بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

همان طور که می دانید در صنعت ساعت سازی برند های بسیار متفاوتی برای خرید ساعت مچی زنانه وجود دارد. این تنوع زیاد برند ها کمی شما را برای انتخابی درست گیج می کند. ساعت مچی جزو اکسسوری های مورد علاقه خانم ها است. ساعت مچی به استایل خانم ها زیبایی فوق العاده ای می دهد و استایل آنها را شیک تر می کند. برای خرید ساعت زنانه اصل نسبت به میزان بودجه و کارایی که از آن انتظار دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مارک ساعت مچی زنانه را برای خود انتخاب کنید.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه را مشاهده کنید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه


نکاتی برای خرید مارک ساعت مچی های معروف زنانه

قطر ساعت مچی: قطر ساعت مچی های زنانه معمولا بین ۲۷ تا ۴۲ میلی متر است. انتخاب سایز قطر ساعت مچی در کل سلیقه ای است و نسبت به مچ دست خود باید بهترین سایز را انتخاب کنید.

سایز مچ دست: برای انتخاب ساعت مچی متناسب با سایز دستتان باید ساعت مچی زیادی آویزان یا چسبان و تنگ نباشد. اگر میخواهید بیشتر درباره اینکه چگونه میتوانید بر اساس سایز مچ دست خود، ساعت مچی انتخاب کنید، به مقاله انتخاب ساعت مچی بر اساس سایز مچ مراجعه کنید

ضخامت صفحه: معمولا در ساعت مچی ها ضخامت صفحه متناسب با قطر آن است. هر چقدر ضخامت صفحه بیشتر باشد وزن ساعت مچی بیشتر است.

بهترین و معروف ترین مارک های ساعت مچی زنانه سوئیسی

کشور سوئیس یکی از برترین کشورهای تولید کننده ساعت مچی در دنیا است. به دلیل متریال های گران قیمتی که در این ساعت ها به کار میرود، قیمت بالایی هم دارند. در ادامه با برخی از معروفترین برندهای ساعت زنانه سوئیسی آشنا خواهیم شد.

برند رولکس (Rolex)

از مارک ساعت های معروف زنانه میتوان به رولکس اشاره کرد. رولکس یک طراح و سازنده ساعت های لوکس است. کارخانه این برند در ژنو سوئیس مستقر است. این شرکت که در سال ۱۹۰۵ با نام Wilsdorf & Davis توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد، رولکس را به عنوان نام تجاری ساعت های خود در سال ۱۹۰۸ ثبت کرد و در سال ۱۹۱۵ به Rolex Watch Co. Ltd تبدیل شد. پس از جنگ جهانی اول، این شرکت به دلیل اقتصاد نامطلوب در انگلستان، پایگاه عملیات خود را به ژنو منتقل کرد. Rolex SA و شرکت تابعه آن Montres Tudor SA ساعت مچی هایی را طراحی، تولید و توزیع میکند که تحت برندهای Tudor و Rolex به فروش میرسند. امروزه ساعت های زنانه این برند، از جمله گرانترین و بهترین مارک های ساعت مچی زنانه هستند.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

برند امگا (Omega)

از بهترین مارک های ساعت مچی زنانه میتوان به امگا اشاره کرد. Omega SA یک ساعت ساز لوکس مستقر در سوئیس است. کارخانه این برند در شهر Biel/Bienne قرار دارد. این شرکت که در سال ۱۹۰۳ توسط لوئیس برانت در La Chaux-de-Fonds تاسیس شد، قبلا به عنوان شرکت ساعت La Generale فعالیت میکرد تا اینکه در سال ۱۹۰۳ نام امگا را به کار برد و به Louis Brandt et Frère-Omega Watch & Co تبدیل شد. در سال ۱۹۸۴ این شرکت به طور رسمی نام خود را به Omega SA تغییر داد و موزه خود را در Biel/Bienne به روی عموم باز کرد. امروزه امگا یکی از شرکت های تابعه گروه سواچ است.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

برند کارتیه (Cartier)

کارتیه را میتوان یکی از مارک های معروف ساعت مچی زنانه در دنیا دانست. مشهورترین خانه های طراحی مد و جواهرات امروزی همیشه دارای موفقیت های بزرگ بین المللی نبودند. داستان همه این برندها به طور ساده ای شروع میشوند. با یک مرد و یا زن ماهر که صرفا علاقه شان را دنبال میکردند و به دنبال گسترش تجارت خود بودند. شاید یکی از شاخص ترین نمونه های این داستان، برند کارتیه است. در سال ۱۸۷۴، لویی کارتیه، پسر لویی فرانسوا، این تجارت را بر عهده گرفت. هوش تجاری او بسیار پیشرفته تر از پدرش بود و همین جاه طلبی او بود که به سرعت توانست تجارتش را توسعه بدهد. امروزه برند کارتیه زیرمجموعه ای از گروه سوئیس ریشمونت است اما دفتر مرکزی آن در پاریس باقی مانده است.

برند ساعت لونژین (Longines)

لونژین یک برند ساعت سازی سوئیسی است که در سال ۱۸۳۲ میلادی توسط آگوست آگسیز در سنت ایمیر سوئیس تاسیس شد. این برند از قدیمی ترین شرکت های ساعت سازی به شمار میاید و نشان ساعت شنی بالدار آن، کهن ترین نماد تجاری ثبت شده در جهان است که همچنان بدون تغییر مورد استفاده قرار میگیرد.

لونژین در طول تاریخ، افتخارات زیادی کسب کرده است. این شرکت در سال ۱۸۷۶، اولین ساعت مچی کرنوگراف را تولید کرد و در سال ۱۹۲۶، اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش تاریخ را به بازار عرضه کرد. لونژین همچنین به عنوان تامین کننده رسمی ساعت مچی در مسابقات ورزشی بسیاری مانند المپیک، مسابقات اسب دوانی و مسابقات تنیس آزاد فرانسه شناخته میشود. ساعت های این برند اغلب از مواد باکیفیت مانند استیل ضد زنگ، طلا و تیتانیوم ساخته میشوند و دارای ویژگی هایی مانند کرنوگراف، نمایش تاریخ و نمایش ماه هستند.

برند ساعت اودمار پیگه (Audemars Piguet)

اودمار پیگه (Audemars Piguet) یک برند ساعت لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۷۵ توسط ژولز-لویی اودمار و ادوارد-اوگوسته پیگه تأسیس شد. این برند ساعت سازی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای ساعت در جهان است. اودمار پیگه در طول تاریخ فعالیت خود،‌ افتخارات زیادی کسب کرده است. این شرکت در سال ۱۹۷۲، اولین ساعت مچی لوکس جهان به نام رویال اوک را معرفی کرد که به عنوان یکی از نمادین ترین ساعت های جهان شناخته میشود. اودمار پیگه همچنین در زمینه ساخت ساعت‌های پیچیده، مانند ساعت‌های کرونوگراف، توربیلون، و ساعت‌های چندگانه، پیشگام است. ساعت های اودمار پیگه اغلب از مواد باکیفت مانند مانند طلا، پلاتین و تیتانیوم ساخته میشوند و دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند کرنوگراف، توربیلون و Moon Phase یا همان نمایش حالت ماه هستند. این ساعت‌ها در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند و به‌عنوان یک نماد ثروت و موفقیت شناخته می‌شوند.

برند ساعت بریتلینگ (Breitling)

از بهترین برندهای ساعت زنانه سوئیسی میتوان به بریتلینگ اشاره کرد. این برند در سال ۱۸۸۴ توسط لوئی برندت تاسیس شد. این شرکت به خاطر ساعت های خلبانی و کرنوگراف هایی که درون ساعت‌هایش به کار میرود معروف است. بریتلینگ در سال ۱۹۱۴ اولین ساعت مچی کرنوگراف خودش که دارای تقویم دائمی بود را تولید کرد. همچنین در سال ۱۹۴۲ اولین ساعت مچی کرنوگراف با صفحه سیاه و قاب بیضی شکل به نام NaviTimer را معرفی کرد که به عنوان یکی از نمادین ترین ساعت های جهان شناخته میشود. ساعت های این برند به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مانند کرنوگراف، تاریخ شمار و نمایشگر ماه به عنوان نماد ظرافت و دقت شناخته میشوند.

برخی از ویژگی های متمایز ساعت بریتلینگ عبارتند از: طراحی های کلاسیک و مدرن، استفاده از متریال های باکیفیت، ویژگی های پیشرفته مانند کرنوگراف و نمایش تاریخ و قیمت های نسبتا بالا.

برند ساعت واشرون کنستانتین (Vacheron Constantin)

واشرون کنستانتین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای ساعت در جهان است. این شرکت در سال ۱۷۵۵ در ژنو، سوئیس تأسیس شد و به‌خاطر ساعت‌های باکیفیت، طراحی‌های کلاسیک و نوآوری‌های فنی‌اش شناخته شده‌ است. ساعت‌های زنانه واشرون کنستانتین در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند و به‌عنوان یک نماد ظرافت و زنانگی شناخته می‌شوند. این ساعت‌ها اغلب از مواد باکیفیت مانند طلا، پلاتین، و تیتانیوم ساخته می‌شوند و دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند کرونوگراف، نمایش تاریخ، و نمایش ماه هستند.

ساعت زنانه برند رادو (Rado)

برند ساعت رادو یکی از برندهای ساعت سوئیسی است که در سال ۱۹۱۷ توسط شرکت یونیورسال رادو تاسیس شد. این برند در ابتدا به تولید ساعت‌های مردانه و زنانه با طراحی ساده و کلاسیک مشغول بود. اما در دهه ۱۹۵۰، با تغییر ذائقه مشتریان، رادو نیز به طراحی ساعت‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر روی آورد. ساعت‌های زنانه برند رادو معمولاً از جنس استیل ضد زنگ، طلا یا پلاتین ساخته می‌شوند. صفحه این ساعت‌ها معمولاً از جنس شیشه کریستال یاقوت کبود است که مقاومت بالایی در برابر خش و خراش دارد. ساعت‌های زنانه برند رادو معمولاً دارای ویژگی‌های مختلفی مانند کرونوگراف، تاریخ‌نما، تقویم و عقربه‌های شب‌نما هستند.

ساعت زنانه برند تیسوت (Tissot)

تیسوت یک برند ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۵۳ توسط چارلز تیسوت تاسیس شد. این شرکت به خاطر ساعت های باکیفیت و قیمت مناسبی که دارد بین افراد مشهور است. ساعت های زنانه تیسوت در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و یک گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال یک ساعت شیک و باکیفیت هستند میباشد. تیسوت اغلب از مواد باکیفیت مانند استیل ضدزنگ، طلا و کریستال یاقوت کبود ساخته میشوند و همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند کرنوگراف، تاریخ شمار و نمایشگر ماه هستند.

ساعت زنانه برند پیاژه (Piaget)

ساعت های زنانه پیاژه اغلب به دلیل طراحی های ظریف، زنانه و جواهراتی که درون آنها به کار میرود معروف هستند. این ساعت ها اغلب از مواد باکیفیتی مانند طلا، پلاتین و الماس تشکیل میشوند و دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند کرنوگراف، تاریخ شمار، Moon Phase یا همان نمایشگر حالت ماه هستند. طراحی های ظریف و زنانه، استفاده از مواد باکیفیت و قیمت بالا از جمله ویژگی های این برند ساعت مچی هستند. ساعت های زنانه پیاژه برای افرادی که به دنبال یک ساعت لوکس و باکیفیت هستند گزینه مناسبی است. پیاژه یکی از معتبرترین و برجسته ترین برندهای ساعت در جهان است و سال هاست که برند مورد علاقه سلبریتی ها و بزرگان قرار دارد.

ساعت زنانه برند برگت (Breguet)

برند برگت (Berget) یک برند ساعت سوئیسی است که در سال ۱۹۵۲ توسط هانس برگت (Hans Berget) تأسیس شد. این برند در ابتدا به تولید ساعت‌های مردانه و زنانه با طراحی ساده و کلاسیک مشغول بود. اما در دهه ۱۹۷۰، با تغییر ذائقه مشتریان، برگت نیز به طراحی ساعت‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر روی آورد. امروزه، ساعت‌های زنانه برند برگت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. این ساعت‌ها با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ای عالی برای زنانی هستند که به دنبال یک ساعت شیک و کاربردی هستند.

ساعت‌های زنانه برند برگت معمولاً از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند. صفحه این ساعت‌ها معمولاً از جنس شیشه کریستال یاقوت کبود است که مقاومت بالایی در برابر خش و خراش دارد. ساعت‌های زنانه برند برگت معمولاً دارای ویژگی‌های مختلفی مانند کرونوگراف، تاریخ‌نما، تقویم و عقربه‌های شب‌نما هستند.

برند متی تیسوت (Matthey-Tissot)

متی تیسوت یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال ۱۸۸۶ توسط ادمون متی تیسوت تأسیس شد. از دلایل معروفیت این برند ساعت های باکیفیت مقرون به صرفه اش است. متی تیسوت و ساعت هایش در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و به عنوان یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت های شیک هستند میباشد. از ویژگی های ساعت های متی تیسوت میتوان به طراحی های متنوع برای سلیقه های مختلف، استفاده از مواد با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد.

برند سون فرایدی (Seven Friday)

ساعت سون فرایدی (SevenFriday) یک برند ساعت سوئیسی است که در سال ۲۰۱۲ توسط دو دوست به نام های دانیل ون ویت و مایکل لین تاسیس شد. ساعت های سون فرایدی به خاطر طراحی های منحصر به فرد و ظاهر متمایزشان معروف هستند. این ساعت ها اغلب از موادی مانند استیل ضد زنگ، تیتانیوم و فیبر کربن تولید میشوند و همچنین دارای صفحه های پیچیده ای هستند که زمان را به روش های جالب و غیرمنتظره ای نمایش میدهد. ساعت های سون فرایدی در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و به عنوان یک برند لوکس و متمایز معروف هستند.

از ویژگی های متمایز ساعت های این برند میتوان به طراحی مربعی صفحات آن، استفاده از مواد باکیفیت مانند استیل ضدزنگ، تیتانیوم و فیبر کربن و قیمت نسبتا بالای آن اشاره کرد. ساعت‌های سون فرایدی برای افرادی که به دنبال یک ساعت منحصربه‌فرد و متمایز هستند، گزینه مناسبی هستند. این ساعت‌ها برای استفاده روزمره و موقعیت‌های رسمی مناسب هستند.

برند فردریک کنستانت (Fredrique Constant)

برند فردریک کنستانت، چندین سال است که به عنوان بهترین برند ساعت مچی زنانه ساخت کشور سوئیس شناخته میشود. فردریک کنستانت، یک شرکت تولیدکننده ساعت مچی در ژنو سوئیس است. این شرکت در سال ۱۹۸۸، توسط پیتر استاس و آلتا استاس باکس تاسیس شد. فردریک کنستانت در سال ۲۰۱۶توسط هلدینگ سیتیزن خریداری شد و هنوز دفتر مرکزی آن در ژنو است. تمامی ساعت مچی های فردریک کنستانت توسط دست ساخته میشوند. فردریک کنستانت به ساعت مچی با کیفیتش که با ظرافت ساخته میشوند، شناخته میشوند.

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه
ساعت فردریک کنستانت

اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه فردریک کنستانت را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه فردریک کنستانت


برند رومانسون (Romanson)

برند رومانسون (Romanson)، یکی از برند های شناخته شده در تولید ساعت های با کیفیت است. ساعت های برند رومانسون، بسیار با دوام هستند و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. ساعتهای رومانسون دارای موتور های قابل اعتماد ساخته شده در سوئیس هستند و سوئیسی بودن ساعت، خیال شما را از کیفیت و دوام بالای ساعت مچی راحت می کند. ساعت های پلو نیز نسبت به شهرت و کیفیت خود قیمتی بسیار اقتصادی دارند. برخی ساعت های پولو کوارتز هستند و همچنین برخی دیگر نیز مجهز به کرنوگراف یا زمان سنج اند.

به طور کلی ساعت مچی های این برند با طراحی های کلاسیک و ساده تا طراحی های مدرن و پیچیده تولید می شوند. این برند ساعت هایی با کیفیت بالا و با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. یکی از اصول رومانسون، قیمت رقابتی و مناسب است. برند رومانسون با مدل های متنوع و گوناگون، قیمت های متفاوتی را نیز ارائه می دهد و شما تنوع بالایی برای خرید ساعت رومانسون با قیمت های متفاوت دارید. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین برند های ساعت مچی زنانه هستید، رومانسون را فراموش نکنید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه رومانسون را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه رومانسون


بهترین برندهای ساعت زنانه ژاپنی

ساعت های ژاپنی به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند معروف هستند. بسیاری از افراد ساعت های ژاپنی را رقیب مناسبی برای ساعت های سوئیسی میدانند؛ چرا که اکثر برندهای ژاپنی از تکنولوژی های پیشرفته ای در زمینه ساخت ساعت استفاده میکنند. در ادامه با برخی از بهترین برند های ساعت مچی زنانه ژاپنی آشنا خواهیم شد.

برند کاسیو (Casio)

کاسیو یکی از بهترین برند و مارک های ساعت مچی زنانه است. برند کاسیو یک شرکت چند ملیتی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شهر شیبویا، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، آلات موسیقی الکترونیکی و ساعت های آنالوگ دیجیتال است. ساعت های کاسیو به دلیل طراحی های شگفت انگیز و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، از بقیه برندهای ساعت مچی متمایز شده اند. اگر میخواهید بیشتر با برند کاسیو آشنا شوید،‌ وارد لینک معرفی برند کاسیو شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

برند کاسیو دارای کالکشن های متفاوتی از ساعت مچی هاست و امروزه طیف گسترده ای از ساعت مچی زنانه که به طرز خلاقانه ای طراحی شده اند را ارائه میدهد تا به هر زنی احساس خاص بودن نسبت به خود بدهد. کالکشن ساعت مچی های زنانه کاسیو شین، سری جنرال، جی ام اس و بیبی جی است.  در این بخش به طور مختصر با کالکشن های زنانه کاسیو آشنا خواهید شد.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه کاسیو را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه کاسیو


کاسیو جی ام اس

ساعت جی ام اس مناسب برای زنان جوان و شیک پوش ورزشکار است. برای افراد مستقلی که برای سبک زندگی خود ارزش قائل هستند، کاسیو جی ام اس استایل شما را شیک تر و لحظات شما را روشن تر میکند. ضد شک و ضربه بودن، قابلیت شارژ با نور خورشید، رادیو کنترل و … از جمله امکانات ساعت جی ام اس است. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره ساعت جی ام اس به دست بیاورید، وارد لینک درباره ساعت جی ام اس شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از کاسیو جی ام اس را مشاهده نمایید،‌ وارد لینک روبرو شوید: ساعت جی ام اس


کالکشن شین

ساعت شین ترکیبی خاص از طراحی منحصر به فرد و فناوری پیشرفته است. کیفیت بالای این ساعت مچی ها و همچنین تأکید بر ظاهر ظریف و زیبا و ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر آب (حداقل تا ۵۰ متر) و استفاده از استیل ضد زنگ برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ از علل محبوبیت کالکشن ساعت شین است. نگین های این ساعت دارای سرتیفیکیت سواروسکی هستند. امروزه کالکشن شین، یکی از مارک های معروف ساعت زنانه و از بهترین برندهای ساعت زنانه به شمار میرود.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از کالکشن شین کاسیو را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت شین


کالکشن بی بی-جی

اگر به دنبال بهترین مارک ساعت مچی زنانه هستید، بی بی جی را فراموش نکنید. اگر سبک زندگی ورزشی و یا پرفعالیتی دارید، ساعت بی بی جی کاملا مناسب شماست. ساعت مچی های این کالکشن کاسیو به گونه ای طراحی شده اند که هم سخت و بادوام هستند و هم در برابر بسیاری از سقوط ها و ضربه های سخت مقاومت میکنند. ساعت مچی های بی بی جی را میتوان در آب استفاده کرد و طراحی های شیکی دارند که آنها را از سایر ساعت ها متمایز میکند. کاسیو بی بی جی، نسخه کوچکتر G-SHOCK است که به طور واضحی زنان فعال را هدف قرار گرفته است.

از آنجایی که ساعت بی بی جی کوچکتر است، برای افرادی که مچ های کوچکی دارند مناسب است. ساعت های بی بی جی کاسیو، دارای مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری هستند. همچنین ساعت مچی های این کالکشن کاسیو دارای ویژگی های خاصی مانند تقویمی که تا سال ۲۰۹۹ تنظیم است، کرونومتر، زنگ هشدار و تایمر شمارش معکوس هستند. اگر میخواهید بیشتر درباره ساعت کاسیو بی بی جی بدانید، وارد لینک درباره ساعت کاسیو بی بی جی شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت بی بی جی را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت بی بی جی


برند سیتیزن (Citizen)

برند سیتیزن، یک شرکت ساعت سازی ژاپنی است که تمام تولیدات خودش را در داخل کشور ژاپن انجام میدهد. شرکت سیتیزن در سال ۱۹۱۸ توسط جواهر ساز توکیویی، کامکیچی یامازاکی تاسیس شد. این برند تمامی قطعات ساعت مچی تولید شده اش را در داخل کشور ژاپن میسازد. امروزه سیتیزن از بهترین برند و مارک ساعت مچی زنانه ساخت کشور ژاپن است.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

موفقیت اصلی این برند ایجاد یک فناوری انقلابی یعنی ساعت سیتیزن اکو درایو (Eco-Drive) است. ساعت مچی های با تکنولوژی اکو درایو نیاز به تعویض باتری را از بین برد. علاوه بر استفاده از تکنولوژی اکودرایو در ساعت مچی های سیتیرن از تکنولوژی های متفاوتی مانند تکنولوژی موج ماهواره و تکنولوژی سوپر تیتانیوم هم استفاده می شود. ساعت مچی های زنانه سیتیزن بسیار زیبا هستند و از امکانات بالایی برخوردارند.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه سیتیزن را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه سیتیزن


برند سیکو (Seiko)

ساعت سیکو ساخت کشور ژاپن است. برند سیکو همیشه یک قدم جلوتر از بقیه! سیکو با استفاده از فناوری های پیشرفته و مهارت متخصصان، به تولید ساعت پرداخته است. سیکو و رولکس تنها دو شرکت سازنده ساعت مچی هستند که تمام اجزای یک ساعت را توسعه میدهند و همچنین آنها را مونتاژ، تنظیم، بازرسی و ارسال میکند. این برند از تکنولوژی های مختلفی در ساعت هایش استفاده می کند که قابل توجه هستند و سیکو برای اولین بار آنها را در ساعت های خود به کار برده است! این تکنولوژی ها عبارتند از اسپیرینگ درایو، جی پی اس سولار، کینتیک.

به طور کلی قیمت ساعت سیکو اصل ژاپن مقرون به صرفه است. سیکو یک انتخاب عالی برای خرید ساعت زنانه با کیفیت و برند عالی است. سیکو یکی از سه شرکت هلدینگ اصلی گروه سیکو است که عبارتند از: شرکت هلدینگ سیکو، سیکو اینسترومنتز و شرکت سیکو اپسون. شرکت سیکو نه تنها در طراحی ساعت مچی های خود نابغه است، بلکه به هر مشتری یک ساعت باکیفیت و دقت بالا ارائه میدهد. اگر به دنبال یکی از بهترین برند و مارک های ساعت مچی زنانه هستید، سیکو انتخاب مناسبی برای شما است.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از مدل های زنانه ساعت سیکو را مشاهده کنید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه سیکو


برند اورینت (Orient)

برند اورینت یک تولید کننده ساعت ژاپنی است که در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد. هنگامی که اورینت زیرمجموعه شرکت اپسون شد، در درجه اول ساعت مچی های مکانیکی خودش را به بازار عرضه کرد. اورینت در تولید با کیفیت ترین و محبوب ترین ساعت مچی های غواصی پیشتاز است. زیباترین ساعت مچی های موتور نما را می توانید در ساعت مچی های اوپن هارت (Open Heart) اورینت مشاهده کنید. کیفیت ساعت مچی های اورینت به قدری بالا است که توانایی رقابت با ساعت مچی های سوئیسی را دارند. اورینت یکی از بهترین مارک های ساعت مچی زنانه ژاپنی است.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه اورینت دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه اورینت


بهترین برندهای ساعت زنانه آمریکایی

آمریکا یکی از بهترین کشورها در زمینه ساخت ساعت مچی است. در ادامه با برخی از بهترین برنده ای ساعت مچی زنانه آمریکایی آشنا خواهیم شد.

برند پولو (Polo)

از جمله معروفترین مارک های ساعت مچی زنانه میتوان به پولو اشاره کرد. ساعت های برند پولو آمریکایی هستند. برند رالف لورن در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد، اما این برند تا سال ۲۰۰۹ ساعتی تولید نکرد. رالف لورن چندین ساعت مقرون به صرفه را در طی سالها عرضه کرد که مجموعه ساعت های پولو از جمله این ساعت مچی ها هستند. کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و طراحی های متنوع از ویژگی ساعت های پولو هستند. برخی از ساعت های پولو دارای موتور های اتوماتیک هستند که تا ۳۸ ساعت قابلیت ذخیره ی انرژی دارند.

اکثر ساعت های پولو تا ۱۰۰ متر ضد آب هستند. ساعت های پولو در ۳ خط متفاوت تولید می شودند که عبارتند از پولو سانتا باربارا ، پولو بورلی هیلز ، پولو ایکس چنج. برخی از ساعت های پولو نیز امکاناتی نظیر ضد آب بودن تا ۱۰۰ متر، کرنوگراف و بند تیتانیوم هستند. ساعت مچی های زنانه پولو از طراحی منحصر به فردی برخوردارند. شاید به همین دلیل باشد که ساعت مچی های زنانه پولو از بهترین برندها هستند.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه پولو دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه پولو


برند گس (Guess)

گس، از جمله معروف ترین مارک ساعت مچی زنانه است.ساعت های گس که در سال ۱۹۸۳ معرفی شدند، پیشرو در ساعت های مد هستند که بهترین اکسسوری ها را با ظاهری متداول و همه کاره ارائه میدهند. توجه مداوم به ایده های جدید و طراحی پیشرفته، برندها را با روندهای امروزی مرتبط نگه میدارد. این مجموعه برای زنان بهترین طراحی ها، مواد و تکنولوژی مردانه را در بر میگیرد. مصرف کنندگان ساعت های گس اکثرا جوان، شیک و ماجراجو هستند.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

برند فسیل

شاید برند فسیل در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک محصول بین المللی توسط کارتسوتیس به پیشنهاد برادر بزرگترش کوستا کارتسوتیس تاسیس شد. محصولات اصلی این شرکت ساعت هایی با تکنولوژی مد روز و ظاهری قدیمی بود. فسیل عرضه اولیه عمومی خودش را در سال ۱۹۹۳ انجام داد. شرکت فسیل دارای استودیوهای طراحی در سوئیس نزدیک به شرکت رولکس، تاسیسات تولیدی در کشور چین و مراکز توزیع در دالاس، آلمان و آسیا است. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره برند ساعت فسیل به دست بیاورید، وارد لینک معرفی برند ساعت فسیل شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه فسیل را مشاهده نمایید، وارد لینک زیر شوید: ساعت زنانه فسیل

برند مایکل کورس (Michael Kors)

برند مایکل کورس یکی از مارک های ساعت مچی جهانی، معروف زنانه و لوکس است که دارای ساعت هایی با طرح، سبک و مدل های دستی متمایز از بقیه برندها است. مایکل کورس در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. این برند اکسسوری های متنوعی هم تولید میکند که به دلیل طراحی های مد روز و خوش بینانه که با مدرنیسم ترکیب شده است، شناخته میشود. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره برند مایکل کورس داشته باشید، وارد لینک معرفی برند ساعت مایکل کورس شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه مایکل کورس دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه مایکل کورس


بهترین برندهای ساعت زنانه انگلیسی

ممکن است برندهای انگلیسی به اندازه برندهای ژاپنی و سوییسی در بین مردم محبوب نباشند. اکثر برندهایی که امروزه در سراسر جهان معتبر هستند، کار خود را از انگلیس شروع کرده اند. اگر میخواهید بیشتر درباره بهترین برند های ساعت مچی زنانه انگلیسی بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

برند اسلازنجر (Slazenger)

برند اسلازنجر در سال ۱۸۸۱ توسط رالف و آلبرت اسلازنجر در انگلستان شروع به کار کرد. طراحی ساعت های اسلازنجر از تنوع بالایی برخوردار است. شما در این برند هم می توانید ساعت های اسپرت پیدا کنید و هم ساعت های کلاسیک. سابقه طولانی ساعت اسلازنجر نشان دهنده قدرت این برند است. بیشتر ساعت های برند اسلازنجر اسپرت، متنوع و شیک هستند، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. مجموعه ساعت های اسلازنجر، متنوع، شیک و مدرن هستند. می توان گفت قیمت بسیار مناسب ساعت های اسلازنجر نسبت به کیفیت بالای آن بزرگترین مزیت رقابتی این برند با برند های با کیفیت و معتبر ساعت مچی در دنیاست. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره برند ساعت اسلازنجر داشته باشید، وارد لینک معرفی برند اسلازنجر شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه اسلازنجر دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه اسلازنجر


برند ارنشا (EarnShaw)

نام ساعت ساز افسانه ای که ساعت هایش به هدایت سفرهای چرلز داروین در سراسر جهان کمک بزرگی کرد، روح ماجراجویی و اکتشاف در قلب اخلاق توماس ارنشا نهفته است. نام هر مجموعه ای از ساعت ها از یک کاوشگر، مکان و یا کشتی نمادین است که ارزش های توماس ارنشا را به خوبی مجسم میکند؛ شجاعت برای فرارفتن از حد انتظار. ساعت های ارنشا به گونه ای طراحی میشوند که با دیگری متفاوت باشند. معمولا ساعت های زنانه ارنشا به خاطر حرکات پیچیده و صفحه های اسکلتون آن مشهور هستند. ساعت ارنشا امروزه یکی از مارک های معروف ساعت مچی زنانه در ایران به حساب میاید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه ارنشا دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه ارنشا


بهرین برندهای ساعت زنانه ایتالیایی

ایتالیا با سابقه بالایی که در زمینه مد و فشن دارد، از جمله بهترین کشورها در صنعت ساخت ساعت مچی است. در ادامه با بهترین برندهای ساعت زنانه ایتالیایی آشنا خواهیم شد.

برند تروساردی (Trussardi)

تروساردی توسط یک فلسفه به عنوان اولین برند سبک زندگی ایتالیایی تعریف میشود که مدرنیته را به ظرافتی جاودانه القا میکند. سبک زندگی تروساردی که توسط Joie de Vivre تقویت میشود، پیشرو و در عین حال قابل دسترس است. این برند همیشه بر حسی قوی از اجتماع، فراگیر بودن و همچنین مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی متمرکز است. امروزه تروساردی به عنوان یکی از مارک های معروف ساعت مچی زنانه به شمار میرود.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد خرید ساعت زنانه تروساردی دارید،‌ وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه تروساردی


برند ورساچه (Versace)

ورساچه از بهترین برند و مارک های ساعت مچی زنانه است. گروه تایمکس، فعالیت خودش را در سال ۲۰۰۴، با بستن قرارداد بین تایمکس و ورساچه به منظور طراحی، ساخت، توزیع ساعت و جواهرات انحصاری آغاز کرد. برند ورساچه ساعت های جسور و گرانبها که بیانگر زیبایی آن هستند تولید میکند. این برند که منحصرا در کشور سوئیس ساخته میشود، به طرز هوشمندانه ای مشهورترین نماد این برند یعنی همان مدوسا و باروک را توصیف میکند. ساعت های مختلف که منحصرا با مواد پیچیده و مکانیزم های باکیفیت بالا تولید میشوند، طراحی های خلاقانه ای دارند. با پوشیدن ساعت ورساچه، زمان متفاوت میگذرد. این ساعت استایل کسانی که آنها را میپوشند را برجسته میکند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره برند ورساچه به دست بیاورید، وارد لینک معرفی برند ساعت ورساچه شوید.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر قصد دارید مدل های مختلفی از ساعت زنانه فسیل را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه ورساچه


چرا تیک تاک گالری؟

همان طور که گفتیم ساعت مچی های وبسایت معتبر تیک تاک گالری اورجینال می باشند. آن ها دارای گارانتی اصالت کالا، گارانتی شرکت وارد کننده و در بعضی موارد دارای گارانتی بین المللی هستند. پس برای خرید بهترین برند ساعت زنانه وب سایت تیک تاک گالری جزو قابل اعتماد ترین وب سایت می باشد.

در پایان

در این مقاله با بهترین مارک های معروف و بهترین برند های ساعت مچی زنانه آشنا شدیم و ویژگی های مهم هر یک را فهمیدیم. برای خرید ساعت مچی اورجینال زنانه نکاتی را با شما در میان گذاشتیم. از مهم ترین آن ها خرید از وبسایت یا فروشگاه معتبر می باشد. توجه داشته باشید برای انتخابی درست، سبک استایل خود را بشناسید و با توجه به مکان مورد نظر ساعت مچی خود را خریداری کنید. امیدواریم از مطالب بالا برای خرید ساعت مچی زنانه اورجینال بهره ببرید.


اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت زنانه را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت زنانه


مطالب مرتبط

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

منبع

www.seikowatches.com

بهترین برند های ساعت مچی زنانه کدام هستند؟

کاسیو، سیتیزن، سیکو، اسلازنجر، پولو، ورساچه، مایکل کورس و فسیل از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه هستند.

از کجا میتونم ساعت مچی اصل بخرم؟

از فروشگاه اینترنتی تیک تاک گالری میتوانید ساعت مچی اصل با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

۴ از ۵ - ( ۶ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

2 دیدگاه در “بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×