نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

اینکه بتوان هارمونی مناسبی بین ساعت مچی و لباس ایجاد کرد، یک کار بسیار دشوار برای خانم هاست. ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها، یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به استایل شخصی خودشان است. شما باید به عنوان یک خانم که به استایل خودش اهمیت میدهد، مطمئن باشید که ساعت مچی شما با لباس و یا مجلسی که در آن حضور دارید مطابقت دارد. به همین دلیل ممکن است در هنگام خرید ساعت مچی دچار مشکل شوید. چرا که انواع مختلفی از ساعت مچی وجود دارد و پیدا کردن یک ساعت مچی که با استایل شما تطابق داشته باشد کار دشواری است. اما نگران نباشید. در این مقاله به شما نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای شما خانم ها را خواهیم گفت. بعد از خواندن این مقاله انتخاب راحت تری در بین انواع ساعت مچی خواهید داشت.

انواع ساعت مچی زنانه و نحوه ست کردن آن با لباس

در دنیای امروز با وجود انواع مختلف اکسسوری، ساعت مچی هنوز محبوبیت خودش را حفظ کرده است. همانطور که انواع مختلفی از ساعت مچی مردانه در بازار موجود است، به همان نسبت ساعت مچی زنانه نیز مورد توجه شرکت های ساعت سازی قرار گرفته است. وقتی خانم ها تصمیم میگیرند که ساعت بخرند، به طرح، سبک و رنگ آن تمرکز میکنند. چرا که این سه عامل، جزو موارد مهم در ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها است. انواع مختلفی از ساعت مچی زنانه وجود دارند که حتی ممکن است در عملکرد هم متفاوت باشند. در این قسمت به بررسی نحوه ست کردن انواع ساعت مچی زنانه با لباس های آنها خواهیم پرداخت.

ساعت مچی روزمره(Casual Watches)

یکی از رایج ترین انواع ساعت مچی زنانه در بازار، ساعت مچی های روزمره هستند. همانطور که از اسم این ساعت مچی پیداست، در همه مواقع حتی سرکار و یا هنگام تفریح از آن ها میتوان استفاده کرد. این نوع ساعت ها را میتوان به راحتی با هر استایلی ست کرد و از جمله ساعت مچی هایی است که هر خانمی باید داشته باشد. اگر ساعت مچی شما بند فلزی و یا چرمی داشته باشد، میتوانید آن را با کلیه لباس های روزمره خودتان ست کنید. این نوع ساعت مچی را میتوان با انواع شلوارهای جین و تیشرت، لباس های مجلسی و یا لباس های اداری ست کرد. آیا میخواهید یک نمونه پروفروش از ساعت مچی زنانه کژوال را به شما معرفی کنیم؟

ساعت کاسیو زنانه مدل LTP-V005L-1A

ساعت کاسیو زنانه مدل LTP-V500L-1A از جمله پرفروش ترین وبهترین ساعت مچی های روزمره ای است که میتوانید با هر استایلی این ساعت مچی را ست کنید. کاسیو از برندهای معتبر ژاپنی است. شاید همین جمله کافی باشد تا به این نتیجه برسید که با یک ساعت باکیفیت روبرو هستید. از جمله قابلیت های این ساعت میتوان به صفحه کوچک و خوانای آن و همچنین ضد آب بودن اشاره کرد. ظاهر و اندازه ظریفی که این ساعت دارد، مچ دست شما را در طول روز اذیت نمیکند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی رزگلد(RoseGold Watches)

یکی دیگر از ساعت های محبوب در بین خانم ها، ساعت مچی های رزگلد هستند. رزگلد یک سبک خاص زنانه است که میتواند استایل شما را شیک تر بکند. شما میتوانید ساعت مچی رزگلد خود را با لباس های به رنگ خنثی ست کنید تا استایل خودتان را به یک استایل مینیمال تبدیل کنید. اگر قصد دارید ظاهر متضادتری ایجاد کنید، در کنار ساعت مچی، اکسسوری هایی با رنگ های تیره بیندازید. این کار به ساعت مچی رزگلد شما اجازه میدهد تا بدرخشد و در چشم بقیه جلوه کند. در ادامه پرفروش ترین ساعت مچی رزگلد را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت کاسیو زنانه مدل LTP-E154MPG-4ADF

اگر به دنبال یک ساعت رزگلد ظریف و پرفروش هستید، ساعت کاسیو زنانه مدل LTP-E154MPG-4ADF را از دست ندهید. این ساعت مچی عقربه ای ساخت ژاپن، با بند استیل و صفحه رزگلدش یکی از منحصر به فردترین ساعت مچی های زنانه کاسیو است. مانند بقیه ساعت مچی های کاسیو، این ساعت مچی را برای فعالیت های روزمره ای که با آب در ارتباط است هم میتوانید استفاده کنید.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی هوشمند(Smart Watches)

ساعت مچی هوشمند، یکی از انواع پرطرفدار ساعت مچی در دنیا است. اما چگونه باید ساعت هوشمند را با استایل خودمان ست کنیم؟ در قدم اول باید رنگ بند ساعت مچی هوشمند را با کیف، کفش و کمربند خودمان ست کنیم. اما در همه حالات نیازی نیست رنگ اینها با یکدیگر هماهنگ باشد. اما برای مثال، اگر رنگ لباستان تیره است، آن را با رنگ ساعتتان هم هماهنگ کنید. برای داشتن یک استایل مجلسی، بهتر است یک بند فلزی به ساعت مچی هوشمندتان اضافه کنید.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی دو رنگ(Two-Tone Watches)

ساعت مچی های دو رنگ از قدیم تا الان یک مد محبوب هستند. ممکن است در نگاه اول، فقط به شکل یک ساعت مچی ساده به نظر بیایند، اما بسیار جذاب تر از آن چیزی هستندد که تصور میکنید. چون ممکن است برخی مدل های آن با جواهرات و یا مروارید ساخته بشوند. برای ست کردن این ساعت مچی با استایل و لباس های خودتان، اول باید اکسسوری های خودتان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر ساعت شما طلایی-مشکی است، به راحتی میتوانید با جواهرات طلایی آن را ست کنید.

در مرحله دوم، میتوانید با رنگ لباس های خود بازی کنید تا ساعت مچی بر روی دستتان جلوه بالایی داشته باشد. اگر ساعت مچی شما رنگ روشنی مانند سفید-قرمز دارد، میتوانید لباسی با رنگ روشن بپوشید. یا اگر ساعت مچی شما بند مشکی و صفحه سبز دارد، میتوانید با لباس هایی به همین رنگ ست کنید. در ادامه یکی از پرفروش ترین ساعت مچی زنانه در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0218-53X

یکی از شیکترین ساعت مچی های دورنگی که میتوانید پیدا کنید، ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0218-53X است. صفحه صدفی که در قاب آن نگین های سواروسکی به کار رفته است و بنداستیل نقره ای طلایی آن را به یک ساعت منحصر به فرد تبدیل کرده است.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی لوکس(Luxury Watches)

ساعت مچی های لوکس، ساعت مچی هایی هستند که ارزش بالایی برای سرمایه گذاری دارند چونکه با گرانبهاترین و خاص ترین متریال ها ساخته شده اند. این ساعت مچی ها، نه تنها به کیفیت، مهارت و سبک خاص خود میبالند، بلکه نمادی از ثروت هم به حساب میایند. به عبارت دیگر، وقتی که یک خانم ساعت لوکس به دستش میبندد منعکس کننده سختکوشی ها و چالش هایی است که برای موفقیت بر آنها غلبه کرده است. بهتر است ساعت مچی لوکس خودتان را با استایل های مجلسی ست کنید. بهتر است این ساعت مچی ها با لباس هایی که آستین های نیمه کوتاه دارند پوشیده بشوند. یکی از پرفروش و محبوبترین ساعت مچی های لوکس زنانه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت زنانه فردریک کنستانت مدل FC-310VD2NH2B

ساعت زنانه فردریک کنستانت مدلFC-310VD2NH2B از جمله ساعت های لوکس اپن هارت است. مدل های ساعت مچی اپن هارت به شما این اجازه را میدهند که بتوانید موتور ساعت را از روی خود صفحه ساعت ببینید. ساعت مچی فردریک کنستانت، دقت و ظرافت ساعت های سوئیسی را به شما نشان میدهد. نگین های سواروسکی که بر روی اعداد این ساعت حک شده است، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی ورزشی(Sport Watches)

برای خانم هایی که دائما در حال تحرک هستند، یک ساعت مچی ورزشی، میتواند عضوی جدانشدنی از زندگی اش باشد. اکثر ساعت مچی های ورزشی در برابر ضربه و آب مقاوم هستند. ساعت مچی های ورزشی به دلیل ساختار و طراحی اسپرتی که دارند، بهتر است با لباس های ورزشی و غیررسمی ست بشوند. اکیدا توصیه میشود که هنگام رفتن به مراسم های رسمی مانند عروسی و یا جلسات اداری از ساعت مچی های ورزشی استفاده نکنید. ساعت مچی های ورزشی را شما میتوانید با شلوار، شلوارک، تیشرت و کفش کتانی ست بکنید. جدای از این لباس ها، ساعت مچی ورزشی با یک شلوار جین هم بسیار زیبا به نظر میرسد.

ساعت مچی ورزشی زنانه مدل MSG-S600G-1ADR

ساعت کاسیو زنانه مدل MSG-S600G-1ADR ترکیبی از نمایشگر دیجیتال با عقربه های آنالوگ است تا حس ساعت اسپرت را به شما بدهد. در این ساعت مچی، چراغ‌های ال‌ای‌دی تمام اتوماتیک که به‌طور خودکار هنگامی که مچ دست‌های خود را در مکان‌های تاریک کج می‌کنند روشن می‌شوند، هم برای صفحه و هم برای بخش دیجیتال استفاده می‌شوند.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی اسکلتون(Skelton Watches)

در هنگام خرید ساعت مچی، اکثر مردان به موتور و قطعات درونی ساعت مچی توجه میکنند. این در حالیست که توجه خانم ها به رنگ و شکل ساعت مچی است. ساعت مچی اسکلتون نوعی از ساعت مچی هستند که اجزای درونی ساعت مچی از روی صفحه آن پیداست. ساعت مچی اسکلتون اغلب انتخاب خانم هایی است که میخواهند منحصر به فرد به نظر برسند. باید توجه داشته باشید که این ساعت مچی را تنها با لباس های رسمی ست کنید. ساعت مچی ای اسکلتون به قدری لوکس هستند که میتواند افراد را بدون در نظر گرفتن لباس هایشان شیک و باکلاس نشان دهد.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

ساعت مچی درس(Dress Watches)

درس واچ از محبوب ترین ساعت مچی در بین خانم ها است که قیمتی مناسب دارند. متریال این ساعت های مچی از با کیفیت ترین مواد هستند و با توجه به طراحی های خاصی که دارند، ظرافت و استایل زیبای شما را به نمایش میگذارند. شاید برایتان جالب باشید که بدانید میتوانید این ساعت را با تمام استایل هایتان ست کنید. از استایل های رسمی گرفته تا کژوال. اگر ماکسی مجلسی پوشیده اید و میخواهید به یک جشن عروسی بروید و یا حتی با تیشرت و شوار قصد قدم زدن در خیابان را دارید، یک ساعت مچی درس، میتواند تکمیل کننده لباستان باشد.

اگر نمیدانید چه بند ساعتی میتواند برای ساعت مچی شما مناسب باشد، بهتر است برای مجالس رسمی از رنگ های مشکی، سرمه ای و قهوه ای و بندهای رنگی مانند سفید و یا صورتی را برای مواقعی غیر رسمی استفاده کنید. در ادامه به پر تقاضاترین ساعت مچی درس در ایران اشاره خواهیم کرد.

ساعت سیتیزن زنانه مدل EM0503-75X

اگر به دنبال ساعت مچی درس هستید که بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید، ساعت سیتیزن زنانه مدل EM0503-75X مدل مناسب شماست.صفحه رزگلد و بند طلایی آن بر روی دستان شما مانند جواهر میدرخشد و مورد مناسبی برای تکمیل استایل و اکسسوری شماست. این ساعت مچی زنانه، از مدل های اکو درایو ساعت سیتیزن است که میتواند برای مدت زمان طولانی بدون تعویض باتری کار بکند.

نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

۴ نکته که بهتر است قبل از ست کردن ساعت مچی با لباس بدانید

در سال های اخیر، استفاده از اکسسوری به ویژه ساعت مچی در بین خانم ها افزایش یافته است. اما بهتر است قبل از خرید ساعت مچی، نکات زیر را بدانید.

نکته اول ست کردن ساعت مچی با لباس: سبک لباس پوشیدنتان را در نظر بگیرید:

لباسی که شما متناسب با هر مجلسی میپوشید متفاوت است. اگر به یک مهمانی شب دعوت شده اید هیچموقع ساعت غواصی نمیبندید. همچنین برای ورزش کردن و یا باشگاه ورزشی از ساعت رولکس استفاده نمیکنید.

نکته دوم ست کردن ساعت مچی با لباس: هدف از لباس پوشیدنتان را در نظر بگیرید

در حقیقت هدف و سبک لباس پوشیدن با یکدیگر مرتبط هستند. یک لباس رسمی برای تحت تاثیر قرار دادن افراد دوخته میشود. همچنین یک لباس اسپرت هم طوری طراحی میشود که شما در هنگام ورزش کردن بتوانید احساس راحتی کنید. ساعت مچی که میخواهید انتخاب کنید، باید متناسب با هدف و مناسبت لباسی باشد که میپوشید.

نکته سوم ست کردن ساعت مچی با لباس: رنگ ساعت مچی را در نظر بگیرید

انتخاب رنگ ساعت مچی، یکی از سخت ترین کارهایی است که قبل خرید ساعت مچی باید انجام دهید. بهتر است هنگام ست کردن ساعت مچی با لباس های خود از چرخه رنگ استفاده کنید. رنگ های سرد مانند آبی، سبز و خاکستری را با لباس های رنگ سرد و ساعت های طلایی و یا رنگ گرم را با رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی بپوشید تا هارمونی بین آنها ایجاد شود. بندهای طلایی انتخابی فوق العاده برای لباس های به رنگ قرمز و زرد و ساعت های با بند نقره ای و استیل، برای لباس های با رنگ سبز و آبی و دیگر رنگ های خنک انتخاب مناسبی هستند.

نکته چهارم ست کردن ساعت مچی با لباس: متریال ساعت مچی را در نظر بگیرید.

از نظر متریال، باید به بقیه اکسسوری های خود نگاه کنید. اگر علاقه به کفش و یا کیف چرم دارید، یک ساعت بند چرمی میتواند انتخابی عالی برای شما باشد. مهم نیست که رنگ اکسسوری و بند ساعت مچی شما با یکدگیر کاملا یکسان باشد، اما باید در یک تناژ رنگی باشند.

در پایان

بهتر است قبل از خرید ساعت مچی، نگاهی به کمد لباس و اکسسوری های خودتان بیندازید. اینکه بتوانید ساعت مچی خودتان را با اکسسوری های متنوع و لباس هایی که دارید ست کنید، یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای تکمیل استایلتان انجام دهید. در کنار همه این موارد، کیفیتی که ساعت مچی اصل دارد را نمیتوانید در ساعت مچی های دیگری پیدا کنید. به همین دلیل مهم است که ساعت مچی زنانه شما اصل باشد. پس اگر دنبال این هستید که یک ساعت مچی زنانه اصل تهیه کنید، ب شما پیشنهاد میکنیم از وبسایت تیک تاک گالری بازدید نمایید.

به شما این اطمینان را میدهیم، با تنوع بالای ساعت مچی زنانه در این فروشگاه، شما میتوانید هر نوع ساعت مچی متناسب با لباس خودتان را پیدا کنید. برای کسانی که به دنبال اصالت کالا هستند هم اطمینان میدهیم تمامی ساعت مچی های زنانه در این فروشگاه همراه با یک ضمانت نامه معتبر به شما ارائه خواهد شد.


همچنین اگر قصد دارید درباره نکات طلایی ست کردن ساعت با لباس برای مردان بدانید، بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: نکات طلایی ست کردن ساعت با لباس برای مردان


برای ست کردن ساعت مچی با لباس زنانه چه نکاتی رو باید در نظر بگیرم؟

برای اینکه بتوانید ساعت مچی را با لباستون به خوبی ست کنید، باید سبک و هدف لباس پوشیدنتون رو در نظر بگیرید. در قدم های بعدی، مهم است که رنگ لباس را با ساعت مچی ست کنید و متریال های سازنده ساعت مچی را هم مد نظر قرار بدهید.

از کجا میتونم ساعت مچی زنانه اصل بخرم؟

افروشگاه آنلاین تیک تاک گالری از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش ساعت مچی زنانه اصل است. تمامی ساعت مچی های زنانه به همراه ضمانت نامه به شما تقدیم میشود.

۵ از ۵ - ( ۵ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

2 دیدگاه در “نکات طلایی ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها

  1. به عنوان یک خانم تمام نکاتی که درباره ست کردن ساعت مچی با لباس گفتید رو همیشه رعایت میکردم.
    ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×