مارک ساعت های معروف و بهترین برند های معروف ساعت در دنیا

فهرست مطالب

۵ برند های لوکس ساعت معروف به ترتیب:

  1. رولکس (Rolex)
  2. امگا (Omega)
  3. پتک فیلیپ (Patek Philippe)
  4. واشرون کنستانت (Vacheron Constantin)
  5. ادمارس پیگه (Audemars Piguet)

و ۵ مارک ساعت های معروف اقتصادی به ترتیب:

  1. سیکو (Seiko)
  2. سیتیزن (Citizen)
  3. کاسیو (Casio)
  4. تیسوت (Tissot)
  5. سواچ (Swatch)

در این مقاله بیش از ۵۰ مارک معروف ساعت مچی در دنیا را معرفی کرده‌ایم. تعداد زیادی از این مارک‌های معروف در ایران، نمایندگی و فعالیت مالی و تجاری دارند. بله علی‌رقم تمام تحریم‌ها، در ایران هم می‌توانید ساعتی که در اروپا و آمریکا و کشورهای توسعه یافته طراحی و تولید می‌شود داشته باشید. در این مقاله از مجله تیک تاک گالری بر اساس کشور تولید کننده ساعت (ژاپن، سوئیس، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش و دانمارک که معتبرترین ساعت‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کنند) بهترین برند ساعت مچی را به شما معرفی خواهیم کرد.


دنبال خرید ساعت مچی اصل می‌گردید؟ پس لینک روبرو رو از دست ندید: ساعت مچی


مارک ساعت در انتخاب ساعت مچی چه اهمیتی دارد؟

به عنوان یک فرد عاشق ساعت مچی، آیا برایتان اهمیت دارد که سایر افراد مارک ساعت شما را بدانند؟ آیا این اهمیت دارد که اصالت ساعت شما مربوط به کدام کشور است؟ برخی از کلکسیونرهای ساعت مچی هستند که منحصراً روی طراحی تمرکز می کنند و برند برای این افراد اهمیت چندانی ندارد. در مقابل افرادی هستند که منحصراً علاقه‌مند به خرید ساعت مچی‌های یک مارک و برند خاص و معروف و حتی از یک کشور خاص هستند و ویژگی‌های فنی یا طراحی برای آنها اهمیت چندانی ندارد. شما جزو کدام دسته هستید؟

نقش مارک و کشور تولید کننده در خرید بهترین ساعت

می‌توان گفت مارک و برندهای معروف ساعت لوکس مانند رولکس علاوه بر طراحی عالی، سرمایه‌های خوبی نیز هستند، چراکه ارزش آنها استهلاک نمی‌پذیرد و و می‌توانند ارزش خود را برای طولانی مدت حفظ کنند. حتی این ساعت مچی‌ها می توانند برای نسل‌های بعد نیز به یادگار بمانند.
با این‌حال می‌توان گفت در برخی موارد هنگامی که یک ساعت مچی لوکس را خریداری می‌کنید، درصد بالایی از هزینه‌ای که می‌پردازید، به خاطراسم برندهای ساعت و بودجه تبلیغاتی شرکت است نه فقط تولید آن! اما همیشه لازم نیست مارک های لوکس را برای اطمینان از کیفیت، طراحی و ساخت انتخاب کنید! هرچند که مطمئناً یک ساعت مچی مقرون به صرفه، موتورهای دقیق سوئیسی را نخواهد داشت یا از برخی از ترکیبات گران مانند طلای سفید و فیبر کربن ساخته نمی‌شود، اما آنها نیز هر روز عملکرد اصلی خود را انجام می‌دهند و همچنین لازم نیست هنگامی که ساعت را در دست دارید استرس و نگرانی بابت آسیب یا افتادن ساعت مچی خود باشید باشید که خیلی گران خریده‌اید. انواع برند ساعت مقرون به صرفه مانند سیکو، سیتیزن، کاسیو، اورینت، جی شاک و غیره می‌توانند انتخاب بسیار خوبی باشند!

اگر می‌خواهید درباره برندهای ساعت مچی که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند بدانید، وارد لینک معرفی ۱۰ برند ساعت مقرون به صرفه و اقتصادی شوید.

بهترین برند های ساعت معروف در دنیا کدام است؟

نمی‌توان به راحتی گفت بهترین مارک و بهترین برند های ساعت کدام هستند؛ پاسخ این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است. برای برخی افراد این‌که اصالت مارک ساعت آنها کدام کشور است اهمیت دارد و برخی به موارد دیگر توجه می‌کنند. اما چیزی که واضح است و اهمیت دارد، خرید ساعت اصل با توجه به بودجه و انتظارات خود از یک ساعت است. مراجعه به یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی به شما در انتخاب کمک خواهد کرد. تیک تاک گالری یکی از فروشگاه‌های اینترنتی و معتبر در زمینه فروش ساعت است. تمام ساعت مچی های تیک تاک گالری اصل و با کیفیت هستند و می‌توانید از بابت یک خرید عالی مطمئن باشید. همچنین می‌توانید پر فروش‌ترین ساعت مچی ها را در وب سایت تیک تاک گالری و در صفحه ساعت مچی مشاهده کنید. در ادامه مقاله به بررسی بهترین مارک و برندهای معروف ساعت مچی در ایران و انواع برندهای معروف ساعت در دنیا می‌پردازیم.

امروزه کشورهای مختلفی وجود دارند که به تولید و ساخت ساعت مچی می‌پردازند و هر کشور با تکنیک‌های خاص خود شناخته می‌شوند. برای آشنایی با بهترین مارک های ساعت بر اساس کشور سازنده آن، با ما همراه باشید. ضمنا در این مقاله بهترین برند های ساعت را بر اساس اصالت آنها بررسی می‌کنیم و نه صرفا بر اساس کشور سازنده ساعت مچی.


اگر میخواهید تمامی مدل‌های مارک ساعت های معروف را با قیمت روز ببینید، وارد لینک برند های معتبر ساعت مچی شوید.


بهترین برند های ساعت معروف ژاپنی

ساعت مچی ژاپنی اکنون در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل این امر تنها این نیست که این محصولات قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند، بیشتر علت محبوبیت آنها این است که، ساعت مچی‌های این کشور علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردارند. در ادامه به معرفی انواع مختلف برندهای ساعت ژاپنی اشاره خواهیم کرد.


⌚ ساعت با کیفیت ژاپنی میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت ژاپنی


معرفی ساعت برند سیکو (Seiko)

ژاپنی‌ها از ستاره‌های درخشان و بهترین‌ها در برند های تولید ساعت مچی هستند. از جمله شاهدان این ادعا هم برند با تجربه سیکو است که بیش از یک قرن قدمت دارد. سیکو به عنوان نمادی از پیشگام بودن در صنعت ساعت مچی است و در صد سال گذشته لذت اولین بودن را به دوستدارانش هدیه داده است. بسیاری سیکو را به عنوان بهترین برند ساعت مچی یا غول این صنعت می‌شناسند. سیکو چند زیرمجموعه مانند سیکو ۵، پراسپکس و آسترون دارد که هرکدام این مدل‌ها دوستداران و طرفداران خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید درباره سیکو بیشتر بدانید، روی معرفی برند سیکو و معرفی ساعت سیکو ۵ کلیک کنید.

سیکو؛ بهترین برند ساعت مچی
سیکو؛ بهترین برند ساعت مچی

⌚ چرا یه ساعت سیکو تو کالکشن ساعت هات نداشته باشی؟ همین الان برای خرید وارد لینک روبرو بشین: ساعت سیکو


معرفی ساعت برند اورینت (Orient)

اورینت در سال ۱۹۵۰ در توکیو ژاپن تاسیس شد. در حال حاضر اورینت، ساعت مچی‌های ممتاز و با کیفیت بالا تولید می‌کند. برند اورینت در حال حاضر انواع مختلفی از موتورهای مکانیکی ساعت مچی با کیفیت بسیار بالا و قیمت‌های رقابتی تولید درحال عرضه هستند. امروزه اورینت زیر مجموعه سیکو “غول ساعت مچی” است.
اگر می خواهید درباره ساعت برند اورینت بیشتر بدانید، روی معرفی برند اورینت کلیک کنید.

برند اورینت، مارک ساعت های معروف
برند اورینت، مارک ساعت های معروف

⌚ ساعت ژاپنی اورینت میخوای؟ روی لینک روبرو کلیک کن: ساعت اورینت


معرفی ساعت برند سیتیزن (Citizen)

برند سیتیزن از بهترین برند ساعت های معروف ژاپنی است. این برند قابل اعتماد، قدم‌های شگرفی در صنعت ساعت‌سازی جهان برداشته است؛ از طراحی اولین ساعت‌های خورشیدی تا خلق اولین ساعت‌های اسپرت برای کوهنوردی و ورزش شنا. شرکت ساعت‌سازی سیتیزن بیش از آنکه به محاصره طراحان مد و فشن در آید، در چنگ دانشمندان و مهندسانی ا‌ست که بیش از هشتاد سال با تکنولوژی‌های پیشرفته در ساعت، طرفداران خود را انگشت به دهان گذاشته ‌اند.
اگرمی‌خواهید درباره ساعت برند سیتیزن بیشتر بدانید، روی معرفی برند سیتیزن کلیک کنید.

سیتیزن؛ بهترین برند های ساعت
سیتیزن؛ بهترین برند های ساعت

⌚ تو هم میخوای یه ساعت پیشرفته و با تکنولوژی عجیب داشته باشی؟ روی لینک روبرو کلیک کن: ساعت سیتیزن


معرفی ساعت برند کاسیو (Casio)

امروزه کاسیو از بهترین برند های ساعت مچی در سراسر جهان با معروفیت و جذابیت بالاست. جذاب‌ترین خط تولید کاسیو ساعت مچی‌های آن است و یکی از دلایل موفقیت ساعت‌های کاسیو خلاقیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد کالکشن‌های مختلف آن است. ساعت مچی کاسیو در تمام این سال‌‌ها کیفیت و کارکرد محصولاتش را بر زیبایی و لوکس بودن آن‌‌ها ترجیح داده است. کاسیو زیر برندهای مختلفی دارد و شما می‌توانید برای آشنایی با کالکشن های این برند ساعت وارد مقاله کاسیو و زیر برند های آن شوید.

کاسیو؛ برند ساعت های معروف
کاسیو؛ برند ساعت های معروف

⌚ ساعت معروف ژاپنی و با کیفیت بالا میخوای؟ پس محصولات کاسیو رو از دست نده: ساعت کاسیو


معرفی برند ساعت جی شاک یکی از خانواده های کاسیو

جی شاک زیرمجموعه برند کاسیو است و از رویای سازنده آن مبنی بر “ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی‌شود” متولد شده است. ساعت جی شاک مقاوم نسبت به شوک، آب، ضربه، درجه حرارت کم و غیره است. طراحی این برند بسیار زیبا و منحصر به فرد است که از کودکان تا بزرگسالان را مجذوب خوب کرده‌است. اگر می‌خواهید درباره این برند بیشتر بدانید، روی معرفی برند جی شاک کلیک کنید.

جی شاک؛ مارک ساعت های معروف
جی شاک؛ مارک ساعت های معروف

در ادامه می‌توانید تبلیغ منحصر به فرد ساعت برند جی شاک را مشاهده نمایید.


⌚ورزشکاری و نمیدونی چه ساعتی برات مناسبه؟ وارد لینک روبرو شو و مدلای مختلف ساعت جی شاک رو ببین: ساعت جی شاک


بهترین برند ساعت های معروف سوئیسی

در صنعت ساعت سازی، بسیاری از متخصصان، ساعت‌های سوئیسی را دارای بالاترین استانداردها می دانند. بهترین برند های ساعت سوئیسی به لطف تولید با کیفیت ساعت‌های خود از شهرت بالایی برخوردار هستند. به جرئت می‌توان گفت، ساعت‌های سوئیسی با کیفیت بالایی که دارند، از برترین برندهای دنیای ساعت مچی هستند.


⌚شما هم عاشق ساعت سوئیسی هستید؟ پس وارد لینک روبرو بشید و مدلای مختلف ساعت سوئیسی رو مشاهده کنید: ساعت سوئیسی


معرفی برند ساعت مچی رولکس (Rolex)

رولکس یکی از بهترین مارک و برند های ساعت معروف است که در ژنو تاسیس شده. این شرکت در سال ۱۹۰۵ با نام Wilsdorf & Davis توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد. از سال ۱۹۶۰، این شرکت تحت مالکیت بنیاد هانس ویلسدورف، تبدیل به یک تراست خانوادگی (دارای حق خانوادگی) شد. پس از گذشت چند سال، رولکس یکی از محبوبترین و بهترین برند های لوکس و معروف ساعت مچی در دنیا شد و امروزه سیاستمداران، افراد مشهور و ثروتمندان، رولکس را به عنوان برند محبوب خود انتخاب می‌کنند.

ساعت رولکس؛ بهترین برند ساعت
ساعت رولکس؛ بهترین برند ساعت

معرفی برند ساعت پتک فیلیپ (Patek Phillipe)

پتک فیلیپ یک شرکت تولیدکننده برند های لوکس ساعت است که در کانتون ژنو واقع شده است. شرکت پتک فیلیپ در سال ۱۸۳۹ تاسیس شد و نام این شرکت از نام خانوادگی دو بنیانگذار آن یعنی آنتونی پاتک و آدرین فیلیپ گرفته شده است. از سال ۲۰۲۰، پتک فیلیپ در میان برترین و بهترین برند های ساعت در دنیا شناخته شده است. یکی از شعارهای پتک فیلیپ این است:” شما هرگز صاحب یک پتک فیلیپ نمی‌شوید و فقط از آن برای نسل بعدی محافظت می‌کنید.” این شعار زمانی رونمایی شد که این شرکت کمپین “نسل ها” را در سال ۱۹۹۶ راه اندازی کرد.

با توجه به اینکه فیک ساعت های لوکس مانند فتک فیلیپ زیاد شده، روش‌هایی وجود دارد که شما بتوانید ساعت اصل را از فیک تشخیص دهید. اینجا بخوانید: نحوه تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل

پتک فیلیپ؛ برند های لوکس ساعت
پتک فیلیپ؛ برند های لوکس ساعت

معرفی برند ساعت امگا (Omega)

امگا یکی از برند های ساعت لوکس در شهر Bienne سوئیس است. امگا را می‌توان یکی از مارک و برند های معروف ساعت در نظر گرفت. این شرکت در سال ۱۹۰۳ توسط لوئیس برانت در La Chaux-de-Fonds تاسیس شد. او در ابتدا ساعت‌های خود را از ایتالیا به اسکاندیناوی از طریق بازار اصلی خود یعنی انگلستان فروخت. در سال ۱۹۸۴، این شرکت به طور رسمی نام خود را به Omega SA تغییر داد. در دهه ۱۹۷۰، امگا از رقیب اصلی خود یعنی رولکس در ساخت ساعت مچی برای افراد سلطنتی پیشی گرفت. شاید به همین دلیل باشد که امگا از بهترین برند های ساعت مچی در بین سلبریتی‌ها است.

ساعت امگا؛ بهترین برند ساعت لوکس
ساعت امگا؛ بهترین برند ساعت لوکس

معرفی برند ساعت مچی تگ هویر (Tag Heuer)

تگ هویر یک شرکت ساعت سازی سوئیسی است که ساعت مچی و اکسسوری های متنوعی تولید می‌کند. این شرکت فعالیت خود را با نام Uhrenmanufaktur Heuer AG در سال ۱۸۶۰ در شهر سن ایمیر آغاز کرد. در سال ۱۹۸۵، شرکت TAG اکثر سهام شرکت را خریداری کرد و شرکت TAG Heuer را تشکیل داد. نام TAG Heuer ترکیبی از حروف اول “Techniques d’avant Garde” و نام خانوادگی بنیانگذار شرکت تگ هویر است. تگ هویر چندین سال است که به عنوان یکی از برند ساعت های معروف در دنیا شناخته می‌شود، اما در ایران کمتر شناخته شده است.

تگ هویر؛ از ساعت های برند معروف
تگ هویر؛ از ساعت های برند معروف

معرفی برند ساعت واچرون کنستانتین (Vacheron Constantin)

شرکت واچرون کنستانتین، یکی از مارک ساعت های معروف سوئیسی است. واچرون کنستانتین در سال ۱۷۵۵ توسط ژان مارک واچرون، یک ساعت‌ساز مستقل در ژنو تاسیس شد. واچرون کنستانتین دومین تولیدکننده ساعت سوئیسی و یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ساعت مچی در جهان است که سابقه ساعت سازی بالا و خوبی دارد.

واچرون کنستانتین؛ انواع برند ساعت سوییسی
واچرون کنستانتین؛ انواع برند ساعت سوییسی

معرفی برند ساعت اودمارس پیگه (Audemars Piguet)

اودمارس پیگه یک برند لوکس ساعت سوئیسی است. این برند در زمینه ساخت و تولید انواع ساعت و جواهرات گران قیمت فعالیت دارد. شرکت اودمارس پیگه در سال ۱۸۷۵ توسط ژولز-لویی اودمار و ادوارد-اوگوسته پیگه تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لابراسوس، سوئیس قرار دارد. معروف‌ترین ساعت این برند مدل رویال اُک است که توسط ژرالد جنتا در سال ۱۹۷۲ معرفی شد و اولین رویال اُک زنانه چهار سال پس از آن طراحی و ساخته شد.

اودمارس پیگه؛ برند معروف ساعت سوئیسی
اودمارس پیگه؛ برند معروف ساعت سوئیسی

معرفی برند ساعت ییگر لکولتر (Jaeger- LeCoultre)

ییگر لکلوتر یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین مارک ساعت های معروف است. تخصص این برند در تولید ساعت های لوکس و گران‌قیمت است. این برند با بیش از ۱۸۰ سال تجربه، برای کیفیت بی‌نظیر و نوآوری در زمینه ساخت ساعت‌های مکانیکی معرفی می‌شود. این برند در سال ۱۸۳۳، توسط ادوارد اوژن لکولتر و اگوست این شاین در شهر وله سوئیس تاسیس شد. یکی از ویژگی‌های برجسته این برند تمرکز بر تولید داخلی و صنایع دستی است. تنوع گسترده محصولات هم از دیگر ویژگی های این برند معروف است. این برند مجموعه‌ای گسترده از ساعت مچی، از کلاسیک و زیبا گرفته تا مدرن و پیشرفته ارائه می‌دهد که به تنوع سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان پاسخ می‌دهد.

ییگر لکولتر؛ برند ساعت های معروف
ییگر لکولتر؛ برند ساعت های معروف

معرفی برند ساعت مونت بلانک (Mont Blanc)

مونت بلانک یکی از بهترین مارک های ساعت مچی ساخت سوئیس است. این برند در ابتدا فعالیت خودش را با ساخت خودکار در کشور آلمان، شهر هامبورگ، آغاز کرد. در سال ۱۹۹۷، مونت بلانک یک کارخانه ساعت سازی در ژنو سوئیس تاسیس کرد. این انتخاب مکان، تحت تاثیر فلسفه این شرکت برای ایحاد محصولات با بالاترین و بهترین کیفیت بود. با وجود اینکه مونت بلانک یک تازه وارد در صنعت ساعت سازی بود، جسورانه اولین حضور خود را در Salon de International de Haute Horlogerie (SIHH) که پیشروترین نمایشگاه ساعت در ژنو بود، انجام داد.

در آنجا، مونت بلانک ساعت Meisterstück را ارائه کرد که از قلم Meisterstück الهام گرفته بود و کیفیتی مشابه با بقیه اقلام لوکس مونت بلانک داشت. بعد از این فعالیت بود که بقیه شرکت های ساعت سازی، این برند را با وجود تازه وارد بودنش به عنوان یکی از برترین برندها در تولید ساعت مچی در نظر گرفتند.

معرفی برند ساعت هوبلو (Hublot)

هوبلو یک شرکت لوکس ساعت سازی سوئیسی است که در سال ۱۹۸۰ توسط کارلو کروکو تاسیس شد. هوبلو امروزه از برند های معروف ساعت مچی به شمار میرود. این شرکت با تولید ساعت های منحصر به فرد و جسورانه خود، به سرعت به یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای ساعت در دنیا تبدیل شد. کارلو کروکو در سال ۱۹۳۷ در ایتالیا به دنیا آمد. از آنجاییکه او علاقه زیادی به مدل های مختلف ساعت داشت،‌ به عنوان یک ساعت ساز در یک شرکت سوئیسی مشغول به کار شد. هنگامیکه تجربه کافی را به دست آورد تصمیم گرفت تا شرکت خود را به ثبت برساند. معروفترین مدل ساعت هوبلو، مدل بیگ بنگ است. ساعت بیگ بنگ با ترکیب قاب طلا و بند رابر، یک انقلاب در صنعت ساعت سازی به وجود آورد. هوبلو معمولا از مواد و ترکیب رنگ های خاص و منحصر به فردی در ساخت ساعت‌هایش استفاده میکند.

معرفی برند ساعت کارتیه (Cartier)

اگر به دنبال یک ساعت مچی هستید که با کیفیت بالا و هنرمندی تمام ساخته شده باشد، ساعت برند کارتیه انتخاب مناسبی برای شماست. اولین ساعت کارتیه در سال ۱۸۵۳ وارد بازار شد. کارتیه مانند برندهای معروف ساعت دیگر ، نوآوری های بسیاری انجام دادند و اجزای کلیدی ساعت مچی های خود را گسترش دادند. کارتیه اولین ساعت مچی تجاری تولید شده خود را در سال ۱۹۱۱ وارد بازار کردند. در سال ۱۹۷۷، این برند به دنبال یک شریک صنعتی به نام Ebel در قلب ساعت سازی سوئیس بودند. کارتیه سرانجام کارخانه Ebel را خریداری کرد تا ساعت سازی خودش را در کارخانه جدید در La Chaux-de-Fonds در سال ۲۰۰۰ ادغام کند. اولین ساعت مچی که در این کارخانه تولید شد، در سال ۲۰۰۲ بود.

معرفی برند ساعت بریتلینگ (Breitling)

بریتلینگ یکی از برندهای معروف و لوکس ساعت سوئیسی است که در سال ۱۸۸۴ توسط لئون بریتلینگ در سنت ایمیر سوئیس تاسیس شد. این شرکت به کرونومترهای دقیق خود که برای خلبانان و هوانوردان طراحی شده است، معروف است. این غول سوئیسی به لطف روابطش با نیروی هوایی سلطنتی، نقش مهمی در توسعه ساعت های کابین خلبان و ساعت مچی های خلبانی ایفا کرد. در واقع، Breitling تنها سازنده ساعت‌های لوکس است که نماد فلش قرمز را در مجموعه ساعت‌های خود به نمایش می‌گذارد.

معرفی برند ساعت برگت (Breguet)

برگت از شاهکارترین برندهای صنعت ساعت سازی لوکس است که با بیش از ۲۴۰ سال تاریخچه پرافتخار و الهام بخش، به عنوان یکی از برجسته ترین برندهای ساعت سازی در جهان شناخته میشود. این برند در سال ۱۷۷۵ توسط آبراهام لوئیس-برگت در پاریس فرانسه تاسیس شد. این برند از آن زمان تاکنون، به عنوان نمادی از لوکس بودن، دقت و هنر در صنعت سازی شناخته میشود. یکی از ویژگی‌های برجسته برگت، ارثیه‌ی تاریخی و فرهنگی عظیم آن است. ساعت های این برند نه تنها کلاسیک و زیباست، بلکه مجموعه ای از ساعت های مدرن با تکنولوژی های پیشرفته را هم در اختیار علاقه مندان به ساعت های لوکس قرار داد.

معرفی برند ساعت بلانکپن (Blancpain)

ساعت های بلانپن یکی از معروف ترین و معتبرترین برند های ساعت لوکس در جهان هستند. این شرکت سابقه بالای ۲۸۰ سال دارد و در طول این مدت ساعت های بی شماری را تولید کرده است. ساعت های این برند از نظر زیبایی، عملکرد و ارزشمندی شهرت جهانی دارد. بلانپن در سال ۱۷۳۵ در شهر لی براسوس سوئیس تاسیس شد. همچنین این برند در طول قرن نوزدهم به یکی از موفق‌ترین و بزرگترین شرکت های ساعت سازی در جهان تبدیل شد.

معرفی برند ساعت زنیت (Zenith)

شرکت زنیت از بهترین و لوکس‌ترین کارخانه های برند های ساعت سازی کشور سوئیس است. این شرکت در سال ۱۸۶۵ توسط ژرژ فاور ژاکو لو لوکل در کانتون لوشاتو تاسیس شد. این برند یکی از قدیمی ترین ساعت سازانی است که به طور مستمر در این حیطه فعالیت میکند. فاور ژاکو مفهوم موتور و حرکت درونی ساعت را تعریف کرد و معتقد بود که تنها از طریق کنترل کل فرایند ساعت سازی میتوان به بالاترین کیفیت دست یافت. زنیت توسط LVMH در نوامبر ۱۹۹۹ خریداری شد و به یکی از چندین برند در بخش ساعت و جواهرات خود تبدیل شد که شامل TAG Heuer و Hublot می شود.

معرفی برند ساعت آلپینا (Alpina)

آلپینا از ساعت سازان مطرح دنیا است که در شهر ژنو واقع شده است. آلپینا داستان تیمی از کارشناسان ساعت است که یک علاقه مشترک دارند: تولید ساعت‌های خلاقانه و نوآورانه با کیفیت بالا. در طبقه اول ساخت این ساعت، ساعت سازان که در محیطی عاری از گرد و غبار و ذرات کار می کنند، تک تک کالیبرها و ساعت ها را با دست مونتاژ و کنترل می کنند. طراحی نوآورانه و دائماً در حال تکامل ساعت ها و حرکات آن در دستان مهندسان و طراحانی است که با نرم افزارهای کامپیوتری پیشرفته (CAD) و ماشین های پیشرفته CNC کار می کنند. ساعت‌های آلپینا ساخت سوئیس هستند که مهر مهمی برای ساعت‌های با کیفیت است.

معرفی برند ساعت بل اند راس (Bell & Ross)

بل اند راس از جمله برند ساعت های معروف است که در این صنعت جزو برندهای تازه کار به حساب میاید. این برند که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد، ساعت های کاربردی و قابل اعتمادی را برای حرفه ای ها و خبره‌ ترین ها میسازد. با وجود اینکه بل اند راس رقیب قدرتمندی در دنیای ساعت مدرن است، ساعت مچی هایی که متاثر از ساعت های قدیمی هستند میسازد.

معرفی برند ساعت تیسوت یا تیسو (Tissot)

تیسوت نام شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال ۱۸۵۳ توسط چارلز-فلیسن تیسوت و چارلز-امیل تیسوت در کشور سوئیس تاسیس شد.

تیسوت هفتمین برند بزرگ ساعت‌سازی جهان بوده و از پرفروش‌ترین برندهای ساعت جهان نیز به شمار می‌آید. همچنین در بیش از ۱۵۰ کشور جهان نمایندگی فعال داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. ساعت‌های تیسوت با کیفیتِ مشهور ساعت‌های سوئیسی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شوند.

تیسوت هم‌اکنون زیرمجموعه گروه سواچ می‌باشد و حامی و زماندار رسمی مسابقات MotoGP ،NBA و بسیاری رقابت‌های ورزشی دیگر است.

معرفی برند ساعت سواچ (Swatch)

سواچ یک برند ساعت‌ مچی است که توسط گروه سواچ تولید می‌گردند. در سال ۱۹۸۴ فکر تولید آن به وجود آمد و در مارس ۱۹۸۵ به بازار سوئیس ارائه شد. خط تولید سواچ به عنوان پاسخی به بحران کوارتز در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ توسعه یافت، که در آن ساعت‌های ارزان‌قیمت، باتری‌دار و با تکنولوژی کوارتز در حال رقابت با ساعت سازان معتبر اروپایی بودند که عمدتاً ساعت های مکانیکی تولید می کردند.

در سال ۱۹۸۳ آقای نیکولاس ج هایاک برند سوئیسی سواچ را بنیان گذاری کرد و با این کار راهی نو برای گروه سواچ و تکمیل مارک های آن گشود. او در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب دکترا از دانشکده نوشاتل گردید. دوران مدیریت عاملی او در گروه سواچ از ۱۹۸۶ آغاز و تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.

برند سواچ با قیمتی اقتصادی و با کیفیت قابل قبولی طراحی و تولید میشود. این برند بر خلاف برند امگا (که یکی از برندهای گروه سواچ است) به عنوان یک برند اقتصادی در دنیا شناخته می شود. این برند با قیمت پایین سعی دارند با برندهای معتبری چون کاسیو و سیتیزن رقابت کند.

اخیرا برند سواچ یک همکاری کم نظیر با برند امگا داشته که توجه ها را به خود جلب کرده است. امگا سواچ نام امگا را به همراه خود دارد ولی از قیمت های نجومی امگا خبری نیست. به همین دلیل توانست توجه علاقه مندان به ساعت را به خود جلب کند.

معرفی برند ساعت رومانسون (Romanson)

آن چه این شرکت را موفق ساخته است، طراحی متفاوت، تبلیغات گسترده، قیمت رقابتی و کیفیت بالای ساعت های رومانسون است. ساعت رومانسون با تکیه بر خلاقیت قابل توجه تیم طراحی این شرکت، در گروه‌های مختلف کلاسیک و مدرن تولید شده و توانسته توجه مخاطبین بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. در چند سال اخیر به علت موفقیت هایی که رومانسون به دست آورده است! افراد سودجو ساعت های غیر اصل این مارک سوئیسی را کپی کرده اند و به جای رومانسون اصل به دست مخاطبان این برند میدهند. برای خرید حتما از نمایندگی های معتبر رومانسون مثل تیک تاک گالری استفاده کنید.
اگرمی خواهید درباره ساعت رومانسون بیشتر بدانید، روی معرفی برند رومانسون کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت شیک و با کیفیت سوئیسی میخواهید؟ پس ساعت رومانسون رو از دست نده!!


معرفی برند سون فرایدی (Seven Friday)

سون فرایدی در سال ۲۰۱۲ توسط کارآفرین سوئیسی الاصل Daniel Niederer و همتای او Arnaud Duval تاسیس شد. این سازنده ساعت‌های لوکس، علی‌رغم سنی که دارد، ثابت کرده است که خلاقیت آن چیزی است که محصول را تعریف می‌کند. سون فرایدی در سال ۲۰۱۷ در زوریخ، مجموعه ای از سری S خود را معرفی کرد که قاب آن مربعی شکل است و قلب ساعت یعنی همان موتور را نمایش میدهد.


دنبال یک ساعت خاص سوئیسی میگردید؟ پس وارد لینک روبرو شوید: ساعت سون فرایدی


معرفی برند سوئیس تایم (Swiss Time)

همانطور که از نام این برند پیداست، اصالت این برند مربوط به کشور سوئیس است. این برند مانند بهترین برندهای ساعت معروف دیگر که در سوئیس ساخته میشوند کیفیت بالا و ظاهری لوکس دارند. این برند با مجموعه ای از کارآفرینان پرشور و فعال به طور مداوم در جهت رسیدن به هدف خود تلاش میکند. برند ساعت سوئیس تایم ریشه در فرهنگ و میراث متنوع این سرزمین دارد. کارهای این برند ترکیبی از ساعت های سوئیسی دست ساز با تکنیک های مدرن است و این برند خود را متعهد به فرهنگ و میراث سوئیس میداند.

ساعت مچی های مارک سوئیس تایم نمایانگر سالها تلاش و خلاقیت هستند. این برند مجموعه ای گسترده از ساعت مچی های منحصر به فرد را به شما ارائه میدهد و شخصیت شما را از دیگران متمایز میسازد. این برند پویا، شیک و در عین حال ساده و بی آلایش است. همچنین این برند با حفظ تعادل مناسب بین طراحی مدرن و سنتی، ساعت مچی های جذابی تولید میکند. طراحی، مهندسی فوق العاده و ظرافت، در کارگاه های این برند با هم آمیخته شده است. ساعت مچی های مدرن و با کیفیت در یک مرکز مجهز که ذوق و اشتیاق فراوانی در آنجا وجود دارد، تولید میشوند.

برند ساعت های معروف

دنبال ساعت سوئیسی باکیفیت و قیمت مناسب هستید؟ پس لینک روبرو رو از دست ندهید: ساعت سوئیس تایم


معرفی ساعت برند فردریک کنستانت (Frederique Constant)

فردریک کنستانت از جمله برندهای معتبر و معروف ساعت مچی کشور سوئیس است. این برند در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. هدف فردریک کنستانت این نیست که ساعت هایش را فقط به افراد خاص محدود کند بلکه قصد دارد برای علاقه مندان ساعت های کلاسیک که از کیفیت بالا و قیمت مناسب لذت می برند، ساعت های عالی ارائه کند. اگر قصد دارید بیشتر درباره ساعت مچی فردریک کنستانت بدانید، روی معرفی برند فردریک کنستانت کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

میخواهید همه جا که میروید همه مجذوب ساعت مچی شما شوند؟ پس وارد لینک روبرو بشوید: ساعت فردریک کنستانت


معرفی برند ساعت متی تیسوت (Matthey-Tissot)

متی تیسوت یک مارک ساعت معروف و معتبر سوئیسی است که ابتدا در سال ۱۸۸۶ توسط Edmond Matthey – Tissot در کانتون نوشاتل تاسیس شد. شاید در ابتدا فکر کنید که این برند با برند تیسوت مرتبط است؛ اما دو برند متفاوت با یکدیگر هستند. متی تیسوت در ابتدا کار خود را با ساعت مچی های جیبی آغاز کرد. در سالهای ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰، الویس پریسلی چندین ساعت سفارشی متی تیسوت را خرید تا به خانواده، دوستان و نزدیکانش هدیه دهد. این کار او موجب شد تا برند متی تیسوت به عنوان یکی از برترین و بهترین برندهای ساعت که توسط یک خواننده مطرح استفاده میشود شناخته شود.

امروزه متی تیسوت موتورهای ساعتش را خودش تولید نمیکند. در عوض این شرکت ساعت های مکانیکی و کوارتز را با موتورهایی که از کارخانه های دیگر سوئیس میگیرد تولید میکند. آرم این برند شبیه ” نماد صلح” کمپین خلع سلاح هسته ای است که به صورت وارونه طراحی شده است.


ساعت متی تیسوت سوئیسی میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت متی تیسوت


معرفی برند ساعت مچی فورتیس (Fortis)

فورتیس یکی از برندهای معروف ساعت در دنیا است. ساعت فورتیس توسط والتر وگت در سال ۱۹۱۲ تاسیس شد. دوازده سال پس از تاسیس وگت با جان هاروود ، خط تولید ساعت مچی اتوماتیک را راه اندازی کرد. در سال ۱۹۴۳، یکی از اولین ساعت مچی های ضد آب جهان توسط فورتیس به بازار عرضه شد. دقت در ساخت و دست ساز بودن ساعت مچی های فورتیس به دلیل این است که هیچ روش ساختی دقیق تر و ماهرانه تر از ساخت ساعت مچی توسط یک فرد ساعت ساز با تجربه، دقیق و ماهر نیست. این استدلال و نقطه قوت فورتیس به راحتی در بقیه برندهای ساعت قابل مشاهده نیست. اگر قصد دارید اطلاعات کاملتری درباره ساعت مچی فورتیس به دست بیاورید، بر روی لینک برند ساعت فورتیس کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت سوئیسی و باکیفیت فورتیس میخواهید؟ داخل لینک روبرو مدل های زیادی از این برند را میتوانید مشاهده کنید: ساعت فورتیس


معرفی برند ساعت لونژین (Longines)

برند لونجین امروزه یکی از بهترین مارک و برندهای معروف و لوکس ساعت در دنیا شناخته میشود. کارخانه اصلی این برند در شهر سن ایمیر سوئیس واقع شده است. این برند ابتدا توسط آگوست آگاسیز راه اندازی شد و از سال ۱۹۸۳ به یکی از شرکت های تابعه گروه سواچ سوئیس تبدیل شد. لونجین استفاده از شعار “ظرافت یک نگرش است” را در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد. شعار قبلی آنها، “معتبرترین ساعت جهان” در قرن بیستم مورد استفاده قرار می گرفت.


اگر قصد دارید بیشتر درباره برندهای ساعت سوئیسی بدانید، وارد لینک روبرو شوید: معرفی برندهای ساعت سوئیسی


معرفی ساعت برند کین واچ (CoinWatch)

کین واچ از جمله بهترین برند های معروف ساعت استرالیایی با اصالت سوئیسی است که از سال ۱۹۸۴ در صنعت ساعت سازی فعالیت دارد. ساعت های کلاسیک این برند، علاوه بر ظاهر لوکس و طراحی خلاقانه از کیفیت مطلوبی هم بهره میبرند که جذابیت و ارزش خرید آنها را دو برابر میکند. طراحان و تولیدکنندگان این شرکت سالهاست که سکه های باارزش تاریخی را دست مایه ساخت محصولاتشان قرار داده اند و این طرح ها را با صفحات ساعت درمی آمیزند.

ساعت های این برند اعتبارشان را تنها از سکه های تاریخی و قیمتی نمیگیرند بلکه کیفیت بالای این ساعت ها است که این برند را به یک برند متمایز تبدیل کرده است. این شرکت ساعت هایش را با استیل ضد زنگ، کریستال و یاقوت تزئین میکند. شاید همین دلیلی باشد که کین واچ یکی از بهترین برندها در صنعت ساعت مچی است.

کوین واچ معتقد است که در پس هر سکه، یک رویداد تاریخی جریان دارد. هر ساعت از مجموعه ساعت های کوین واچ، یادبودی از سلطنت پادشاهان مختلف است. تنها کافی است نگاهی به مجموعه پادشاهی این برند بیندازید تا به دوران هنری هفتم سفر کنید و با این پادشاه افسانه ای همنشینی کنید یا با مجموعه ” کروزس” در دوران پادشاه افسانه ای لیدیا غرق شوید و با مجموعه ” مارک” به دوران قرون وسطی سفر کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت کوین واچ اصل میخواهید؟ پس لینک روبرو را از دست ندهید: ساعت کوین واچ


معرفی برند کارل اف بوچرر (Carl F.Bucherer)

کارل فردریک بوچرر در سال ۱۸۹۵ میلادی اولین فروشگاه خود را تاسیس کرد. این سرآغاز فعالیت یکی از قدیمیترین مارک ساعت های معروف سوئیسی بود که به نام موسسش بین کلکسیونرهای ساعت مچی معروف شد و از قدیمی های صنعت ساعت سازی سوئیس به حساب میاید. در سال ۱۹۱۹ میلادی بعد از اتمام جنگ جهانی اول، بوچرر اولین ساعت زنانه خود را با طراحی خیره کننده و به سبک دکوآرت با افتخار به ویترین مغازه خود اضافه کرد. این ساعت جزئیات ویژه، ریزه کاری های ظریف و ظرافت های بی نظیری داشت. بوچرر در سال ۱۹۴۸۸ میلادی اولین ساعت کرنوگراف خود را عرضه کرد که صفحه ای بزرگ داشت و تاریخ و روز را بزرگ و خوانا نشان میداد.

برند کارل اف بوچرر ساعت های زیبا و باشکوهی از طریق ترکیب کردن تجربه و سنت گذشته با کمک نوآوری بالا و تکنولوژی روز خلق میکند و همواره به این امر متعهد است. بوچرر در سال ۲۰۰۸ میلادی موتور CFB A 1000 را معرفی کرد که آغازگر دوره ای جدید در هنر ساعت سازی است. ساعت سازان بوچرر سه سال برای ساختن این اثر هنری زمان صرف کردند. این موتور دارای سیستمی خاص برای جذب شوک است. این دو ویژگی تنها گوشه ای از نوآوری این موتور است. ساعت های کارل اف بوچرر یکی از پیشروها در ساعت های سوئیسی هستند.

کمپانی بوچرر بیشترین حمایت ها را از سوی هنرپیشه ها، ورزشکاران و تیم های ورزشی دارند. ساعت های این شرکت ، موردعلاقه سیلوستر استالونه، لی بینگ بینگ و ریکاردو ریودریگز است و از حامیان تیم ملی فوتبال سوئیس است. همچنین طی نظرسنجی هایی که از مردم انجام شد، کارل اف بوچرر،همواره یکی از برند ساعت های معروف در دنیا است.


همچنین اگر یک ساعت مچی سوئیسی خریده اید، اما از اصالت آن مطمئن نیستید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مچی سوئیسی شما اصل است یا خیر؟


بهترین برند های ساعت معروف آمریکایی

گرچه برندهای معروف ساعت سوئیسی محبوبیت بیشتری نسبت به مارک های آمریکایی دارند. با این حال، قبل از ظهور ساعت سازی سوئیس، ایالات متحده از قبل در ساعت سازی پیشرو بوده است. می توان گفت ساعت های تولید این کشور حرفی برای گفتن دارند. آیا میخواهید بیشتر درباره انواع برندهای ساعت آمریکایی بدانید؟ در ادامه با ما همراه باشید.


شما هم عاشق ساعت های آمریکایی هستید ولی نمیدانید از کجا میتوانید بخرید؟ از طریق لینک روبرو: ساعت آمریکایی


معرفی برند ساعت مچی پولو (Polo)

پولو برندی نام آشنا و مشهور است. که نه تنها در تولید ساعت مچی، بلکه در تولید پوشاک، عینک، ادکلن، زیورآلات و … نیز سابقه درخشانی دارد‌. ساعت پولو با تنوع بی نظیر و خاص یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت در جهان است.
اگرمی خواهید درباره این برند بیشتر بدانید، روی معرفی برند پولو کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت معروف پولو میخواهید؟ لینک روبرو را از دست ندهید: ساعت پولو


معرفی برند ساعت مچی گس (Guess)

گس در سال ۱۹۸۱ توسط برادران مارسیانو در آمریکا تاسیس شد. اولین خط تولید آنها پوشاک بود که در این زمینه موفق بودند. پس ازموفقیت های روزافزون، مؤسسان به این فکر رسیدند که تولید ساعت مچی را هم آغاز کنند.کیفیت بالای محصولات همواره کلید طلایی موفقیت شرکت در فروش بوده است.
اگر میخواهید درباره این برند بیشتر بدانید، روی معرفی برند ساعت مچی گس کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت گس معروف را میخواهید ولی مدل های اصل آن را پیدا نمیکنید؟ لینک روبرو مخصوص شماست: ساعت گس


معرفی برند ساعت مچی گنت (Gant)

گنت یک مارک شناخته‌شده جهانی در زمینه مد و فشن است و دایره تولیداتش ساعت، پوشاک، کفش و تزئینات متنوع دیگر را در بر‌می‌گیرد.
ساعت‌ مچی در مجموعه گنت جایگاه ویژه‌ای دارد. تنوع قاب‌های ساعت‌های گنت برای طرفداران نوگرای این برند که در پوشاک‌شان عظمت و زیبایی را جست و جو می‌کنند، یک مکمل درخشان است. همچنین استیل‌های ضد زنگش می‌تواند عمر این ساعت‌ مچی ها را برای مشتریانش تضمین کند.
اگر میخواهید درباره گنت بیشتر بدانید، روی معرفی برند گنت کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

اگر انتخاب شما برای خرید ساعت مچی برند گنت است، از طریق لینک روبرو اقدام به خرید نمایید: ساعت گنت


معرفی برند ساعت مایکل کورس (Michaele Kors)

اگر می‌خواهید چیزی از مایکل کورس بدانید، به سراغ ستارگانی همچون جنیفر لوپز، میشل اوباما و آلیشا کیز بروید تا احتمالا از درخشش آن ذهن زیبا برایتان بگویند. درخششی که در پس الیاف طبیعی و چم و خم لباس‌هایشان چشم‌ها را خیره می‌کند. شاید به همین دلیل باشد که مایکل کورس محبوب‌ترین و از برندهای معروف ساعت مچی است.
اگر میخواهید درباره ساعت مایکل کورس بیشتر بدانید، روی معرفی برند مایکل کورس کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

شما هم عاشق برند مایکل کورس هستید؟ پس لینک روبرو را از دست نده: ساعت مایکل کورس


معرفی برند ساعت اینگرسول (Ingersoll)

خواستگاه ساعت های اینگرسول به سال ۱۸۸۲ در نیویورک برمیگردد. زمانی که برادران رابر هاولی و چارلز هنری اینگرسول تصمیم گرفتند یک تجارت کوچک ساعت راه اندازی کنند. این برند یک هدف بسیار واضح داشت: ارائه ساعت های باکیفیت که برای همه مقرون به صرفه باشد. در سال ۱۹۰۴، این برند شرکت خودش را در لندن تاسیس کرد. تا سال ۱۹۱۶، این شرکت روزانه ۱۲۰۰۰ ساعت در ۱۰ مدل مختلف تولید میکرد. متعاقباً، در نتیجه جنگ جهانی اول، اینگرسول ورشکست شد اما بعد از آن دوباره توانست فروش خودش را افزایش دهد. امروزه برند اینگرسول در سراسر جهان یک برند شناخته شده است و پیشرفت های زیادی مانند ساخت کوچکترین ساعت دنیا، اولین ساعتی که در تاریکی میدرخشید و .. است.

بارزترین ویژگی ساعت های اینگرسول تنوع گسترده ای از سبک ها و عملکردهایی است که ارائه میدهد. همچنین بسته بندی زیبا و منحصر به فرد آن هم از جمله دلایل محبوبیت بالای این برند است. یک جعبه چوبی زیبا و کلاسیک که در برخی مدل های لیمیتد ادیشن با چوب بلوط ساخته میشوند.


اگر میخواهید کلیه مدل های ساعت اینگرسول را ببینید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت اینگرسول


معرفی برند ساعت فسیل (Fossil)

ساعت های این کمپانی، بسیار خوش ساخت، مد روز و با قیمت مناسب عرضه می گردد. فروش ۸۵۰ میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته، گواهی بر موفقیت این شرکت در بازار فروش ساعت است.

تمرکز این کمپانی بر فاکتورهای زیبایی و ارزش خرید، این کمپانی را به یکی از موفق ترین تولیدکنندگان ساعت بند چرمی و استیل تبدیل کرده است. اگرمیخواهید درباره ساعت فسیل بیشتر بدانید، روی معرفی برند فسیل کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت فسیل میخواهید؟ لینک روبرو را کلیک کنید: ساعت فسیل


معرفی برند کنت کول (Kenneth cole)

خط تولید ساعت‌های کنت کول در سال ۱۹۹۶ میلادی آغاز به کار کرد. ساعت‌ مچی هایی شیک، متنوع و مقرون به صرفه که بسیارمحبوب هستند. اگرمیخواهید درباره ساعت برند کنت کول بیشتر بدانید، روی معرفی برند کنت کول کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت های کنت کول خاص هستند. توام ساعت خاص میخوای؟ پس لینک روبرو را از دست نده: ساعت کنت کول


معرفی برند ساعت تیمبرلند (Timberland)

در ساعت‌ مچی های تیمبرلند مانند دیگر محصولات این کمپانی کیفیت و کارآمدی کالا مولفه ‌ای چشم‌ گیر است. برند تیمبرلند، انواع مختلفی از ساعت مچی دارد که در برابر تغییرات آب و هوایی و یا هر رویداد غیر منتظره ای مانند سقوط در آب یا باران مقاومتی بی نظیر دارند. ساعت های تیمبرلند ترکیب رنگی خاص خودشان را دارند؛ ترکیب رنگی که تنها می‌توانید در فضاهای بیرونی همچون جنگل‌ ها و بیابان‌ها ازآن سراغ بگیرید. اگرمیخواهید درباره ساعت تیمبرلند بیشتر بدانید، روی معرفی برند تیمبرلند کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

شما هم مشتاق هستید یک ساعت تیمبرلند داشته باشید؟ پس لینک روبرو را از دست ندهید: ساعت تیمبرلند


بهترین مارک و برند ساعت های معروف انگلیسی

ممکن است برندهای ساعت انگلیسی به اندازه سوئیس محبوب نباشند با این حال ، آنها با گذشت سالها به آرامی محبوب شده اند و جای خود را در دل مردم باز کرده اند. همانطور که میدانید اولین ساعت های مچی در انگلیس طراحی و ساخته شده اند. در واقع انگلیس مهد ساعت مچی است. قدیمی ترین برندهای ساعت مچی‌ها و بهترین طراحان و تولید کنندگان ساعت از انگلیس کار خود را شروع کرده اند. در زمانی که تنها راه مسیریابی ساعت ها بودند! این انگلیسی ها بودند که روی ساعت ها بیشترین تمرکز را داشتند.اگر قصد دارید بیشتر درباره انواع گوناگون برندهای معروف ساعت انگلیسی بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


اگر قصد خرید ساعت ساخت انگلستان دارید، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت انگلیسی


معرفی برند ساعت ارنشا (Earnshaw)

نام ارنشا با پیچیدگی و در عین حال زیبایی گره خورده است. این برند معتبر بریتانیایی از سلیقه‌های کلاسیک در برابر دنیای ماشینی و پر زرق و برق امروز حمایت می‌کند. طراحان ساعت‌های ارنشا با طرح‌های با کیفیت و مواد و قطعات پیشرفته ساعت‌هایشان پناهگاهی امن برای مردم ساده‌پسند دنیا محسوب می‌شوند. این در ساخت امواع ساعت اسکلتون و موتور های اتوماتیک تبحر ویژه ای دارد. موتور ساعت های ارنشا سوئیسی هستند ولی ساخت و طراحی ساعت انگلیسی است. اگرمیخواهید درباره ساعت برند ارنشا بیشتر بدانید، روی معرفی برند ارنشا کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ارنشا یکی از ساعت های خاص و مناسب افراد خاص پسند است. اگر شما هم یک ساعت خاص انگلیسی میخواهید، لینک روبرو را از دست ندهید: ساعت ارنشا


معرفی برند ساعت مچی اسلازنجر

اسلازنجر را میتوان یکی از برندهای مطرح و معروف ساعت در دنیا دانست. اسلازنجر یک برند انگلیسی تجهیزات ورزشی است که متعلق به گروه Frasers است. این شرکت لوازم ورزشی در سال ۱۸۸۱ توسط رالف و آلبرت اسلازنجر در خیابان کانن لندن تاسیس شد. اسلازنجر در سال ۱۹۵۹ توسط DunLop Rubber خریداری شد. اسلازنجر با تجربه ای که در ساخت وسایل اسپرت به دست آورده است، در مدت کوتاهی توانست با مجموعه های ساعت و عینک خود مورد توجه دوستداران ساعت مچی در سراسر جهان قرار بگیرد. امروزه انواع مختلفی از ساعت های این برند در دسترس مردم کره زمین قرار گرفته است.


ساعت انگلیسی و باکیفیت اسلازنجر میخواهی؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت اسلازنجر


معرفی برند ساعت ای وی ایت (AVI-8)

طراحی شیک و بی‌نظیر ساعت مچی ‌های کلاسیک و روزمره ‌ی  ای وی ایت در کنار بهره‌ مندی از بهترین موتورهای کوارتز و اتوماتیک سوییسی و ژاپنی، جذابیت، دقت و ماندگاری را هم به‌همراه دارند. طراحی این برند بر اساس طراحی ساعت های خلبانی است و این طراحی خاص باعث تمایز ظاهری این مارک ساعت با برندهای دیگر شده است. اگر اسپرت پسند هستید و اگر از یک ساعت مچی چیزی بیش‌تر از یک ساعت مچی انتظار دارید، احتمالا ساعت‌های ای وی ایت توقع شما را برآورده می‌کنند. اگرمیخواهید درباره ساعت ای وی ایت بیشتر بدانید، روی معرفی برند ای وی ایت کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت خاص و خلبانی ای وی ایت میخواهی؟ پس لینک روبرو رو از دست نده: ساعت ای وی ایت


معرفی برند ساعت لی کوپر(Lee Cooper)

لی کوپر یک شرکت انگلیسی است که فعالیت خودش را در شرق لندن استارت زد. در ابتدا فعالیت لی کوپر تنها به تولید لباس و جین ختم میشد. امروزه ساعت مچی های لی کوپر مطابق با ارزش ها و DNA شرکت تولید میشوند. ساعت مچی های لی کوپر همیشه کیفیت بالای خودشان را حفظ کرده اند و جزو ساعت مچی های قیمت مناسب هستند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره برند لی کوپر به دست بیاورید، بر روی معرفی برند لی کوپر کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

اگر ساعت لی کوپر میخواهی و نمیدانی از کجا مدل های اصلش را پیدا کنی، وارد لینک روبرو شوید: ساعت لی کوپر


معرفی برند ساعت کندال (L.Kendall)

برند کندال یکی از شیک ترین و لوکس ترین برندهای ساعت سازی انگلیسی و به نام یکی از مشهورترین ساعت سازان جهان یعنی ” لارسن کندال” است. این برند از سال ۱۷۴۲، پیش از بسیاری از مارک های معروف ساعت فعالیت خودش را آغاز کرد. هدف این برند ساعت تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا است که حال و هوای اشیای ارزشمند دریانوردان قرن ۱۸ را تداعی میکند. تمامی محصولات این برند دست ساز هستند و فقط در حوزه ساعت مچی و بند چرم های منحصر به فرد خودش فعالیت میکند.

لارسن اولین زمان سنج خودش به نام K1 را در قرن ۱۸ میلادی تولید کرد. این زمان سنج در زمان خودش بالاترین دقت را داشت. کاپیتان کوک، پس از بازگشت از ماموریت خودش از اقیانوس آرام، از K1 به عنوان “دوستی قابل اعتماد و راهبری بدون خطا” که میتوانست نقشه دقیقی از جزایر جنوبی اقیانوس آرام را تهیه کند، یاد کرد.

زمان سنج k2 از دیگر زمان سنج های ساخته شده توسط کندال بود. این زمان سنج ابتدا در اختیار کاپیتان جان فیلیپس برای سفرش در مسیر دریایی که از شمال اقیانوس اطلس و آرام میگذرد قرار گرفت. این زمان سنج پس از ۷۰ سال ماجراجویی توسط کاپیتان هربرت در سال ۱۸۴۰ به انگلستان بازگشت و اکنون در رصدخانه سلطنتی گرینویچ لندن نگهداری میشود.

نکته ای که این برند را از برندهای دیگر خاص تر میکند، دست ساز بودن و تیراژ محدود مدل های این ساعت در بازار است. موتور خاص، پیچیده، قدرتمند و با دقت بسیار بالای این ساعت از دیگر ویژگی های این برند ساعت است.

معرفی برند ساعت جیمز مک کیب

جیمز مک کیب که در سال ۱۷۴۸ در ایرلند به دنیا آمد،‌ یک ساعت ساز ماهر از سلسله ساعت سازی مک کیب بود. مشتریان شامل افراد برجسته تاریخی مانند جرج واشینگتن و لرد هوراتیو نلسون بود. امروزه نام مک کیب ساعت هایی را که کمتر با احترام به سنت های کیفیت و هنر مهندسی ساخته میشوند، زیبا میکند. تمام ساعت های جیمز مک کیباز استیل ضد زنگ ساخته میشوند. در داخل هرکدام از ساعت های جیمز مک کیب یک موتور اتوماتیک و یا کوارتز ژاپنی دقیق وجود دارد که با دقت ساخته شده، با دست مونتاژ میشود تا زمان را با یک استعداد فردی محافظت میکند.


اگر قصد خرید ساعت جیمز مک کیب دارید،‌ وارد لینک روبرو شوید: ساعت جیمز مکیب


بهترین مارک و برند های ساعت معروف ایتالیایی

وقتی صحبت از ساعت سازی می شود، ایتالیا نیز دارای سنت های ریشه داری است. چندین مارک تجاری لوکس و با کیفیت از این کشور سرچشمه گرفته اند. که برخی از آنها شهرت جهانی بالایی کسب کرده اند. در ادامه به انواع گوناگون برندهای معروف ساعت ایتالیایی اشاره خواهیم کرد.


اگر قصد خرید ساعت ساخت ایتالیا دارید، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت ایتالیایی


معرفی برند ساعت مچی سرجیو تاچینی (Sergio Tachini)

سرجیو تاچینی همواره به خط مشی اسپرت – کلاسیک در طراحی محصولات پایبند بوده است و ساعت‌ مچی هایش نیز از قاعده طراحی ساعت های روز دنیا هیچ عقب نمانده‌اند. این ساعت‌ مچی های سرجیو تاچینی جان می‌دهند برای شرکت در مجالس رسمی! یک صفحه گرد استیل با زمینه ‌ای نسبتا ساده که با لباس‌ های رسمی هارمونی برقرار می‌کنند. این سری از محصولات سرجیو تاچینی، باب طبع کسانی ‌است که زیبایی را در سادگی می‌بینند. اگرمیخواهید درباره ساعت سرجیو تاچینی بیشتر بدانید، روی معرفی برند سرجیو تاچینی کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت سرجیو تاچینی میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت سرجیو تاچینی


 معرفی برند ساعت مچی سالواتوره فراگامو

سالواتوره فراگامو را میتوان از بهترین مارک و برند ساعت های معروف برای کشور ایتالیا دانست. سالواتوره فراگامو در سال ۱۹۲۷ تاسیس شد. هدف ثابت سالواتوره فراگامو افزایش دانش درباره مدل های مختلف آن و تثبیت آگاهی از آن مارک ساعت است.

برند ساعت های معروف

اگر قصد خرید ساعت مچی از برند سالواتوره فراگامو دارید، از طریق لینک زیر اقدام به خرید نمایید: ساعت سالواتوره فراگامو


معرفی برند ساعت مچی تروساردی (Trussardi)

تروساردی یکی از بهترین برند های ساعت در دنیا است. تروساردی به برندی با کیفیت و درخشان و اصیل شهرت دارد. برندی که بیش از هر کمپانی مرتبط دیگری توانست فرهنگ ایتالیایی را در جهان گسترش دهد. این برند به واسطه‌ی تنوع محصولات و طرح‌هایش، همه‌ ی اقشار خریداران را هدف قرار می‌دهد.

برند ساعت های معروف

ساعت با کیفیت میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت تروساردی


معرفی برند ساعت مچی ورساچه (Versace)

از پوشاک و عطرها و اکسسوری‌های ورساچه که بگذریم، این برند ایتالیایی چنان سرگذشت پر فراز و نشیب و دراماتیکی دارد که به تنهایی می‌تواند از این غول دنیای فشن هیبتی جذاب و کاریزماتیک بسازد. انواع مختلف ساعت های برند ورساچه نمایانگر دستاوردهای قهرمانانه، پیروزی های باشکوه و شکست های غم انگیز هستند.اگر میخواهید درباره ساعت ورساچه بیشتر بدانید، روی معرفی برند ورساچه کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت برند معروف ورساچه میخواهید؟ لینک روبرو مخصوص شماست: ساعت ورساچه


معرفی مارک ساعت امپریو آرمانی (Emporio Armani)

جورجیو آرمانی،‌ بنیانگذار امپریو آرمانی، در سال ۱۹۳۴ در پیاچنزا در شمال ایتالیا به دنیا آمد. پس از اینکه او به ارتش پیوست، دانش بی مثال او در پزشکی باعث شد تا قبل از تغییر شغل و تبدیل به یک کمد پنجره در میلان، به واحد درمانگاه در ورونا منتقل شد. این تغییر شغل، اشتیاق او را به مد مردانه برانگیخت و تجربه عملی لازم را برای ورود بیشتر به این صنعت به عنوان یک فریلنسر در دهه ۱۹۶۰ به دست آورد. برند معروف ساعت امپریو آرمانی در اواسط دهه ۷۰ با اکسسوری، لوازم جانبی، لباس زیر و لباس شنا که در سال ۱۹۸۲ وارد صحنه شد، به وجود آمد. چهره های برجسته ای مانند دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام، کریستیانو رونالدو، رافائل نادال، مگان فاکس و ریحانا از آن زمان از این برند استفاده میکنند.


اگر قصد درید مدل های مختلفی از ساعت امپریو آرمانی را ببینید،‌ وارد لینک روبرو شوید: ساعت امپریو آرمانی


معرفی مارک ساعت مچی فندی (Fendi)

فندی یکی از برترین و بهترین برند های ساعت مچی ایتالیایی است. مصولات این برند با برندهای معتبر دیگر مانند گوچی، دیور و … رقابت میکند. ساعت های فندی هم از این رقابت مستثنی نیستند.  به هیچ عنوان از این برند قیمتی اقتصادی و پایین انتظار نداشته باشید. قیمت ساعت های مچی فندی از متوسط به بالاست. ساعت های دارای الماس این برند تا ۳۶ هزار دلار معادل حدودا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. صفحه نمایش بسیاری از ساعت های فندی گرد نیست. این تفاوت باعث می شود که توجه همگان به این ساعت ها جلب شود. فندی از جواهراتی مانند طلا و الماس برای لوکس تر جلوه کردن ساعت ها استفاده می کند.

برخی از ساعت های فندی دارای تاریخ شمار و کرنومتر هستند. با استفاده از کرنومتر شما می توانید زمان را اندازه گیری کنید. برخی از ساعت های فندی دارای موتور کوارتز هستند. موتور های کوارتز با شارژ باتری کار می کنند. گرچه به علت کیفیت بالای ساعت های فندی شما چند سال یک بار نیاز به تعویض باتری دارید. برخی دیگر از ساعت های فندی اما دارای موتور های اتوماتیک اند. این ساعت ها از انرژی مکانیکی استفاده می کنند. در نتیجه با حرکت دست شما ساعت شارژ می شود. شما هیچ وقت نیاز به تعویض باتری نخواهید داشت. به علاوه نگران تمام شدن شارژ ساعت خود نیز نخواهید بود. ساعت های فندی بین ۳۰ تا ۱۰۰ متر ضد آب هستند. بنابراین این ساعت ها به درد غواصی یا شنا نمی خورند.

بهترین مارک ساعت های معروف آلمانی

ساعت های برند ساخت آلمان کاملاً منحصر به فرد، نوآورانه و هدفمند هستند که این موضوع با توجه به شهرتی که آلمان به مهندسی و ساخت عالی دارد، تعجب آور نیست. آیا میخواهید با انواع برندهای ساعت آلمانی آشنا شوید؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مارک و برند ساعت های معروف آلمانی را معرفی نماییم.


اگر قصد خرید ساعت ساخت آلمان اصل را دارید، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت آلمانی


معرفی برند اگنر (Aigner)

اگنر برندی است اصیل و نوآور که می‌کوشد میان دو سلیقه کلاسیک و مدرن هارمونی ایجاد کند. این برند ۴۷ ساله در آلمان پا گرفت و زیر سایه ی نماد اصلی خود، حرف (A) که یادآور نعل اسب بود، به فعالیت‌هایش ادامه داد. نعل اسب نماد موفقیت و خوش‌شانسی است. انواع مختلفی از این برندهای معروف ساعت امروزه در دنیا مورد علاقه بسیاری از مردم است. اگرمیخواهید درباره ساعت برند اگنر بیشتر بدانید، روی معرفی برند اگنر کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

ساعت شیک و کلاسیک اگنر میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت اگنر


معرفی برند ساعت مچی اسکادا (Escada)

از بهترین برند های ساعت مچی میتوان به برند اسکادا اشاره کرد. برند اسکادا جایی پر و پا قرص در میان ستارگان هالیوودی دارد. ساعت مچی‌های اسکادا مانند دیگر محصولات این کمپانی از هویت لوکس و شیک بهره می‌برند. کم‌ تر کسی است که شیفته ساعت‌های آلمانی باشد، ساعت‌های ساخت سوییس را بستاید و ظرافت را ازمولفه ‌های اصلی ساعت مچی بپندارد اما چشم از اسکادا بردارد. اسکادا کیفیت، زیبایی و ظرافت را یک ‌جا با هم عرضه می‌کند.

برند ساعت های معروف

ساعت لوکس اسکادا میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت اسکادا


معرفی برند ساعت مچی دوفا (Dufa)

دوفا همیشه به عنوان یکی از مارک و برند های ساعت های معروف شناخته میشود. اصالت یک برند صرفا تغییر مالکیت و یا تکرار کارهای گذشته نیست. اصالت یک برند به مطالعه دقیق تاریخچه برند وابسته است. شرکت دوفا برای حفظ هویت آلمانی و ماهیت مهندسی که داشت، همواره در این راستا گم برداشته است. دوفا از یک عبارت آلمانی به معنای کارخانه ساعت سازی آلمانی گرفته شده است. این برند توسط کارخانه ساعت سازی اتزولد و پاپتیز ثبت شد که قدمت و اوج فعالیت آن به پیش از جنگ جهانی دوم برمیگردد. دوفا با بهره مندی از تجربیات شرکت قبلی و طراحی های بی نظیری که ماحصل دانش آموختگان دانشگاه هنر بوهوس بود، موفق شد به یکی از برجسته ترین برندهای ساعت آلمانی در این صنعت تبدیل شود.

ساعت های با کیفیت این شرکت در دسته بندی های مختلفی طراحی شده اند. غالب آنها را ساعت های لوکس و کلاسیک تشکیل میدهند. نبوغ طراحان در فراهم کردن ظرافت و زیبایی قابل توجه و در عین حال دقت بالا از دیگر ویژگی های ساعت های کلاسیک دوفا است. بند چرم این ساعت ها، کمترین جزئیات بصری، صفحات ضد آب، استیل ضدزنگ و موتور ساخت ژاپن، در کنار برندهایی مانند رویال لندن میکوشد مکملی برجسته برای شیک پوشان باشد.

برند ساعت های معروف

ساعت کلاسیک دوفا میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت دوفا


بهترین مارک و برند ساعت های معروف فرانسوی

فرانسه را همه به لوازم آرایشی و عطر آن میشناسند. اما شاید بد نباشد بدانید که بهترین ساعت های برند ساخت کشور فرانسه هم هستند. در ادامه به این برندها اشاره خواهیم کرد.


اگر قصد دارید مدل های مختلفی از ساعت فرانسوی را مشاهده کنید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت فرانسوی


معرفی برند ساعت پیرکاردین (Pierre Cardin)

پیرکاردین در سال ۱۹۲۲ در ایتالیا به دنیا آمد. او یک طراح مبتکر، اخلالگر و رویاپرداز بود. او در سن ۱۴ سالگی به پاریس میرود تا رشته اش معماری را در آنجا ادامه دهد. پیر کاردین پس از رسیدن به پاریس، با کریستین دیور آشنا میشود. در سال ۱۹۵۰، احساس کرد که صنعت دارد تغییر پیدا میکند. پس او از این فرصت استفاده کرد و maison de coture را افتتاح کرد. او اولین مجموعه خود را در سال ۱۹۵۳ ارائه کرد و بلافاصله به موفقیت چشمیگیری دست یافت.

پیرکاردین مجموعه های رویایی و نوآورانه میسازد. همچنین این برند در طول ۷۰ سال فعالیت حرفه ای خودش، موفق شد طراحی منحصر به فردش را در سراسر جهان گسترش دهد. ساعت های پیرکاردین نمایانگر سبک زندگی اصیل و بی دردسر پاریسی هستند. طراحی آنها جسورانه و در عین حال ظریف و براق هستند. طرح های نمادین پیرکاردین در ترکیب با روندهای فعلی، الهام بخش همگی هستند.


اگر ساعت لوکس پیرکاردین میخواهید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت پیرکاردین


معرفی برند ساعت مچی پاتقیو دیفیقانس

ساعت پاتقیو دیفیقانس در کارگاه های واقع در بزانسون طراحی و مونتاژ‌ میشوند. این برند از قواعد یک سنت ساعت سازی که در فرانتش – کونته متولد شده است پیروی میکند. اتحاد متوازن تکنیک ها، فلزات، مواد و طراحی منحصر به فرد این برند از جمله قابلیت های ساعت مچی های این برند است. هر مدل از این ساعت مچی شحصیت و جایگاه خود را دارد.


ساعت لوکس فرانسوی میخواهید؟ وارد لینک روبرو شوید: ساعت پاتقیو دیفیقانس


بهترین مارک و برند ساعت های معروف اتریشی

درست است که اتریش برندهای معروف ساعت مچی زیادی ندارد اما بعضی از آنها میتوانند با برندهای خوب و معروف رقابت کنند. آیا با انواع ساعت ساخت اتریش آشنایی دارید؟ در ادامه با این مقاله همراه باشید.


اگر قصد خرید ساعت اتریشی اصل دارید، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت اتریشی


معرفی برند ساعت مچی ژاک لمن (Jacques Lemans)

ساعت مچی ژاک لمن فراتر از یک وسیله برای اندازه گیری زمان است. برند ژاک لمن انواع مختلف ساعت مچی اتوماتیک، کوارتز با بند استیل ضد زنگ، چرم و سرامیک را دارد. همچنین ظاهر زیبا و فریبنده، هماهنگ با مد روز و مدل های اسپرت و کلاسیک با قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا، دلیل محبوبیت این برند در دنیا است. اگرمیخواهید درباره ساعت برند ژاک لمن بیشتر بدانید، روی معرفی برند ژاک لمن کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

⌚ برای خرید ساعت های ژاک لمن اصل وارد لینک روبرو شوید: ساعت ژاک لمن


بهترین مارک و برند ساعت های معروف دانمارکی

دانمارک یکی از بهترین کشورهای اروپایی در تولید ساعت مچی است. انواع مختلفی از برند ساعت دانمارکی وجود دارد که در ادامه به یک مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.


اگر قصد خرید ساعت با اصلیت کشور دانمارک دارید، از لینک روبرو بازدید نمایید: ساعت دانمارکی


معرفی برند ساعت مچی اسکاگن (Skagen)

برند اسکاگن اگر چه توسط یک زوج دانمارکی تاسیس شد اما در واقع اصالتی آمریکایی دارد. شعار این زوج، از ذهن صاف و ساده شان سرچشمه می گیرد، آرامش و سادگی! در طراحی ساعت های اسکاگن گرما و سادگی حاکمیت دارد. گرمایی به طراوت دریاهای اسکاگن دانمارک و سادگی ای که تنها مثالش سادگی جذاب محصولات این برند است. اگرمیخواهید درباره ساعت برند اسکاگن بیشتر بدانید، روی معرفی برند اسکاگن کلیک کنید.

برند ساعت های معروف

اگر قصد خرید ساعت مچی اسکاگن اصل دارید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت اسکاگن


بهترین و معروف تری برند های ساعت ترکیه

ترکیه امروزه برندهای معروف و معتبری دارد. در صنعت ساعت مچی هم امروزه کشور ترکیه بسیار عالی عمل میکند. در ادامه به برندهای معروف ساعت مچی ساخت ترکیه اشاره خواهیم کرد.

معرفی برند ساعت دنیل کلین (Daniel Klein)

برند دنیل کلین برای اولین در سال ۱۹۷۳ در کشور ترکیه تاسیس شد. این برند با دنیل دلاین، فری لوک، سرجیو تاچینی و سانتاباربارا پولو کلاب بخش قابل توجهی از بازار ساعت مچی کشور ترکیه و جهان را تشکیل داده است. امروز دنیل کلین به یک نام تجاری محبوب در دنیا تبدیل شده است. این برند با شعار “مد برای همه” به مدت ۲۱ سال است که در ۸۰ کشور مختلف فعالیت میکند و نمایندگی های زیادی دارد.

برند های معروف ساعت مردانه کدام هستند؟

مارک ساعت های معروف مردانه شامل کاسیو، سیتیزن، سیکو، امگا، رولکس، تیسوت، اورینت، ارنشا، پولو، AVI-8، سوییس تایم، فردریک کنستانت و غیره اشاره کرد. برند های ساعت مردانه به دلیل صفحات بزرگتر، طراحی جذاب‌تر و قابلیت‌های بیشتری دارند. انواع ساعت مچی مردانه مارک دار را در وبسایت تیک تاک گالری می‌توانید مشاهده نمائید.

در پایان

با مطالعه این مقاله با اکثر مارک و برند ساعت های معروف آشنا هستید. اما باید مطمئن باشید که ساعت مچی که میخرید اصل باشد و کیفیت بالایی داشته باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که از یک فروشگاه معتبر ساعت مچی خودتان را تهیه کنید. اگر به دنبال فروشگاهی با سابقه بالا در زمینه فروش ساعت مچی هستید، پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری است. این فروشگاه به شما این اطمینان را میدهد که تمامی بهترین برند های ساعت مچی موجود در وبسایت اصل هستند و ضمانت نامه معتبر نیز به شما تقدیم میشود.

منبع: ablogtowatch

سوال ۱: بهترین برندهای ساعت ژاپنی کدام ها هستند؟

سیکو، سیتیزن، کاسیو، کاسیو جی شاک و اورینت از بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی هستند.

سوال ۲: برندهای معروف ساعت سوئیسی کدام ها هستند؟

انواع مختلفی از برند ساعت سوئیسی امروزه در بازار موجود است. رومانسون، سوئیس تایم و فردریک کنستانت از بهترین برندهای ساعت مچی سوئیسی هستند.

سوال ۳: میخوام ساعت آمریکایی بخرم. بهترین برند های ساعت آمریکایی کدام ها هستند؟

برندهای پولو، گس، گنت، مایکل کورس، فسیل، کنت کول و تیمبرلند از بهترین مارک های ساعت آمریکایی هستند.

سوال ۴: اگر بخوام ساعت مچی ساخت انگلیس بخرم، بهترین برند های ساعت انگلیسی کدام هستند؟

ارنشا، ای وی ایت و اسلازنجر از جمله بهترین و معروف ترین برندهای ساعت مچی انگلیسی هستند.

سوال ۵: کدامیک از انواع برند های ساعت ساخت ایتالیا بهتر است؟

برندهایی مانند سالواتوره فراگامو، ورساچه، سرجیو تاچینی و تروساردی از برندهای معروف ساعت ایتالیایی در زمینه ساخت ساعت مچی هستند.

سوال ۶: اگر بخوام ساعت مچی ساخت آلمان بخرم کدام برند از بقیه بهتر است؟

اگر میخواهید ساعت آلمانی بخرید، برندهای دوفا، اگنر و اسکادا گزینه های مناسبی هستند.

سوال ۷: برند معروف ساعت در جدول چیست؟

از برند های معروف ساعت در حل جدول، با توجه به تعداد حروف می‌توان به برندهای کاسیو (۵ حرفی)، سیکو (۴ حرفی)، سیتیزن (۶ حرفی)، رولکس (۵ حرفی)، امگا (۴ حرفی)، تیسوت (۵ حرفی)، سواچ (۴ حرفی)، رومانسون (۸ حرفی)، پولو (۴ حرفی)، ورساچه (۶ حرفی)، ویتوریا (۷ حرفی)، جی شاک (۵ حرفی) و غیره اشاره کرد.

۴.۵ از ۵ - ( ۳۳ امتیاز )
نوشته ایجاد شد 16

102 دیدگاه در “مارک ساعت های معروف و بهترین برند های معروف ساعت در دنیا

  1. سلام خیلی از مطلب کاملتون استفاده کردم … امکان داره در مورد برند کترپیلار هم توضیحاتی بفرمایید که من بتونم در موردش تصمیم بگیرم؟

  2. ممنونم از مطالب ارزشمند و مفیدتون فقط یه سوالی داشتم چطور میشه از اصل بودن ساعت سیکو مطمئن شد؟

  3. خیلی مطلب جالب و جذابی بود، واقعا سخته انتخاب بین این برندها، ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید

  4. من میخواستم ساعت بخرم ولی نمیدونستم از چه برندی بخرم الآن با خوندن مطالبتون مطمئن شدم که میخوام سیتیزن بخرم

  5. متشکرم از این مطلبتون
    و از اینکه چند تا از شرکت های ساعتم معرفی کردین که من تاحالا نشنیده بودم
    و کارل اف در حد سیکو کاسیو سیتیزن هستش؟
    یا اصل این ساعت ها موجود هست تو ایران؟
    چجوری بفهمیم که اصل یا فیک؟

  6. ممنونم از مطالبی که میزارید واقعا خوب راهنمایی میکنید و معرفی میکنید و اصل بودن ساعت رو چجوری میشه فهمید؟

  7. من تقریبا ۱۰ ساله کلکسیون جمع میکنم به هیچ وجه سوئیسی ها مقرون به صرفه نیستند و زود هم خراب میشن
    اگر یه ساعت عمری میخواید ژاپنی مثل سیتیزن یا سیکو یا کاسیو خرید کنید و خودتونو بیمه کنید از خرید دوباره ساعت مچی

  8. بنظرم مطلبتون خیلی پربار و مفید بود من تصمیم گرفتم از فروشگاهتون یه ساعت سیکو بخرم که خیلی پیگیرش بودم و متوجه شدم شما تمام ساعت هاتون اصله

  9. به واقع جای تعجب داره وقتی،میپرسن که چجوری اصل بودن ساعت رو بفهمیم؟؟؟‌یعنی چی؟؟‌ اولین و مهمترین دلیل که نباید شک کنید،چون از فروشگاه معتبر خرید میکنید، پس مهمه خیلی که از کجا میخرید،چون میتونی محصول مورد نظرتون رو با کد توی سایت کمپانی محصول، ببینی.الان مغازه که نمایندگی هم هست، خرید می‌کنی، اما بمحض بوجود امدن مشکل، اصلا جواب نمیدن. تازه حضوری رفتی خرید کردید.ممظورم اینه تو انتخاب فروشگاه،، اما ی فروشگاه هم انلاین بهت میفروشه، و هر مشکلی که داشته باشی، بدون درنگ برات رفع و رجوع میکنن. چون به کارشون و محصولاتشان ایمان دارن.

  10. به نظر من تنها برند ساعت مچی های معتبر ساعت مچی های کشور ژاپن هستند. هم طولانی مدت کار میکنن هم اینکه از لحاظ فناوری و بقیه امکانات از بقیه بالاترن. برند ساعت مچی های معتبر سوئیسی به نظرم فقط به درد کسایی میخوره که سبک کلاسیک رو دوست دارن.

  11. ممنون از مثاله بسیار عالیتون. از برندهای معتبر کشور ژاپن من همیشه سیتیزن رو ترجیح دادم. هم فناوری های بالایی داره هم اینکه خودش رو مطابق با مد روز نگه میداره. پیشنهاد من به کسایی که برندهای ژاپنی رو میپسندن سیتیزن هستش.

  12. من تا الان فقط به جز چندتا برند ژاپنی، برندهای دیگه ای رو نمیشناختم. ممنون بابت معرفی برند ساعت مچی های معتبر. ولی به نظرم ساعت مچی های معتبر کشور ژاپن و سوییس از بقیه برندها بهتر هستند.

  13. اول از همه که برند ساعت مچی های معتبر خیلی مهمه. اما نکته ای که از اون مهمتره اینه که بتونیم یه فروشگاهی رو پیدا بکنیم که محصولاتش اصل باشه. گارانتی معتبرم خیلی مهمه که خیالمون راحت باشه. البته برای خرید ساعت مچی آنلاین خیلی سخته که اندازه مچمونو داشته باشیم. اگر لطف کنید در این مورد هم راهنمایی بفرمایید عالی میشه.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه نظرتونو با ما به اشتراک گذاشتین.
      برای اینکه بتونید سایز مچ دستتان را اندازه بگیرید و خرید مطمئن تری داشته باشید به لینک زیر مراجعه کنید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c/

  14. چقدر برندهای معتبر و معروفی وجود داشتند و ما از هیچکدومشون اطلاعی نداشتیم. بعد خوندن این مقاله از انتخابم که میخوام مارک های ساعت مچی ژاپنی و یا آمریکایی بخرم مطمئن شدم.

  15. ممنون از مطلب عالیتون.
    من برام خیلی سخته که بتونم هم برای هودم هم دیگران اینترنتی ساعت مچی بخرم. از کجا میتونم انواع مختلف ساعت مچی رو باهاشون آشنا بشم؟

    1. سلام دوست عزیز.
      خوشحالیم که مطلب ما مورد علاقه شما بوده.
      اگر میخواهید با انواع مختلف ساعت مچی آشنا بشید میتونید از طریق لینک زیر، انواع کاربری ساعت مچی را بشناسید و خرید مطمئن تری داشته باشید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af/

    1. سلام دوست عزیز.
      انتخاب بهترین برند بستگی به سلیقه شما و موقعیتی که میخواهید در آن از ساعت مچی استفاده کنید دارد. تمامی برندهای معرفی شده از جمله بهترین برندهای موجود در بازار هستند که ساعت مچی هایشان بهترین هستند. اما اگر هنوز انتخاب و تصمیم گیری براتون سخت هست، در لینک زیر درباره بهترین برندهای ساعت مچی مردانه توضیح داده ایم. امیدواریم که کمکتون بکنه.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

    1. سلام دوست عزیز
      در این مقاله سعی شده هم مارک ساعت مچی های معروف قیمت مناسب و هم گرون قیمت رو معرفی کنیم. اگر قصد خرید ساعت مچی قیمت بالا دارید، میتوانید در لینک زیر ببینید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
      بله برندهای ژاپنی از بهترین برندهای سازنده ساعت مچی هستند که در این زمینه بسیار موفق هستند.

  16. سلام و سپاس بابت معرفی بهترین مارک هایی که توی دنیا وجود دارند.
    برخلاف نظر بقیه، به نظر ساعت مچی های آمریکایی از بقیه بهترن. تو نظر من آمریکا از همه لحاظ ها نسبت به بقیه کشورا بالاتره.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      اگر در تنظیم ساعت جیشاک خودتان دچار مشکل شده اید، در مقاله زیر توضیح کامل تنظیم این ساعت هارا آورده ایم. امیدواریم که برایتان مفید باشه.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%ac%db%8c-%d8%b4%d8%a7%da%a9/

    1. سلام دوست عزیز
      اگر میخواهید درباره نکات ست کردن ساعت مچی با لباس برای خانم ها و آقایان بدانید، میتوانید وارد لینک زیر شوید:
      نکات طلایی ست کردن ساعت مچی برای خانم ها
      https://ticktackgallery.com/blog/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C/
      نکات طلایی ست کردن ساعت مچی برای مردان:
      https://ticktackgallery.com/blog/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af/

  17. سلام وقتتون بخیر
    از اینکه وقت گذاشتید و مارک های معروف ساعت مچی رو معرفی کردید. قطعا تصمیم گیری برای خیلیا راحت تر شده. فقط اگه ساعت مچی های قیمت مناسب زنانه و مردانه و اینکه از کجا میتونیم بخریم هم بفرمایید ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که این مقاله موردپسندتون بود.
      اگر قصد خرید ساعت مچی قیمت مناسب و با کیفیت بالا و اصل دارید، میتوانید از طریق فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری اقدام به خرید نمایید.

  18. من سه سال پیش یه ساعت سیتیزن زنانه از شما خریدم. یعنی به معنای واقعی عاشقشم. همیشه به کسایی که دنبال ساعت مچی اصل و معتبر هستن شما رو معرفی میکنم.

  19. چقدر جالب که من اسم خیلی از مارک های ساعت مچی معتبر رو تا به حال نشنیده بودم. الان با خوندن مقاله شما تصمیم گرفتم که یا برند کاسیو یا رومانسون از فروشگاه شما بخرم.

    1. سلام دوست عزیز
      اگر از وبسایت تیک تاک گالری ساعت سیتیزن خریدید میتونید از اصل بودن آن مطمئن باشید. از طریق مقاله زیر هم میتونید با روش هایی که گفته شده از اصالت ساعت سیتیزنتون مطمئن بشید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%db%b7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%db%8c%da%a9/

    1. سلام دوست عزیز
      انتخاب ساعت مچی بستگی به موارد متعددی دارد. از جمله این موارد میتوان به سلیقه شما، بودجه و امکاناتی که شما از یک ساعت مچی میخواهید اشاره کرد. اکثر ساعت های سیکو، دارای استایل کلاسیک هستند در حالی که سیتیزن از فناوری های پیشرفته تری در ساعت مچی هایش استفاده میکند. اگر میخواهید بیشتر درباره مقایسه ساعت سیتیزن و سیکو بدانید، به مقاله لینک زیر مراجعه کنید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%b3%db%8c%da%a9%d9%88-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%86%d8%9f/

  20. سلام و وقت بخیر
    ممنون از وقتی که گذاشتید و برندهای معروف ساعت مچی رو معرفی کردید. تصمیم گیری برای خیلیا آسونتر میشه

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه بتونید بهترین ساعت مردانه رو انتخاب کنید به عوامل زیادی مثل تکنولوژی ای که از ساعت مچی میخواید، قیمت و سلیقه خودتون بستگی داره. اگر قصد دارید ساعتی گرون قیمت بخرید، به شما پیشنهاد میدیم یک ساعت سوئیسی بخرید. اما اگر یک ساعت پیشرفته با قیمت مناسب میخواهید، ساعت های ژاپنی و یا حتی ایتالیایی و آمریکایی برای شما مناسب هستند.

  21. سلام وقت شما بخیر
    من یه ساعت مچی از شما خریدم ولی خیلی تنظیم کردنش رو بلد نیستم. توی اینترنت هم فیلم خوب نتونستم پیدا بکنم. شما تنظیم ساعت هم انجام میدین؟

  22. من مقاله شما رو شانسی توی اینترنت پیدا کردم. اطلاعات زیادی هم درباره ساعت مچی نداشتم فقط چندتا برند ساعت مچی معروف مثل سیتیزن یا کاسیو رو میشناختم. الان خیلی مشتاقتر شدم که بیشتر درباره مارک های مختلف ساعت مچی بدونم. اگر مقاله خاص دیگه ای هم در این زمینه میشناسید به من معرفی کنید ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز
      درباره برندهای معروف هر ساعت مچی مقاله مرتبط باهاش نوشته شده. روبروی هر برند ساعت هم به مقاله مرتبط باهاش لینک داده شده. از طریق لینک های مرتبط با هر برند وارد مقالات شوید و مطالعه نمایید.

  23. چقدر جالب. من اصلا فکر نمیکردم کشورهای دانمارک و استرالیا هم برندهای معروف ساعت مچی داشته باشند. اگر بیشتر راجع به برندهای ساعت سوئیسی هم بگید عالی میشه.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      خوشحالیم که مقاله براتون مفید بوده. در مقاله لینک زیر به طور کامل درباره برندهای ساعت مچی سوئیسی توضیح دادیم. امیدواریم که واستون مفید باشه.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%b3%db%8c/

    1. سلام دوست عزی وقتتون بخیر
      تمامی برندهایی که معرفی شد در فروشگاه تیک تاک گالری موجود هستند. وبسایت تیک تاک گالری نماینده رسمی تمامی برندهای معرفی شده است و به همراه گارانتی معتبر به شما تقدیم میشود.

    1. سلام دوست عزیز
      تمامی محصولاتی که در فروشگاه تیک تاک گالری موجود هستند دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر هستند.

    1. سلام دوست عزیز. در مقاله لینک زیر روش هایی که میتونید از اصل بودن ساعت سیتیزن خودتون مطمئن بشید رو توضیح دادیم. امیدارم که براتون مفید باشه.
      https://ticktackgallery.com/blog/%db%b7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%db%8c%da%a9/

  24. اگر بخوام از بین برندهای معروف ساعت ساخت ژاپن یه مدل رو انتخاب کنم، شما کدوم برند رو پیشنهاد میدین؟ از لحاظ تکنولوژی و قیمت و کیفیت.

    1. سلام دوست عزیز
      انتخاب بهترین مارک ساعت مچی بستگی به عوامل مختلفی داره. از جمله سلیقه شما، مقدار بودجه ای که میخواهید هزینه کنید و جایی که میخواهید از آن ساعت مچی استفاده کنید. اگر یک ساعت پیشرفته مدنظرتان هست، برند سیتیزن مناسب شماست. اگر هم یک ساعت مچی مناسب ورزش میخواهید کاسیو جیشاک انتخاب خوبی برای شماست.

  25. تشکر از معرفی بهترین برندهای ساعت دنیا.
    من یه ساعت سه موتوره دارم که نمیدونم چجوری تنظیمش کنم. شما این کار رو انجام میدین؟

  26. سلام و عرض ادب
    ممنون که انواع مختلف برند ساعت رو به طور جامع توضیح دادین. واقعا مفید بود و تصمیم گیری رو آسونتر کرده.

    1. سلام دوست عزیز
      اگر ساعت سیکو خودتون رو از وبسایت فروشگاه تیک تاک گالری خریده اید، میتونید از اصالت ساعت مچی خودتون مطمئن باشید. در مقاله زیر هم درباره روش هایی که میتونید از اصل بودن ساعت سیکو مطمئن بشید توضیح دادیم. امیدواریم که براتون مفید باشه
      https://ticktackgallery.com/blog/%db%b7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b3%db%8c%da%a9%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%db%8c%da%a9/#comment-2676

    1. سلام دوست عزیز
      برندهای ساعت سوئیسی همگی از بهترین برندهای موجود در ایران هستند. اگر درباره خرید ساعت سوئیسی دچار مشکل شده اید از طریق مقاله زیر میتونید بهتر تصمیم گیری کنید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%b3%db%8c/

  27. با سلام
    تشکر از زحماتتون که ما رو با مارک ساعت های معروف آشنا کردی. اگر میشه راجع به ساعت های اکودرایو هم توضیح بدین ممنون میشم

    1. سلام دوست عزیز
      فناوری اکودرایو که معمولا توی ساعت های سیتیزن به کار میرن، از جمله فناوری هایی است که ساعت مچی شما میتواند با نور خورشید شارژ شود. اگر میخواهید بیشتر درباره فناوری اکودرایو بدونید، توی مقاله زیر میتونید اطلاعات بیشتری به دست بیارید.
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%a7%da%a9%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

    1. سلام وقتتون بخیر
      همه ساعت های جی شاک که در فروشگاه تیک تاک گالری موجود است اصل هستند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره مشخصات ساعت جی شاک اصل بدانید به مقاله لینک روبرو مراجعه نمایید:
      https://ticktackgallery.com/blog/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%ac%db%8c%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%84/

  28. من از سایت شما یه ساعت جی شاک برای خودم و یه سیتیزن زنانه هم برای همسرم خریدم. واقعا جفتشون محشرن. به هرکی هم که تونستم سایت تیک تاک گالری رو معرفی کردم. مشتری مداری و اصالت ساعت ها۱۰/۱۰ 🙂

    1. سلام دوست عزیز
      باعث افتخار ماست که از خریدتون راضی بودین. امیدوارم که درآینده هم میزبان شما باشیم.

  29. من دوسال پیش یه ساعت جی شاک خریدم. عالی بود. بیخود نیست اسمشو به عنوان مارک ساعت های معروف . بهترین برندها آوردین؛)
    ممنون از مطلب خوبتون❤️

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      ساعت ویتوریا ساخت چین هست ولی قیمت مناسبی داره. در کل بنده برندهای ژاپنی مثل کاسیو و سیتیزن رو بهتون پیشنهاد میکنم

    1. سلام وقت به خیر
      سون فرایدی (SevenFriday) یک برند معتبر سوئیسی هست. این برند به صورت تخصصی روی ساعت مچی کار میکنه. یکی از موفق ترین برند هاست و با کیفیت مناسبی کار میکنه. درسته که ساعت های سوئیسی قیمت بیشتری نسبت به برند های ژاپنی دارن. اما مطمئن باشید سون فرایدی همونقدر هم در آینده ارزش بیشتری به نسبت پیدا خواهد کرد.
      ساعت سون فرایدی

  30. ساعت سیتیزن به نظرم توی ساعت های ژاپنی جزو بهترین مارک های ساعت مچی هستند! من خودم یه مدل سیتیزن دارم ۱۲ ساله دارم ازش استفاده میکنم ازش آخ هم نگفته

    1. سلام و ارادت
      بله دقیقا همینطور هست که میفرمایید. اما خیلی مهم هست که حتما ساعت سیتیزن اصل خریداری کنید. برای اطلاع دیگر دوستانی که کامنت شما رو میبینند لینک ساعت های سیتیزن رو قرار میدم که بتونن با خیال راحت و ضمانت مادام العمر اصالت! یک ساعت سیتیزن اصل داشته باشند:
      ساعت سیتیزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا
×