ساعت مچی ست

راهنمای خرید ساعت مچی ست عروس و داماد

خرید ساعت مچی ست برای عروس و داماد جزو خرید های مهم و جذاب عروسی به شمار می آید. اما برای خرید ساعت مچی ست مناسب، با کیفیت و با اصالت نسبت به بودجه و سلیقه عروس و داماد کار آسانی نخواهد بود. در صورت عدم اطلاعات کافی نیاز به زمان زیادی برای پیدا کردن ساعت مچی با کیفیت دارید. دلیل اینکه ما به ساعت‌های مجلسی نگاه می‌کنیم این است که، به بیان ساده، بوی تجمل و زیبایی می‌دهند. یک ساعت خوب هرگز از مد نمی افتد و در حالی که ممکن است همیشه از آن استفاده نشود، همیشه ارزشمند خواهد بود. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا انتخاب درستی برای خرید ساعت ست عروس و داماد انجام دهید.

ساعت مچی ست چه اهمیتی دارد؟

خرید ساعت مچی ست عروس و داماد چیزی برای تکمیل کت و شلوار عروسی برای داماد و زیبایی هرچه بیشتر لباس عروسی به عروس می دهد، چیزی که می تواند واقعاً با شخصیت شما صحبت کند. با این حال، این هدیه ای است که شما روز به روز از آن استفاده خواهید کرد، پس عاقلانه انتخاب کنید! چگونه یک انتخاب درست داشته باشید؟ در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که هر عروس و داماد آینده باید بخواند تا یک انتخاب مطمئن برای خرید ساعت مچی ست عروس و داماد داشته باشد.

برای خرید ساعت مچی ست به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ابتدا مقدار پولی که بابت ساعت ها می خواهید خرج کنید را مشخص کنید.

با توجه به بودجه خود برند های با کیفیت را مورد بررسی قرار دهید.

با سلیقه خود نوع کلاسیک یا اسپرت بودن ساعت را مشخص کنید.

استایل خودتان و همسرتان را بشناسید.

از مهم ترین موارد برای خرید ساعت مچی ست عروس و داماد اصالت آن می باشد. بنابراین فروشگاه یا وبسایتی که برای خرید ساعت مچی انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد.

بهترین برند های ساعت مچی ست

متی تیسوت

رومانسون

سیکو

ازتورین

اورینت

کنت کول

لاکسمی

هانوا

امپریو آرمانی

ساعت مچی مناسب باید چه امکاناتی داشته باشد؟

* مقاوم به ضربه (shock resistance) باشد.
* مقاوم به زنگ زدگی  (stainless steel) باشد.
* پوشیده با محافظ کریستال (crystalized) باشد.
* بدون نفوذ آب (water resistace) باشد.

با انواع ساعت مچی آشنا شوید

ساعت دیجیتالی نوعی از ساعت است که زمان را به صورت دیجیتالی (یعنی در قالب عددها یا سایر نمادها) نشان می دهد.

ساعت آنالوگ ساعتی است که نمایشگر آن دیجیتال نیست. ساعت آنالوگ ساعتی با صفحه ساعت سنتی است. 

ساعت هوشمند هیبریدی ساعتی مکانیکی است، که امکانات محدودی از ساعت‌های هوشمند را ساپورت می‌کند.

ساعت مچی ست برند متی تیسوت

داستان برند سوئیسی متی تیسوت از سال ۱۸۸۶ آغاز می شود. با شروع به کار کردن این برند، یک داستان منحصر به فرد مبتنی بر کیفیت و صداقت آغاز شد. متی تیسوت در ابتدا در ساعتهای repeteater تخصص داشت. به زودی پس از آن شرکت تولید کرنوگراف را با چنان نبوغ و دقت انجام داد که بلافاصله موفق شدند و جوایز زیادی برای کیفیت برتر در سراسر اروپا کسب کرد. این برند ساعت مچی های زیبایی ارائه می دهد که برای داشتن انتخابی راحت بند چرمی و بند استیل موجود دارد. حدود قیمت ساعت مچی های ست برند متی تیسوت از ۴ تا ۱۶ میلیون تومان می باشد.


برای خرید ساعت مچی ست برند متی تیسوت کلیک کنید.


ساعت مچی ست - متی تیسوت

ساعت مچی ست برند رومانسون

برند رومانسون (Romanson) در سال ۱۹۸۸ در شهر Romanshorn، شهری که زادگاه چندین تولید کننده ساعت است، تاسیس شد. این برند فقط با بنیانگذار و دو کارگر شروع به کار کرد. رومانسون اکنون به یک سازنده جهانی ساعت تبدیل شده است که سالانه حدود ۲۵ میلیون دلار فروش دارد و در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش می رسد. رومانسون اولین شرکت در کره بود که به طور مستقل، اقدام به پروژه ساخت ساعت مچی با موتور مکانیکی کرد. بنابراین این برند قادر به ایجاد نمونه اولیه ساعت جیبی با موتور مکانیکی در سال ۲۰۰۸ شد. همچنین در سال ۲۰۱۰ سری Active با عملکردهای بهتر را راه اندازی کرد. همچنین در سالیان بعد نیز این برند به موفقیت های زیادی رسیده است و اکنون به ۷۲ کشور جهان صادرات دارد. این برند ساعت مچی های ست هم تولید کرده است که طراحی بسیار فوق العاده ای دارند. حدود قیمت آن ها از ۱ تا ۹ میلیون تومان می باشد.


برای خرید ساعت مچی ست برند رومانسون کلیک کنید.


ساعت مچی ست - رومانسون

ساعت مچی ست برند سیکو

داستان سیکو در سال ۱۸۸۱، هنگامی که کینتارو هاتوری ۲۱ ساله، مغازه فروش و تعمیر ساعت را در توکیو افتتاح کرد، شروع شد. یازده سال بعد، در سال ۱۸۹۲، وی کارخانه Seikoshaرا تأسیس کرد. سیکوشا تاسیس شد و شروع به تولید ساعت دیواری کرد. در ژاپنی کلمه “Seiko” به معنای نفیس است. در طول دهه کینتارو به دنبال گسترش دامنه تجارت خود بود. در سال ۱۸۹۵، او یک ساعت جیبی، زمان سنج ایجاد کرد. این یک گام حیاتی به جلو بود که بدون آن آینده سیکو بسیار متفاوت بود زیرا زمینه ساز اولین ساعت مچی ژاپن بود. در سال ۱۹۲۴ اولین ساعت با برند سیکو تولید شد. اولین گرند سیکو در ۱۹۶۰ تولید شد. این ساعتی بود که سیکو از نظر دقت “بهترین در جهان” را ایجاد کرد. ساعت مچی های ست برند سیکو بسیار زیبا و با دوام می باشد که حدود قیمت آن ها از ۵ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند سیکو کلیک کنید.


ساعت مچی ست - سیکو

ساعت مچی ست برند ازتورین

برند آزتورین Aztorin از همان ابتدا فقط ساعت‌های مردانه عرضه می‌کرد و به دنبال بازتاب روح بی‌باک و ماجراجویانه مردانه در ساعت‌هایش بود. این برند در رویدادهای ورزشی مهم، همانند مسابقات موتورسواری Speedway و مسابقات Kitesurfing به‌عنوان اسپانسر شرکت کرده که جهت ورزشی کمپانی را نشان می‌دهد. آزتورین Aztorin ساعت‌هایش را متناسب با شرایط ورزشی سخت می‌سازد تا ورزشکاران با خیال راحت از آن استفاده کنند. از ویژگی های ساعت مچی های ازوتورین می توان به طراحی متناسب با روحیه مردانه ورزشی، مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش، مقاوم در برابر آب ۳۰ تا ۲۰۰متر، دارای تکنولوژی Anti Reflex اشاره کرد. ساعت مچی های ست این برند بسیار زیبا و چشم نواز می باشند که حدودا قیمت ان ها از ۲ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند ازتورین کلیک کنید.


ساعت مچی ست - ازتورین

ساعت مچی ست برند اورینت

منشا شرکت ساعت Orient Watch به سال ۱۹۰۱ بر می‌گردد. زمانی که Shogoro Yoshida یک فروشگاه عمده فروشی به نام Yoshida Watch Shop (فروشگاه ساعت یوشیدا) را در Ueno، Taito، Tokyo ژاپن باز کرد. این فروشگاه به طور موفقی ساعت‌های جیبی وارداتی را به فروش می‌رساند. در سال ۱۹۱۲، Yoshida تجارت و کسب و کار خود را گسترش داد و شروع به تولید ساعت‌های مچی با بدنه طلا کرد. اورینت Orient از سال ۱۹۷۰ به همان موتور مکانیکی اتکا کرد اما در دهه ۱۹۹۰ به نوآوری‌های جدید روی آورد و در سال ۱۹۹۷ یک موتور خودکار با نشانگر ذخیره نیرو، و یک موتور اتوماتیک با ذخیره نیرو و نشانگر زمان جهانی در سال ۲۰۰۰ ایجاد کرد. مدل سیم پیچ دستی Orient Star در مدل سالید سیلور Solid Silver، جایزه طلا را برای بهترین ساعت استاندارد در سال ۲۰۰۳ دریافت نمود. ساعت مچی های ست این برند بسیار کلاسیک و زیبا می باشند و قیمت ان ها حدودا از ۷ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند اوریت کلیک کنید.


ساعت مچی ست - اورینت

 

ساعت مچی ست برند کنت کول

برند کنت کول (Kenneth Cole) در طی بیش از سی سال فعالیت خود، سعی کرده است، ارتباط معناداری با مردم و مشتریانش ایجاد کند. محصولاتی با کیفیت، همراه با نوآوری تولید و عرضه کند. ساعت مچی نیز از محصولات با کیفیت این برند است که با ویژگی هایی که در ادامه مطلب گفته می شود، ارزش خرید دارند و محبوب هستند. داستان برند آمریکایی کنت کول از سال ۱۹۸۲ آغاز می شود. این برند، مردم، ارزش هایش و فعالیت های خیر خواهانه اش را رمز موفقیت خود می داند. این برند محصولات مختلفی از جمله لباس، کیف، کفش و … تولید می کند. همچنین در سال ۱۹۹۶ ساعت را به تولیدات خود اضافه کرد. در تاریخچه این برند، پله ها و موفقیت های زیادی به چشم میخورد. برند کنت کول، ساعت های با کیفیت و با دوامی تولید می کند که قابل توجه هستند. بیشتر ساعت های این برند مانند بسیاری از برند های ساعت مچی معروف و نامدار در دنیا، در کارخانه های چین ساخته می شوند. این برند ساعت مچی های ست زیبایی هماهنگ با انواع سلیقه ها ارائه کرده است. متناسب با سلیقه شما بند چرمی و بند استیل هم دارد. حدود قیمت آن ها از ۲ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند کنت کول کلیک کنید.


ساعت مچی ست - کنت کول

ساعت مچی ست برند لاکسمی

در مورد ساعت های لاکسمی زنانه و مردانه ، از سال ۲۰۱۷ ، لاکسمی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در دنیای زیبایی داشت و ما بسیار خوش شانس بودیم که شاهکارهایی را در هنگ کنگ یافتیم تا همه آنها را به عنوان یک مجموعه استثنایی جمع کنیم. کیفیت ، منحصر به فرد بودن و طراحی جذاب در یک شاهکار به عنوان یک قطعه هنری مسحورکننده جمع آوری شده است. این فقط یک ساعت نیست بلکه یک تعادل کامل از زیبایی و عملکرد است، بهترین ماده در شکل یک طراحی کامل است که ما Laxmi می نامیم. ساعت مچی Lakshmi در مایور ویار فاز ۱ تاسیس شده است ، دهلی نامی مترادف با ساعت مچی است. در طول تجارت آنها ، این موسسه به نامی تبدیل شده است که برای ساعتهای متعلق به مارک های لوکس ، معتبر ، ملی و بین المللی حساب می شود. این شرکت موفقیت و شناخت خود را مدیون روابط پایداری است که با مشتریان بزرگ و روزافزون خود ایجاد کرده است. ساعت مچی های ست این برند زیبا و با امکانت هستند و حدود قیمت آن ها از ۴ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند لاکسمی کلیک کنید.


ساعت مچی ست - لاکسمی

ساعت مچی ست برند امپریو آرمانی

در سال ۱۹۷۵، Giorgio Armano (یکی از موثر ترین طراحان مد ایتالیایی) با دوست خود (Sergio Galeotti)، شرکت خود را تأسیس کرد. با دیدن موفقیت چشمگیر Giorgio Armani، برند Emporio Armani در اوایل دهه ۱۹۸۰ تاسیس شد. امپریو آرمانی برندی آشنا در مد و پوشاک است که از ابتدا با لباس های مارک امپریو آرمانی معروف شد. گروه Fossil Group گروهی است که مسئول تولید و توزیع ساعت‌های Emporio Armani است. برای گسترش بیشتر نمونه‌هایشان برای محصولات ساخت سوئیس، Fossil Group، به سوئیس نیز نقل مکان کرده است. در حال حاضر نیز، در سوئیس امکانات مونتاژ کالیبر، ساخت بدنه، طراحی و نمونه‌سازی وجود دارد. بدون شک، امپریو آرمانی نامی برای خود به وجود آورده و افرادی را مثل کریستیانو رونالدو، ویکتوریا و دیوید بکام، مگان فاکس و ریحانا را مجذوب خود کرده است. حدود قیمت ساعت مچی های ست این برند با کیفیت از ۱۵ میلیون تومان شروع می شود.


برای خرید ساعت مچی ست برند امپریو آرمانی کلیک کنید.


ساعت مچی ست - امپریو آرمانی

در پایان

با توجه به نکاتی که با شما در میان گذاشتیم و برند هایی که برای آشنایی بیشتر شما با آن ها راجبشان صحبت کردیم می توانید یک انتخاب درست نسبت به سلیقه و بودجه خود داشته باشید. فراموش نکنید یک ساعت خوب هرگز از مد نمی افتد، در حالی که ممکن است همیشه از آن استفاده نشود، همیشه ارزشمند خواهد بود. بنابراین تمام موارد گفته شده را بسنجید تا ساعت مچی ست عروس و دامادی با کیفیتی خریداری کنید. وب سایت تیک تاک گالری یکی از معتبرترین وب سایت ها برای خرید ساعت مچی ست با کیفیت و با اصالت می باشد.

مطالب مرتبط

۱۰ راز جذابیت یک مرد خوش تیپ و خوش استایل که باید بدانید!

نکات طلایی ست کردن ساعت با لباس برای مردان

 

۵ از ۵ - ( ۱ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×