاید به همین دلیل باشد که آلبرت ریله به عنوان یکی از بهترین مارک های ساعت مچی زنانه و مردانه سوئیسی در دنیا به شمار میروند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند آلبرت ریله را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت آلرت ریله


۲۴. آنونیمو (Anonimo)

یکی از برندهای ساعت ایتالیایی – سوئیسی که لذت زندگی را از طریق فلسفه و ساعتهای خود که ترکیبی از طراحی ایتالیایی و تکنولوژی سوئیس است، به تصویر میکشد. زیبایی و ظرافت همراه با دقت ساخت سوئیسی و کیفیت و عملکرد عالی ساعت های برند آنونیمو را ارزشمند و پر طرفدار کرده است. ساعت های زیبا و مینیمال با جزئیات زیاد با نگرشی کاملا مدرن به زندگی! برخی از ساعت های این مجموعه برای غواصان و دریانوردان بسیار مناسب است و به این منظور تولید میشوند. قیمت ساعت های این برند بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند انونیمو را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید کنید: ساعت انونیمو


۲۵. سوئیس تایم (Swiss Time)

از موفق ترین برندهای ساعت سوئیسی میتوان به برند سوئیس تایم اشاره کرد. ساعت مچی برند سوئیس تایم نمایانگر سالها تلاش و خلاقیت است. این برند مجموعه ای گسترده از ساعت مچی های منحصر به فرد ارائه میدهد و شخصیت شما را از دیگران متمایز میکند. این برند، پویا، شیک و در عین حال ساده و بی آلایش است. همچنین این برند با حفظ تعادل مناسب بین طراحی مدرن و سنتی ساعت مچی تولید می کند.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند سوئیس تایم را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت سوئیس تایم


۲۶. اگنر (Aigner)

از ده برند برتر ساعت سوئیسی میتوان به اگنر اشاره کرد. برند آلمانی اگنر محصولات مختلفی از جمله ساعت مچی تولید می کند. ساعت های این برند ساخت سوئیس هستند و از جمله بهترین مارک های ساعت مچی زنانه و مردانه به شمار میروند. هر ساعت اگنر در طراحی و زیبایی منحصر به فرد، مطابق با مد روز و لوکس است. نشان این برند به شکل یک نعل اسب است و ساخت عالی و خاص دارند. قیمت ساعت های این برند متوسط رو به بالا است.

معرفی برند های ساعت سوئیسی

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند اگنر را دارید، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت اگنر


در پایان

در این مقاله با برندهای ساعت سوئیسی و یا برندهایی که ساعت هایشان در سوئیس ساخته میشوند آشنا شدید. همان طور که گفته شد ساعت های ساخت سوئیس از استاندارد هایی برخوردارند که کیفیت و قابل اطمینان بودن آنها را تضمین می کند. پس اگر یک ساعت مچی با کیفیت و با دوام می خواهید ساعت های بالا، می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند. خرید از یکی از ده برند برتر ساعت سوئیسی ساده ترین راه برای تضمین یک ساعت خوش ساخت، جذاب و با دوام است.


اگر قصد خرید و یا بازدید از ساعت مچی های اصل را دارید، وارد لینک روبرو شوید:‌ ساعت مچی


 

 

مطالب مرتبط

برند های معروف ساعت مچی و کشور های سازنده آنها را بشناسید

معرفی ۷ برند ساعت مچی به صرفه و معروف

معرفی ۴ برند برتر ساعت مچی ژاپنی

سوال ۱: بهترین برندهای ساعت سوئیسی کدام ها هستند؟

از بهترین برندهای ساعت سوئیسی در ایران میتوان به سوئیس تایم، اگنر، سالواتوره فراگامو، انونیمو، آلبرت ریله، سون فرایدی، فورتیس، رولکس، امگا و تگ هویر اشاره کرد.

سوال ۲: از کجا میتونم ساعت سوئیسی بخرم؟

فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری نمایندگی رسمی برندهای مختلف سوئیسی است. از طریق وبسایت این فروشگاه میتوانید ساعت سوئیسی موردعلاقه خودتان را بخرید.

سوال ۳: چطوری میتونم از اصل بودن ساعت سوئیسی که خریدم مطمئن باشم؟

اگر ساعت سوئیسی خودتان را از فروشگاه تیک تاک گالری خریداری کرده اید، از اصل بودن آن میتوانید مطمئن باشید. همچنین در هنگام خرید ضمانت نامه معتبری به شما تقدیم میشود که گواه بر اصل بودن آن است.

۴.۹ از ۵ - ( ۷ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

16 دیدگاه در “معرفی برند های ساعت سوئیسی/ ده برند برتر ساعت سوئیسی

  1. مقاله خوبی هرچند نمیدونم چرا برند هایی مثل EverSwiss یا swisstime رو داخل لیست قرار دادین اما برند swatch رو قرار ندادین

  2. برندهای ساعت مچی سوئیسی از بهترین ها هستند. من یه مدل ساعت مچی متی تیسوت از شما خریدم. واقعا راضیم. یکی از بهترین خریدهایی بود که تا حالا داشتم.

    1. بعضی از ساعت های سوئیسی هم امروز تکنولوژی های زیادی دارند. به عنوان مثال ساعت فردریک کنستانت هم توی صنعت ساعت هوشمند وارد شده و مدل هایی از ساعت هوشمند هم دارد.

  3. ساعت های سوئیسی از قدیم به کیفیت بالاشون مشهور هستند. واجبه که هر کسی یک برند ساعت سوئیسی توی کالکشنش داشته باشه.

  4. واقعا برندهای سوئیسی از بقیه برندها یه سر و گردن بالاترن. درسته که تکنولوژی هاشون از از ساعت های ژاپنی کمتره ولی وقتی یه ساعت سوئیسی دستتون کنید کلاستون بالاتر میره.

  5. بهترین و قدیمی ترین و گرانقیمت ترین ساعت ساخت سوئیس ، ساعت “برایتلینگ” یا بریتلینگ هست که در نویسنده این مقاله اصولا اسمش رو هم نشنیده… این ساعت ( در طرح های مختلف و بسیار جذاب) اونقدر ارزشمنده که بیشترین نوع کپی و فیک و تقلب در دنیای ساعت از روی این ساعت انجام میشه

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از نظر شما! این برند حتما به لیست مجموعه ساعت های سوئیسی اضافه خواهد شد.

  6. بهترین و قدیمی ترین و گرانقیمت ترین ساعت ساخت سوئیس ، ساعت “برایتلینگ” یا بریتلینگ هست که نویسنده این مقاله اصولا اسمش رو هم نشنیده… این ساعت ( در طرح های مختلف و بسیار جذاب) اونقدر ارزشمنده که بیشترین نوع کپی و فیک و تقلب در دنیای ساعت از روی این ساعت انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×