گران قیمت ترین ساعت مچی سیکو

گران ترین ساعت مچی های سیکو

در کارنامه برند سیکو ساعت هایی با دوام و خوش ساخت وجود دارد و در عین حال نسبت به برند های برتر دیگر مقرون به صرفه نیز می باشد. شعار این برند دوست داشتنی (همیشه یک قدم جلو تر از بقیه) می باشد، که نشان از کیفیت ساخت و طراحی زیبای آن است. در این مقاله با گران ترین ساعت مچی های سیکو آشنا خواهیم شد.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل – SLGA001

ساعت SLGA001 یک ساعت مچی اتوماتیک مردانه از برند ژاپنی سیکو است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این ساعت از سری Prospex است که به دلیل طراحی اسپرت و مقاوم خود، شناخته شده است. ساعت SLGA001 یک ساعت مچی با کیفیت و با طراحی اسپرت و مقاوم است. این ساعت به دلیل طراحی کلاسیک خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین، مقاومت بالای این ساعت در برابر آب و سایر شرایط سخت، آن را به یک گزینه عالی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال یک ساعت مچی با کیفیت و مقاوم هستند.

بدنه این ساعت از تیتانیوم ساخته شده است. بدنه از نظر شیمیایی برای مقاومت در برابر نفوذ هلیوم ساخته شده است. با وجود این قابلیت  آن را به ساعتی مناسب برای غواصی تبدیل می کند. پوشش شیشه ای صفحه این ساعت از کریستال یاقوت کبود با کیفیت بالا ساخته شده است که آن را دربرابر ضربه و خط و خش مقاوم می کند. چند نوشته در پشت کیس وجود دارد. آنها شامل یک شماره سریال، و کلمات “نسخه محدود” می باشند. دارای مقاومت در برابر آب (۶۰۰) متر است. یکی دیگر از عملکردهای اصلی مورد علاقه مدل (SLGA001) ذخیره انرژی آن است.

این ساعت مچی دارای ذخیره انرژی شگفت انگیز ۱۲۰ ساعته است که برای ساعتی در اندازه آن بسیار چشمگیر است. این بدان معنی است که ساعت می تواند ۵ روز متوالی بدون نیاز به شارژ کار کند. یک نشانگر ذخیره انرژی بر روی صفحه نمایش وجود دارد که به کاربر کمک می کند تا میزان مصرف انرژی را کنترل کند. از این ساعت تنها ۷۰۰ عدد تولید شده است.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل Grand Seiko SBGD207

ساعت Grand Seiko SBGD207 یک ساعت مچی اتوماتیک مردانه از برند ژاپنی Grand Seiko است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد. این ساعت از سری Heritage است که به دلیل طراحی کلاسیک و اصیل خود، شناخته شده است.

این مدل از کمیاب ترین و گران قیمت ترین ساعت سیکو می باشد. از این ساعت گران قیمت سیکو تنها ۱۵عدد از این مدل ساخته شده است. صفحه این ساعت بر پایه طلای ۱۸ عیار به همراه گرد الماس است که به منظور بازتاب برف های موجود در صبح های زمستان در منطقه شینشو ژاپن می باشد. در اطراف صفحه، الماس های باگت و یاقوت کبود آبی قرار گرفته اند تا به ارزش این ساعت لوکس بیفزایند. صفحه این ساعت خارق العاده از مروارید سبز درخشان ساخته شده است. به همین دلیل چشم مخاطب را خیره می کند. مقدار الماس به کار رفته در این مدل از گران ترین ساعت سیکو ۵۸/۲ قیراط است. از ۵۸ قطعه جواهر و ۹۷قطعه الماس ساخته شده است. قاب دور صفحه این ساعت شگفت انگیز از جنس پلاتین می باشد و قطز صفحه ۴۳ میلی متر است.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل – SPB027J1

ساعت مچی عقربه ای مردانه کلاسیک برند سیکو مدل SPB027J1 بسیار زیبا و کاربردی می باشد. جنس بدنه و پشت صفحه این ساعت از استیل ضد زنگ می باشد. ضخامت بدنه ۱۳ میلی متری آن ظرافت زیبایی بوجود آورده است. جنس شیشه صفحه این ساعت با کیفیت از سافایز می باشد. تا ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم می باشد که آن را به ساعت مناسبی برای غواصی تبدیل کرده است. رنگ صفحه مشکی با نشانگر های سفید تضاد چشم نوازی بوجود آورده است.

گران ترین ساعت مچی برند سیکو مدل SBGA003J

این ساعت زیبا از ساعت های نسبتا گران قیمت سیکو می باشد. قطر قاب این ساعت ۴۱ میلی متراست. بند این ساعت از استیل مرغوب ضد زنگ ساخته شده است. قابلیت ورود به آب تا ۱۰۰ متر دارد. مقاومت این ساعت در برابر فشار آب تا ۱۰اتمسفر می باشد. بدنه این ساعت از فولاد ساخته شده است. صفحه مشکی رنگ به همراه نشانگر های دقیقه و عقربه های نقره ای رنگ تضاد چشم نوازی را به ارمغان می آورد. برای خرید این ساعت کلیک کنید.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل SBGD205

ساعتی که مشاهده می کنید یک شاهکار از جواهرات با الهام از صبح های زمستانی در منطقه شینشو  ژاپن می باشد. منطقه ای که این ساعت و همه ی ساعت های گرند سیکو ( spring drive ) در آن ساخته می شود. این ساعت خارق العاده یک ساعت ساخته شده از جواهرات است. بدنه این ساعت پلاتینی می باشد. مرکز صفحه این ساعت با الهام از کریستال های یخ کوچک که انگار در یک صبح سرد و برفی در منطقه شینشو می درخشند، بافتی از جنس “غبار الماس” دارد، که درخششی بی همتا را ایجاد می کند. این ساعت اوج طراحی و مهندسی برند سیکو می باشد. این ساعت جزو گران قیمت ترین ساعت مچی سیکو است.

الماس های باگت و مخروطی شکل و الماس هایی از جنس یاقوت کبود به رنگ آبی صفحه را به عنوان نشانگرهای دقیق ساعت در بر گرفته است. صفحه این ساعت بر پایه طلای سفید ۱۸ عیار می باشد. جواهرات به صورت دقیق و منحصربفردی در اطراف این ساعت قرار گرفته اند. که نشان از دقت بالا توسط ماهرترین زنان جواهرساز در استودیو ساعت شینشو می باشد. قاب این ساعت چشم نواز از پلاتین ساخته شده است. قطر این ساعت ۴۳ میلی متر می باشد. این ساعت زیبا قابلیت ذخیزه انرژی تا ۸ روز دارد. از این ساعت لوکس تنها ۱۰ عدد ساخته شده است.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل SAS029J1

ساعت چشمگیر سیکو مدل SAS029J1 جزو ساعت های با کیفیت و قیمت بالای این برند می باشد. قطر صفحه ان ۴۴ میلی متر است. جنس بند آن از تیتانیوم می باشد. و دارای مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر است. طراحی بی تظیز این ساعت آن را به یک ساعت کاربردی تبدیل کرده است زیرا می توانید این ساعت را در مکان های رسمی و اسپرت در دست بیندازید. این محصول جزو ساعت مچی های زیبا و متفاوت برند سیکو می باشد. جنس بند این ساعت از تیتانیوم با کیفیت می باشد. این ساعت خاص تا ۱۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارد. قطر قاب این ساعت ۴۸ میلی متر است. همانطور که مشاهده می کنید نشانگرهای دقیقه های ساعت این مدل برای زیبایی بیشتر و راحتی مشاهده چشم مخاطب بزرگ تر طراحی شده است.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل Drive SBGZ001

این ساعت از گران ترین ساعت های سیکو می باشد. قاب این ساعت از پلاتین ساخته شده است. ضخامت این ساعت  ۹.۸ میلی متر می باشد. عقربه های ساعت و دقیقه و نشانگر این ساعت زیبا از جنس طلای سفید ۱۴ عیار است. که درخشندگی بی نظیر و ماندگاری را به نمایش می گذارند. برند گرند سیکو، دقیقه نشانگرها و تمام نوشته های دیگر روی صفحه این ساعت خاص حک شده است. قاب پشتی این ساعت از جنس کریستال یاقوت کبود می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید،بند این ساعت منحصربفرد از چرم تمساح می باشد که نشان از کیفیت بالا در هر جزء این ساعت است. برند سیکو تنها ۳۰ عدد از این ساعت را ساخته است. قدرت ذخیره انرژی این ساعت مچی تا ۸۴ ساعت می باشد. صفحه سفید نقره ای زیبایی در عین سادگی را به یاد مخاطب خواهد انداخت. قطر این ساعت ۳۸.۵ میلی متر می باشد که  توسط (Micro Artist Studio) تولید شده است.

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل – SBGA211

این ساعت از سری (spring drive) با همکاری استودیوی ساعت شینشو در ارتفاعات کوه های استان ناگانو در مرکز ژاپن ساخته و مونتاژ می شود. قاب و دستبند این ساعت چشم نواز از تیتانیوم  ساخته شده است که پوششی مقاوم در برابر خراش و خوردگی ایجاد می کند و باعث می شود ۳۰ درصد سبک تر از فولاد ضد زنگ باشد. قطعا به دست انداختن این ساعت بسیار لذت بخش خواهد بود. این ساعت دارای ذخیره انرژی تا ۷۲ ساعت (۳ روز) می باشد. نشانگر ذخیره انرژی در سمت چپ پایین صفحه این ساعت قابل مشاهده است. 

گران ترین ساعت مچی سیکو مدل SAS031J1

صفحه سرمه ای این ساعت لوکس چشم ها را به خود خیره می کند. جنس بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ می باشد. دستبند این ساعت لوکس از استیل ضد زنگ ساخته شده است که از تغییر رنگ و … جلوگیری می کند. قطر صفحه این ساعت ۴۴ میلی متر می باشد. جنس بند این ساعت از سیلیکون می باشد و به همین منظور هنگامی که آن را در دست می اندازید احساس راحتی می کنید.

در پایان

ساعت های برند سیکو بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه و اقتصادی هستند. بنابراین گزینه ای مناسب برای داشتن ساعتی برند و با کیفیت می باشند. البته در این مقاله با کمیاب ترین و گران قیمت ترین ساعت های برند سیکو آشنا شدیم اما این برند ساعت هایی قیمت مناسب تر و باکیفیت نیز ارائه کرده است، که میتوانید در اینجا موجودی های برند سیکو را نسبت به پس انداز خود مشاهده کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

منبع

www.exquisitetimepieces.com

iknowwatches.com

مطالب مرتبط

گران قیمت ترین ساعت های رولکس

گران ترین ساعت مچی های جهان

۴.۵ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

3 دیدگاه در “گران ترین ساعت مچی های سیکو

    1. سلام وقتتون بخیر
      اینکه یک ساعت ۲۱ جواهر دارد، معمولا به معنی این است که برای جلوگیری از حرکت جواهرات، نگین و یا سنگ های سقفی بیشتری دارد. قیمت این ساعت ها هم از ۷ میلیون شروع میشود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×