معرفی برند ساعت مایکل کورس (Michael kors)

درباره این برند چه میدانید؟

اگر می‌خواهید چیزی از مایکل کورس بدانید، به سراغ ستارگانی همچون جنیفر لوپز، میشل اوباما و آلیشا کیز بروید تا احتمالا از درخشش آن ذهن زیبا برایتان بگویند؛ درخششی که در پسِ الیاف طبیعی و چم و خمِ لباس‌هایشان چشم‌ها را خیره می‌کند. اما بیش از همه، پیش از همه ستارگان دنیای فشن و سینما و سیاست مادر مایکل کورس بود که نبوغ پسر نوجوانش را، هنگامی که پسر طرح لباس عروس مادر را می‌ریخت، کشف کرد.

آن زمان کورس ۱۵ سال بیش‌تر نداشت و مادرش، که پیش از این یک مدل لباس بود، در آستانه دومین ازدواج خود به استعداد و خلاقیت بی‌حد و حصر پسرش می‌نگریست؛ به لباس باشکوهی که انتظارش را می‌کشید. بعدتر مادر کورس زیرزمین خانه‌ را به فرزندش سپرد تا که آن لباس‌های بی‌نظیر مایکل خیلی زود به تن عاشقان مد و فشن بنشیند.

مایکل از گردنه دوران نوجوانی گذشت و جاه‌طلبی‌هایش را در مدرسه مد و تکنولوژی نیویورک پی گرفت و لباس‌هایش را در یک بوتیک کوچک به معرض دید گذاشت. همان وقت‌ها بود که مدیر فشن فروشگاه برگ دورف از مایکل دعوت کرد و مجموعه لباس‌هایش را در ویترین قرار داد. استقبال خریداران فروشگاه برگ دورف از آن مجموعه لباس نقطه  عطف زندگی حرفه‌ای مایکل کورس بود اما نه به قدرت و تاثیر دورانی که او در شرکت سلین پشت سر گذاشت.

مایکل کورس در ۱۹۹۷ میلادی به موسسه مد و فشن سلین رفت و در مدت زمان کوتاهی به طراح شماره یک این برند بدل شد: حال در اغلب صحنه‌های فشن لباس‌های او بود که می‌درخشید و در مجلات نام او بود که تیتر می‌شد و کیفیت محصولات او بود که از سر زبان‌ها نمی‌افتاد.

سلین، کورس را به عرش رساند و بعد کورس آن را رها کرد تا برند شخصی‌اش را سامان دهد. کورس خط تولید محصولاتش را به کیف‌ها و کفش‌ها و صندل‌ها و شلوارهای جین گسترش داد و آن‌ها بر دست و پا و تن ستارگانی مانند جنیفر لوپز و میشل اوباما و آلیشا کیز نشاند.

ساعت مایکل کورس

از دیگر محصولات برند مایکل کورس یکی ساعت‌های درخشان و جذاب آن‌اند که این روزها در بازار ساعت شهرهایی همچون میلان، پاریس، مونیخ، استانبول، دبی، سئول، توکیو، هنگ کنگ، شانگهای و ریو دو ژانیرو خودنمایی می‌کنند.

یکی از آخرین کالکشن‌های ساعت مایکل کورس، کالکشنی از ساعت‌های هوشمند است که با سیستم عامل Wear  OS کار می‌کنند. ساعت‌های هوشمند مایکل کورس صفحات نمایشی ۱.۲ اینچی دارند و نمایشگرهایشان مدور است. ساعت‌های هوشمند مایکل کورس با گوشی‌های آیفون و اندروید سازگارند و از قابلیت GPS و NFS بهره می‌برند.

شاهکار ساعت‌های هوشمند مایکل کورس در کیفیت ظاهری این ساعت‌ها تکمیل می‌شود؛ آن‌جا که بندهایش از فلزهای لولادار ساخته می‌شوند و اندازه نمایشگرهایش در ابعاد ۳۹۰ *۳۹۰ طراحی شده‌اند.

حالا برند آقای مایکل کورس نه تنها در پوشاک بلکه در طراحی تولید ساعت نیز  شرکتی با شهرتی جهانی است و در تصاحب قلب ستاره‌های سینما و موسیقی و مد و سیاست نسبت به دیگر رقبایش دست بالا را دارد.

 

برند مایکل کورس

۳ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×