معرفی برند ساعت رومانسون (Romanson)

برند ساعت رومانسون یکی از برندهای معروف ساعت در کل دنیا است. وقتی صحبت از ساعت لوکس میشود، بسیاری از مردم به برندهای سوییسی مانند Breguet، Patek Phillipe و Vacheron Constantin فکر میکنند. اما امروزه یک قهرمان پنهان کوچک در حال رقابت با این برندهای سوئیسی در بازار جهانی است. این سازنده ساعت مچی در کشور کره و شهر سئول به نام رومانسون (Romanson) وجود دارد. ساعت های رومانسون در کشور ژاپن بسیار محبوب هستند. در کنار ساعت های سیکو و سیتیزن، مجموعه جدید ساعت رومانسون، یکی از پرفروش ترین برندهای ساعت در آسیا است. رومانسون اکنون در حال گسترش بازارهای خود به هلند و بلژیک است. این مجموعه ساعت ها انتخابی مناسب برای کسانی هستند که میخواهند ساعت با قیمتی به صرفه داشته باشند.

اگر برای شما نیز سوال است که تاریخچه این برند چیست و میخواهید درباره موفقیت ها، کالکشن های ساعت رومانسون وروش خرید ساعت رومانسون بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه برند رومانسون

برند ساعت رومانسون از زمان تاسیس خود یعنی سال ۱۹۸۸ ، مجموعه ای بزرگ از ساعت هایی با طرح هایی خلاقانه و کیفیتی در سطح بازار جهانی ارائه داد. این شرکت نام خود را از هنر و صنعت شهر مکانیکی سوئیس یعنی رومانشورن که زادگاه بسیاری از برندهای برجسته ساعت در جهان است، الهام گرفت. رومانسون که تنها با یک موسس و دو کارگر شروع به کار کرد، اکنون یک تولید کننده بزرگ ساعت است که در هر سال حدود ۲۵ میلیون دلار سود از صادرات محصولات خودش در سراسر جهان به دست میاورد.

در سال ۱۹۸۸، کیم کی مون، بنیانگذار برند رومانسون، تلاش کرد تا بازار هدف خودش را کشورهای خاورمیانه ای قرار دهد. چرا که خاورمیانه در حال تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین نیروگاه های جهان بود. این استراتژی که توسط کیم کی مون پیش بینی شد، ارقام فروش ساعت رومانسون در بازار خاورمیانه را تا حدود ۲۰ میلیون دلار رساند.

نمونه ای از موفقیت های برند رومانسون

خش قابل توجهی از موفقیت این برند، به سرمایه گذاری این شرکت در توسعه فناوری ساعت سازی اختصاص داده شده است. رومانسون اولین شرکتی است که در جهان به طور مستقل فناوری شیشه برش را توسعه داد. این فناوری، این امکان را برای ساعت سازان فراهم میکند تا ساعتی با نمای شیشه ای الماس شکل و با برشی ظریف تولید کنند. این ویژگی باعث افزایش فروش این ساعت در سطح خاورمیانه به خصوص شهر دبی شد.

همچنین رومانسون اولین ساعت ساز کره ای است که ساعتی فوق باریک و نازک با قطر ۳.۸۹ میلی متر را روانه بازار کرد. این ساعت به یکی از طرح های موردعلاقه مردم این کشور تبدیل شد. علاوه بر این موفقیت ها، زمانی که این کارخانه ساعت سازی ، خط جدید ساعت های رزگلد خودش را ارائه کرد، بسیاری از زنان اروپایی به ویژه روسی، بلافاصه شیفته طرح و رنگ صورتی این ساعت شدند.

به لطف ورود شرکت های مشهور مانند میوتا و سیکو به خط تولید رومانسون، این شرکت توانست به اوج فعالیت های خودش برسد. پیش از این نیز در سال ۱۹۹۵، این شرکت به لطف دریافت گواهینامه ISO 9001، این سازمان توانست بیش از پیش جای خود را در بازار حفظ کند. با این حال پس از حدود بیست سال کسب و کار موفق، این شرکت در سال ۲۰۰۹، به یک مانع غیرمنتظره برخورد کرد و به تدریج جایگاه خودش را در بازار از دست داد. چرا که بسیاری از افراد، تلفن همراه داشتد. فروش این شرکت در آن زمان شروع به کم شدن کرد و همه چیز در آستانه خارج شدن از کنترل بود. به همین دلیل رومانسون نیاز به یک تغییر اساسی برای بیرون کشیدن خود از این مهلکه داشت.

برای رویارویی با این چالش، مدل جدیدی در سری پریمیر خودش در سال ۲۰۱۱ به نام ATRAX عرضه کرد. نام این مدل از عنکبوت های سمی که معمولا در استرالیا یافت میشود، گرفته شد. این عنکبوت به نظر میرسید که چهار پا دارد و بند ساعت را از پشت گرفته است. علی رغم اینکه این مدل نسبت به ساعت های دیگر گرانتر بود، اما با فروش فوری آن به ستاره خط تولید برند رومانسون تبدیل شد. این مجموعه با قطعات کلیدی که کیفیت بالایی دارند و ساخت کشور سوییس هستند، تولید میشوند.

کیم کی سوک مدیرعامل شرکت ساعت سازی رومانسون میگوید: «تمرکز ما بر روی توسعه طرح هایی است که هدفشان برآورده کردن نیازها و انتظارات موردنیاز هر منطقه و کشور است. استراتژی جهانی که ما به آن پایبند هستیم ، به اندازه ای موفق است که این فرصت برای ما به وجود آمد تا به سالن اصلی در BaseWorld 2014 که فقط با برند های لوکس سوییسی پر میشوند، بپیوندیم.» مدیر عامل این شرکت نیز همواره تاکید کرد که رومانسون به تلاش همه جانبه خود برای تبدیل شدن به بهترین برند ساعت در جهان، براساس مهارت ها و اعتماد مشتری که در طول سالها به دست میاورد، ادامه خواهد داد. رومانسون از سال ۱۹۹۷ در این رویداد سالانه شرکت کرده است و هربار طراحی های جدید این شرکت نظر مخاطبان را به خودش جلب کرده است.

این برند در سال ۲۰۱۷، نام شرکت را از Romanson Co.Ltd به J.ESTINA Co.Ltd تغییر داد. این شرکت هم اکنون در کنار تولید ساعت، عطر، کیف دستی و اکسسوری را هم تولید میکند.

متریال های ساعت رومانسون

ساعت های برند رومانسون متشکل از مواد بادوام مانند آلومینیوم، فولاد ضد زنگ است که دوام و طول عمر بالایی دارند.

کالکشن های ساعت رومانسون

محبوبیت این برند ساعت مچی، به دلیل تنوع مدل ها و مجموعه ها است. برند رومانسون برای بانوان و آقایان کالکشن های متفاوتی را ارائه میدهد. در ادامه به این کالکشن ها خواهیم پرداخت.

ساعت های زنانه رومانسون

ساعت های زنانه رومانسون، ترکیبی غیرمنتظره از سایه های طلایی، انواع بافت روی دستبند، ظرافت و سرکشی را نشان میدهند. مدل های زنانه این ساعت پیچیده هستند و نیاز به مهارت های بیشتری دارند. ساعت های رومانسون همراه با کریستال های سواروسکی، طلاکاری و زیرکونیای مکعبی، بسیار لوکس به نظر میرسند. کالکشن های زنانه برند رومانسون در مجموعه های محبوبی مانند”Adel”, “Modish , “Eleve و “premier” به خریداران ارائه میشوند.

مجموعه “Adel” ساعت های مدل کلاسیک هستند که در یک قاب استیل قرار دارند. از ویژگی های بارز این مجموعه ، وجود سنگ های زیرکن در لبه ساعت ها است.

مدل هایی که متعلق به مجموعه “Modish” هستند، به راحتی با چشم غیر مسلح قابل دیدن هستند. سبک همه این مدل ها مینیمال است. این ساعت ها بدون عناصر تزئینی هستند و رنگ های ساده ای در آنها استفاده میشود.

کالکشن “Eleve” برند رومانسون، به طور اختصاصی برای خانم های حساس و زنانه طراحی شد که دوستدار سبکی و طراحی ظریف و مبتکرانه این مدل ساعت ها هستند. ساعت های این مجموعه، با بند نازک، طراحی زیبا و جزئیات کوچک و شکننده از دیگر مدل ها جدا میشوند.

ساعت های کالکشن “Trofish” جزو معروف ترین و گرانترین خط تولید های برند رومانسون است. از ویژگی های شاخص این کالکشن وجود جواهر در ساعت هایش است. در این مدل ساعت ها ، یک کریستال یاقوت کبود در بالای صفحه قرار دارد.

مجموعه پریمیر، یکی از آخرین مجموعه هایی است که توسط کمپانی رومانسون ارائه شد. مدل های این خط از جنس تیتانیوم و فولاد سنگین است.

ساعت های مردانه رومانسون

رومانسون در ابتدا تنها با هدف تولید ساعت های زنانه ایجاد شد. اما با گذشت زمان، تقاضا برای لوازم جانبی مردانه، این شرکت را وادار به تجدیدنظر در دیدگاه خود کرد. ساعت های مردانه رومانسون، از جمله ساعت های باکیفیت، مقرون به صرفه و اصل هستند. معروف ترین کالکشن های ساعت مردانه رومانسون” Adel” , “Modish” و “Opus” میباشد.

ساعت های مردانه کالکشن “Modish”، با اشکال هندسی ساده و شدت خطوط متمایز میشود. مدل های این کالکشن کاملا با سبک تجاری و سخت گیرانه ترکیب میشوند.

مواد اولیه ساعت های مردانه کالکشن “Adel”،استحکام و دوام بالایی دارند. این ساعت ها عمدتا مجهز به بند فلزی و بدنه استیل ضد زنگ هستند. این خط همچنین شامل مدل هایی با بند چرمی و صفحه ای است که با شیشه معدنی پوشانده شده است. کل ساعت های این کالکشن نیز از جنس ضد آب هستند.

اگر قصد خرید ساعت هایی اسپرت و برای مصرف روزانه هستید، لاین “Opus” این برند مناسب شما است. از جمله ویژگی های بارز این مجموعه میتوان به شکل بزرگ، محفظه سیاه و ضد ضربه و ضد آب بودن ساعت ها اشاره کرد.

چگونه ساعت رومانسون اصل را از ساعت رومانسون فیک تشخیص دهیم؟

اغلب مواقعی پیش میاید که خریدار، به دلیل اینکه میخواهد در هزینه های خود صرفه جویی کند، یک ساعت جعلی رومانسون را خریداری میکند و فکر میکند که اصل است. برای جلوگیری از تشخیص تقلبی و اصل، توجه به چند عامل ضروری است:

  • ساعت های رومانسون، برخلاف صحبت های فروشندگان که اظهار دارند سوئیسی است، ساخت کشور کره است. اگر فروشنده ای اصرار بر سوئیسی بودن این مدل ساعت داشت، بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر نمایید.
  • همه ساعت های رومانسون، دارای نام تجاری (Romanson) بر روی صفحه خود هستند. اگر شکلی غیر از این بر روی ساعت بود، میتوان با اطمینان گفت که این ساعت جعلی است.
  • این برند همیشه به کیفیت بالای ساخت ساعت هایش مشهور است. اگر ساعت پیش روی شما کم کیفیت بود و به جزئیات آن توجهی نشده بود، نسخه تقلبی آن پیش روی شماست.

چگونه ساعت رومانسون اصل را خریداری کنیم؟

امروزه ساعت های رومانسون هر آنچه که برای تکمیل استایل خود نیاز دارید را برآورده میکند. این ساعت ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند، برای همه افراد در هر نسلی میتوانند محبوب باشند. ساعت های رومانسون از نظر دوام، استحکام و قابلیت های بالای آنان از دیگر برندها متمایز میشوند. طبق نظرات افرادی که از این برند ساعت استفاده کرده اند، میگویند که ساعت های رومانسون حتی پس از استفاده به مدت طولانی، بدون تغییر ظاهر و کیفیت کار میکنند.

اگر شما به ساعت رومانسون علاقه مند شده اید و میخواهید از این برند نیز در کنار ساعت های دیگر خود داشته باشید، میتوانید از فروشگاه تیک تاک گالری، ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید نمایید.این فروشگاه که نماینده اصلی ساعت های رومانسون است، تمامی محصولاتش معتبر، و دارای ضمانت نامه نیز هستند. بر اساس نظرات مشتریانی که در طول هفت سال فعالیت این شرکت خرید کرده اند، تیک تاک گالری را میتوان معتبرترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش ساعت دانست.

 


برای مشاهده و خرید ساعت رومانسون کلیک کنید.


منبع : romanson.com

 

مقاله های مرتبط

روش تشخیص ساعت اصل از فیک 

برند های معروف ساعت مچی و کشور سازنده آنها

برند های ساعت سوئیسی

 

۵ از ۵ - ( ۸ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×