ساعت تا دو میلیون/ معرفی بهترین مدل ها

خرید ساعت مچی یکی از حساس‌ترین خریدهایی است که هرکسی در زندگی خودش انجام میدهد. در کنار مدل های مختلف، قیمت ساعت مچی از نکاتی است که بسیاری از افراد قبل از خرید به آن توجه میکنند. همچنین بسیاری از افراد به دنبال یک ساعت روزمره هستند که تا دو میلیون قیمت دارد. از بهترین مارک های ساعت تا دو میلیون تومان میتوان به کاسیو اشاره کرد. از بهترین مدل های ساعت کاسیو تا دو میلیون میتوان به LTP-V002G-9AUDF، WS-1500H-5AVDF، LTP-V006G-7BUDF، MTP-VT01G-2BUDF، MTP-1335D-1A2، MTP-1302D-7A1VDF، MTP-1308D-9AVDF، LTP-1302D-1A2VDF، MTP-VD03D-7AUDF، LTP-V300D-1A، LTP-V300L-1A، MTP-1370D-7A2، HDC-700-3A3VDF، A168WG-9WD، LTP-1274G-7ADF، W-735H-2A، LTP-VT01GL-2BUDF، AEQ-100W-1A، MTP- VD01D-1E2VUDF، LTP-1303D-4BUDF و LTP- VT01L-4BUDF است.

به نقل از وبسایت رسمی کاسیو، کاسیو یک شرکت صنایع دیجیتال و الکترونیکی ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت مچی، دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری، چاپگر، تلفن همراه و انواع آلات موسیقی فعالیت میکند. اولین محصول این شرکت یک ماشین حساب دستی بود که در سال ۱۹۵۷ به بازار عرضه شد. کاسیو در سال ۱۹۷۴ اولین ساعت مچی دیجیتال خود را به نام DataBank روانه بازار کرد. این ساعت مچی، باعث یک انقلاب بزرگ در صنعت ساعت سازی دنیا شد. همچنین کاسیو را به یک از پیشروترین شرکت های ساعت سازی در جهان تبدیل کرد. کاسیو امروزه طیف گسترده ای از ساعت مچی را در قیمت های مختلف روانه بازار میکند. ساعت های کاسیو به مقاومت بالا، مقرون به صرفه بودن و دوام بالایی که دارند، معروف هستند.


اگر به دنبال خرید یک ساعت مچی شیک و باکیفیت هستید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مچی


درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V002G-9AUDF

اگر به دنبال یک ساعت زنانه کلاسیک قیمت مناسب هستید تا دو میلیون هستید، ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V002G-9AUDF مناسب شماست. این ساعت یک طراحی مینیمال و ساده با صفحه نمایش آنالوگ دارد. صفحه نمایش این ساعت با اعدادرومی و نشانگرهای ساعت میله ای تزئین میشود. بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است و یک قفل ضامنی دارد. همچنین این ساعت زنانه مقاومت در برابر آب تا ۳۰ متر است. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۷۸۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V006G-7BUDF

اگر به دنبال یک ساعت زنانه شیک و اقتصادی تا دو میلیون هستید، ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V006G-7BUDF مناسب شماست. این ساعت یک طراحی ساده و مینیمالیستی با صفحه نمایش آنالوگ دارد. برخی از مزایای ساعت LTP-V006G-7BUDF شامل طراحی زیبا و شیک، مواد باکیفیت، مقاومت در برابر آب بالا و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۲۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-1302D-1A2VDF

یک ساعت تا دو میلیون مینیمال و ساده مناسب بانوان شیک پوش! صفحه نمایش این ساعت دایره ای و با قطر ۳۶ میلیمتر است. صفحه نمایش این ساعت با اعداد عربی و نشانگرهای ساعت میله ای تزئین شده است. بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است. به همین دلیل این بدنه در برابر هر خط و خش و زدگی مقاوم است. ساعت همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا ۳۰ متر است. این بدان معناست که می‌توان از آن برای شنا یا دوش گرفتن استفاده کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۶۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V300D-1A

اگر به دنبال یک ساعت سه موتوره با قیمتی کاملا مناسب هستید، ساعت زنانهLTP-V300D-1A مناسب شماست. این ساعت دارای طراحی ساده و مینیمالیستی با صفحه نمایش آنالوگ است. بدنه ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بند ساعت نیز از استیل ضد زنگ با قفل ضامنی است. صفحه نمایش ساعت دایره‌ای شکل با قطر ۳۳.۲ میلی‌متر است. ساعت همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا ۳۰ متر است. این بدان معناست که می‌توان از آن برای شنا یا دوش گرفتن استفاده کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۶۴.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V300L-1A

اگر به دنبال یک ساعت سه موتوره زنانه قیمت مناسب هستید، ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-V300L-1A مناسب شماست. این ساعت جزو ساعت های ضدآب است و تا ۳۰ متر مقاومت در برابر آب دارد. از جمله صفحات این ساعت میتوان به روزشمار، تاریخ شمار و ۲۴ ساعته اشاره کرد. بند چرمی این ساعت، آنرا مناسب استایل های رسمی میکند. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۷۸.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-1274G-7ADF

ساعت زنانه کلاسیک مدل LTP-1274G-7ADF از سری ساعت های کلاسیک کاسیو است. صفحه این ساعت آنالوگ است و طراحی ساده و مینیمالیستی دارد. صفحه نمایش این ساعت دایره ای شکل با قطر ۳۴ میلی‌متر است. بند چرمی این ساعت، استایل کلاسیکی به آن داده است. این ساعت یک انتخاب مناسب و عالی برای افرادی است که به دنبال یک ساعت مچی کلاسیک، بادوام و قیمت مقرون به صرفه هستند. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۹۶۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-VT01GL-2B

یک ساعت زنانه شیک و رنگی! ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-VT01GL-2B یک ساعت کلاسیک با صفحه ساده و رنگی است که مناسب استایل هرکسی است. موتور این ساعت از نوع کوارتز است و مقاومت بالایی در برابر آب دارد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۶۸۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-VT01L-4BUDF

یک ساعت شیک و دخترانه با کیفیت! ساعت زنانه کاسیو مدل LTP- VT01L-4BUDF از بهترین مدل های ساعت زنانه و دخترانه برند کاسیو است. این برند به دلیل رنگ دخترانه و صورتی خاصی که دارد، ساعت محبوب بسیاری از خانم ها است. این مدل ساعت زنانه کاسیو یک بند چرمی صورتی دارد که در هارمونی مناسبی با صفحه سفید و عقربه های طلایی این ساعت قرار دارد. توجه داشته باشید که ممکن است این ساعت مچی بین ۲۰ ثانیه در ماه خطا داشته باشد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۴۸۰.۰۰۰ است.

درباره ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-1303D-4AUDF

اگر به دنبال یک ساعت مچی زنانه شیک هستید، ساعت زنانه کاسیو مدل LTP-1303D-4BUDF کاملا مناسب شماست. این ساعت دارای طراحی ساده و مینیمالیستی با صفحه نمایش آنالوگ است. بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است. به همین دلیل است که بدنه این ساعت در برابر خط و خش و رنگ رفتگی مقاوم است. بند ساعت نیز از استیل ضد زنگ با قفل ضامنی است. این بند راحت و قابل تنظیم است و به راحتی با انواع استایل‌ها ست می‌شود. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۴۶۲.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل WS-1500H-5AVDF

با یک نگاه جسورانه به یک ساعت دیجیتال چندمنظوره در اندازه مناسب و طراحی شیک، استایل خود را تکمیل کنید. ساعت کاسیو مردانه مدل WS-1500H-5AVDF با باتری ۱۰ ساله و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، نور LED و نمایشگر زمان آنالوگ-دیجیتال از بهترین و پرفروش ترین مدل های ساعت کاسیو است. فاز ماه و نشانگر سطح ماهیگیری همان چیزی است که برای رفتن به یک کمپینگ ماهیگیری به آن نیاز دارید. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-VT01G-2BUDF

ساعت مچی مردانه MTP-VT01G-2BUDF یکی از مدل های شیک و باکیفیت از برند کاسیو است. این ساعت یک طراحی مینیمالیستی دارد و مناسب موقعیت های رسمی و غیررسمی است. ابعاد ساعت MTP-VT01G-2B به صورت ۴۶x40x8.2 میلی‌متر است و وزن آن ۸۸ گرم می‌باشد. بدنه و قاب این ساعت از استیل ضدزنگ طلایی رنگ ساخته شده‌اند. در مرکز صفحه، عقربه‌های ساعت، دقیقه و ثانیه قرار گرفته‌اند. در بالای صفحه، تاریخ نمایش داده می‌شود. ساعت MTP-VT01G-2B به یک موتور کوارتز مجهز شده است. این موتور دقت بالایی داشته و نیاز به تنظیم مداوم ندارد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۳۶.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1335D-1A2

اگر به دنبال یک ساعت مردانه شیک و با کیفیت هستید، ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1335D-1A2 مناسب شماست. این ساعت را میتوان جزو پرفروش‌ترین مدل های کاسیو دانست. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به نمایشگر روز و تاریخ جلوی عدد ۳، قابلیت ضد آب تا ۵۰ متر، موتور کوارتز، شیشه معدنی و دقت +ـ۲۰ ثانیه در ماه اشاره کرد. قیمت این ساعت مچی امروزه در حدود ۱.۸۳۶.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه MTP-1302D-7A1VDF

از بهترین و پرفروش‌ترین مدل های ساعت کاسیو میتوان به مدل MTP-1302D-7A1VDF اشاره کرد. ساعت های کاسیو از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته هستند و عملکردهایی را دارند که نیاز هر شخصی را برآورده میکند. از جمله ویژگی های ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1302D-7A1VDF میتوان به سبک کژوال، صفحه آنالوگ، رنگ سفید نقره ای آن و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۶۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1308D-9AVDF

ساعت مردانه کاسیو مدل MTP-1308D-9AVDF یک ساعت مچی ساده، شیک و باکیفیت از برند کاسیو است. این ساعت با طراحی اسپرت و صفحه مشکی رنگ خود، برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. ابعاد ساعت MTP-1308D-9AVDF به صورت ۴۲x40x7.6 میلی‌متر است و وزن آن ۵۱ گرم می‌باشد. از جمله ویژگی های بارز این ساعت میتوان به خاصیت ضدآب آن تا ۵۰ متر اشاره کرد. همچنین این ساعت یک موتور کوارتز دارد که دارای دقت بالایی است و نیاز به تنظیم مداوم ندارد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۵۸۱.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه MTP-VD03D-7AUDF

اگ به دنبال یک ساعت شیک و رسمی هستید، ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-VD03D-7AUDF مناسب شماست. این ساعت با طراحی خاص و بی نظیری که دارد، مناسب برای تمامی شرایط از جمله استایل های کلاسیک و رسمی است. صفحه شطرنجی نقره ای خاکستری این ساعت، زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. این ساعت خاصیت ضدآبی دارد که مناسب استفاده روزانه مانند قطرات باران و یا شستشوی دست است. این ساعت همچنین دارای تاریخنما است که تاریخ روز را در بالای صفحه نمایش می‌دهد. ابعاد ساعت MTP-VD03D-7AUDF به صورت ۴۲x40x8.2 میلی‌متر است و وزن آن ۷۱ گرم می‌باشد

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1370D-7A2

به دنبال یک ساعت اسپرت و روزمره هستید، ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1370D-7A2 مناسب شماست. این ساعت با طراحی کلاسیک و صفحه سفید رنگ خود، برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. ابعاد ساعت MTP-1370D-7A2 به صورت ۴۲x40x7.7 میلی‌متر است و وزن آن ۵۲ گرم می‌باشد. از جمله ویژگی های بارز این ساعت مچی میتوان به ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۸۷۸.۵۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل HDC-700-3A3VDF

ساعت مردانه کاسیو مدل HDC-700-3A3VDF یک ساعت مچی اسپرت و باکیفیت از برند کاسیو است. این ساعت با طراحی جذاب و صفحه مشکی رنگ خود، برای استفاده در موقعیت‌های روزمره و غیررسمی مناسب است. ابعاد ساعت HDC-700-3A3VDF به صورت ۴۴x40x9.5 میلی‌متر است و وزن آن ۸۳ گرم می‌باشد. از جمله ویژگی های بارز این ساعت مچی میتوان به ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر، زنگ هشدار،چراغ LED و دقت +ـ۳۰ ثانیه در ماه اشاره کرد.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل A168WG-9WD

از بهترین مدل های ساعت زیر دو میلیون تومان میتوان به A168WG-9WD اشاره کرد.اگر یک ساعت کاسیو مردانه دیجیتال میخواهید، ساعت کاسیو مردانه مدل A168WG-9WD کاملا مناسب شماست. طراحی این ساعت ساده است و مناسب موقعیت های رسمی و غیررسمی است. ابعاد ساعت A168WG-9WD به صورت ۴۲x40x10.8 میلی‌متر است و وزن آن ۴۴ گرم می‌باشد.از جمله ویژگی های بارز این ساعت مچی میتوان به خاصیت ضدآب بودن آن تا عمق ۵۰ متر اشاره کرد. این بدان معناست که می‌توان از این ساعت در هنگام شنا یا دوش گرفتن استفاده کرد. ساعت A168WG-9WD یک ساعت مچی باکیفیت و خوش‌ساخت است که برای استفاده در موقعیت‌های مختلف مناسب می‌باشد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۹۱۲.۰۰۰ است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل W-735H-2A

ساعت مشابه کالکشن جی شاک کاسیو اما با قیمتی پایینتر. رنگ آبی این ساعت نشانگر خاص بودن این ساعت مچی است. از جمله قابلیت های مهم این ساعت مچی میتوان به ضد آب بودن تا عمق۱۰۰ متر، ساعت جهانی و دوزمانه، تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه LED، تقویم خودکار، کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه ای و زنگ هشدار روزانه اشاره کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۶۶۶.۰۰۰ تومان است

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل AEQ-100W-1A

ساعت AEQ-100W-1A یک ساعت مچی دیجیتالی اسپرت از برند کاسیو است. این ساعت با طراحی جذاب و صفحه بزرگ خود، برای استفاده در موقعیت‌های روزمره و غیررسمی مناسب است. ابعاد ساعت AEQ-100W-1A به صورت ۴۶x43x10.5 میلی‌متر است و وزن آن ۵۲ گرم می‌باشد. صفحه ساعت AEQ-100W-1A به صورت دیجیتالی طراحی شده است. از جمله ویژگی های ساعت AEQ-100W-1A میتوان به عمر باتری ده ساله، مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، ساعت جهانی، کرونومتر ۱/۱۰۰ ثانیه ای و زنگ هشدار اشاره کرد. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۷۲۰.۰۰۰ تومان است.

درباره ساعت کاسیو مردانه مدل MTP- VD01D-1E2VUDF

استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت ساعت باعث استحکام، خوردگی و ضربه مقاوم آن می شود. علاوه بر این، ظاهری زیبا به ساعت برای استفاده روزانه شما می بخشد. ساعت Casio Enticer با یک فناوری هوشمند، دارای نشانگر تاریخ داخلی است که راحتی روزمره را به شما ارائه می دهد. این ویژگی به شما کمک می کند تا استایل شما به روز بماند. ساختار شیشه ای معدنی ساعت دارای ویژگی های مقاوم در برابر خراش و شکستگی است. قفل تاشو سه گانه ساعت در عین ایمن نگه داشتن آن، سبکی متمایز به ساعت می بخشد. این ویژگی ساعت را در جای خود نگه می دارد و از باز شدن و افتادن آن جلوگیری می کند. قیمت این ساعت امروزه در حدود ۱.۷۳۰.۰۰۰ تومان است.

امتیاز دهید
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×