سلبریتی هایی که کاسیو به دست میکنند!

شاید برایتان جالب باشد که ساعت کاسیو به دست آدم‌هایی بزرگی بسته شده است. امروزه ساعت های کاسیو یکی از پر طرف‌دار ترین ساعت‌های مچی است که می‌توانید در بین این همه برند متنوع ببینید. جالب اینجاست که این ساعت ها تنها در بین مردم عادی مورد توجه نیست. بلکه سلبریتی هایی که کاسیو به دست میکنند هم بسیار زیاد هستند.

ما در این مطلب ۱۰ فرد مشهوری که به ساعت کاسیو علاقه دارند را به شما معرفی می‌کنیم. برای دیدن و خرید ساعت مچی کاسیو اینجا کلیک کنید.

۱- باراک اوباما (Obama Osama)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-باراک-اوباما

گویا ساعت مورد علاقه باراک اوباما در دوره جوانی و قبل از رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا، ساعت مدل DW-5600E-1VDF از برند کاسیو بوده است. ویژگی مهمی که درباره این ساعت می توان گفت، وزن بسیار پایین و خاصیت ضد آبی آن تا عمق ۲۰۰ متر و ضد ضربه و ضد شوک بودن آن دانست. اوباما هم از سلبریتی هایی که کاسیو دست میکنند است.

 

۲- بیل گیتس (BILL GATES)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-بیل-گیتس

جای تعجب ندارد که بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت ساعت کاسیو به دست میکند. زیرا او به عنوان یک مرد متواضع و یک انسان خوب شناخته می شود که ترجیح می دهد از پول خود برای کمک به دیگران استفاده کند. بیل گیتس از گذشته ساعتهای دیجیتال کاسیو را به دست می کرده. شاید دلیل دیگری که او ساعت های کاسیو را به  دست می کند این باشد که او مردی مدرن به به روز است و به دنبال محصولات پر کاربرد و به روز دنیا می‌گردد.او در سال ۲۰۱۹، در اکثر برنامه های تلویزیونی و کنفرانس ها ساعت آنالوگ کاسیو مدل MDV-106-1A را در دست داشت.

 

۳- بریتنی اسپیرز (Britney Spears)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-بریتنی-اسپیرز

بریتنی اسپیرز در موزیک ویدیو دختران زیبا ساعت جی شاک زنانه مدل GMAS110F-4A را تبلیغ کرد. او این ساعت را در طول موزیک ویدئو در دست داشت و در تصویر زیر میتوانید این ساعت را از نمای نزدیک مشاهده کنید. ساعت GMAS110F-4A بخشی از سری G-SHOCK S SERIES  برای خانم ها است. این ساعت بسیار مورد توجه دختران جوان قرار گرفت و سبکی نوین در مد ساعت مچی به دنیا عرضه کرد.


اگر قصد دارید همه چیز درباره جی شاک (G-shock) را بدانید کلیک کنید.


۴- جاستین بیبر (Justin Bieber)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-جاستین-بیبر

 جاستین بیبر با پوشیدن ساعت کاسیو جی شاک مدل DW6900FS-8 در بین مردم دیده شده است. این ساعت جی شاک با طراحی جالب و منحصر به فرد از جنس زرین  با دوام ساخته شده است. به همین دلیل این ساعت بسیار سخت و انعطاف پذیر است، چیزی که هر پسر در حال رشد به آن نیاز دارد!جاستین بیبیر با در دست داشتن ساعت اسپرت از برند کاسیو مدل GLX5600-7 مشاهده شده است. این ساعت جزو پر قدرت ترین ساعتهای دیجیتالی موجود در بازار است که ویژگی های بسیار پرشماری دارد. این ساعت دارای نور پس زمینه، کرنومتر، مون فیز ، زنگ هشدار و ویژگی های بی شمار دیگری است.

۵- سلنا گومز (Selena Gomez)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-سلنا-گومز

سلنا گومز ستاره پاپ موسیقی جهان ، در موزیک ویدیوی Hands To Myself  یک ساعت مچی کاسیو جی شاک در دست داشت. ساعت مچی ای  که او در این موزیک ویدئو به دست دارد مدل GMDS6900SM-1 از سری ساعت های جی شاک برند کاسیو است. این موزیک ویدیو را آلک کشیشیان کارگردانی کرد.   ساعت های سری S برای استفاده خانم ها از سری جی شاک طراحی شده اند به همین دلیل اندازه آنها نسبت به ساعت های جی شاک کوچک تر است. GMDS6900SM-1 یک ساعت مچی تمام عیار است که قابلیت مقاومت در برابر شوک و مقاومت در برابر فشار آب تا ۲۰۰ متر است. از دیگر ویژگی های آن می توان به نور پس زمینه با کیفیت ، دو زمانه بودن ، زنگ هشدار، کرنومتر ، تایمر شمارش معکوس و تقویم خودکار کامل اشاره کرد. عمر باتری این مدل بین ۵ تا ۱۰ سال است.

۶- ۵۰ سنت  (۵۰cent) در دادگاه، کاسیو به دست کرد

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-50-سنت

 کورتیس جکسون، خواننده رپ ملقب به ۵۰ سنت، کت و شلوار خاکستری و یک ساعت جی شاک G-7900 را برای  شهادت در جلسه ورشکستگی خود در دادگاه عالی منهتن پوشیده بود. جکسون در این دادگاه در تلاش بود تا رای دادگاه به  پرداخت ۲۸ میلیون دلار بدهی را تغییر دهد.

 

۷- اسکایلر گری (Skylar Grey) 

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-اسکایلر-گری

Grey در موزیک ویدیو “Come Up For Air” ساعت  جی شاک مدل GMA-S110CM-7A1 را پوشیده است. نقش این ساعت در موزیک ویدئو بسیار زیاد است. او با دست کردن این ساعت در موزیک ویدیو خود به همگان نشان داد که یکی از طرفداران جدی برند کاسیو است.این ترانه توسط امینم ساخته شده است و در ۲۳ سپتامبر منتشر شد. اسکیلار گری همزمان با اینکه خواننده بسیار موفقی، نویسنده متن آهنگ هم هست. او جایزه گرمی را برای نوشتن متن آهنگ امینم و ریحانا به نام “Love The Way You Lie” دریافت کرد. اسکایلر گری هم از سلبریتی هایی که کاسیو دست میکنند است.

۸- لیدی گاگا (Lady Gaga) در دو موزیک ویدیو خود از یک ساعت دیجیتالی کاسیو بیبی جی استفاده کرد.

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-لیدی-گاگا

در موزیک ویدیو Love game ، ساعت کاسیو بیبی جی زرد رنگ را می توان روی مچ دست لیدی گاگا مشاهده کرد. علاوه بر ‘لیدی گاگا” بقیه افراد حاضر در این موزیک ویدئو از ساعت کاسیو بیبی جی Baby-G  استفاده می کنند. در این موزیک ویدئو این ساعت در نماهای مختلف به تصویر کشیده شده تا به وضوح دیده شود. لیدی گاگا هم از سلبریتی هایی که کاسیو دست میکنند است.

۹- جردن باروز (Jordan Burroughs)

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-جردن-باروز

جردن باروز دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ و قهرمان ۴ دوره جهان است. او معمولاً در عکس هایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند، ساعت کاسیو در دست دارد. جردن باروز از ساعت های بسیاری استفاده می کند ولی اینطور به نظر می رسد که ساعت جی شاک، ساعت مورد علاقه او در هنگام ورزش و سفر است. ساعت جی شاکی که او به تازگی از آن استفاده می کند مدل DW-6900PL-7 است. ساعت جی شاک دیگری که او از آن استفاده می کند مدل DW-6900 است.

۱۰ – کشا (Kesha) 

سلبریتی-هایی-که-کاسیو-دست-میکنند-کشا

نماد جهانی پاپ و سفیر ساعت مچی بینی جی کِشا (Kesha) برای معرفی ساعت زنانه بیبی جی به روی صحنه می‌رود. او بعد از اجرای موفقش در ساعت ۲۰۱۱ در ساعت ۲۰۱۲ باز هم برای معرفی یک کالکشن دیگر انتخاب می‌شود.

او دومین آلبوم خود با نام Warrior را با معرفی بیبی جی از مجموعه ساعت های کاسیو شروع کرد.

کِشا در آن زمان گفته است: مد و استایل، درست مثل موسیقی نوعی بیان است. همانطور که ممکن است شما بگویید من همه چیز در مورد بیان خودم هستم. گذراندن اوقات خوب با سبک شما بسیار مهم است و به همین دلیل از هماهنگی استایلم با Baby-G بسیار هیجان زده‌ هستم.

ساعتی که کِشا در این آلبوم معرفی کرد با کد BGA160KS-7B یکی از محصولات تولید محدود کاسیو است. همچنین این محصول بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

۱۱– نوید محمد زاده

آقای نوید محمد زاده بازیگر محبوب کشورمان که بازی بی نظیری در فیلم های ابد و یک روز، خشم و هیاهو و عصبانی نیستم از خود به نمایش گذاشته اما در این لیست سلیقه ای وینتیج و مقرون به صرفه تر دارد. انتخاب نوید محمد زاده ساعتی دیجیتال و کلاسیک از شرکت کاسیو است که قیمتی از ۶۵ تا ۹۰ دلار دارد. اگر طرفدار نوید محمد زاده هستید و می خواهید ساعت مچی خود را با بازیگر محبوبتان ست کنید، این ساعت کاسیو را می توانید از تیک تاک گالری تهیه کنید.

ساعت-مچی-افراد-مشهور-ایرانی-نوید-محمد-زاده

۱۲- محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار یکی از سلبریتی های مشهور ایزانی است که علاقه ی زیادی به برند کاسیو دارد. قیمت این ساعت او که در عکس مشاهده می کنید چیزی در حدود ۸ میلیون تومان است. یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های موجود در بازار که طراحی منحصر به فرد و امکانات بی نظیری دارد. اگر تمایل دارید که ساعت محمد رضا گلزار را در کالکشن ساعت مچی های خود داشته باشید می توانید از فروشگاه ساعت تیک تاک گالری خریداری کنید. برای مشاهده ی جزئیات و خرید این ساعت اینجا کلیک کنید.

ویترینی از ساعت های کاسیو در تیک تاک گالری: مشاهده و خرید ساعت های کاسیو

برای مشاهده و خرید ساعت مچی جی شاک کلیک کنید.

 

منبع

Gcentral.com

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهید
نوشته ایجاد شد 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×