مدل GMC-B2100 از برند کاسیو جی شاک به بازار آمد | تیک تاک گالری

مدل GMC-B2100 از برند کاسیو جی شاک به بازار آمد، یک ساعت آنالوگ با طراحی فلزی و مقاوم

بالاخره مدل جدید جی شاک با کد رفرنس GMC-B2100 به بازار آمد. به تازگی در سپتامبر ۲۰۲۴ کمپانی کاسیو این مدل جذاب را معرفی کرد. کاسیو جی شاک با این مدل شگفت انگیر بار دیگر توجه دنیا را به خود جلب کرده‌است. به طرز عجیبی هر بار این برند موفق، ما را با یک خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد روبه رو می‌کند. مدل GMC-B2100 با بدنه و بند استیل ضد زنگ پرداخت شده و با یک صفحه ۸ ضلعی خاص توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. باعث افتخار است که این مدل زیبا و پر از امکانات را در ادامه به شما معرفی کنیم.

با کاسیو جی شاک بیشتر آشنا شوید

جی شاک کاسیو از برجسته ترین کالکشن‌های این برند است. از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون، مدل های بسیاری از کاسیو جی شاک عرضه شدند. این برند کم نظیر همیشه بر قیمت مناسب و امکانات و ویژگی‌های خاص تمرکز داشته‌است. یکی از جدید ترین نمونه های آن سری GA-2100 است. همونطور که سایت رسمی کاسیو جی شاک درباره مدل‌های ۲۱۰۰ گفته‌است: «پرچمدار جدید جی شاک اینجاست». ساعتی که یادگار اصالت کاسیو و یادآور اولین سری محصولات جی شاک است. شاهکاری هشت ضلعی که با حفظ ریشه های خود، فناوری پیشرفته و استایلی به روز را ارائه می دهد. در واقع مدل جدیدی که به تازگی توسط کاسیو جی شاک لانچ شد، برای طراحی از سری GA-2100 بهره گرفته‌است. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی جدید ترین مدل این سری یعنی GMC-B2100 می پردازیم.

معرفی جدید ترین مدل کاسیو جی شاک در سپتامبر ۲۰۲۴

کاسیو جی شاک مدل GMC-B2100. یک ساعت آنالوگ با طراحی فلزی و مقاوم، جدید ترین مدل ۲۰۲۴ | تاک تاک گالری

مدل GMC-B2100 یک ساعت تمام فلزی کرونوگراف است. ساعتی در سبک GA-2100، که به قاب هشت ضلعی معروف خود شناخته شده‌است. کاسیو در سال ۲۰۱۹ با معرفی اولین ساعت ۲۱۰۰،  یک مدل ترکیبی دیجیتال-آنالوگ به اسم GA-2100، تفسیر معاصر از اولین  مدل جی شاک را ارائه‌داد. این ساعت به خاطر قاب هشت ضلعی منحصر به فرد، طراحی باریک و شیک خود در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب‌کرد.

این ساعت هشت ضلعی دارای ویژگی مقاوم در برابر ضربه‌است. همچنین در طراحی آن، از قاب تمام فلزی و سه صفحه فرعی کاربردی بهره برده‌اند. در ادامه خصوصیات ظاهری مدل GMC-B2100 را بیشتر بررسی خواهیم‌کرد.

خصوصیات ظاهری GMC-B2100

ویژگی‌های ظاهری این ساعت به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

  • فرم هشت ضلعی
  • نمای بیرونی تمام فلزی
  • تاج قفل هشت ضلعی
  • روکش آینه ای بدنه
  • فولاد ضد زنگ بدنه
  • چینش صفحات فرعی روی نشان‌گر اعداد ۶-۹-۱۲

این مدل با قابلیت کرونوگراف، دارای بدنه خارجی فلزی و صفحه آنالوگ است. از ویژگی‌های نمای خارجی این مدل، بند و بدنه قاب پرداخت شده‌است. از جمله طراحی منحصر به فرد این مدل پرداخت آینه‌‌ای روی بند ساعت است. این مدل همچنین دارای ایندکس‌های (نشان گر اعداد) صیقلی است که ظرافت بیشتری را القا می‌کنند.

از ویژگی‌های نمای داخلی این ساعت، صفحه ساعت با چینش صفحات فرعی روی نشان‌گر اعداد ۶-۹-۱۲ طراحی شده‌است. صفحه فرعی ساعت که در کنار نشانگر ساعت ۹ قرار دارد، با الهام از قاب هشت ضلعی معروف ساعت‌های ۲۱۰۰ Style طراحی شده‌است. این طرح حسی از قدرتمند بودن را به فرم تمام فلزی ساعت می‌افزاید. صفحه‌‌های فرعی، با استفاده از فناوری‌ پردازش دقیق و روش رسوب بخار۱ ساخته شده‌اند. این ترکیب نه تنها بافت باکیفیتی را ارائه می‌دهد بلکه خوانایی عالی را نیز تضمین می‌کند. این مدل دارای دو طرح صفحه نمایش است. که شامل رنگ بندی های مشکی و آبی روشن نیز می‌شود.

کاسیو جی شاک مدل GMC-B2100 یک ساعت آنالوگ با تاج یا کرون ۸ ضلعی و پرداخت خاص | تیک تاک گالری

قابلیت‌ها و امکانات GMC-B2100

مدل GMC-B2100 جدید دارای قابلیت‌های متنوعی است که در ادامه به توضیح ۴ ویژگی جالب آن می‌پردازیم:

تکنولوژی سولار: نور خورشید و منابع نور داخلی را به طور موثر برای تأمین انرژی ساعت تبدیل می‌کند. بنابراین نیازی به تعویض باتری به طور منظم ندارد.

ویژگی موبایل لینک: شامل نمایش دقیق ساعت، تنظیم آسان زنگ هشدار، ساعت جهانی و سایر عملکردها در موبایل است. که این فرایند با جفت شدن به یک گوشی هوشمند از طریق بلوتوث امکان پذیر می‌شود.

ساعت جهانی: با ساعت جهانی در زمان مسافرت به کشور‌های مختلف، ساعت خود را با ساعت محلی شهری که اقامت دارید تنطیم کنید. این آپشن برای حدود ۳۰۰ شهر دنیا امکان‌پذیر است.

تنظیم خودکار ساعت (۴ بار در روز): این قابلیت زمان را به طور خودکار تنظیم می‌کند. این ساعت بعد از آن که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شد، از اینترنت آن جهت تنظیم زمان بهره می‌برد. این ساعت همچنین قابلیت ۴ بار تنظیم خودکار زمان (طی یک روز) را دارد.

کاسیو جی شاک مدل GMC-B2100. صفحه ساعت در دو رنگ بندی مشکی و آبی روشن. جدید ترین مدل ۲۰۲۴ | تیک تاک گالری

امکانات و قابلیت‌های این مدل به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • دارای فناوری تاف سولار (شارژ باتری با نور طبیعی و مصنوعی)
  • قابلیت اتصال به برنامه موبایل لینک
  • دارای نورLED با روشنایی بالا
  • مقاومت در برابر آب ۲۰ بار
  • دارای کرنومتر
  • تایمر شمارش معکوس
  • زنگ هشدار
  • نمایشگر روز و تاریخ
  • زمان دوگانه
  • تنظیم خودکار زمان (۴بار در روز)
  • زمان جهانی
  • تلفن یاب
  • زمان و مکان (با فشار دادن تنها یک دکمه، زمان، مکان و لوکیشن روی نقشه برنامه ثبت می‌شود)

در پایان

دراین مقاله به توصیف ساعت کاسیو جی شاک مدل GMC-B2100 پرداختیم. از ویژگی‌های این مدل می توان به قاب فولادی ضد زنگ، طرح سه بعدی و مدل آنالوگ اشاره‌کرد. همچنین با وجود داشتن سیستم‌های پیشرفته، احساس راحتی و سبکی را در دست به ارمغان می‌آورد. این کالا به زودی در ایران در معرض فروش قرار خواهد‌گرفت. تیک تاک گالری به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه ساعت در ایران امکان خرید ساعت جی شاک اصل را برای شما فراهم کرده‌است. برای دیدن مدل‌های کم‌نظیر ساعت جی شاک وارد لینک شوید و از دیدن جدید‌ترین مدل‌های ساعت جی‌شاک لذت ببرید.

پاورقی

  1. (رسوب بخار شیمیایی (CVD) یک روش پرکاربرد برای ایجاد پوشش‌های با کیفیت بالا بر روی سطوح اجسام (“زی‌های”) در یک محفظه واکنش است. این تکنیک شامل استفاده از واکنش‌های شیمیایی یک یا چند پیش ساز فرار با بستر‌های گرم شده برای رسوب پوشش‌های لایه نازک بر روی این بسترها است.) ↩︎

سوال ۱: جدیدترین مدل ساعت جی شاک در سال ۲۰۲۴ کدام مدل است؟

همانطور که در همین مقاله مطالعه کردید در سپتامبر ۲۰۲۴ کاسیو جدیدترین مدل جی شاک با کد رفرنس GMC-B2100 را با امکانات و زیبایی خیره کننده معرفی کرد.

سوال ۲: مدل GMC-B2100 چه امکاناتی دارد؟

این مدل جذاب امکانات زیادی از جمله: مقاوم در برابر ضربه، فناوری تاف سولار (شارژ باتری با نور طبیعی و مصنوعی)، اتصال به موبایل، ۲۰۰ متر تحمل فشار آب و … است.

۵ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×