سری GMA کاسیو معرفی شده توسط گروه ITZY

برند کاسیو گروه موسیقی ITZY را به عنوان سفیر جهانی خود انتخاب کرد!

اواخر سال ۲۰۲۳ برند ساعت کاسیو گروه دخترانه ITZY را به عنوان سفیر خودش برای معرفی ساعت‌های سری GMA کاسیو معرفی کرد. این خبر بسیار سر و صدا کرده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در این مطلب سه مدل از ساعت‌های سری GMA کاسیو را به شما معرفی می‌کنیم. بیایید کمی بیشتر با سلیقه دختران گروه ITZY آشنا شویم. 

گروه ITZY، سفیر برند کاسیو

کاسیو که یکی از برندهای مشهور ساعت سازی، محصول کشور ژاپن است. سال گذشته در تاریخ ۲۱ ماه فوریه ۲۰۲۳، شرکت کاسیو، بند دخترانه ITZY را به عنوان سفیر برند خود در جهان انتخاب کرد تا سری GMA کاسیو را به بازارهای جهانی معرفی کند. گروه موسیقی ITZY متشکل از پنج دختر که اهل کره جنوبی هستند، برای معرفی ساعت‌های ضد ضربه  سری GMA کاسیو انتخاب شدند تا این ساعت شگفت انگیز را به جهان معرفی کنند. این بار به سبکی متفاوت!

یجی، لیا، ریو جین، چه ریونگ و یونا دخترانی هستند که در حال گذراندن دهه دوم زندگی خود هستند و بند ITZY را به کمک JYP Entertainment تشکیل دادند. پس از اینکه این گروه موسیقی در سال ۲۰۱۹ تشکیل شد، طرفداران زیادی پیدا کرد و دختران زیادی در آسیا که همانند خواننده‌های این گروه در دهه دوم زندگی خود هستند از آن‌ها حمایت کردند. 

از زمان عرضه اولین ساعت G-SHOCK در سال ۱۹۸۳، برند کاسیو جایگاه خود را در تولید محصولات مقاوم به ضربه با طراحی منحصر به فرد تثبیت کرد. به مرور زمان و به طور پیوسته، دو ویژگی مقاومت در برابر ضربه و طراحی منحصر به فرد با ورزش، مد، موسیقی، هنر و سایر عرصه‌ها ترکیب شد و کاسیو تبدیل به چیزی شد که الان می‌بینید. یک غول در صنعت ساعت سازی! البته این برند برای توسعه بازار ساعت زنانه نیز تلاش‌های بسیاری کرده که نباید از آن غافل شد.

گروه ITZY، سفیر برند کاسیو

 چرا گروه ITZY سفیر برند CASIO است؟ 

شاید بتوان آهنگ‌های قدرتمند و رسا، همچنین اجراهای جالب را دلیل این انتخاب دانست. همه این موارد کنار یکدیگر در راستای چشم انداز G-SHOCK قرار دارند و مفهوم استحکام و مقاومت بالای محصولات سری GMA کاسیو را تعریف می‌کنند. بیشتر تصاویر تبلیغاتی G-SHOCK، با درخشش اعضای گروه  ITZYهمراه شده است. همچنین شرکت کاسیو یک فیلم و موارد دیگری را با حضور اعضای این گروه ضبط کرده. تمام این عکس و فیلم‌ها در ژاپن و بسیاری از بخش‌های دیگر آسیا به نمایش درآمده‌اند تا تاثیر ویژه خود را روی کاربران G-SHOCK، خصوصا زنان جوان بگذارد. 

اعضای ITZY کدام مدل از سری GMA کاسیو را انتخاب کرده‌اند؟ 

هر یک از اعضا برای انتخاب ساعت خود سلیقه متفاوتی داشته‌اند. بیایید یک بررسی اجمالی روی ساعت‌های انتخاب شده توسط اعضای گروه داشته باشیم. 

ساعت‌های انتخابی گروه ITZY

ساعت GM-S2100؛ انتخاب چه ریونگ

 یکی از مدل‌های سری GMA کاسیو ، GM-S2100 است که چه ریونگ انتخابش کرد. ساعت GM-S2100 یک نسخه باریک‌‌تر و کوچک‌تر از ساعت GA-2100 است و از یک قاب فلزی از جنس استنلس استیل برخوردار است. در عین حال همان صفحه ۸ ضلعی خود را حفظ کرده است و به صورت دیجیتال و آنالوگ ساعت را نشان می‌دهد. 

طراحی این ساعت به گونه‌ای است که هم برای استایل‌های رسمی مناسب است و هم برای استایل‌های اسپرت. جالب است بدانید وزن این ساعت تنها ۵۵ گرم است. اگر یک ساعت سبک و خوش دست می‌خواهید، GM-S2100 می‌تواند گزینه خوبی باشد. ساعت  GM-S2100 تا تاریخ ۲۰۹۹ را پشتیبانی می‌کند و در چند رنگ از جمله سبز یشمی تولید شده است. 

ساعت GM-S5600 از سری GMA کاسیو

این ساعت شکل نمادین اولین G-SHOCK از مدل DW-5000C را در  سری GMA کاسیو به ارث برده است و آن را در اندازه‌ای کمی کوچک‌تر به ارائه می‌دهد که کاملا برای افرادی با مچ دست باریک مناسب است؛ چراکه یک قاب فلزی صفحه ساعت را احاطه کرده که ظاهری شیک به ساعت می‌دهد. 

این مدل، همانند مدل GM-S2100 ضد آب و ضد ضربه است ولی وزنش حدود ۵ گرم کمتر است. همچنین تقویم این ساعت تا تاریخ ۲۰۹۹ تنظیم شده است. ساعت GM-S5600 در ۳ رنگ مختلف و جذاب به بازار معرفی شده است. علاوه بر ساعت‌های مدل G-SHOCK برند کاسیو، دیگر مدل‌های برند کاسیو از جمله SHEEN، EDIFICE، G-MS و PROTREK  را از تیک تاک گالری تهیه کنید: خرید ساعت جی شاک

ساعت GM-S110؛ قابلیت‌های شگفت‌انگیز سری GMA کاسیو

آخرین مدل ساعت از سری GMA کاسیو که در لیست ما قرار دارد، GM-S110 است. 

ساعت GM-S110 یک نسخه با سایز متوسط از ساعت GA-110 است. یک ساعت جی شاک زیبا، با قابلیت ضد ضربه و ضد آب بودن که ساعت را هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتال نشان می‌دهد. عقربه و اعداد این ساعت حالت شبرنگ دارد که در تاریکی به راحتی می‌توانید ساعت را ببینید.

این محصول مناسب استایل‌های رسمی است و از آن می‌توانید در ورزش‌هایی مانند اسکی استفاده کنید. وزن این ساعت همانند مدل GM-S2100، ۵۵ گرم وزن دارد. تایمر، آلارم و تقویم از دیگر قابلیت‌های شگفت انگیز ساعت GM-S110 است. این مدل از ساعت کاسیو در ۴ رنگ مختلف عرضه شدند.

در وب‌سایت شرکت کاسیو می‌توانید درباره ساعت‌های سری GMA کاسیو بیشتر بخوانید: سری GMA کاسیو

بسته‌بندی سری GMA کاسیو

جمع بندی

برند کاسیو سفرای دیگری نیز دارد اما گروه ITZYبین تمام آن‌ها، یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. شاید دلیل این امر تاثیر این برند روی طرفدارانش است که از کشورهای مختلفی این گروه موسیقی را حمایت می‌کنند. این همکاری نشان از آن دارد که کاسیو بیش از پیش روی ساعت زنانه کاسیو تمرکز کرده است. شکی در این نیست که امروز آقایان بیش از خانم‌ها طرفدار برند ساعت کاسیو هستند. ساعت مردانه کاسیو در دل آقایان جای گرفته است. حالا کاسیو نشان می‌دهد که این برند مخصوص آقایان نیست. برای دیدن محصولات زنانه کاسیو از لینک‌ها استفاده کنید و با بهترین قیمت خرید خود را از فروشگاه معتبر تیک تاک گالری کامل کنید.

سوال ۱: چه کسانی به عنوان سفیر برند CASIO انتخاب شده‌اند؟

سلبریتی‌های زیادی از جمله بریتنی اسپیرز، سلنا گومز و جاستین بیبر به عنوان افرادی که ساعت‌های برند CASIO را وارد استایل خود کرده‌اند، باعث فروش بیشتر این مدل‌های مختلف این ساعت شده‌اند. باراک اوباما و بیل گیتس نیز از دیگر کسانی هستند که از ساعت‌های CASIO استفاده می‌کنند. 

سوال ۲: مشخصات مهم ساعت‌های G-SHOCK چه مواردی هستند؟

این ساعت‌ها در برابر شوک الکتریکی مقاوم هستند و نیروی گرانش رویشان تاثیری ندارد. همچنین در برابر آب، لرزش و ضربه نیز مقاوم هستند. 

منابع:

https://www.casio.com/intl/news/2023/0221-itzy/

امتیاز دهید
نوشته ایجاد شد 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×