گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس

گران قیمت ترین ساعت های رولکس

طبق گزارش‌ها، رولکس سالانه نزدیک به یک میلیون ساعت تولید می‌کند. تبلیغات رولکس تقریباً در همه جا دیده می‌شود، برخی از گران‌ قیمت ترین ساعت های رولکس، زیورآلات بسیار معروف و با ارزشی هستند که به دلیل کمیاب بودن یا شهرت صاحبان قبلی‌شان، ارزش زیادی پیدا کرده‌اند. برای خرید آن ها همین حالا می توانید به بوتیک های رولکس رفته و آنها را از نزدیک ببینید و بخرید! قطعا قیمت های بالای آن فکر شما را مشغول می کند. قیمت ساعت های برند رولکس بسیار بالا هستند. جای تعجب نیست که این ساعت توسط افراد سرشناس مختلف از سراسر جهان استفاده می شود. برخی از این نام ها عبارتند از: (جان اف کندی، الویس پریسلی، پل نیومن و …) با توجه به قیمت‌های گزاف این ساعت‌ها، منطقی است که چرا ثروتمندان بزرگی مانند آن‌ها باید صاحب چنین ساعت هایی شوند.  در این مقاله با گران قیمت ترین ساعت های رولکس آشنا خواهیم شد.

 

آیا ساعت های رولکس ارزش خرید دارند؟

سایر مشتریان رولکس چیز زیادی در مورد ساعت نمی دانند، فقط میدانند رولکس بهترین است. برای آنها انگیزه اصلی این است: اگر می خواهید ساعت بیندازید، باید رولکس در دست داشته باشید. و این یک تمجید بزرگ از سازنده است، زیرا اگر حتی فردی که چیزی در مورد ساعت نمی‌داند، یک برند خاص را به‌عنوان «شماره یک» ببیند، یعنی شرکت رولکس پیشتاز و کار درست است. اساس موفقیت رولکس کیفیت محصول فوق العاده بالای آن است که در طول سالیان متمادی وجود آن گسترش یافته است. ساعت های رولکس زمان را با دقت نشان می دهند و قوی، محکم و قابل اعتماد هستند. هر رولکس داستانی را روایت می کند. خواه اشتیاق شما به تجارت، سیاست یا ورزش باشد، مجموعه های مختلف با شخصیت های مختلف و نیازهای مختلف مطابقت دارند. این بدون شک بخشی از قدرت رولکس به عنوان یک برند است. بنابراین نسبت به کیفیت و دقت در طراحی رولکس مطابق با هر سلیقه و هرمکان گویای ارزشمند بودن آن می باشد.

گران قیمت ترین ساعت های رولکس

چرا ساعت های برند رولکس گران است؟

اگر بخواهید از یک فرد معمولی در هر جای دنیا بپرسید که بهترین ساعت مچی در جهان چیست، احتمالاً از هر ۱۰ نفر ۸ نفر رولکس را خواهند گفت. رولکس در فرهنگ مدرن حک شده است و اغلب به عنوان نشانه موفقیت در نظر گرفته می شود یا از آن استفاده می شود. رولکس یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیاست و همچنین یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیای لوکس است. رولکس مچ بسیاری از افراد مشهور را در طول تاریخ زینت داده است و این برند با موفقیت‌های زیادی سرشناس شده است که همگی باعث می‌شود این برند برای کسانی که سعی در دستیابی به همان سطح موفقیت را دارند، مطلوب‌تر و دلرباتر باشد. رولکس بخاطر داشتن طراحی منحصربفرد، زیبایی، استفاده از متریال های عالی و کمیاب بودن مواد به کار رفته در آن، محبوبیت آن در بین افراد سرشناس و … گران است و مورد ستایش قرار می گیرد.

رولکس – Rolex GMT Master II

ساعت ارزنده (GMT-Master II) که در سال ۱۹۵۵ راه اندازی شد، برای نشان دادن زمان در دو منطقه زمانی مختلف به طور همزمان طراحی شده بود که از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. این مدل دارای صفحه (شهاب سنگ) و یک قاب دو رنگ سراکروم در رنگ های قرمز و آبی است. (GMT-Master II) برای نشان دادن زمان در دو منطقه زمانی مختلف به طور هم زمان در طول پروازهای بین قاره ای طراحی شده است، به دلیل استحکام و ظاهر پرقدرتش بسیار مشهور شده است و خواستاران زیادی دارد.

قیمت: $۲۳,۵۰۰ دلار آمریکا

گران قیمت ترین ساعت رولکس مدل - Rolex GMT Master II


بیشتر بدانید: عوامل عقب و جلو افتادن ساعت مچی ها


 

رولکس – Platinum Diamond Pearlmaster

از این ساعت چشم نواز تعداد بسیار محدودی ساخته شده و برای ساخت آن از الماس شهاب سنگی استفاده شده است. برای دور قاب این ساعت از ۴۲ الماس استفاده شده است. قطر این ساعت ۳۹ میلی متر می باشد. برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ با قیمت ۲۷۷۸۵۰ دلار به بازار عرضه شد. این ساعت چشم نواز دارای دو پنجره کوچک برای نشان دادن روز و تاریخ می باشد و برای زیبایی هرچه بیشتر و خاص تر شدن آن در قسمت دو عدد ۶و۹ از جواهر استفاده شده است.

قیمت: $۲۷۷,۸۵۰ میلیون دلار

گران قیمت ترین ساعت رولکس - Rolex Platinum Diamond Pearlmaster

رولکس – Sky-Dweller

این شاهکار در اصل برای خلبانان و مسافران دائمی طراحی شده است. تا دو منطقه زمانی را به طور همزمان روی صفحه نشان دهد. دارنده ساعت می‌تواند ساعت اول یا ساعت محلی خود را با عقربه های اصلی تنظیم کند. صفحه مدرج دوم را می توان برای پیگیری منطقه زمانی دوم تنظیم کرد. قیمت Rolex Sky-Dweller از ۱۴۲۷۵ دلار شروع می شود. و عقربه های این ساعت خاص از طلای زرد ساخته شده است.

قیمت: $۱۴,۲۷۵ میلیون دلار

گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Sky-Dweller Oystersteel and yellow gold

رولکس – Day-Date studded with emeralds

بدنه و بند این ساعت از پلاتینیوم جامد ساخته شده است. این ساعت جزو گران قیمت ترین ساعت مچی های رولکس می باشد. نشانگرهای این ساعت از الماس باگت و زمرد تشکیل شده است. و روکش قاب این ساعت لوکس از زمرد می باشد. برای دوستداران رنگ سبز، پیدا کردن یک قطعه چشمگیر کار بسیار سختی است. ساخت این ساعت گران بها در کارگاه های رولکس، و همچنین با استفاده از یکی از چندین ماشین پیچیده رولکس که به گفته رولکس، معمولاً فقط در آزمایشگاه های مستقل گوهرشناسی یافت می شوند ساخته شده است.
قیمت: $۳۳۵,۰۰۰ میلیون دلار

گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Rolex Day-Date studded with emeralds

 رولکس – Vintage Cosmograph Daytona

این ساعت در سال ۱۹۸۰ از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است و جزو گران قیمت ترین ساعت رولکس می باشد که به نام «طلا خنجر» شناخته می شود و نشان سلطنتی ایالت عمان را در قسمت میانی نشان می‌دهد (خنجر j شکل روی دو شمشیر متقاطع) این ساعت نادر همچنین دارای یک دستبند صدفی، یک قفل تاشو ۱۸ قیراطی می باشد که سایز قطر صفحه آن ۳۷.۵ میلی متر است.
قیمت: $۴۴۵,۰۰۰ میلیون دلار آمریکا
گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Vintage Rolex Cosmograph Daytona Middle East Edition

رولکس – Rainbow Daytona

این ساعت که جزو گران قیمت ترین ساعت های رولکس می باشد، برای دوست داران ساعت های چند رنگ و نگینی منحصربفرد ترین انتخاب می باشد. ترکیب جواهرات رنگین کمانی با بند و قاب رزگلد، در کنار قاب ۱۸ قیراطی با جواهرات رنگین کمانی، قابلیت سیم پیچی دو طرفه و ذخیره انرژی ۷۲ ساعته دارد. این ساعت همچنین دارای صفحه‌ای از جنس الماس با عقربه الماسی، سه صفحه فرعی رزگلد، و یک دستبند از جنس صدف با ترکیب الماس می باشد.
قیمت: ۵۳۰,۰۹۹ دلار آمریکا
گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Wow factor Cosmograph Daytona in rainbow colors


رولکس – Rolex GMT-Master II

این ساعت منحصربفرد در یکی از جشن‌های انحصاری پنجاهمین سالگرد رولکس، رونمایی شد. این ساعت بسیار زیبا که از گران قیمت ترین ساعت های رولکس می باشد. دارای یک قاب با ۲۹ الماس و ۳۰ یاقوت کبود و بندهایی با ۷۶ جواهر می باشد. جنس دستبند این صاعت از تزکیب صدف و طلا می باشد. که با نگین های سنگی تزئین شده است. همچمین این ساعت با صفحه کلاسیک مشکی، ذخیره انرژی تا ۵۰ ساعت و مقاومت در برابر آب تا ۱۰۰ متر (۳۲۸ فوت) ارائه شده است.

گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Rolex GMT-Master II with sapphires and diamonds

رولکس – Artisans De Genève

Artisans de Genève با کالیبر ۴۱۳۰ خود متمایز شده است. با طراحی خاص و منحصربفردی که دارد چشم ها را به خود خیره می کند. این ساعت درسال ۲۰۲۰ عرضه گردید. جنس بدنه و بند این ساعت از پلاتین می باشد. اهرم ها و فنرهای این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده اند. و قاب پشتی آن از تیتانیوم تشکیل شده است. دارای قدرت ذخیره انرژی تا ۷۲ ساعت می باشد و تا عمق ۱۰۰ متر ضد آب است. همچنین دارای صفحه ای به رنگ آبی آسمانی می باشد و برای آن عقربه هایی به رنگ های پرچم بومی کلمبیا طراحی شده است.

قیمت: $۲۱۵,۰۰۰ میلیون دلار
گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Rolex Artisans De Genève

رولکس – Submariner Date

این شاهکار شگفت انگیز (ساب مارینر) اولین بار در سال ۱۹۵۳ به فضا پرتاب شد و اولین ساعت مچی بود که غواصان می توانستند تا عمق ۱۰۰ متری (۳۳۰ فوتی) همراه خود در آب ببرند. رولکس ساب مارینر که توسط فیلم‌های اصلی جیمز باند محبوبیت پیدا کرد، اکنون یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند است. قیمت این ساعت نسبت به موادی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. در این ساعت از طلای زرد و سفید استفاده شده است. آلیاژ به کار رفته در آن ضد زنگ می باشد.

قیمت: $۱۳,۳۳۷ میلیون دلار

گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - Rolex Submariner Date

 

 

رولکس – Daytona Unicorn

این ساعت خاص و منحصر بفرد با قیمت ۵.۹ میلیون دلار فروخته شد، که جزو گران قیمت ترین ساعت رولکس می باشد. در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۵.۹ میلیون دلار فروخته شد. و این شاهکار تنها ساعتی می باشد که از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است، از این رو لقب “یونیکورن” به آن داده شده است. استیل استفاده شده در این ساعت ضد زنگ می باشد. نکته جالی که درباره این ساعت می گویند، (سال ۲۰۱۳ اعلام شد که John Goldberger، کلکسیونر معروف ساعت‌های رولکس، این ساعت را به دست آورده (نام واقعی‌ این کلکسیونر Auro Montanari است).

قیمت: $۵.۹ میلیون دلار


نکات طلایی ست کردن ساعت با لباس برای مردان


گران قیمت ترین ساعت مچی رولکس - The 1971 Rolex Daytona Reference 626 Unicorn

رولکس GMT Master II Ice

GMT-Master Ice رولکس، در چهاردهمین کنفرانس ورزشی بین المللی (دبی) در دست کریستیانو رونالدو دیده شده است. همان طور که می دانید ساعت های منحصر بفرد کریستیانو از متریال های ارزنده ای ساخته شده اند. این ساعت جزو جدیدترین و گران قیمت ترین ساعت رولکس می باشد. همچنین بدنه ای از جنس طلای سفید دارد و بزای ساخت آن از سنگ های قیمتی استفاده شده است.قیمت این ساعت ۴۸۵,۳۵۰$ است اما با توجه به قیمت الماس، ممکن است در هنگام خریدتان قیمت متفاوتی داشته باشد. از قابلیت های منحصربفرد این ساعت ضد اب بودن ان تا ۱۰۰ متر می باشد و توانایی ذخیره انرژی تا ۵۰ ساعت دارد.

رولکس GMT Master II Ice

رولکس Day date

یکی از گران ترین ساعت های موجود در این برند است. Day-Date اولین بار در سال ۱۹۵۶ به عنوان اولین ساعت مچی دارای کرنوگراف و ضد آب می باشد.  این ساعت توسط افراد دولتی زیادی پوشیده شده است. تقویم این ساعت علاوه بر نشان دادن تاریخ روز های هفته را هم نشان می دهد. از جذاب ترین و کاربردی ترین ساعت ها برای ست کردن با تیپ های رسمی می باشد. در دو سایز ۳۶ و ۴۰ میلی متری عرضه می شود. و با متریال های متفاوت از جمله (طلای سفید، طلای زرد، طلای رزگلد، پلاتین) ساخته می شود. همچنین اولین ساعتی بود که دستبند جوبیلی رولکس (که گاهی اوقات به آن دستبند پرزیدنت نیز می‌گویند) را معرفی کرد که راحتی فوق‌العاده‌ای را بر روی مچ دست ارائه می‌دهد.

آغاز قیمت از ۳۴,۵۰۰$ آغاز

رولکس Day date

در پایان:

جسارت، اسراف، تجمل و کلاس، اصطلاحات همیشگی معمولی هستند که مردم هنگام مراجعه به ساعت های رولکس از آن استفاده می کنند. جای تعجب نیست که این ساعت توسط افراد سرشناس مختلف از سراسر جهان استفاده می شود. در این مقاله سعی کردیم با زیباترین، کاربردی ترین و گران قیمت ترین ساعت های رولکس آشنا شویم. برای خرید گران قیمت ترین ساعت مچی های اورجینال از معتبرترین فروشگاه های حضوری و آنلاین خرید کنید. وبسایت تیک تاک گالری بهترین گزینه برای خرید ساعت مچی های اورجینال با خیالی آسوده برای شما عزیزان می باشد.

منابع

www.jamesedition.com

luxe.digital

مطالب مرتبط

گران ترین ساعت مچی های جهان

لوکس ترین و گران ترین برند های ساعت مچی در دنیا

۲.۶ از ۵ - ( ۵ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×