ساعت کاسیو چه امکاناتی بیشتر از ساعت هوشمند دارد؟

تلفن‌های همراه با دقت بسیار زیاد زمان را به ما نشان می‌دهند. ساعت‌های هوشمند در کنار یک گوشی هوشمند قرار گرفته اند و کمک می‌کنند تا نواقصی که یک گوشی هوشمند دارد را برطرف کنند. اما یک ساعت کاسیو نیازهایی را بر طرف می‌کند که ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های همراه را انگشت به دهان می‌گذارد! در ادامه امکاناتی از ساعت کاسیو را مطالعه خواهید کرد که هیچ ساعت هوشمندی نمی‌تواند داشته باشد. مطمئن باشید این مقاله انتظار شما را از یک ساعت مچی هزار برابر بیشتر می‌کند! اگر ساعت کاسیو را به خوبی می‌شناسید برای خرید ساعت کاسیو اصل کلیک کنید.

ساعت کاسیو مقاوم در برابر ضربه، شوک و گل و لای

هیچ ساعت مچی و گوشی هوشمندی توان تحمل این مقدار مقاومت را ندارد! کاسیو ضد ضربه و ضد شوک است. نام ساعت کاسیو جی شاک در کتاب گینس به عنوان مقاوم ترین ساعت مچی جهان ثبت شده است. کاسیو در مسیر بهبود مقاومت در برابر انواع فشار، محصولات MUDMASTER (سلطان گل و لای) خود را به جهان معرفی کرد.

قابلیت جدید مقاومت در برابر گل و لای (MUDMASTER)، مخصوص کسانی است که در سفرهایشان و محیط کارشان قلوه سنگ، گل و لای و آوار به‌طور انبوه وجود دارد. این ساختار مقاوم در برابر لرزش، باعث شده این ساعت مچی هنگام کار با ابزار برش، سنگ‌شکن، دریل، و سایر ماشین‌آلات سنگینی که برای برداشتن موانع از سر راه استفاده می‌شوند هم‌چنان قابل پوشیدن باشد. طراحی این ساعت مچی تضمین می‌کند که حتی اگر برخی اتفاقات شما را تا زانو در گل و لای بکشد هیچ نگرانی ای بابت ساعت مچی خود نداشته باشید.

شاید بگویید یک ساعت مچی با این همه توان تحمل فشار قطعا امکانات کمی خواهد داشت! اما کاسیو پر از امکانات ناب است.

سنسور‌های سه گانه در ساعت کاسیو!

سنسور‌های سه گانه کاسیو متفاوت از ساعت‌های هوشمند هستند! یک ساعت کاسیو با سنسور‌های سه گانه اش به شما امکاناتی می‌دهد که ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند در خواب هم نمی‌توانند ببینند! با کمک این سنسور‌ها در زمانی که به گوشی همراه خود دسترسی ندارید هم می‌توانید اطلاعات فوق العاده ای از شرایط محیطی خود به دست بیاورید!

به کمک سنسور سه گانه ساعت کاسیو چهار امکان زیر برای شما فراهم می‌شود:

  • ارتفاع سنج و عمق سنج: با فشار یک دکمه، گزینه ارتفاع و عددی که میزان ارتفاع از سطح دریا را نشان می‌دهد، ظاهر خواهد شد. در ساعت‌های مخصوص غواصی، زمان شیرجه و عمق نمایش داده می‌شود.
  • دما سنج و فشار سنج: در ساعت های کاسیو اعداد و آیکون این دو سنسور، به‌ صورت همزمان نمایش داده می‌شوند. این قابلیت معمولا با زنگ هشدار تغییر ناگهانی فشار نیز همراه است. اگر یک کوهنورد حرفه ای هستید این سنسور‌ها خیلی برای شما مناسب هستند.
  • قطب نما: بله یک کاسیو می‌تواند بدون نیاز به گوشی همراه برای شما جهت یابی کنند! اگر راه خود را گم کنید و شارژ گوشی همراه و ساعت هوشمند شما تمام شده باشد فقط یک کاسیو می‌تواند به شما راه را نشان دهد.

ساعت کاسیو بدون نیاز به باتری!

مطمئناً شما همیشه نگران تمام شدن شارژ ساعت هوشمند و موبایل هوشند خود هستید و شاید نگران تمام شدن شارژ ساعت های کاسیو هم باشید! باید بگوییم که جای نگرانی نیست! یک کاسیو با نور خورشید شارژ می‌شود و تا ۶ ماه بدون نور کار می‌کند! یک ساعت و موبایل هوشمند هر روز شما را درگیر شارژ می‌کنند. شارژ کردن گوشی یکی از کسل کننده ترین کار‌هایی ست که همه ما هر روز انجام می‌دهیم! با داشتن یک ساعت کاسیو دیگر به شارژ کردن ساعت مچی خود فکر نکنید. ساعت مچی شما با نور اتاق و نور خورشید خودش را شارژ می‌کند.

در برخی از انواع کاسیو سیستم شارژ خورشیدی (Solar Powered) به‌ کار رفته است که علاوه بر نور خورشید، نور لامپ‌های فلورسنت را نیز به انرژی تبدیل می‌کند. این انرژی برای تمام فعالیت‌های ساعت مانند زنگ هشدار، نور پس زمینه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساعت‌ها در محیط‌های کاملا کم نور مانند: روزهای ابری یا نور کم فلورسنت نیز شارژ می‌شوند. باتری قابل شارژ در این مدل‌ها گنجایش بالایی دارند و به مدت ۶ ماه در یک موقعیت بدون نور به‌خوبی کار می‌کند!


برای مشاهده و خرید ساعت های خورشیدی (سولار) از برند های مختلف وارد لینک شوید


 

ساعت کاسیو و اتصال به گوشی همراه!

یک ساعت کاسیو مجهز به Bluetooth SMART  هستند که امکان برقراری ارتباط با تلفن هوشمند را جهت کنترل ویژگی‌های متنوع تلفن از جمله تنظیم اتوماتیک زمان از طریق ساعت مچی را فراهم می‌کند.

  • داشتن قابلیت نصب اپلیکیشن اختصاصی کاسیو موجب دسترسی و اتصال به سرور‌های زمان در تمام نقاط جهان می‌شود.
  • تنظیم زنگ هشدار با استفاده از اپلیکیشن و امکان جستجوی گوشی همراه، که با فشار یک دکمه روی ساعت، موجب به صدا در آوردن زنگ تلفن شده تا بتوانید به آسانی آن را پیدا کنید.
  • یک پخش‌کننده خاص را که دارای تنظیمات میدان صوتی و اکولایزر است، می‌توان ازساعت مچی کنترل کرد.
  • تنظیمات خودکار زمان محلی و زمان جهانی هر روز در یک وقت از پیش‌تعیین‌شده انجام می‌شود.
  • تنظیمات مربوط به زمان جهانی، آلارم‌ها، تایمر و سایر قابلیت‌های ساعت مچی را از طریق گوشی انجام دهید و اطلاعات آن را در گوشی همراه ذخیره کنید.

برای مشاهده و خرید ساعت های بلوتوث دار از برند های مختلف وارد لینک شوید


ساعت کاسیو با نمودار جزر و مد Tide Graph

پایین‌ رفتن‌ و بالا آمدن‌ متناوب‌ روزانه ‌سطح‌ آب‌ اقیانوسها، دریاها و دریاچه‌های‌ بزرگ‌، به‌‌دلیل‌ تأثیر جاذبه‌ ماه‌ و زمین جزر و مد را پدید می‌آورد .
یک ساعت کاسیو مجهز به نمودار جزر و مد است. کاسیو به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به گوشی همراه اطلاعات جزر و مد را به دست آورید.

  • اطلاعات جزر و مد را برای تعدادی نقطه موج‌سواری به دست آورید.
  • ارتفاع اوج جزر با نمایشگری دیجیتال به‌صورت تصویری نشان داده می‌شود که به آسانی قابل فهم است.
  • از طراحی تا عملکرد، همه خصوصیات این مدل‌ها برای فعالیت‌های ساحلی تابستانی متناسب شده است.

 ساعت جهانی اتوماتیک در ساعت کاسیو

از امکانات دیگر ساعت کاسیو، قابلیت مشاهده زمان در ۴۸ شهر دنیا و نمایش ۳۱ منطقه زمانی روی نقشه ای کوچک است.

با استفاده از این امکان بدون نیاز به گوشی همراه می‌توانید در ۴۸ شهر دنیا (از جمله تهران) ساعت کاسیو خود را به طور اتوماتیک تنظیم کنید.

شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. عقربه ها به حرکت در می‌آیند و ساعت دقیق را با استفاده از امواج رادیویی به شما نشان می‌دهند.

 

ساعت کاسیو تا عمق ۲۰۰ متر زیر آب  فشار را تحمل می‌کند

حتی ارزان ترین ساعت‌های کاسیو جی شاک برای یک غواص حرفه‌ای قابل استفاده هستند. هیچ گوشی هوشمندی نمی‌تواند در ۲۰۰ متری عمق اقیانوس‌ها به شما کمک کند.

یک ساعت کاسیو نه تنها شما را در اعماق دریا تنها نمی‌گذارد! بلکه به شما اطلاعاتی می‌دهد که ساعت‌های گران قیمت غواصی نمی‌توانند انجام دهند.

تنظیم خودکار وضعیت عقربه‌ها در کاسیو

هرچقدر هم که یک ساعت مچی ضد ضربه باشد. عقربه‌ها در ساعت‌های آنالوگ ممکن است تحت تاثیر مغناطیس یا ضربه، مقداری جابه جا شوند. ساعت کاسیو علاوه بر امکان تنظیم دستی عقربه ها، امکان کنترل آن‌ها را به‌صورت اتوماتیک فراهم کرده است. این قابلیت موجب می‌شود ساعت با کنترل و تنظیم خودکار (Auto Hand Home Position Correction)، همواره در دقیق‌ترین حالت باقی بماند.

 

حرف آخر درباره خرید کاسیو

ساعت کاسیو به صرفه ترین و با امکانات ترین ساعت مچی است. امکانات زیادی که تعدادی از آن‌ها را در بالا مطالعه کردید با قیمت خیلی مناسبی در یک ساعت مچی قرار گرفته شده است. علت معروف بودن کاسیو در ایران و جهان تمرکز بر امکانات و کیفیت با قیمت مناسب است.

متاسفانه اخیرا ساعت های فیک کاسیو بدون هیچ امکانی در بازار وارد شده اند. خرید ساعت فیک تجربه عالی استفاده از ساعت مچی را به شما نمی‌دهد و کیفیت مناسبی ندارد. بعضی فروشگاه ها ساعت فیک کاسیو را به جای اصل به فروش می‌رسانند. برای این که این مشکل برای شما به وجود نیاید ساعت مچی خود را از فروشگاه معتبر خرید کنید. تیک تاک گالری نماینده رسمی ساعت کاسیو در ایران است.


برای خرید ساعت کاسیو اصل کلیک کنید.


مطالب مرتبط:

درباره برند کاسیو | ساعت مچی محبوب ژاپنی

۶ روش مطمئن، برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک

 

۳ از ۵ - ( ۲ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×